رفع غبغب در تهران 💎 معرفی 5 بهترین مرکز رفع غبغب در تهران

رفع غبغب در تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین دکتر برای رفع غبغب در تهران کیست ؟ افراد بسیاری در زیر چانه خود دارای غبغب و چربی اضافه هستند. ممکن است غبغب در اثر رژیم غذایی نادرست ، ورزش نکردن‌ و عدم تحرک کافی ، عوامل ارثی و … ایجاد شود. فرقی نمی کند دلیل ایجاد غبغب و تجمع چربی در زیر چانه چیست ، موضوعی که وجود دارد ، این است که غبغب در زیبایی چهره تاثیر منفی را دارد و منجر به کاهش اعتماد به نفس افراد می شود. به همین دلیل اغلب افراد به دنبال روشی هستند تا بتوانند غبغب خود را رفع کنند. در ادامه با ما همراه شوید تا با بهترین کلینیک رفع غبغب در تهران آشنا شویم.

معرفی بهترین کلینیک رفع غبغب در تهران

از میان کلینیک های متعددی که در آن خدمات رفع غبغب ارائه می شود ، یکی از بهترین کلینیک هایی که می توانید از آن خدمات رفع غبغب را دریافت کنید را معرفی کرده‌ ایم.

کلینیک زیبایی دلدار

رفع غبغب در تهران

  • آدرس : صادقیه ، انتهای گلناز شمالی ، نبش سازمان آب ، پلاک ۳۰۲ ، واحد ۱۰
  • شماره تماس : 02144269514

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در تهران

دلیل ایجاد غبغب چیست؟

رفع غبغب در تهران

یکی از عارضه هایی که منجر به افزایش نارضایتی افراد از چهره شان می شود ، غبغب است. غبغب حالتی است که در آن افتادگی پوست و یا تحمع چربی در زیر چانه بیشتر است ؛ به طوری که چربی در زیر پوست در زیر چانه و ناحیه گردن بیش از اندازه تجمع پیدا می کند.

ایجاد غبغب دارای دلایل متعددی است که در ادامه قصد داریم به مهم ترین این دلایل اشاره کنیم:

افزایش سن

با افزایش تدریجی سن ، پوست خاصیت ارتجاعی خود را نیز از دست می دهد و دچار افتادگی در ناحیه زیر چانه می شود. همین موضوع منجر به بروز برجستگی در ناحیه زیر چانه می گرذذ. به همین دلیل توصیه می کنیم برای اینکه بتوانید با افزایش سن ، با بروز این عارضه نیز مقابله کنید ، حتما از قرار گرفتن‌ در معرض نور مستقیم خورشید اجتناب کنید.

ژنتیک

بسیاری از افراد در سنین نوجوانی و جوانی ، با اینکه دارای اضافه وزن نیستند ؛ با این حال دارای غبغب می باشند. این دسته از افراد گاها از برخی ورزش ها برای کم کردن غبغب در صورت خود استفاده می کنند ؛ با این حال نتیجه ای حاصل نمی شود. به همین دلیل کسانی که به دلایل ژنتیکی دچار مشکل افتادگی چانه هستند ، بهتر است از جراحی برای برطرف کردن افتادگی چانه خود استفاده کنند.

وزن

چاقی یکی از اصلی ترین عوامل ایجاد غبغب در افراد است ؛ در حقیقت زیر چانه یکی از قسمت ها در بدن است که در آن چربی های اضافه ذخیره می شوند. هر چه افراد چاق تر باشند ، میزان چربی که در این قسمت ذخیره می شود نیز بیشتر است. به همین دلیل ممکن است حتی افرادی که دچار اضافه وزن هستند ، وزن نیز از دست بدهند ، با این حال غبغب نیز داشته باشند.

قابل ذکر می باشد که دلایل دیگری نیز در ایجاد غبغب تاثیرگذار هستند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره کرده‎ ایم :

  • کم کاری تیروئید
  • کمبود ویتامین در رژیم غذایی
  • ضعیف شدن عضلات گردن و صورت
  • و …

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز بوتاکس در شمال تهران

مزایای رفع غبغب در تهران

روش هایی که برای رفع غبغب مورد استفاده قرار می گیرند ، دارای مزیت های بسیاری هستند که در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره کرده‌ ایم :

  • بهترین دکتر رفع غبغب با ارائه خدمات رفع غبغب ، چربی های زیر چانه و پوست اضافه در این قسمت را از بین می برد و اینگونه منجر به افزایش اعتماد به نفس افراد می گردد.
  • برای رفع غبغب از روش های غیرجراحی نیز استفاده می شود که دارای دوره نقاهت بسیار کمتری هستند.
  • با روش های مختلف ، وقتی غبغب از بین می رود ، صورت نیز لاغرتر و خوش فرم تر می گردد.
  • یکی از مزیت های رفع غبغب این است که برای تمامی افراد قابل انجام است و تمامی افراد اعم از زنان و مردان که دارای بیش از 25 سال سن هستند ، می توانند از این جراحی استفاده کنند.
  • با رفع غبغب ، چهره زاویه سازی می شود و زاویه فک نیز بهتر مشخص می گردد.

برای رفع غبغب در تهران ، از چه روش هایی استفاده می شود ؟

رفع غبغب در تهران

رفع غبغب ، مشابه با دیگر جراحی ها و اقدامات زیبایی ، با روش ها و تکنیک های مختلفی اجرایی می شود. بهترین دکتر رفع غبغب در تهران ابتدا چانه و غبغب بیمار را بررسی می کند و سپس از روشی مناسب برای رفع غبغب او استفاده می کند.

در ادامه پیرامون برخی از روش هایی که برای رفع غبغب مورد استفاده قرار می گیرند ، توضیحاتی را آورده‌ ایم.

رفع غبغب در تهران با لیپوساکشن

یکی از روش های موثر برای درمان غبغب و رفع چربی در زیر چانه ، لیپوساکشن است. در روش لیپوساکشن ، چربی های اضافه از این قسمت استخراج می شوند. به طوری که ابتدا در زیر چانه ، یک برش کوچک ایجاد می شود و سپس با استفاده از دستگاه لیپوساکشن ، چربی های اضافه خارج می گردند. این روش ضمن اینکه غبغب را از بین می برد ، منجر به فرم دهی صورت نیز می شود.

پروتز چانه

پروتز چانه از دیگر روش هایی است که برای کوچک تر جلوه دادن غبغب مورد استفاده قرار می گیرد و منجر به نمایان تر شدن‌ خطوط فکی می گردد. بهترین متخصص رفع غبغب با توجه به آناتومی صورت افراد ، از پروتزهای مناسب با فرم صورت آن ها نیز استفاده می کند. نکته قابل توجه این است که معمولا از این روش به صورت همزمان با جراحی گردن نیز استفاده می گردد.

هایفوتراپی یا اولتراسوند

در صورتی که میزان افتادگی در ناحیه گردن و یا زیر چانه کم و خفیف باشد ، بهترین دکتر رفع غبغب از روش هایفوتراپی یا اولتراسوند برای برطرف کردن این افتادگی استفاده می کند. در این روش ضمن اینکه غبغب از بین می رود ، کلاژن سازی نیز در پوست بیشتر می شود. این روش جزو روش های مقرون به صرفه و غیرتهاجمی می باشد.

لیزر لیپولیز یا اسمارت لیپو برای رفع غبغب

در روش لیزر لیپولیز ، یک برش کوچک در حد یک میلی متر در پوست ایجاد می گردد و سپس به کمک لیزر ؛ چربی های اضافه ای که در زیر چانه تجمع پیدا کرده اند ، ذوب می شوند و از بین می روند. معمولا این روش مقدمه ای برای استفاده از روش لیپوساکشن است.

رفع غبغب در تهران با رادیوفرکوئنسی

از دیگر روش هایی که برای رفع غبغب در تهران مورد استفاده قرار می گیرد ، روش رادیو فرکوئنسی است. در این روش که از روش های غیرتهاجمی و غیرجراحی برای رفع غبغب است ، پوست به سمت بالا لیفت می شود و خطوط فکی بیشتر نمایان می گردند.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر زاویه سازی صورت در تهران

سوالات متداول 

  • بهترین دکتر رفع غبغب در تهران چه کسی است ؟

بهترین دکتر رفع غبغب در تهران را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • هزینه رفع غبغب در تهران چقدر است ؟

هزینه رفع غبغب در تهران بر اساس روش انتخابی برای رفع غبغب ، پزشک و متخصص انتخابی و … متغیر است.

  • آیا استفاده از روش جراحی برای رفع غبغب در تهران ، ایمن است ؟

بله ، یکی از روش های رایج برای رفع غبغب در تهران ، جراحی است که ضمن اینکه ایمن است ، دارای ماندگاری بالایی نیز می باشد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *