سالن ناخن سیدخندان 💎 معرفی 5 بهترین سالن ناخن سیدخندان

سالن ناخن سیدخندان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

کاشت ناخن یکی از روش های زیبایی است که در این روش ، یک لایه مصنوعی از مواد کاشت بر روی ناخن های طبیعی زیباجویان قرار داده‌ می شود. این روش با اهداف مختلفی شامل تقویت ناخن ها ، بهبود فرم و ظاهر ناخن ها و … کاربرد دارد. برای ایجاد فرم و شکل مناسب برای ناخن ها ، از مواد مخصوصی شامل ژل یا اکریلیک ، پودر و مایع لیکوئید و … استفاده می شود. کاربرد کاشت ناخن ، محدود به زمینه زیبایی نمی شود و از آن برای درمان مشکلات متعددی از جمله ناخن های شکننده ، رشد ناخن های نامنظم و … نیز استفاده می گردد. برای داشتن‌ یک تجربه خوب از کاشت ناخن ، بهتر است به بهترین سالن ناخن سیدخندان مراجعه کنید.

معرفی بهترین سالن ناخن سیدخندان

در محدوده سیدخندان مراکز متعددی ارائه دهنده خدمات کاشت ناخن هستند. یکی از بهترین سالن های ناخن که در سیدخندان فعالیت دارد را در ادامه معرفی کرده ایم.

سالن‌ زیبا ترنگ

سالن ناخن سیدخندان

  • آدرس : سید خندان ، ابوذر شمالی ، روبروی هاکوپ برگر ، نبش کوچه خوی ، پلاک ۶۰ ، طبقه همکف ، واحد ۳
  • شماره تماس : ۰۲۱۲۲۸۹۸۶۰۸

مرتبط بخوانید : بهترین سالن زیبایی سیدخندان

مراقبت از کاشت ناخن دست بعد از کاشت در سالن ناخن سیدخندان

سالن ناخن سیدخندان

یکی از مهم ترین مواردی که پس از دریافت خدمات از بهترین سالن ناخن سیدخندان حائز اهمیت است ، مراقبت از کاشت ناخن می باشد. با رشد ناخن ها ، کاشت ناخن نیز کم کم به سمت بالا حرکت می کند و همین موضوع سبب می شود که زیبایی ناخن ها تحت تاثیر قرار بگیرد. به همین دلیل افراد باید پس از گذشت یک ماه ، برای ترمیم کاشت ناخن خود اقدام کنند.

در ادامه به برخی از مهم ترین مراقبت ها که بعد از کاشت ناخن ضرورت دارد ، اشاره کرده‌ ایم.

جلوگیری از کنده‌ شدن‌ کاشت ناخن

برخی از افراد پس از مدتی از کاشت ناخن ، سعی می کنند با استفاده از یک ناخن گیر و یا شی نوک تیز ، کاشت ناخن خود را جدا کنند. این فرآیند یک آسیب جدی را به صدف ناخن ها وارد می کند و ناخن ها را ضعیف و شکننده می کند. در برخی موارد حتی ممکن است که ناخن ها در حین کندن‌ نیز از وسط بشکنند که بسیار دردآور خواهد بود. در صورتی که قصد دارید ناخن های خود را به صورت کامل ریمو کنید ، باید به بهترین ناخن کاری که در این زمینه فعالیت دارد ، مراجعه کنید.

عدم برخورد با آب 

یکی دیگر از مراقبت هایی که باید بعد از کاشت ناخن جدی گرفته‌ شود ، جلوگیری از برخورد ناخن ها با آب است. تماس مداوم دست ها با آب ، منجر به خراب شدن کاشت ناخن می گردد. اگر آب به زیر کاشت ناخن نفوذ پیدا کند ، منجر به بلند شدن‌ مواد کاشت و ایجاد هوا گرفتگی می شود. به همین دلیل بهتر است پس از کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن سیدخندان از دستکش استفاده گردد.

جلوگیری از اعمال ضربه و فشار به کاشت ناخن

وارد کردن‌ ضربه به ناخن ها و همینطور فشار به مواد کاشت نیز ، مدت زمان ماندگاری کاشت ناخن را کاهش می دهد و سبب می شود مواد کاشت خیلی سریع از روی ناخن ، کنده شوند. بنابراین یکی از مراقبت های بعد از کاشت ناخن ، جلوگیری از اعمال ضربه و فشار به ناخن ها است. در صورتی که ناخن ها به صورت ناگهانی ضربه ببینند ، دچار مشکل هواگرفتگی می شوند و ممکن است بشکنند و یا دچار عفونت و قارچ شوند.

استفاده از روغن های مناسب برای ناخن ها

استفاده از مرطوب کننده ها ، منجر به جلوه بهتر ناخن ها می گردد و دوام ناخن ها را بیشتر می کند. بهتر است افراد از روغن های کوتیکول برای افزایش استحکام ناخن های خود استفاده کنند. این موضوع از بروز ترک خوردگی مواد کاشت و همینطور خود ناخن ها جلوگیری می کند.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز بوتاکس سیدخندان

انواع طراحی روی کاشت در سالن ناخن سیدخندان

سالن ناخن سیدخندان

پس از کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن سیدخندان از روش های مختلفی برای طراحی ناخن استفاده می شود. در ادامه پیرامون برخی از روش های طراحی ناخن که رایج تر و پرطرفدار تر هستند ، توضیحاتی را آورده ایم.

طراحی با لنز

پس از خشک شدن‌‌ لاک ژل ها ، طلق روی لنز را در آب ولرم قرار می دهند. پس از بیست ثانیه ، طلق از آب خارج می شود و بر روی لاک ژل قرار می گیرد. برای اینکه دوام این طراحی بیشتر شود ، از تاپ کت بر روی آن استفاده می گردد.

طراحی در آب در سالن ناخن سیدخندان

در این روش در ظرفی که حاوی آب ولرم است ، لاک ها با رنگ های مختلف در کار یکدیگر و در ظرف قرار می گیرند. این طراحی به سرعت عمل بالایی نیاز دارد ؛ به طوری که ناخن سریعا در داخل آب و روی رنگ ها قرار می گیرند و سپس سریعا خارج می گردند. به همین ترتیب این سیکل چندین بار تکرار می شود تا یک دایره رنگارنگ ایجاد گردد. در نهایت اطراف ناخن ها که لاک خورده‌ اند ، با استفاده از قلم مخصوص پاک می شوند. البته برخی از ناخن کاران ، برای اینکه اطراف ناخن با لاک آغشته نشود ، از پیل آف استفاده می کنند.

گل سه بعدی

با استفاده از پودرهای رنگی و یا زل های آدامسی و یک قلم مناسب برای اینکار ، گل هایی به حالت برجسته بر روی ناخن ها طراحی می شوند.

استفاده از شابلون در سالن ناخن سیدخندان

با استفاده از شابلون ، می توان بر روی ناخن ها ، طرح های زیبایی را پیاده سازی کرد. به طوری که از مقدار کمی لاک بر روی ناخن ها استفاده می شود تا طرح مورد نظر ایجاد گردد. سپس از کاردک های مخصوصی برای پاکسازی لاک های اضافی استفاده می شود. در نهایت از مهر طرح برای درج طرح های مورد نظر بر روی ناخن استفاده می گردد. برخی از شابلون ها ، یکبار مصرف می باشند و برخی دیگر قابلیت چندین بار استفاده را دارند. ناخن کاران شابلون را بر روی ناخن فرد می زنند و سپس صبر می کنند تا شابلون به اندازه کافی خشک شود. بعد از طراحی نیز اطراف ناخن تمیز می شود و سپس از یک لایه تاپ کت بر روی ناخن ها استفاده می گردد تا یک طرح یکدست بر روی ناخن ها ایجاد شود.

استفاده از مهر برای فرنچ

با استفاده از مهر ، می توان یک فرنچ یکدست و زیبا را درست کرد. مقدار کمی لاک بر روی مهر فرنچ زده‌ می شود و سپس بر روی ناخن قرار می گیرد. زمانی با این روش ناخن ها زیباتر می شوند که تمامی ناخن ها به یک اندازه فرنچ شوند.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز فیشیال پوست سیدخندان

سوالات متداول 

  • بهترین سالن ناخن سیدخندان کجاست ؟

بهترین سالن ناخن سیدخندان را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • هزینه کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن سیدخندان چقدر است ؟

هزینه کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن سیدخندان بر اساس روش مورد استفاده برای کاشت ناخن ، کیفیت و برند مواد مورد استفاده برای کاشت ناخن و … متغیر است.

  • ماندگاری کاشت ناخن جقدر است ؟

ماندگاری کاشت ناخن بین دو الی سه هفته ، متغیر است و بعد از این بازه زمانی ، افراد باید برای ترمیم ناخن های خود اقدام کنند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *