سالن ناخن پاسداران 💎 معرفی 5 بهترین سالن ناخن پاسداران

سالن ناخن پاسداران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین سالن ناخن پاسداران کجاست ؟ از گذشته تا به امروز ، بانوان به زیبایی خود اهمیت می دهند. یکی از وجوهات زیبایی در خانم ها ، داشتن ناخن های زیبا و خوش فرم می باشد. به همین دلیل امروزه از خدمات زیبایی تحت عنوان کاشت ناخن استفاده می شود. کاشت ناخن ضمن اینکه مشکلات ظاهری ناخن ها را برطرف می کند ، برطرف کننده مشکلات ناخن های بد فرم و بد رنگ و … نیز هست. همینطور کاشت ناخن برای کسانی که دارای ناخن های شکننده و ضعیف هستند نیز بهترین راهکار می باشد. برای آشنایی با بهترین سالن ناخن پاسداران و همینطور جزئیات بیشتر از کاشت ناخن ، در ادامه با ما همراه شوید.

معرفی بهترین سالن ناخن پاسداران

در پاسداران ، سالن های زیبایی بسیاری وجود دارند که برخی از آن ها به صورت تخصصی خدمات ناخن را ارائه می دهند و برخی دیگر یکی از لاین های زیبایی خود را به خدمات ناخن اختصاص داده اند. در ادامه یکی از بهترین سالن های ناخن در پاسداران را معرفی کرده‌ ایم.

سالن کاشت ناخن مایا

سالن ناخن پاسداران

  • آدرس : چهار راه پاسداران ، ابتدای دولت ، کوچه نوباوه
  • تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۷۹۲۰۰۴

مرتبط بخوانید : بهترین مزون در پاسداران

کاشت ناخن چیست ؟

سالن ناخن پاسداران

به مواد گذاری بر روی ناخن ها و قد دادن به آن ها ، کاشت ناخن گفته می شود. در صورتی که مواد گذاری بر روی ناخن های طبیعی صورت بگیرد ، اسم این فرآیند کاور ناخن خواهد بود. حال آنکه اگر از تیپ و فرمر برای بلند کردن‌ و قد دادن‌ ناخن ها استفاده شود ، کاشت ناخن می باشد.

برای کاشت ناخن ، ابتدا بهترین ناخن کار در بهترین سالن ناخن پاسداران اقدام به زیرسازی ناخن ها می کند. زیرسازی برای اینکه بعدا ناخن دچار مشکلاتی از جمله هواگرفتگی نشود و فرم خوبی داشته باشد ، دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. همینطور رعایت مراحل کاشت ناخن به صورت دقیق ، برای داشتن یک کاشت ناخن تمیز و مرتب ، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. بنابراین اگر تصمیم دارید از خدمات کاشت ناخن استفاده کنید ، باید به بهترین سالن ناخن پاسداران مراجعه کنید.

مزایای کاشت ناخن در سالن ناخن پاسداران

  • کاشت ناخن یک روش مناسب برای تمامی کسانی است که صدف ناخن آن ها کوتاه ، پهن ، ریز و یا غیرهمسان می باشد. کاشت ناخن در افزایش زیبایی ناخن ها و دست ها ، دارای تاثیر بسیار زیادی است.
  • برای دسته ای از افراد که دارای ناخن های شکننده هستند و علاقه مندند ناخن های بلندی را داشته باشند ، خدماتی شامل کاشت ، لمینت و کاور ناخن ، مشابه با یک لایه محافظ عمل می کند و از شکستن‌ ناخن ها جلوگیری می کند ، مناسب است.
  • برای کسانی که به زیبایی ناخن های دست خود اهمیت می دهند و مایلند تا همواره ناخن هایشان زیبا ، لاک زده و مرتب باشد ، کاشت ناخن یک راه حل مناسب است. دلیل این موضوع این است که لاک بر روی ناخن های طبیعی ، به دلیل تماس با آب ، کار کردن‌‌ با مواد مختلف و … خیلی سریع ظاهر نامناسبی به خود می گیرد. این در حالی است که ماندگاری کاشت ناخن بسبار زیاد می باشد.
  • برای دسته ای از افراد که مایلند بر روی ناخن های خود ، لاک با طرح های متفاوتی داشته باشند ، کاشت ناخن و همراه با طراحی راه حل مناسبی به نظر می رسد.
  • کسانی که ناخن های دست و پاهایشان به دلیل ضربه از حالت طبیعی خارج شده است و فرم زیبایی را ندارد ، بهتر است از خدمات کاشت ناخن برای رفع این مشکل استفاده کنند.

معایب سالن ناخن پاسداران

  • در صورتی که کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن پاسداران و توسط یک ناخن کار حرفه ای صورت نگیرد ، ممکن است با مشکلاتی شامل ایجاد قارچ ناخن و یا آسیب دیدن‌ صدف ناخن همراه باشد.
  • اگر بهترین ناخن کار برای کاشت ناخن از لوازم استریل استفاده نکند ، زمینه ایجاد عفونت های ناخن و انگشت ایجاد می شود.
  • در صورتی که ناخن کاری که اقدام به کاشت ناخن می کند ، حرفه ای نباشد و از اختلالات ناخن اطلاع کاملی نداشته باشد و پیش از اینکه نشانه های بیماری در ناخن را تشخیص بدهد ، اقدام به کاشت ناخن نماید ، ممکن است بیماری ناخن فرد را تشدید کند.
  • برخی از افراد به موادی که در فرآیند کاشت ناخن مورد استفاده قرار می گیرد ، حساسیت دارند. به طوری که ممکن است پس از کاشت ناخن ، به مواد کاشت حساسیت نشان دهند. بنابراین در صورت داشتن‌ سابقه آلرژی ، حتما باید به بهترین ناخن کار اطلاع دهید و ابتدا مواد کاشت بر روی یکی از ناخن های شما تست شود و در صورتی که حساسیت نداشتید ، از این خدمات زیبایی استفاده کنید.
  • مواد کاشت دارای بو و ترکیبات شیمیایی است ؛ به همین دلیل ریه کسانی که به طور دائم در معرض این مواد قرار دهند ، ممکن است آسیب ببیند.
  • تا به امروز تاثیر منفی مواد کاشت بر روی مادر باردار و جنین او اثبات نشده است ؛ با این حال بهتر است خانم های باردار در معرض این مواد قرار نگیرند.
  • در بسیاری از سالن های زیبایی که خدمات کاشت ناخن را ارائه می دهند ، تهویه مناسبی وجود ندارد. به همین دلیل قرار گرفتن در معرض این مجیط ها برای افراد دردسر ساز خواهد بود.

مرتبط بخوانید : سالن زیبایی پاسداران

آیا کاشت ناخن سرطان زاست ؟

کاشت ناخن ، امروزه یکی از لاین های زیبایی پرطرفدار برای خانم ها است. در این دستگاه ها و در حین کاشت ، از دستگاه یو وی استفاده می گردد. سوالی که برای بسیاری از افراد وجود دارد ، این است که در صورتی که پوست در معرض اشعه این دستگاه قرار بگیرد ، آیا منجر به ابتلا به سرطان می شود ؟ اشعه یو وی یکی از اشعه های مضری است که توسط خورشید تولید می شود و حتی اگر انسان بدون محافظت در برابر نور خورشید قرار بگیرد ، ممکن است به پوست او آسیب برسد.

البته اشعه یو وی دارای دو نوع مختلف شامل UV-A و UV-B است. در دستگاه های یو وی که در بهترین سالن ناخن پاسداران استفاده می شوند ، اشعه یو وی از نوع UV-A می باشد که احتمال ابتلا به سرطان با این نوع از اشعه یو وی ، بسیار کم می باشد. از سویی دیگر میزان اشعه ای که از این دستگاه خارج می شود ، در مقایسه با اشعه نور خورشید که در هنگام آفتاب گرفتن‌ وجود دارد ، به مراتب بسیار کمتر است.

با این حال کسانی که بر روی این موضوع حساس هستند ، بهتر است از دستکش استفاده کنند که به صورت کامل دست های آن ها را پوشش دهد. به گونه ای که فقط ناخن هایشان در مقابل تشعشع دستگاه یو وی قرار بگیرد.

نکات ایمنی بعد از کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن پاسداران

سالن ناخن پاسداران

پس از کاشت ناخن ، توجه به برخی نکات ایمنی ، از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه به مهم ترین نکات ایمنی بعد از کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن پاسداران ، اشاره کرده ایم:

  • بهتر است بعد از کاشت ناخن ، ناخن ها با اجسام آلوده تماس نداشته باشند.
  • باید از ناخن ها مراقبت شود تا به آن ها ضربه ای وارد نشود.
  • در کارهای روزمره و برای انجام دادن کارها به خصوص اگر از آب و مواد شوینده استفاده می شود ، باید از دستکش استفاده شود.
  • بدون دستکش نباید به مواد شیمیایی و حلال دست زد ؛ چراکه به مواد کاشت و لاک ژل آسیب می زند.
  • حضور زیاد در آب استخر و حوضچه های عمومی ، منجر به تشدید بیماری های قارچی در ناحیه کاشت ناخن می گردد.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر پاسداران

سوالات متداول 

  • بهترین سالن ناخن پاسداران کجاست ؟

بهترین سالن ناخن پاسداران را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • هزینه کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن پاسداران چقدر است ؟

هزینه کاشت ناخن در بهترین سالن ناخن پاسداران بر اساس نوع و برند مواد کاشت ، دستمزد ناخن کار و … متغیر است.

  • چرا باید برای کاشت ناخن به بهترین سالن ناخن پاسداران برویم ؟

برای داشتن ناخن های خوش فرم و زیبا و همینطور جلوگیری از بروز مشکلات مرتبط با ناخن ، بهتر است از افرادی که در این زمینه تجربه و تخصص دارند و از مواد باکیفیتی استفاده می کنند ، خدمات دریافت کنید.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *