سالن ناخن در زعفرانیه 💎 معرفی 5 بهترین سالن ناخن در زعفرانیه

سالن ناخن زعفرانیه

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

در طی سال های اخیر ، بانوان بسیاری به زیبایی و سلامت ناخن های خود اهمیت می دهند. به طوری که زمان زیادی را در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی که به صورت تخصصی در لاین ناخن فعالیت دارند ، می گذرانند. این خدمات زیبایی نه تنها به زیبایی ناخن ها کمک می کند ، بلکه برای کسانی که دارای ناخن های شکننده و حساسی هستند نیز مناسب است. در ادامه همراه ما باشید تا ضمن آشنایی با بهترین سالن ناخن در زعفرانیه با جزئیات بیشتری از انواع روش های کاشت ناخن نیز آشنا شویم.

معرفی بهترین سالن ناخن زعفرانیه

در محدوده زعفرانیه ، سالن های زیبایی بسیاری وجود دارند که خدمات کاشت ناخن را به زبیاجویان ارائه می دهند. در ادامه یکی از این سالن های زیبایی را برای شما معرفی کرده ایم.

خدمات زیبایی لیلا نعمتی

سالن ناخن زعفرانیه

  • آدرس : تهران ، زعفرانیه ، مقدس اردبیلی ، بعد از پالادیوم ، بین شیرین و ملکی ، ساختمان 100 ، پلاک 100 ، طبقه اول ، واحد 103
  • شماره تماس : 09120203514

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز تزریق بوتاکس در زعفرانیه

خدمات کاشت ناخن در زعفرانیه

تجربه ناخن های بلند ، زیبا و مرتب ، برای تمامی بانوان دلنشین و جذاب است. در صورتی که شما نیز به داشتن ناخن های بلند و کشیده ، علاقه مند هستید ، می توانید از خدمات کاشت ناخن که در بهترین سالن ناخن زعفرانیه ارائه می شود ، استفاده کنید.

تمامی افراد ، دارای ناخن هایی با فرم زیبا و کشیده نیستند ؛ همینطور برخی دیگر نیز دارای ناخن های ظریف و حساسی هستند که به راحتی می شکنند. از بهترین اقدامات برای این دسته از افراد ، استفاده از خدمات کاشت ناخن می باشد. به طوری که خدمات بهترین سالن ناخن زعفرانیه شامل کاشت ناخن ، لمینیت ناخن ، کاور ناخن و … ضمن اینکه منجر به افزایش مقاومت ناخن ها در برابر ضربه و فشار می شود ، به زیباتر شدن‌ ناخن ها نیز کمک می کند.

رایج ترین انواع کاشت ناخن

سالن ناخن زعفرانیه

برای کاشت ناخن ، از روش های مختلفی استفاده می شود. مواد به کار رفته در هر روش ، هزینه کاشت ناخن در هر روش و … متفاوت است. در ادامه پیرامون رایج ترین روش هایی که برای کاشت ناخن در بهترین سالن های ناخن مورد استفاده قرار می گیرند ، توضیحاتی را آورده ایم.

کاشت قالبی 

یکی از روش های ساده برای کاشت ناخن ، روش کاشت ناخن قالبی است. این روش برای کسانی که می خواهند ناخن های زیبایی داشته باشند اما در عین حال زمان کمی را برای رسیدگی به ناخن های خود در اختیار دارند ، مناسب است.

در این روش از کاشت ناخن ، مواد را در قالب های مخصوصی که به صورت آماده است ، قرار می دهند تا به فرم ناخن ، تغییر شکل بدهد. سپس ضد قارچ بر روی ناخن ها زده می شود و قالب بر روی ناخن گذاشته‌ می شود. پس از مدت زمان کوتاهی نیز قالب از ناخن جداسازی می گردد. پس از اتمام این مرحله ، لاک ژل بر روی ناخن ها زده می شود و سپس ناخن ها طراحی می شوند.

از معایب این نوع از کاشت ناخن ، این است که دوام بالایی ندارد و خیلی سریع می شکند. در این روش ناخن ها دارای حالت طبیعی نیستند و کمی ضخیم تر می شوند. همینطور به دلیل اینکه در این روش سوهان کشی وجود ندارد ، ناخن ها هوا می گیرند.

کاشت پودری 

یکی دیگر از روش هایی که برای کاشت ناخن مورد استفاده قرار می گیرد ، روش کاشت پودری است. کاشت پودری برای دسته ای از افراد مناسب است که زمان کافی را برای رسیدگی به ناخن های خود اختصاص می دهند.

در این روش از کاشت ناخن ، تیپ که در حقیقت همان ناخن مصنوعی می باشد ، با استفاده از چسب به ناخن ها چسبانده می شود. میزان بلندی ناخن ها به فرد بستگی دارد و به اندازه ای که افراد می خواهند ، ناخن ها کوتاه و یا بلند می شوند. پیش از اینکه مواد کاشت بر روی ناخن ها قرار بگیرند ، بر روی ناخن مواد ضد قارچ زده‌ می شود.

در روش کاشت پودر ، از سوهان برقی برای سوهان زدن ناخن ها استفاده می گردد. در این روش باید تک تک ناخن ها با استفاده از سوهان برقی مرتب شوند. این شیوه از کاشت ناخن در مقایسه با روش های دیگر برای کاشت ناخن ، به زمان بیشتری نیاز دارد اما با توجه به اینکه دارای ماندگاری و دوام بالایی است ، تقاضا برای آن نیز زیاد می باشد.

کاشت ناخن ژله‌ ای 

کاشت ناخن ژله ای نیز مشابه با روش کاشت ناخن پودری است ؛ با این تفاوت که در نوع موادی که برای این دو روش به کار می روند ، تفاوت های زیادی وجود دارد. پیش از اینکه فرآیند کاشت ناخن ژله ای آغاز شود ، ابتدا مواد ضد قارچ به ناخن ها زده می شود. سپس ناخن ها در دستگاه یو وی قرار می گیرند تا سفت و محکم گردند.

در این نوع از کاشت ناخن ، از سه لایه ژل استفاده می گردد. بیلدینگ ژل ، تاپ شاین و فینیشینگ ژل از مراحل کاشت ناخن ژله ای هستند. این مدل از کاشت ناخن ، دارای دو هفته دوام و ماندگاری است و برای افرادی که در مناطق با رطوبت بالا زندگی می کنند ، چندان مناسب نیست.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی زعفرانیه

مراحل کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن در زعفرانیه

سالن ناخن زعفرانیه

کاشت ناخن ، در مراحل متعددی صورت می گیرد که در ادامه به آن ها اشاره کرده‌ ایم.

  • ابتدا ناخن ها باید با استفاده از استون تمیز و مرتب شوند.
  • در مرحله بعدی ، ناخن ها باید به اندازه مشخصی کوتاه گردند.
  • سطح ناخن ها با استفاده از سوهان ابری و یا بافر ، سوهان کشی می شوند.
  • با ابزار مخصوصی ، پوست در اطراف ناخن ها کنار زده‌ می شود و سپس به آن لاک مانیکور می زنند.
  • از یک تیپ ناخن مناسب برای ناخن ها استفاده می گردد. سپس مقداری چسب به تیپ و مقداری به ناخن زده‌‌ می شود تا به خوبی بچسبند. انتهای تیپ در وسط ناخن قرار داده‌ می شود.
  • در صورتی که از روش کاشت پودری استفاده شود ، قلم در ظرف پودر و مایع لیکوئید قرار می گیرد و بر روی ناخن های فرد قرار داده‌ می شود. در این فرآیند ناخن کار باید با سرعت عمل بالایی عمل کند و سریعا مواد را به فرم دلخواه ، تغییر شکل دهد. در صورتی که از روش کاشت ژل استفاده شود ، در این مرحله مواد ژل مانند بر روی ناخن ها قرار می گیرند.
  • پس از اتمام مواد گذاری بر روی ناخن ها ، از سوهان زنی استفاده می گردد. پس از سوهان کشی ، از لاک ژل و طراحی مخصوص بر روی ناخن ها استفاده می شود.
  • در نهایت نیز ناخن ها باید با روغن مخصوص آغشته‌ شوند.

نحوه صحیح ریمو کردن‌ کاشت ناخن در سالن ناخن در زعفرانیه

بسیاری از افراد پس از کاشت ناخن به دلایل متعددی شامل شکستن‌ ناخن ها ، عفونت ناخن ، بد فرم و بد شکل شدن‌‌ ناخن ها و … مایل به ریموو ناخن هایشان هستند. در این صورت این دسته از افراد باید از خدمات ریموو ناخن در بهترین سالن ها بهره ببرند.

برای ریمو ناخن از استون صد درصد و سوهان ناخن استفاده می شود. به طوری که ابتدا ناخن ها در ظرف استون قرار می گیرند و پس از چند دقیقه خارج می شوند. این اقدام تا زمانی که مواد کاشته شده‌ بر روی ناخن ها به طور کامل در استون حل نشوند ، ادامه خواهد داشت. پس از باقی ماندن یک لایه نازک از مواد ژل بر روی ناخن ها ، از سوهان کشی برای حذف مواد باقی مانده بر روی ناخن ها استفاده می شود.

مرتبط بخوانید : مرکز میکروبلیدینگ در زعفرانیه

سوالات متداول 

  • بهترین سالن ناخن در زعفرانیه کجاست ؟

بهترین سالن ناخن در زعفرانیه را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • هزینه کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن در زعفرانیه چقدر است ؟

هزینه کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن در زعفرانیه ، بر اساس روش مورد استفاده برای کاشت ناخن ، تجربه و دستمزد ناخن کار و … متغیر است.

  • بهترین سالن ناخن در زعفرانیه دارای چه ویژگی هایی است ؟

از ویژگی های بهترین سالن ناخن در زعفرانیه ، می توان به دریافت هزینه مناسب و به صرفه ، دارای ناخن کاران حرفه ای ، استفاده از متریال باکیفیت و … اشاره کرد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *