تزریق ژل لب در پردیس 💎 معرفی 5 بهترین مرکز تزریق ژل لب در پردیس

تزریق ژل لب در پردیس

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز تزریق ژل لب در پردیس کجاست ؟ ژل لب یکی از خدمات زیبایی است که از کاربردهای آن می توان به پرتر شدن و حجیم تر شدن‌ لب ها اشاره کرد. درشت تر شدن لب ها در جوان تر به نظر رسیدن چهره و همینطور افزایش زیبایی چهره تاثیر بسیار زیادی را دارند. به همین دلیل می توان با تزریق فیلر لب ، ضمن بهبود فرم و حجم لب ها ، به افزایش جذابیت چهره نیز کمک کرد. در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین مرکز تزریق فیلر لب در پردیس آشنا شویم.

معرفی بهترین مرکز تزریق ژل لب در پردیس

از میان مراکز متعددی که ارائه دهنده خدمات تزریق ژل لب در پردیس هستند ، در ادامه یکی از بهترین این مراکز را معرفی کرده‌‌ ایم.

کلینیک پوست و مو هانیل

تزریق ژل لب در پردیس

  • آدرس : فاز ۴ پردیس ، تقاطع بلوار سردار سلیمانی و بلوار بصیرت
  • شماره تماس : 02176290003

تزریق ژل و یا فیلر لب دارای چه مزیت هایی است ؟

تزریق ژل و یا فیلر لب دارای مزایای بسیار زیادی است که در ادامه به آن ها پرداخته ایم.

  • در تکنیک های مختلفی که برای تزریق ژل لب مورد استفاده قرار می گیرند ، میزان کبودی و تورم بسیار کم است.
  • ژل و یا فیلر لب یک روش دائمی نیست ؛ با این حال از ماندگاری قابل قبولی برخوردار می باشد.
  • در این روش بهترین متخصص تزریق ژل لب در پردیس ، می تواند حجم لب را کنترل کند تا نتیجه دلخواه حاصل شود.
  • در صورتی که حرکت در لب ها و یا صحبت کردن باعث ایجاد توده و برآمدگی بر روی لب شود ، توده یا برآمدگی به راحتی قابل رفع خواهد بود.
  • با توجه به موادی که در ژل های تزریقی برای لب به کار می روند ، احتمال بروز واکنش آلرژیک پس از تزریق ژل لب بسیار کم است. اغلب ژل های لب ، بر پایه هیالورونیک اسید هستند ؛ به همین دلیل با توجه به وجود هیالورونیک اسید در بدن ، احتمال بروز واکنش های آلرژیک با این روش به مراتب کمتر است.

برای لب ها چه میزان ژل لب باید تزریق شود ؟

تزریق ژل لب در پردیس

ممکن است این سوال برای شما وجود داشته باشد که برای اینکه لب ها فرم و حجم بگیرند ، چه میزان ژل لب نیاز است. مقدار ژل لبی که باید به لب ها تزریق شود ، تحت تاثیر عوامل مختلفی متغیر است. از مهم ترین عوامل تعیین کننده میزان ژل لب مورد نیاز برای تزریق به لب ها ، موارد زیر هستند :

  • نتایج مورد انتظار : شما می خواهید لب هایتان تا چه اندازه پرتر و حجیم تر شود ؟ برای داشتن‌ لب های خیلی پر و حجیم ، به ژل لب بیشتری نیز نیاز می باشد.
  • در صورتی که اندازه و شکل لب های طبیعی شما نازک است و مایلید لب های پرتری را داشته باشید ، به فیلر لب بیشتری نیز نیاز خواهید داشت.
  • نوع ژل لب مورد استفاده برای لب ها نیز در نتیجه نهایی تاثیرگذار است. برخی از ژل لب ها شامل رستیلن و یا ژوویدرم به لب ها حجم بیشتری را می دهند.

یک پزشک ماهر لب های شما را ارزیابی می کند و سپس مقدار فیلر مناسبی را برای لب های شما تزریق می کند.

مرتبط بخوانید : بهترین سالن زیبایی در پردیس

ماندگاری تزریق ژل لب در پردیس چقدر است ؟

ماندگاری تزریق ژل لب بر اساس فاکتورهای مختلفی متغیر است و در حالت کلی نیز برابر با 6 الی 18 ماه می باشد. در ادامه به برخی از مهم ترین عوامل که در تعیین ماندگاری فیلر لب تاثیرگذار هستند ، اشاره کرده‌ ایم.

نوع ژل لب مورد استفاده

برخی از فیلرهای لب از جمله رستیلن و ژوویدرم از نظر ماندگاری نسبت به بقیه ژل لب ها بهتر هستند.

سن مراجعه کننده

جذب فیلر لب در افرادی که سن کمتری دارند ، در مقایسه با افرادی که مسن تر می باشند ، بیشتر است. هر چه سن مراجعه کنندگان کمتر باشد ، فیلر لب نیز با سرعت بالاتری جذب می شود.

متابولیسم بدن فرد

افرادی که متابولسیم بدن آن ها سریع است ، فیلرها را نسبت به افرادی که متابولیسم بدنی کندتری دارند ، سریع تر جذب می کنند.

سبک زندگی زیباجو

در صورتی که افراد فعالیت فیزیکی بالایی داشته باشند و یا شغلی داشته باشند که نیازمند حرکات زیاد صورت می باشد ، ماندگاری کمتری را از فیلر لب تجربه خواهند کرد.

ماندگاری تزریق ژل لب ها به مرور زمان کم  رنگ تر می شود. ممکن است پس از 6 ماه ، به طور محسوسی کاهش حجم لب های خود را مشاهده کنید اما نتایج بعد از 18 ماه به طور کامل از بین برود. بنابراین در صورتی که مایل به حفظ نتیجه هستید ، باید هر 12 الی 18 ماه یکبار برای تزریق فیلر لب اقدام کنید.

عوارض تزریق ژل لب چیست ؟

تزریق ژل لب در پردیس

با توجه به اینکه بعد از تزریق ژل لب ، احتمال خون مردگی در لب ها وجود دارد ، بهتر است از داروهای ضد انعقاد خون ، امگا ۳ ، ویتامین ایی و مسکن های مثل آسپرین ، ژلوفن ، ناپروکسن ، دی پیریدامول و … پیش از تزریق ژل لب استفاده نکنید. همینطور می توانید برای کم کردن‌ احتمال بروز این عارضه ، از کمپرس یخ نیز استفاده کنید.

با توجه به اینکه شبکه عصبی قوی در لب ها وجود دارد ، معمولا قبل از تزریق ژل لب ، از بی حسی در این ناحیه استفاده می شود. به همین دلیل توصیه می کنیم در طی مدت زمانی که اثرات بی حسی بر روی لب ها وجود دارد ، از غذاخوردن اجتناب شود ؛ چراکه احتمال گاز گرفتگی و همینطور آسیب دیدن لب ها وجود دارد.

با رعایت تمامی این موارد بعد از تزریق ژل لب در پردیس ، باز هم احتمال بروز برخی عوارض وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره کرده‌ ایم.

کبودی

کبودی جزو روندهای طبیعی در بدن است ؛ بعضی از افراد بیشتر دچار کبودی می شوند. همینطور مصرف سیگار ، استفاده از داروهایی از جمله آسپرین نیز می تواند کبودی بعد از تزریق ژل لب را تشدید کند. معمولا کبودی که بعد از تزریق ژل لب در پردیس ایجاد می شود ، پس از یک هفته بهبود پیدا می کند.

قرمز شدن‌

قرمز شدن پوست برای بیماران مختلف متفاوت می باشد. با این حال قرمزی هایی که ایجاد می شود ، بعد از 12 الی 24 ساعت رفع می گردند.

تورم

تورم ، سوزش و قرمزی در ناحیه ای که در آن سوزن تزریق شده است ، به صورت کاملا طبیعی بهبود پیدا می کند و برای بیماران مختلف متفاوت است. با توجه به اینکه لب ها جزو نقاط حساس در صورت هستند ، بروز تورم در آن نیز تا حد زیادی طبیعی است.

مراقبت ‌های بعد از تزریق ژل لب در پردیس

اگر اقدام به تزریق ژل لب کرده‌‌ اید ، باید به برخی مراقبت های بعد از تزریق ژل لب نیز توجه داشته باشید تا بتوانید از این روش بیشترین بازدهی را دریافت کنید.

  • انجام مراقبت های بعد از تزریق ژل لب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. برای رفع درد ، تورم و کبودی می توانید از کمپرس یخ در ناحیه تزریق ژل لب استفاده نمایید. البته باید توجه داشته باشید اینکار باید بدون اعمال فشار صورت بگیرد.
  • در نظر داشته باشید که به مدت 24 ساعت ، باید از هر گونه فعالیت بدنی که طی آن جریان خون بالا می رود ، خودداری کنید. بهتر است از ورزش کردن‌ نیز اجتناب نمایید.
  • به مدت 72 ساعت لب های خود را لمس نکنید و از اعمال هر گونه فشار به لب های خود ، خودداری نمایید.
  • از گرفتن دوش آب داغ و سونا برای دو هفته اجتناب کنید.
  • برای حداقل 72 ساعت از خوردن‌ هر گونه غذاهای داغ و سخت خودداری نمایید. بهتر است از نی نیز برای نوشیدن استفاده نکنید.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز تزریق بوتاکس در شهر پردیس

سوالات متداول

  • بهترین مرکز تزریق ژل لب در پردیس کجاست ؟

بهترین مرکز تزریق ژل لب در پردیس را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • هزینه تزریق ژل لب در پردیس چقدر است ؟

هزینه تزریق ژل لب در پردیس بر اساس برند ژل لب ، میزان ژل لب تزریقی ، دستمزد پزشک انتخابی و … متغیر است.

  • ماندگاری تزریق ژل لب در پردیس چقدر است ؟

ماندگاری تزریق ژل لب در پردیس متناسب با نوع ژل لب بین 6 الی 18 ماه متغیر است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *