سالن زیبایی در پردیس 💎 معرفی 5 بهترین سالن زیبایی در پردیس

سالن زیبایی در پردیس

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین سالن زیبایی در پردیس کجاست ؟ در محدوده پردیس تهران ، سالن های زیبایی متنوعی وجود دارند که هر یک خدمات زیبایی را در لاین های متعددی به زیباجویان ارائه می دهند. امروزه افراد توجه زیادی به زیبایی ظاهری خود دارند و همین موضوع زمینه ای را ایجاد کرده است که شاهد تنوع بالای خدمات زیبایی در ارایشگاه زنانه در پردیس هستیم. در ادامه با ما همراه شوید تا ضمن آشنایی با ارایشگاه خوب در پردیس با انواع خدمات پرطرفدار در سالن های زیبایی این منطقه نیز آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : بوتاکس در شهر پردیس

معرفی بهترین سالن زیبایی در پردیس

از میان سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه متعددی که در شهر پردیس وجود دارند ، یکی از بهترین سالن ها را برای شما عزیزان معرفی کرده‌ ایم.

سالن زیبایی مارگو بیوتی

سالن زیبایی در پردیس

  • آدرسپردیس ، فاز ۴ ، تقاطع شهید سلیمانی و بلوار بصیرت ، ساختمان آرشا ، طبقه دوم ، واحد 11
  • شماره تماس : 09128937462

مرتبط بخوانید : بهترین املاک پردیس

احیای موها در بهترین سالن زیبایی در پردیس

سالن زیبایی در پردیس

همسو با پیشرفت تکنولوژی ، شاهد ارائه فناوری های جدید و روش های موثری برای تقویت موها نیز هستیم که امروزه کمتر کسی را می توان یافت که با این روش ها آشنایی نداشته باشد. برای احیای موها روش های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند که در ادامه پیرامون برخی از مهم ترین آن ها توضیحاتی را آورده ایم.

کراتینه

پروتئین کراتین به اندازه 89 درصد از بافت مو را تشکیل می دهد. زمانی که میزان این پروتئین در موها کم شود ، ممکن است موها بد حالت ، خشک و یا وز شوند. یکی از راهکارهای از بین بردن این حالت در موها ، کراتینه است که زیبایی و شادابی را به موها هدیه می دهد. در مواد کراتینه ضمن اینکه کراتین بسیاری وجود دارد ، از مواد مغذی دیگری از جمله آمینو اسیدها و روغن هایی از جمله روغن آرگان نیز استفاده شده‌ است.

ترکیبات به کار رفته در کراتینه ، به بافت مو نفوذ پیدا می کنند و آسیب هایی که در طی عوامل مختلف به مو وارد می شوند را جبران می کنند. این مواد حفره های خالی در موها را نیز پر می کنند و کراتینه مورد نیاز در آن را تامین می کنند و منجر به خوش حالت و ابریشمی شدن موها می شوند. کراتینه روشی مناسب برای احیا و ترمیم موها است.

روش ویتامینه موها

ویتامین ها دارای نقش موثری در رشد موها هستند و در رفع بسیاری از مشکلات مرتبط با مو شامل موخوره ، ریزش مو ، شوره ، خشکی و وزی مو و .. موثر هستند. در ویتامین تراپی موها ، مواد مغذی از جمله ویتامین های گروه B ، ویتامین C ، ویتامین D ، ویتامین A ، ویتامین E ، آهن و زینک و … به موها می رسد. هر کدام از این مواد مغذی دارای یک خاصیت مهم برای موها هستند و ضمن اینکه به رشد موها کمک می کنند از ریزش موها نیز جلوگیری می کنند.

پروتئینه موها در سالن زیبایی در پردیس

پروتئین تراپی یکی از روش های مشابه به کراتینه موهاست که در این روش پروتئین مورد نیاز برای موها تامین می شود. در این روش پروتئین موها تامین می گردد و همین موضوع منجر به آبرسانی و مرطوب شدن موها نیز می شود. در مواد پروتئینه ، مقادیر بیشتری از مواد مورد نیاز برای موها وجود دارد ، به همین دلیل در این روش میزان صافی موها نیز بیشتر می شود.

 بوتاکس موها

برای موهای دهیدراته و خشک و موهایی که بیش از اندازه نازک و سبک هستند و یا حجم کمی دارند ، بوتاکس گزینه مناسبی است. در این روش مواد بوتاکس که حاوی انواع اسیدهای آمینه ، املاح و ویتامین ها هستند ، به طور عمیق موها را آبرسانی می کنند و شکاف ها و حفره های خالی موها را پر می کنند.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل لب در پردیس

خدمات ناخن ، پرطرفدارترین در سالن زیبایی پردیس

سالن زیبایی در پردیس

یکی از خدماتی که امروزه دارای طرفداران بسیار زیادی است ، خدمات ناخن می باشد. در این روش ناخن ها را به روش های مختلفی آراسته و زیبا می کنند. در ادامه پیرامون برخی از رایج ترین خدمات ناخن در بهترین سالن زیبایی در پردیس توضیحاتی را آورده ایم.

مانیکور

در طی روش مانیکور ، خدمات مراقبت و آرایش ناخن های دست ، گرفتن پوست های اضافه و مرده در اطراف ناخن ها ، جلوگیری از عوامل بیماری زا در زیر ناخن و پوست اطراف آن و … ارائه می گردد.

خدمات پدیکور در سالن زیبایی در پردیس

مراقبت از ناخن های پا و آرایش و تمیز کردن آن ها برای افزایش سلامت هر چه بیشتر ناخن ها ، دارای اهمیت زیادی است. پدیکور دارای دو بخش شامل پدیکور خشک و خیس می باشد. در پدیکور خیس ، از آب و انواع مواد لایه بردار ، نرم کننده و آبرسان برای رفع پوست های اضافی که در کف پا ، ترک و پینه ها ، وجود دارند ، استفاده می شود. در نهایت بعد از دریافت این خدمات ، ناخن های پا مرتب می شوند.

کاشت ناخن

یکی دیگر از خدماتی که در بهترین سالن زیبایی در پردیس ارائه می شود ، کاشت ناخن است. کاشت ناخن به روش های مختلفی شامل تیپ و یا با استفاده از فرمز صورت می گیرد.

در این روش مواد به صورت مستقیم بر روی ناخن ها قرار داده‌ نمی شوند. تیپ دارای شکل و بافتی مشابه به ناخن های شما می باشد که ابتدا بر روی ناخن قرار می گیرد و سپس مواد کاشت ناخن بر روی آن قرار داده‌ می شود.

در‌ این روش قد ناخن ها نیز قابل تغییر است. طی روش دیگری ، فرمر بر روی ناخن های اصلی شما قرار داده‌ می شوند و شکل و فرم آن متناسب با سلیقه افراد قابل تغییر است.

پاکسازی پوست در بهترین سالن زیبایی در پردیس

یکی از خدماتی که در طی سال های اخیر در بهترین سالن زیبایی در پردیس ارائه می شود ، پاکسازی پوست است. در این روش چندین مرحله بر روی پوست صورت می گیرد که در ادامه پیرامون هر یک از روش ها توضیحاتی را میایم.

تشخیص‌ نوع پوست و آماده کردن مواد مورد نیاز

در این مرحله ابتدا متخصص پوست ، نوع پوست زیباجو را بررسی می کند تا در مراحل بعدی از موادی که مناسب با پوست او است را استفاده کند.

بخور دادن‌ برای باز شدن منافذ پوستی

بخور دادن‌ برای تمامی انواع پوست به استثنای پوست های خیلی حساس انجام می شود. در صورتی که پوست شما حساس است ، این موضوع را باید به فیشیالیست اطلاع دهید. بخور ضمن تمیز کردن‌ و ریلکس کردن‌ پوست صورت ، به باز شدن منافذ پوستی نیز کمک می کند. در این روش جوش های سرسیاه نیز به راحتی از بین می روند.

لایه برداری پوست صورت

در این مرحله اسکراب و یا مواد لایه بردار بر روی پوست قرار داده‌ می شوند. انتخاب هر یک از این روش ها بر اساس نوع پوست متغیر است. با این روش یک لایه سطحی از روی پوست از بین می رود.

تخلیه جوش های سرسیاه

در اثر نفوذ آلودگی به عمق پوست و عدم پاکسازی آن ها ، جوش های سرسیاه نیز پدیدار می شوند. پس از اسکراب ، منافذ پوستی باز می شوند و پوست صورت آماده تمیز کردن‌‌ خواهد شد. در طی این مرحله تمامی کمدون و یا پیلینگ جوش های سرسیاه با اعمال فشار از پوست خارج می گردند.

ماساژ دادن‌ پوست صورت در سالن زیبایی در پردیس

پس از رفع هر گونه آلودگی از روی پوست صورت ، پوست را ماساژ می دهند تا ریلکس شود و استراحت کند. ماساژ دادن‌ پوست نه تنها به افزایش احساس آرامش و ریلکس شدن‌‌ پوست صورت و گردن کمک می کند ، به بهبود جریان خون نیز کمک می کند.

استفاده از ماسک

در این مرحله از انواع ماسک های صورت استفاده می شود. متخصصین و فیشیالیست ها از انواع کرم های ضد آفتاب نیز بر روی پوست استفاده می کنند تا از ایجاد لک های صورت جلوگیری شود.

سوالات متداول 

  • بهترین سالن زیبایی در پردیس کجاست ؟

بهترین سالن زیبایی در پردیس را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • در بهترین سالن زیبایی در پردیس چه خدماتی ارائه می شود ؟

در بهترین سالن زیبایی در پردیس انواع خدمات زیبایی پوست ، مو ، ناخن و … ارائه می شود.

  • هزینه دریافت خدمات در سالن های زیبایی در پردیس چقدر است ؟

هزینه دریافت خدمات از بهترین سالن های زیبایی به توجه به نوع خدمات ، کیفیت مواد آرایشی به کار رفته‌ و … متغیر است.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *