پاکسازی پوست سیدخندان 💎 معرفی 5 بهترین مرکز فیشیال پوست سیدخندان

پاکسازی پوست سیدخندان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

داشتن پوستی درخشان و شاداب از خواسته های بسیاری از افراد است. یکی از راهکارهای پوست زیبا و درخشان ، پاکسازی پوست صورت است. در طی روند پاکسازی تمامی آلودگی ها و پوست های مرده موجود بر روی پوست رفع می شوند. ضمن اینکه در فرآیند پاکسازی پوست ، متخصص زیبایی از ماساژ پوست نیز استفاده می کند که منجر به افزایش خونرسانی به پوست و جوانسازی آن می شود. بنابراین جوانسازی پوست و فیشیال از بهترین خدمات زیبایی برای زنان و مردانی است که به زیبایی پوست خود اهمیت می دهند. اگر به دنبال بهترین مرکز پاکسازی پوست سیدخندان هستید ، در ادامه این مقاله با ما همراه شوید.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر سید خندان

معرفی بهترین مرکز پاکسازی پوست سیدخندان

در محدوده سید خندان مراکز متعددی وجود دارند که خدمات پاکسازی پوست را به زیباجویان ارائه می دهند. اگر علاقه مند به دریافت خدمات پاکسازی پوست و فیشیال در سید خندان هستید ، حتما سعی کنید به بهترین مراکز پاکسازی پوست سیدخندان که در ادامه معرفی

مرکز پوست ، مو و زیبایی راز نو

پاکسازی پوست سیدخندان

  • آدرس : خیابان شریعتی ، بین پالیزی و پل سیدخندان ، خیابان موزه ، پلاک ۹
  • شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۴۰۰۳۰

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز بوتاکس سیدخندان

پاکسازی پوست چیست؟

همانگونه که از نام پاکسازی پوست بر می آید ، در این روش هدف اصلی پاک کردن و رفع آلودگی ها از روی پوست صورت است. به طور کلی دلایل متعددی از جمله آلودگی هوا ، باقی ماندن بقایای آرایش بر روی پوست و … منجر به آلودگی پوست می شود. وقتی سلول های مرده و آلودگی بر روی پوست تجمع پیدا می کنند ، پوست کدرتر به نظر می رسد و شادابی و طراوت روزهای اولیه را ندارد.

یکی از خدمات زیبایی که در بهترین مرکز پاکسازی پوست سیدخندان ارائه می شود ، پاکسازی پوست است که در آن هدف رفع آلودگی ها و چربی هایی که بر روی پوست تجمع پیدا‌ کرده‌‌ اند ، می باشد. پاکسازی پوست و فیشیال علاوه بر افزایش سلامت پوست ، منجر به شادابی و طراوت پوست نیز می گردد.

پاکسازی پوست با رفع خشکی پوست ، جلوگیری از بروز چین و چروک های پوستی و … در قسمت های مختلفی از صورت انجام می شود. این روش برای کسانی که دارای پوستی با منافذ باز هستند و همینطور کسانی که بر روی پوست آن ها لک ، جوش و …. وجود دارد ، بسیار مناسب است. پاکسازی پوست با استفاده از انواع لایه بردارها ، مرطوب کننده ، تونر ، ضد آفتاب و … مخصوص نوع پوست زیباجو شامل چرب ، خشک و مختلط انجام می شود.

مرتبط بخوانید: کافه در سیدخندان

مزیت پاکسازی پوست 

پاکسازی پوست با مزیت های بسیار زیادی همراه است ؛ به همین دلیل دارای طرفداران بسیار زیادی نیز می باشد. از مزیت های پاکسازی پوست ، موارد زیر هستند :

  • در روش پاکسازی پوست ، تمامی جوش های سرسیاه و سرسفید به روشی مناسب و بدون اینکه به پوست آسیبی برسد ، تخلیه می شوند.
  • در صورتی که پوست در برابر نور خورشید آسیب دیده باشد ، با روش پاکسازی می توان این آسیب ها را رفع نمود.
  • پاکسازی پوست منجر به افزایش شفافیت و درخشندگی پوست می گردد.
  • با توجه به اینکه در روش پاکسازی و فیشیال از ماساژ صورت نیز استفاده می شود ، منجر به بهبود خونرسانی در صورت نیز می گردد.
  • پاکسازی پوست از ایجاد لکه های پوستی جلوگیری می کند.
  • خوشبختانه فیشیال برای تمامی انواع پوست کارایی دارد و افراد مختلف با نوع پوست مختلف می توانند از این روش استفاده کنند.
  • و …

مرتبط بخوانید : بهترین سالن زیبایی سیدخندان

مراحل پاکسازی صورت در مرکز پاکسازی پوست سیدخندان

پاکسازی پوست سیدخندان

بروز آسیب های پوستی در اثر آلودگی هوا و یا قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید ، برای هیچ کس خوشایند نیست. افراد می توانند برای برطرف کردن مشکلات پوستی خود و همینطور جلوگیری از بروز آسیب های پوستی ، از خدمات پاکسازی پوست استفاده کنند. در ادامه به مراحل پاکسازی پوست پرداخته ایم.

مرحله اول : پاکسازی کامل پوست صورت

ابتدا متخصص و یا تکنسین زیبایی از محصولاتی که دارای ph ملایمی هستند ، برای تمیز کردن پوست زیباجو استفاده می کند. این پاکسازی اولیه ، منجر به رفع چربی های سطحی پوست می گردد. آلودگی هایی که به دلیل گرد و غبار بر روی پوست قرار دارند ، به صورت کامل در طی این مرحله رفع می گردند.

مرحله دوم : لایه برداری عمیق پوست

پس از پاکسازی اولیه ای که انجام می شود ، از ماسک ها و اسکراب ها برای پاکسازی عمیق تر استفاده می گردد. البته در این مرحله متخصص زیبایی سعی می کند از محصولاتی که با نوع پوست زیباجو بیشترین تطابق را دارد را انتخاب کند. با استفاده از اسکراب ها ، پاکسازی پوست به صورت عمیق انجام می شود. به طوری که تمامی سلول های مرده پوست با لایه برداری عمقی پوست از بین می روند.

مرحله سوم : ماساژ صورت

ماساژ یکی از جذاب ترین مراحل پاکسازی پوست صورت است که زمینه افزایش گردش خون در صورت را فراهم می کند که نتیجه آن بهبود عملکرد ماهیچه های صورت نیز می باشد. ماساژ به نوعی زمینه سفت کردن پوست و همینطور درخشان تر شدن آن را فراهم می کند.

مرحله چهارم : بخور پوستی

حال متخصص زیبایی در این مرحله از بخور پوستی استفاده می کند تا تمامی منافذ پوستی باز شوند. بخور پوستی ضمن اینکه منافذ صورت را باز می کند ، منجر به آبرسانی پوست نیز می شود. از اصلی ترین مزیت های بخور پوستی رفع تمامی چین و چروک های ایجاد شده بر روی پوست است.

مرحله چهارم : تخلیه منافذ و جوش های سرسیاه

پس از باز شدن منافذ پوست در اثر استفاده از بخور پوستی ، متخصص زیبایی اقدام به تخلیه منافذ و جوش های سرسیاه می کند. اینگونه با رفع تمامی جوش های ریز و درشت از روی پوست ، در نهایت پوستی صاف ایجاد می شود.

مرحله پنجم : استفاده از ماسک صورت

متخصص زیبایی متناسب با نوع پوست بیمار شامل خشک ، چرب ، مختلط و یا حساس و مشکلات پوستی فرد ، از ماسک های مختلف نیز استفاده می کند. هر ماسکی به مدت ده الی بیست دقیقه بر روی پوست صورت و گردن قرار داده می شود تا پوستی که عاری از هر گونه آلودگی است ، به خوبی تغذیه شود. در پایان فرآیند پاکسازی پوست در بهترین مرکز پاکسازی پوست سیدخندان از تونر ، سرم ، کرم دور چشم ، مرطوب کننده ، ضد آفتاب و … استفاده می گردد.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز پاکسازی پوست شمال تهران

زمان مناسب برای انجام پاکسازی پوست و فیشیال صورت

پاکسازی پوست سیدخندان

یکی از سوالاتی که برای علاقه مندان به پوست زیبا وجود دارد ، این است که هر چند وقت یکبار باید برای پاکسازی پوست و فیشیال صورت خود اقدام کنند. متخصصان زیبایی توصیه می کنند که افراد در هر سه هفته الی یک ماه یکبار برای پاکسازی پوست صورت خود اقدام نمایند.

با توجه به اینکه روش فیشیال نسبت به روش پاکسازی پوست ، پاکسازی عمیق تری است ، در صورتی که فیشیال انجام داده اید ، توصیه می کنیم که هر دو ماه یکبار برای فیشیال اقدام نمایید. اگر مایل هستید پوستی صاف ، شفاف و عاری از هر گونه چین و چروک را داشته باشید ، توصیه می کنیم که در بازه های زمانی که باید در جلسات پاکسازی و فیشیال صورت شرکت نمایید.

مرتبط بخوانید : پاکسازی پوست تهرانپارس 

سوالات متداول

  • بهترین پاکسازی پوست سیدخندان کجاست ؟

بهترین مرکز پاکسازی پوست سیدخندان را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • مراحل پاکسازی پوست سیدخندان شامل چه مواردی است ؟

مراحل پاکسازی پوست شامل پاک کردن آلودگی های پوست ، لایه برداری ، بخور ، ماساژ پوست و … می باشد.

  • آیا پاکسازی پوست در بارداری مشکلی ندارد ؟

بله ، در صورتی که پاکسازی پوست با رعایت موارد احتیاط برای زنان باردار انجام شود ، منعی ندارد.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *