سالن ناخن اندرزگو 💎 معرفی 5 بهترین سالن ناخن اندرزگو

سالن ناخن اندرزگو

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین سالن ناخن اندرزگو کجاست ؟ کاشت ناخن به نوعی یک آرایش و تزئین ناخن است که در این روش ، مواد کاشت ناخن به شکل های مختلفی بر روی ناخن های طبیعی قرار داده‌ می شوند. برای اینکه مواد کاشت ناخن به خوبی بر روی ناخن های فرد قرار بگیرند ، ابتدا از سوهان برقی برای تراش دادن روی ناخن ها استفاده می شود. به طوری که یک لایه خیلی نازک از ناخن باقی می ماند. این روش برای کسانی که می خواهند همیشه ناخن های تمیز و مرتبی را داشته باشند و یا دارای ناخن های شکننده ای هستند و می خواهند مقاومت و استحکام ناخن های خود را بیشتر کنند ، روشی مناسب و کاربردی است. در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین سالن ناخن اندرزگو و همینطور مزایا و معایبی که کاشت ناخن به همراه دارد ، آشنا شویم.

معرفی بهترین سالن ناخن اندرزگو

یکی از بهترین سالن های ناخن که در محدوده اندرزگو فعال است را در ادامه معرفی کرده‌ ایم.

سالن زهره پدرام

سالن ناخن اندرزگو

  • آدرس : تهران ، اندرزگو ، سلیمانی غربی ، کوچه ارضی ، بن بست ستاره ، پلاک 9 ، زنگ 1
  • شماره تماس : 09227993046

مرتبط بخوانید : بهترین آرایشگاه اندزرگو

کاشت ناخن چیست ؟

کاشت ناخن فرآیندی است که در آن ، مواد کاشت ناخن بر روی ناخن های اصلی فرد قرار داده‌ می شوند. در این روش برای اینکه سطح ناخن ها طبیعی به نظر برسد و برجستگی نداشته باشند ، ابتدا با استفاده از سوهان کشی ، سطح ناخن را صاف می کنند. هر چقدر ناخن های کاشت شده‌ نازک تر باشند و شباهت بیشتری به ناخن های طبیعی داشته باشند ، در نهایت نتیحه کار نیز طبیعی تر خواهد بود. این در حالی است که کاشت ناخن ، باید ضمن برخورداری از ظرافت و زیبایی ، دارای دوام و استحکام بالایی نیز باشد.

برخی از خانم ها برای افزایش زیبایی ناخن ها و دست هایشان از روش کاشت ناخن استفاده می کنند ؛ برخی دیگر نیز دچار مشکلات ناخن هستند و برای بهبود فرم ، رنگ و افزایش استحکام ناخن هایشان ، از کاشت ناخن استفاده می کنند. این روش برای کسانی که ناخن های بد فرم و یا شکننده ای دارند و یا عادت دارند ناخن هایشان را بجوند ، روشی مناسب است.

آیا کاشت ناخن دارای عوارض است ؟

سالن ناخن اندرزگو

در صورتی که برای کاشت ناخن به بهترین سالن ناخن اندرزگو مراجعه کنید و برای اینکه از ناخن کاران حرفه ای و مواد باکیفیت استفاده کنید ، قطعا این روش عوارضی را به دنبال ندارد. با این حال افراد به دلایل متعددی از جمله مراجعه به مراکز غیرمعتبر ، دریافت خدمات از ناخن کاران مبتدی و غیرحرفه ای ، استفاده از مواد بی کیفیت برای کاشت ناخن ، عدم رعایت مراقبت های لازم بعد از کاشت ناخن و … عوارض ناشی از این روش را تجربه می کنند.

در ادامه به برخی از عوارض کاشت ناخن اشاره کرده‌ ایم.

  • به طور کلی با کاشت ناخن ، اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن ها نمی رسد. همین موضوع سبب می شود که ناخن ها تغییر رنگ بدهند و کدر شوند. از سویی دیگر ناخن ها با وجود مواد کاشت نیز کم تر رشد می کنند.
  • وقتی ناخن مصنوعی و یا مواد کاشت به اشتباه بر روی ناخن ها قرار می گیرد ، منجر به از بین رفتن ریشه ناخن ها و تغییر شکل آن ها می گردد.
  • یکی از عوارض شایع کاشت ناخن ، ابتلا به عفونت های قارچی و بیماری های ویروسی می باشد.
  • در کاشت ناخن ، از برخی مواد شیمیایی استفاده می شود که غیراستاندارد می باشند و منجر به بروز واکنش و حساسیت های پوستی نیز می گردند.
  • کاشت ناخن نادرست با عوارضی شامل التهاب در اطراف ناخن ها ، خط خط شدن و خرد شدن ناخن ها ، کنده شدن و جدا شدن لبه آزاد ناخن ها از بسترشان و … همراه است.

مرتبط بخوانید : آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران

4 روش رایج برای کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن اندرزگو

سالن ناخن اندرزگو

به طور کلی برای کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن اندرزگو از چهار روش کاشت قالبی ، کاشت پودری ، کاشت ژله ای و کاشت میکس استفاده می شود.

کاشت قالبی

یکی از روش هایی که بیشتر در گذشته برای کاشت ناخن استفاده میشد ، کاشت ناخن قالبی است. در این روش برای کاشت ناخن از قالب های آماده استفاده می شود ؛ به طوری که ابتدا مواد کاشت بر روی ناخن های مصنوعی زده می شوند تا به شکل ناخن درآیند. سپس این ناخن ها بر روی ناخن های طبیعی فرد فشار داده‌ می شوند تا به سطح ناخن ها بچسبند. در نهایت نیز ناخن های مصنوعی جداسازی می شوند.

این روش سریع است و بدون سوهان کشی انجام می شود. از معایب این روش این است که نیاز به مراقبت های زیادی دارد و در صورتی که افراد به مراقبت های بعد از کاشت ناخن ، توجهی نداشته باشند ، ممکن است با مشکل هوا گرفتن‌ ناخن های خود مواجه شوند. کاشت ناخن برای دسته ای از افراد که ناخن های آن ها دارای شکل نامنظم و پراکنده ای است ، توصیه نمی شود. کاشت ناخن قالبی دارای ماندگاری کمتری نیز نسبت به دیگر روش های مورد استفاده برای کاشت ناخن است.

با توجه به اینکه نتایج حاصل از کاشت ناخن به روش قالبی طبیعی نیست ؛ ضمن اینکه دارای ماندگاری لازم نیز نمی باشد ، امروزه نیز کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین اینطور می توان گفت که کاشت ناخن قالبی ، دارای مزیت خاصی نیست و بیشتر برای دسته ای از افراد که وقت کافی ندارند تا به ناخن های خود رسیدگی کنند ، مناسب است.

کاشت پودری در سالن ناخن اندرزگو

کاشت ناخن پودری از نظر زیبایی و مقاومت ، در دسته بندی بهترین نوع کاشت قرار دارد. در این نوع از کاشت ناخن ، امکان قد دهی و فرم دهی به ناخن ها وجود دارد. در صورتی که علاقه مند به کاشت ناخن به روش پودری هستید ، لازم است به بهترین سالن ناخن اندرزگو مراجعه کنید چراکه این روش به دقت و حوصله زیادی نیاز دارد و سوهان کشی آن باید به دقت صورت بگیرد.

طی این روش از پودر کاشت ناخن پودری و مایع لیکوئید استفاده می شود که حساسیت زا نیستند ؛ با این حال در برخی از افراد با بروز علائم حساسیت زا همراه بوده اند. به طوری که در این روش پوست برخی از افراد حساسیت نشان می دهد و دچار اگزما می گردد.

کاشت ژله ای

در این روش، مواد ژله ای بر روی ناخن ها قرار داده می شوند. مواد ژله ای حتما باید در دستگاه یو وی خشک شوند. روش کاشت ناخن ژله ای مشابه با روش کاشت ناخن پودری است و صرفا موادی که در این دو روش استفاده می شوند ، با یکدیگر متفاوت هستند.

کاشت میکس در سالن ناخن اندرزگو

از نام این روش مشخص است که در آن از چند روش برای کاشت ناخن استفاده می شود. به طوری که روش کاشت میکس ترکیبی از دو نوع روش کاشت پودری و کاشت ژله ای است. به طوری که در این روش ابتدا کاشت پودر انجام می شود. سپس لایه ای از ژل بر روی ناخن های فرد گذاشته می شود و در نهایت در دستگاه یو وی خشک می گردد. این روش دارای مقاومت بالایی است. ضمن اینکه هزینه کاشت به این روش نیز بیشتر از سایر روش های رایجی است که در سالن ناخن اندرزگو استفاده می شود.

مرتبط بخوانید : بهترین سالن زیبایی منطقه فرشته تهران

سوالات متداول 

  • بهترین سالن ناخن اندرزگو کجاست ؟

بهترین سالن ناخن اندرزگو را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • هزینه کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن اندرزگو چقدر است ؟

هزینه کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن اندرزگو بر اساس مواد مورد استفاده برای کاشت ناخن ، دستمزد ناخن کار و … متفاوت است.

  • برای کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن اندرزگو ، از چه متریالی استفاده می شود ؟

برای کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن اندرزگو از مواد ژله ای برای کاشت ژل ، پودر و مایع لیکوئید برای کاشت پودر و … استفاده می شود.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *