سالن ناخن تهرانپارس 💎 معرفی 5 بهترین سالن ناخن تهرانپارس

سالن ناخن تهرانپارس

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین سالن ناخن تهرانپارس کجاست ؟ کاشت ناخن به نوعی یک روش برای افزایش قد و بهبود فرم ناخن ها است و برای دسته ای از افراد که دارای مشکلات ناخن هستند ، مناسب می باشد. کاشت ناخن دارای انواع مختلفی است ؛ برای هر فردی متناسب با فرم و شکل ناخن هایی که دارد ، از روش مناسبی برای کاشت نیز استفاده می گردد. در ادامه با ما همراه شوید تا ضمن آشنایی با بهترین سالن ناخن تهرانپارس با انواع روش های کاشت ناخن نیز آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : مراکز تزریق بوتاکس در تهرانپارس

معرفی بهترین سالن ناخن تهرانپارس

در محدوده تهرانپارس مراکز متعددی ارائه دهنده خدمات کاشت ناخن هستند ؛ در ادامه یکی از بهترین سالن های زیبایی که می توانید از آن خدمات کاشت ناخن را دریافت کنید را معرفی کرده ایم.

سالن زیبایی سیملی بیوتی

سالن ناخن تهرانپارس

  • آدرس : تهران ، تهرانپارس ، بالاتر از میدان پروین ، نبش کوچه خدابنده ، ساختمان تالار امیران ، پلاک 286 ، طبقه اول شمالی
  • شماره تماس : 02177872088

مرتبط بخوانید : مزوتراپی مو تهرانپارس

انواع مدل های کاشت ناخن

سالن ناخن تهرانپارس

کاشت ناخن در مدل های مختلفی انجام می شود. پس از اینکه مراحل مانیکور و پدیکور ناخن ها به پایان می رسد ، از روش های مختلفی برای بهبود فرم ناخن ها نیز استفاده می گردد. در ادامه در مورد انواع روش هایی که برای کاشت ناخن استفاده می شوند ، توضیحاتی را آورده ایم.

کاشت ناخن ژله ای 

کاشت ناخن ژله ای جزو یکی از روش های پرطرفدار برای کاشت ناخن می باشد که ضمن برخورداری از زیبایی و دوام بالا، در مقایسه با دیگر روش های کاشت ناخن نیز جذابیت بیشتری را برای ناخن ها به همراه دارد.

در این نوع از کاشت ناخن ، سه مرحله شامل بیلدینگ ژل (ژل زیر سازی) ، فینیشینگ ژل (ژل استحکام دهنده) و تاپ شاین (ژل نهایی درخشان) انجام می شود. به طوری که ابتدا بر روی ناخن های طبیعی ، زیرسازی ، سوهان کشی و مانیکور صورت می گیرد و سپس محلول ضد قارچ نیز بر روی ناخن ها قرار داده می شوند. در نهایت نیز و بعد از مواد گذاری ، پس از هر بار استفاده از ژل ، دست ها در دستگاهی به نام UV قرار داده‌ می شوند تا خشک شوند. از ماده کلینز برای رفع حالت چسبندگی سطح ناخن ها استفاده می گردد. این نوع کاشت دارای دوام و ماندگاری دو الی سه هفته ای است.

کاشت ناخن پودری در سالن ناخن تهرانپارس

در این روش از پودر اکریلیک و لیکوئید برای ایجاد یک لایه محکم بر روی ناخن های طبیعی استفاده می گردد. از پرایمر و سوهان کشی برای زیرسازی کاشت ناخن پودری استفاده می شود. در نهایت نیز از مواد پودری و مایع لیکوئید برای ایجاد یک لایه مستحکم بر روی ناخن های طبیعی و همینطور افزایش قد ناخن ها استفاده می گردد. به دلیل اینکه کاشت ناخن پودری دارای استحکام بالایی است ، در برابر ضربه نیز مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد. همین موضوع سبب شده‌ است که از این مدل از کاشت ناخن ، استقبال بالایی وجود داشته باشد.

کاشت ناخن قالبی یا دوآل

در این روش از یک قالب که شبیه به یک ناخن مصنوعی می باشد ، برای کاشت ناخن استفاده می گردد. به طوری که ابتدا ناخن کار در بهترین سالن ناخن تهرانپارس از قالب ناخنی با اندازه هماهنگ با ناخن های فرد استفاده می کند. سپس مواد کاشت را در داخل ناخن مصنوعی قرار می دهد و آن را بر روی ناخن های طبیعی فرد قرار داده و فشار می دهد.

پس از گذشت مدت زمان کوتاهی ، مواد کاشت بر روی ناخن های فرد خشک می شوند و ناخن مصنوعی نیز از روی دستان فرد بلند می شود. از معایب این روش می توان به این موضوع اشاره کرد که احتمال هوا گرفتگی با این مدل از کاشت ناخن بسیار زیاد است و همینطور احتمال بروز عفونت های قارچی با استفاده از آن نیز وجود دارد. ضمن اینکه فرم و مدل آن چندان برای زیباجویان رضایت بخش نیست. به همین دلیل امروزه کم تر از این روش برای کاشت ناخن استفاده می گردد.

کاشت ناخن به روش فیبر یا گیاهی

سالن ناخن تهرانپارس

در این روش از کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن تهرانپارس از الیاف طبیعی به عنوان تیپ استفاده می شود. این الیاف مشابه به کاغذهای بریده‌ شده‌ هستند و غیرحساسیت زا می باشند. مواد کاشت ناخن فیبر مانند دارای فرمولاسیونی متفاوت از مواد کاشت ژله ای ناخن هستند. همینطور با استفاده از این روش ، هر بار دست ها باید در درون دستگاه UV  قرار داده‌ شوند. در نهایت نیز ناخن ها با سوهان کشی فرم داده‌ می شوند.

کاشت ناخن اکلیلی در سالن ناخن تهرانپارس

این نوع از روش کاشت ناخن ، از مشتقات کاشت ناخن پودری می باشد که برای قسمت فرنچ ناخن ها در این روش ، از اکلیل های مختلف استفاده می گردد. این نوع از روش کاشت ناخن ، با استفاده از یک مایع مونومر و یا پودر پلیمر کاشت ناخن انجام می شود.

کاشت ناخن دیپینگ

کاشت ناخن دیپینگ ، روشی از کاشت ناخن است که در آن از ابزاری شامل قلم و یا مایع لیکوئید استفاده نمی گردد. این روش از کاشت ناخن ، یک روش بسیار ظریف می باشد که در آن بر روی ناخن ها فقط پرایمر و پودر کاشت استفاده می گردد. این روش برای کسانی که به دنبال یک کاشت خیلی ظریف هستند ، مناسب است.

در کاشت ناخن دیپینگ ، ابتدا سطح زیرین ناخن ها آماده‌ سازی می شوتد و ضد قارچ و یک لایه پرایمر به سطح ناخن ها زده‌ می شود. در نهایت ناخن ها به یکباره و به شکلی عمودی در پودر فرو برده‌ می شوند. برای رسیدن‌ به حجم و فرم دلخواه ، این فرآیند باید چندین بار تکرار شود. در نهایت نیز ناخن ها سوهان کشی می شوند.

کاشت ناخن سیلک در سالن ناخن تهرانپارس

کاشت ناخن سیلک که تحت عنوان ناخن های بسته بندی شده‌ ابریشم نیز شناخته می شوند ، ناخن هایی هستند که تکه های کوچک ابریشم دور آنها پیچیده‌ شده‌ است. معمولا این روش از کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن تهرانپارس ، برای ناخن های کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد.

در این روش از کاشت ناخن ، حالت طبیعی ناخن ها حفظ می شوند و پس از اینکه لایه ای از جنس ابریشم و یا فایبر گلاس بر روی ناخن های طبیعی قرار می گیرند ، به ایجاد ضخامت مناسب بر روی ناخن ها پرداخته‌ می شود. در نهایت نیز برای محکم کردن صدف ناخن ها ، از چسب مخصوص استفاده می گردد و در هر مرحله نیز از اسپری فیکس کننده استفاده می شود.

کاشت ناخن فرنچ یا فرنچ دائمی

این روش جزو روش های بسیار پرطرفدار است. در این روش بستر ناخن تا خط لبخند ، به صورت روشن و یا بی رنگ می باشد و خط لبخند نیز با رنگ سفید طراحی می گردد. فرنچ برای ناخن های کوتاه ، بلند ، گرد ، نوک تیز و … مناسب است و طرح و جلوه زیبایی را دارد.

مرتبط بخوانید : مرکز تخصصی رنگ و مش در تهرانپارس

سوالات متداول 

  • بهترین سالن ناخن تهرانپارس کجاست ؟

بهترین سالن ناخن تهرانپارس را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • هزینه کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن تهرانپارس چقدر است ؟

هزینه کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن تهرانپارس بر اساس مواد مورد استفاده برای کاشت ناخن ، فرم و شکل ناخن ها ، دستمزد ناخن کار و … متغیر است.

  • در سالن ناخن تهرانپارس ، برای کاشت ناخن از چه روش هایی استفاده می شود ؟

در بهترین سالن ناخن تهرانپارس برای کاشت ناخن ، از روش های مختلفی شامل کاشت پودر ، کاشت ژل و … استفاده می گردد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *