سالن ناخن گیشا 💎 معرفی 5 بهترین سالن ناخن گیشا

سالن ناخن گیشا

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در زیبایی و جذابیت دست های خانم ها ، داشتن ناخن های زیبا و مرتب می باشد. ضمن اینکه داشتن ناخن های مرتب ، از نظر بهداشتی نیز دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد. برخی از خانم ها دارای ناخن هایی ضعیف و نازکی می باشند و رشد ناخن هایشان بسیار کم است ؛ یا برخی دیگر از خانم ها ، دارای ناخن های زیبایی نیستند و رنگ صدف ناخن های آن ها بد رنگ است. این دسته از افراد برای فرم و حجم دهی به ناخن های خود و همینطور زیباتر کردن ناخن هایشان ، می توانند از خدماتی که در بهترین سالن ناخن گیشا ارائه می شود ، استفاده کنند. در ادامه یکی از بهترین سالن های زیبایی در منطقه گیشا تهران را معرفی کرده ایم.

مرتبط بخوانید : بهترین سالن زیبایی منطقه فرشته تهران

معرفی بهترین سالن ناخن گیشا

یکی از بهترین سالن های ناخن در گیشا را در ادامه معرفی کرده‌ ایم.

سالن سحر امیری

سالن ناخن گیشا

  • آدرس : گیشا (کوی نصر) ، بعد از 26 ام ،  بعد از مسجد جعفری ، پلاک 207
  • شماره تماس : 02188289769

مرتبط بخوانید : بهترین آرایشگاه اندزرگو

در بهترین سالن ناخن گیشا چه خدماتی ارائه می شود ؟

سالن ناخن گیشا

در بهترین سالن ناخن گیشا انواع خدمات مرتبط به ناخن های دست و پا ارائه می شود. پیرامون رایج ترین خدماتی که در این مراکز ارائه می شود ، در ادامه توضیحاتی را آورده‌ ایم.

کاشت ناخن دست و پا

یکی از روش های رایجی که برای افزایش زیبایی ناخن های دست و پا مورد استفاده قرار می گیرد ، کاشت ناخن است. کسانی که ناخن های ضعیفی دارند و یا به دلایل مختلفی ، رشد ناخن هایشان کم است ، می توانند از این روش بهره مند شوند.

برای کاشت ناخن های دست و پا ، از روش های مختلفی شامل کاشت با ژل و کاشت با پودر استفاده می گردد. پس از اینکه زیرسازی مناسب برای کاشت ناخن انجام می شود ، در نهایت از مواد مناسب بر روی ناخن ها استفاده می گردد. بهترین ناخن کاری که در سالن ناخن گیشا فعالیت دارد ، برای اینکه به ناخن ها فرم مناسبی را بدهد ، از سوهان کشی استفاده می کند. امکان اجرای هر نوع رنگ لاک ژل و همینطور طراحی ، بر روی ناخن های دست و پا وجود دارد.

ترمیم ناخن دست و پا

ناخن های دست و پا ، به صورت طبیعی رشد می کنند. به همین دلیل مواد کاشتی که بر روی ناخن ها قرار دارند ، به صورت طبیعی بالا می آیند. ضمن اینکه به مرور نیز میان مواد و ناخن های طبیعی هر فردی ، فاصله ایجاد می شود و به همین دلیل ناخن ها در بازه های زمانی مشخصی نیاز به ترمیم دارند.

حتی اگر ناخن های یک فرد ، دارای رشد کمی باشد ، بازهم باید پس از سه الی چهار هفته برای ترمیم ناخن های خود اقدام کند تا مواد کاشت قبلی از روی ناخن های او برداشته‌ شود و مواد جدید بر روی ناخن های او قرار بگیرد. در صورتی که افراد در بازه های زمانی مشخصی برای ترمیم ناخن های دست و پای خود اقدام نکنند ، ناخن های آن ها در طولانی مدت آسیب می بینند.

طی فرآیند ترمیم ناخن های دست و پا ، ابتدا از سوهان کشی برای حذف مواد قبلی از روی ناخن های فرد استفاده می شود ؛ سپس از پودر و پلی ژل بر روی ناخن های طبیعی فرد استفاده می گردد. همینطور در طی فرآیند ترمیم ناخن ، در صورتی که یکی از ناخن های فرد دچار شکستگی نیز شده باشد ، رفع می گردد.

طراحی و دیزاین ناخن در سالن ناخن گیشا

یکی از بهترین بخش های کاشت ناخن ، طراحی و دیزاین ناخن است که امروزه طرفداران زیادی را دارد. طراحی ناخن هم بر روی ناخن های طبیعی و هم بر روی ناخن های کاشت ، قابل اجرا است. در این روش برای طراحی ناخن از انواع لاک ژل ها و قلم استفاده می شود.

طراحی ناخن دارای انواع مختلفی از جمله موارد زیر است :

  • طراحی آبرنگی
  • طراحی برجسته
  • طراحی های هولوگرامی
  • طراحی های کارتونی
  • طراحی ماربل و سنگی
  • فرنچ
  • ایربراش
  • و …

به طور کلی بیشمار طرح وجود دارد که بر روی ناخن ها قابل اجرا می باشند و هر یک از افراد می توانند متناسب با سلیقه خود ، یکی از مدل های طراحی و دیزاین ناخن های خود را انتخاب کنند.

کاور ناخن

کاور ناخن نیز مشابه با کاشت ناخن ، در افزایش استحکام و زیبایی ناخن ها ، تاثیر بسیار زیادی را دارد و برای اصلاح فرم ناخن های بد رنگ ، بسیار مناسب است. تمامی کسانی که دارای ناخن های بلندی هستند و به دنبال روشی می باشند که به واسطه آن ، ناخن های طبیعی خود را مقاوم تر کنند ، می توانند از این خدمات که در بهترین سالن ناخن گیشا ارائه می شود ، استفاده کنند.

سالن ناخن گیشا

لمینت ناخن

مواد لمینت ناخن ، موادی متفاوت از کاشت ناخن می باشد. لمینت یک نوع هارد ژل است و منجر به افزایش استحکام ناخن ها می گردد. این مواد ضمن اینکه استحکام ناخن ها را افزایش می دهد ، منجر به تقویت صدف های ناخن نیز می گردد. لمینت خدمات ظریفی است و استحکام کاور و یا کاشت را نیز ندارد.

ژلیش ناخن در سالن ناخن گیشا

ژلیش ناخن ، به ناخن ها قد نمی دهد و یک نوع لاک با ماندگاری بالاتر است و منجر به زیبایی بیشتر ناخن ها می گردد. لاک ژل در مقایسه با لمینت ناخن ، خیلی ضعیف تر است و بیشتر از آن برای افزایش زیبایی ناخن ها استفاده می گردد. در نظر داشته باشید که لاک ژل ها دارای تنوع بسیار بالایی می باشند و ماندگاری بیشتری در مقایسه با لاک ها دارند. لاک ژل ها بر روی لمینت ، کاور ، کاشت ، ناخن های طبیعی و … قابل اجرا هستند.

مانیکور

مانیکور ناخن به دو روش مانیکور خشک و مانیکور خیس ، انجام می شود. در مانیکور خشک از سوهان برقی و سوهان دستی برای فرم دادن‌ به ناخن های دست استفاده می شود. طی مانیکور خشک دور گیری و پوسته گیری ناخن ها نیز انجام می شود. در نهایت نیز از لوسیون و روغن های تقویت کننده برای دست و دور ناخن ها استفاده می گردد.

مانیکور خیس شامل سوهان کشی ناخن ها برای اصلاح فرم ناخن ها ، گرفتن پوست اطراف ناخن ، دور گیری ناخن ها ، تمیز کردن زیر ناخن ها ، لایه برداری پوست دست ، ماساژ دست و … است. در این روش دست ها در مواد خیسی نیز قرار داده می شوند تا نرم شوند و هر گونه باکتری و قارچ روی آن ها نیز برطرف گردد.

پدیکور در سالن ناخن گیشا

پدیکور از روش های زیبایی برای ناخن های پا است. در این روش پاها در جکوزی آب قرار می گیرند و از انواع کوکتل ها و مواد تقویت کننده پوست نیز در آن استفاده می شود. پس از گذشت چند دقیقه و با نرم تر شدن‌ پوست پا ، کوتیکول ها و پوست های اضافی آن جدا می شوند و سپس کف سابی انجام می شود تا لایه های مرده پوست جدا گردند و تمیز شوند.

مرتبط بخوانید : آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران

سوالات متداول 

  • بهترین سالن ناخن گیشا کجاست ؟

بهترین سالن ناخن گیشا را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • در بهترین سالن ناخن گیشا چه خدماتی ارائه می شود ؟

انواع خدمات کاشت ناخن دست و پا ، مانیکور و پدیکور ناخن های دست و پا ، ریموو ناخن ها و … در بهترین سالن ناخن گیشا ارائه می شود.

  • آیا در سالن ناخن گیشا ، خدمات ریموو ناخن نیز ارائه می گردد ؟

بله ، در صورتی که افراد از کاشت ناخن خود رضایت نداشته باشند ، می توانند از بهترین سالن ناخن گیشا خدمات ریموو ناخن را دریافت کنند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *