سالن زیبایی پاسداران 💎 معرفی 10 بهترین آرایشگاه پاسداران + نظرات مراجعین

سالن زیبایی پاسداران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین سالن زیبایی پاسداران کدام است ؟ پاسداران تهران دارای سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه مختلفی است که در زمینه گریم عروس ، میکاپ در انواع سبک ها ، آرایش ، رنگ مو ، ناخن کاری ، فیشیال ، کوتاهی مو و …. خدماتی را به مشتریان ارائه می دهند. اما یکی از چالش هایی که برای افراد مختلف وجود دارد ، پیدا کردن یک آرایشگاه و سالن زیبایی بسیار با کیفیت می باشد تا بتوانند در زمینه های مختلف ، خدمات دریافت کنند. در ادامه این مقاله از وبسایت پاسخ تو ، تعدادی از بهترین سالن های زیبایی در منطقه پاسداران تهران را معرفی کرده ایم.

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر پاسداران – معرفی 10 بهترین مرکز لیزر پاسداران + نظرات مراجعین

معرفی بهترین سالن زیبایی پاسداران

در ادامه لیستی از بهترین و معروف ترین آرایشگاه ها و سالن های زیبایی در محدوده پاسداران تهران را معرفی کرده ایم. اغلب سالن های زیبایی که در محدوده پاسداران قرار دارند ، خدماتی با کیفیت بالا و با جدیدترین امکانات را به مشتریان خود ارائه می دهند. اگر شما نیز در منطقه پاسداران ، آرایشگاه زنانه و سالن زیبایی مجهزی و با آرایشگران حرفه ای در لاین های مختلف را می شناسید ، در بخش نظرات ، با ما در میان بگذارید.

سالن زیبایی نسیم عقیلی 

سالن زیبایی ونک

  • آدرس : تهران ، پاسداران ، خیابان پایدار فرد ، نبش بوستان دهم ، پلاک 29 ، ساختمان لیبرا ، طبقه اول ، زنگ 1
  • شماره تماس : ۰۲۱۲۲۵۵۲۵۳۶

مرتبط بخوانید: دندانپزشکی پاسداران

سالن‌ زیبایی مایا 

سالن زیبایی ونک

  • آدرس : تهران ، چهار راه پاسداران ، ابتدای خیابان کلاهدوز (دولت) ، پلاک 10 ، واحد 252
  • شماره تماس : 02126471677

سالن زیبایی سلین پاسداران 

سالن زیبایی ونک

  • آدرس : تهران ، پاسداران ، بین گلستان 3 و 4 ، جنب ساندویچ بیژن
  • شماره تماس : 02122585899

سالن‌ زیبایی سپیدار

سالن زیبایی ونک

  • آدرس : پاسداران ، بن بست اکرمی ، پلاک ۲
  • شماره تماس : 09002670270 –  09002670280

سالن زیبایی پارس بانو

سالن زیبایی ونک

  • آدرس : پایین تر از چهار راه پاسداران ، گلستان 10 ، پلاک 34
  • شماره تماس : 22774393 – 22774529

خدمات ارائه شده در سالن های زیبایی پاسداران

در سالن های زیبایی در محدوده پاسداران تهران ، خدمات متنوعی ارائه می شود که در ادامه پیرامون هر یک توضیحاتی را آورده‌ ایم.

اصلاح صورت و ابرو

بر اساس آمار ، اغلب مشتریان برای اصلاح صورت و ابرو به سالن های زیبایی مراجعه می کنند. در سالن های زیبایی پاسداران از روش های متنوعی شامل بند ، موچین ، ژیلت ، تیغ ، وکس و … برای اصلاح صورت و ابرو استفاده می شود. معمولا در انتخاب روش مناسب ، به نوع پوست فرد نیز باید توجه شود.

از سویی دیگر در سال های اخیر ، داشتن ابروهای پرپشت و طبیعی بسیار مهم شده است ؛ به همین دلیل در سالن های زیبایی خدمات تتو ابرو و یا هاشور ، سایه ، میکروپیگمنتیشن ، میکروبلیدینگ یا فیبروز ابرو نیز ارائه می گردد.

اصلاح و کوتاهی مو یکی از خدمات سالن زیبایی

اصلاح و موتاهی مو ، از ثابت ترین خدمات سالن های زیبایی به شمار می رود و امروزه در اغلب آرایشگاه های زنانه تهران انجام می شود. در نظر داشته باشید که کوتاهی مو ، با حساسیت های زیادی همراه می باشد و لازم است آرایشگری که اقدام به کوتاهی مو می کند ، عملکرد خوبی در این زمینه داشته باشد. امروزه کوتاهی مو در سالن های زیبایی مطابق با سبک های جدید و به روز در جهان انجام می شود. لازم به ذکر است که در برخی موارد ، در بهترین سالن های زیبایی پاسداران ، خدمات کوتاهی مو با اهدافی شامل کاهش موخوره نیز صورت می گیرد.

رنگ و مش مو

رنگ کردن و مش کردن موها یکی دیگر از خدمات سالن های زیبایی مدرن است. اگر فردی یکبار رنگ کردن موها را تجربه کند، دائما به دنبال این است که رنگ های مختلف را امتحان کند. اما رنگ کردن موها امری تخصصی است و نیازمند این است که افراد به سالن های زیبایی حرفه ای مراجعه کنند تا در نهایت نیز به نتیجه مطلوب برسند. در بهترین سال های زیبایی خدمات مرتبط با رنگ مو شامل رنگ و دکلره ، مش ، آمبره ، سامبره ، بالیاژ مو و … ارائه می شود.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در تهران – معرفی 10 کلینیک برتر پوست و زیبایی در تهران

کاشت ناخن

کاشت ناخن در میان خانم ها بسیار رایج است و امروزه افراد بیش از هر زمان دیگری به زیبایی و سلامت ناخن های خود اهمیت می دهند. به همین دلیل امروزه انواع سالن های زیبایی ، این خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهند.

پاکسازی پوست

پاکسازی پوست از دسته ای از خدمات زیبایی می باشد که سالن های زیبایی مدرن و حرفه ای ، آن را به لاین های خدمات خود اضافه کرده اند. در این نوع خدمات ، از انواع روش ها متناسب با نوع پوست فرد و همینطور آسیب های پوستی او استفاده می گردد.

اکستنشن مژه 

امروزه داشتن مژه های پرپشت و زیبا ، برای هیچ عکس آرزو نیست و هر فردی می تواند با استفاده از خدماتی که در سالن های زیبایی ارائه می شود ، مژه هایی زیبا را تجربه کند. امروزه اکستنشن مژه ، جزو محبوب ترین روش ها برای داشتن مژه های پرحجم و زیبا می باشد.

مرتبط بخوانید : سالن زیبایی اندرزگو – معرفی 10 بهترین آرایشگاه اندزرگو ( فرمانیه ) + نظرات مراجعین

سوالات متداول 

  • بهترین سالن زیبایی پاسداران کدام است ؟

در متن مقاله فوق ، تعدادی از بهترین سالن های زیبایی در منطقه پاسداران‌ تهران را معرفی کرده ایم.

  • در بهترین سالن‌ های زیبایی پاسداران چه خدماتی ارائه می گردد ؟

در سالن های زیبایی در محدوده پاسداران‌ تهران ، خدمات متنوعی شامل خدمات مرتبط با کوتاهی مو ، خدمات مرتبط با پوست ، ناخن ، مژه ، ابرو و … ارائه می گردد.

  • آیا بهترین سالن های زیبایی در پاسداران ، هزینه زیادی دریافت می کنند ؟

خیر ، هزینه ای که در بهترین سالن های زیبایی در پاسداران‌ ، باید پرداخت کنید ، بر اساس نوع خدماتی که انتخاب می کنید ، متغیر می باشد.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *