فیلر زیر چشم در تهران 💎 لیست 10 تایی بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در تهران

فیلر زیر چشم در تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز فیلر زیر چشم در تهران کجاست ؟ یکی از راه های زیبایی و درمانی پوست صورت ، تزریق فیلر است که با اهداف بسیاری شامل رفع چین و چروک های صورت ، رفع اسکارهای پوستی و خطوط ایجاد شده بر روی پوست و … انجام می شود. از بهترین روش ها برای رفع چین و چروک ها و پیری پوست در اطراف چشم ، تزریق فیلر است که به منظور جوانسازی و رفع گودی زیر چشم انجام می شود. فیلر ها از روش های درمانی کوتاه مدت می باشند و پس از گدشت یک بازه زمانی مشخص نیازمند تمدید هستند. برای اطلاع از بهترین مرکز فیلر زیر چشم در تهران تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : کربوکسی تراپی در تهران

 معرفی بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در تهران

با زیاد شدن تعداد کلینیک های زیبایی در شهر تهران ، برای تزریق فیلر زیر چشم به مراکز مختلفی می توان مراجعه کرد. اما در صورتی که به دنبال دریافت نتایج ایده آل هستید ، لازم است که حتما به بهترین کلینیک ها مراجعه کنید و اینکار را نزد متخصصان مجرب انجام دهید. در ادامه تعدادی از پزشکان حرفه ای در زمینه تزریق فیلر زیر چشم در تهران را برایتان معرفی کرده ایم که دارای آمار رضایت مندی بالایی از سوی زیباجویان هستند :

دکتر پیمان صدری

فیلر زیر چشم در تهران

  • آدرس : تهران ، شریعتی ، دو راهی قلهک ،
  • تلفن تماس : 099198513

مطب زیبایی سارا بهروان

فیلر زیر چشم در تهران

  • ادرس : تهران ، خیابان شریعتی ،
  • تلفن تماس : 0901260911 – 0212671405 

مرکز تخصصی پوست مو آیس

فیلر زیر چشم در تهران

  • آدرس : خیابان ولیعصر ،
  • شماره تماس : ۰۹۱۲۰۹۹۳۷

کلینیک زیبایی دکتر سحر عماد مستوفی

فیلر زیر چشم در تهران

  • آدرس : تهران ، بلوار آفریقا ، بالاتر از میرداماد
  • شماره تماس : 0218819396

دکتر میر احد موسوی

فیلر زیر چشم در تهران

  • آدرس : تهران ، شهرک غرب ،
  • تلفن تماس : 0218869523 -0936157422

فیلر چیست ؟

با افزایش سن ، به تدریج چربی های زیر پوست نیز کاهش پیدا می کند ؛ در چنین شرایطی بهترین راهکار برای افزایش حجم دهی و همینطور کاهش چین و چروک های اطراف چشم ، تزریق فیلر است که توسط پزشک و به صورت مستقیم به پوست تزریق می گردد.

ساختار فیلر ها مشابه ساختار ژل است ، از همین رو موجب شادابی پوست می شود. برای جوانسازی پوست صورت راهکارهای بسیاری همچون تزریق بوتاکس ، لیزر و لیفت صورت با نخ وجود دارد اما از مزایای تزریق فیلر این است که با استفاده از آن می توان علاوه بر ناحیه زیر چشم ، نواحی دیگر پوست صورت را نیز به شیوه ای صحیح و راحت درمان کرد.

مرتبط بخوانید : پی آر پی در تهران

کاندیدای مناسب برای فیلر از نظر بهترین دکتر فیلر زیر چشم

 بهترین دکتر فیلر زیر چشم در تهران

از مزیت های تزریق فیلر این است که هیچ گونه محدودیتی ندارد و اغلب افراد می توانند با استفاده از آن مشکلاتی که در پوست اطراف چشم آن ها ایجاد شده است را درمان کنند. بیشترین متقاضیان تزریق فیلر ، افراد با سن بالای 35 سال هستند.

در واقع زمانی که اولین نشانه های پیری در پوست صورت ایجاد می شود و افراد نسبت به ظاهر خود احساس رضایت ندارند ، می توانند به منظور رفع چین و چروک هایی که بر روی پوست آن ها ایجاد شده است ، اقدام به تزریق فیلر زیر چشم نمایند. از مزیت های تزریق فیلر این است که غیرتهاجمی می باشد و از این روش به عنوان یکی از روش های ایمن و بی خطر برای جوانسازی پوست صورت یاد می شود.

از موضوعات مهم در مورد تزریق فیلر این است که طی مدت زمان کوتاهی انجام می شود و اثرات آن بین چهار الی یک سال ماندگار است. با تزریق فیلر می توان جوانی را به پوست اطراف چشم هدیه کرد. در تزریق فیلر بر خلاف تزریق بوتاکس که ماهیچه ها و عضلات ناحیه تحت درمان بی حس و فلج می شود ، در فرآیند کار هیچ عضله ای اختلال ایجاد نمی گردد و صرفا فرورفتگی ها و چین و چروک های اطراف چشم با مواد فیلر پر می شوند. به همین دلیل از فیلر ها با عنوان پرکننده نیز یاد می شود. تزریق فیلر یک روش جوانسازی موقت می باشد و لازم است در بازه های زمانی مشخصی تکرار گردد.

مرتبط بخوانید : آر اف در تهران 

انواع فیلرهای زیرچشم 

اسید هیالورونیک دارای مقدار زیادی آب است و زمانی که به داخل پوست تزریق می شود ، سبب از بین رفتن چروک ها و تورفتگی های پوست صورت می شود. این ماده زمانی که داخل پوست تزریق می گردد ، فررفتگی های صورت را پر می کند و یک رطوبت عمقی را به پوست می بخشد. تزریق فیلر زیرچشم در تهران منجر به از بین رفتن چروک ها و خطوط ریزی پوستی می شود. فیلرهایی که برای تزریق به صورت کارایی دارند ، از برندهای مختلفی موجود هستند که هر یک دارای اجرای تشکیل دهنده متفاوت و همینطور قیمت های مختلفی هستند. از معروف ترین برندهای فیلرهای زیرچشم در تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • فیلر تئوسیال
  • فیلر ایتالیایی ژوویدرم ولوما
  • فیلر فرانسوی الانسه
  • فیلر فرانسوی Perfectha Complement

مرتبط بخوانید : پلاژن تراپی در تهران 

چه افرادی نباید تزریق فیلر انجام دهند ؟

فیلر زیر چشم در تهران

پیش تر اشاره کردیم که تزریق فیلر برای اغلب افراد محدودیتی ندارد و همه می توانند اقدام به تزریق فیلر زیر چشم در تهران نمایند. اما از موضوعات مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که با اینکه تزریق فیلر زیرچشم از روش های غیرتهاجمی و ایمن است، اما با این حال بهتر است کسانی که مبتلا به دیابت هستند ، یا افراد با اختلالات خونریزی ، بیماری های قلبی ، بیماری های عصبی و کسانی که دارای حساسیت به مواد شیمیایی هستند ، ابتدا با پزشک مشورت کنند.

لازم است اشاره کنیم که پزشکات متخصص توصیه می کنند که مادران باردار و شیرده از تزریق فیلر زیر چشم اجتناب کنند ؛ به طور کلی تمامی افرادی که حساسیت پوستی ندارند و دخانیات مصرف نمی کنند ، کاندیدای مناسبی برای تزریق فیلر هستند.

مرتبط بخوانید : پلاسماجت در تهران

مراقبت های لازم قبل از تزریق بهترین فیلر زیرچشم 

در صورتی که قصد تزریق فیلر زیر چشم را دارید ، به توصیه های مراقبتی قبل از این فرآیند درمانی و زیبایی توجه داشته باشید.

  • انتظارات خود را از تزریق فیلر زیر چشم با پزشک در میان بگذارید.
  • از فیلر زیر چشم برندی استفاده کنید که دارای تائیدیه وزارت بهداشت است.
  • در صورتی که دارای سابقه پزشکی هستید، حتما پرونده پزشکی خود را در اختیار پزشک قرار دهید.
  • به توصیه های پزشک که قبل از تزریق فیلر باید انجام دهید، توجه کنید.
  • به میزان کافی آب بنوشید.
  • در زمان انتخاب فیلر مناسب زیر چشم در تهران ، قیمت را الویت اول خود قرار ندهید و در واقع فیلر را بر اساس قیمت پایین آن انتخاب ننمایید.
  • به هیچ عنوان برای تزریق فیلر زیر چشم به مراکز و سالن های غیر پزشکی و زیبایی مراجعه نکنید.
  • حتما برای تزریق فیلر زیرچشم در تهران ، از پزشک متخصص کمک بگیرید.
  • پیش از فرآیند عمل جراحی از خوردن دارویی هایی شامل آسپرین ، ایبوپروفن و دیگر داروهای رقیق کننده خود اجتناب نمایید.

مرتبط بخوانید : اندولیفت در تهران 

توصیه های بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در تهران

بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در تهران

در صورتی که تزریق فیلر زیر چشم شما انجام شده است ، به توصیه های مراقبتی بعد از این فرآیند درمانی و زیبایی توجه داشته باشید.

  • به اندازه کافی در طول روز آب مصرف کنید.
  • به تمامی توصیه ها و دستورالمل هایی که پزشکتان توصیه می کند، عمل نمایید.
  • تا چند روز پس از تزریق فیلر در تهران ، آثار کبودی و تورم طبیعی است.
  • از ماساژ دادن و دستکاری کردن ناحیه تحت درمان اجتناب کنید.
  • کشین سیگار پس از تزریق فیلر زیر چشم ممنوع است.
  • در برابر حرارت شدید قرار نگیرید.

مرتبط بخوانید : سابسیژن در تهران 

هزینه بهترین فیلر زیر چشم

بهترین فیلر زیر چشم

در کارهای زیبایی به دلیل وجود متغیرهای فراوانی که وجود دارد ، همواره قیمتها مختلف است و نمیتوان برای افرادای که میخواهند هزینه تزریق فیلر را بدانند رقم کلی را عنوان کرد، برای داشتن قیمت واحد حتما حضوری از پزشک خود مشاوره بگیرید و قیمت برایتان مشخص خواهد شد.

مواردی که سبب میشود فیلر زیر چشم قیمتمتفاوتی داشته باشد به شرح ذیل است:

میزان استفاده از فیلر توسط بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در تهران

هرچه زیر چشم شما گودتر باشد برای پوشاندن این گودی باید فیلر بیشتری مصرف شود که بدیهی است قیمت فرق خواهد داشت با فردی که گودی زیر چشم کمتری دارد و برای رفع عیوب زیر چشم از میزان کمتری فیلر استفاده خواهد کرد.

مارک فیلر 

فیلر های خارجی به طور کلی فیلرهای اروپایی و امریکایی قیمت زیادی دارند و اگر فیلر از این مارکها باشد ، فیلز زیر چشم گران خواهد شد.

اجرت کار بهترین دکتر فیلر زیر چشم

در امور زیبایی پزشکان قیمتهای متفاوتی را اعلام میکنند که بسیار متفاوت است و گاها دیده شده در یک فرد مشخص با یک اندازه گودی ، دو پزشک دو رقم کاملا متفاوت ارائه کرده است.

عوارض تزریق فیلر زیر چشم چیست؟

بعد از اینکه فیلر و ژل تزریق میشود عوارض کوتاه مدتی را ایجاد میکند که عموما باید بین 7 تا 10 روز از بین رود. تزریق فیلر زیر چشم هم اینگونه است و در برخی افراد عوارضی چون سرخی ، کبودی، خارش را ایجاد میکند و ممکن است در برخی افراد این موضوع ایجاد نشود .

به هر حال این عوارض پایدار نیست . ممکن است تزریق فیلر زیر چشم ، سبب ایجاد عفونت در ناحیه تزریق شود ، که حتما با پزشک خود موضوع را مطرح کنید تا به درمان این ناحیه کمک کند ، این مورد بسیار نادر است و در مواردی که بهداشت کار به درستی صورت نگرفته است اتفاق می افتد.

بیشترین حالت شایع تزریق فیلر ، کبودی است و در حالتی پیش می آید که تزریق فیلر برای کم کردن عوارض پیری انجام شده باشد و پزشک مجبور باشد بیشتر از فیلر در ناحیه زیر چشم استفاده کند، این امر موقتی پدیدار میشود.

به طور کلی قبل از مراجعه به مطب و یا کلینیک زیبایی تحقیقات کامل را درباره پزشک و برندی که استفاده میکند ، انجام دهید ، تا مطمئن باشید که فیلرهای نامرغوب با عوارض بالا به شما تزریق نمیکنند.

ماندگاری فیلر از نظر بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در تهران

بهترین دکتر تزریق فیلر زیر چشم در تهران

بعد از تزریق فیلر ها به خصوص فیلر زیر چشم ، نگرانی که وجود دارد این است که ،فیلر چقدر دوام دارد.؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت فیلرها دوامی بین 6 تا 12 ماه دارند .

برخی شرایط بدنی و سبک زندگی به گونه ای است که بالاترین حد ممکن ماندگاری را از یک فیلر خواهید گرفت.

به طور مثال اگر شما فردی هستید که متابولیسم بالایی دارد. فیلرها زودتر از بین خواهند رفت.در صورتیکه به طور طبیعی داشتن متابولیسم بالا بسیار خوب است. ولی در مورد نگهداری و دوام فیلر اصلا خوب نیست و خیلی زودتر از افراد با متابولیسم پایین فیلر از بین میرود.

در کل اگر نکات ذیل را رعایت کنید ممکن است که دوام بهتری از فیلر بگیرید.و توجه داشته باشید که تنها با تکرار دفعات تزریق میتوانید حالت اولیه ای که با تزریق فیلر زیر چشم داشته اید را به دست آورید.

نکاتی از زبان بهترین دکتر فیلر زیر چشم برای دوام بیشتر فیلر

به خاطر داشته باشید:

  • ورزشهای سنگین نکنید.
  • آب زیاد بنوشید و نگذارید بدنتان دهیدراته شود.
  • سیگار نکشید و الکل مصرف نکنید.
  • غذاهای آماده مصرف نکنید.
  • از کرمها و موادی که سبب میشود کلاژن بیشتری در شما شکل بگیرد استفاده کنید.
  • زیر نور خورشید نروید و ضد آفتاب مصرف کنید.

با چنین کارهایی دوام و ماندگاری فیلر را بالا خواهید برد.

سوالات متداول

  • بهترین مرکز تزریق فیلر زیر چشم در تهران کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مراکز تزریق فیلر چشم در تهران را معرفی کرده ایم.

  • هزینه تزریق فیلر زیر چشم در تهران چقدر است ؟

هزینه تزریق فیلر زیر چشم در کلینیک های مختلف با یکدیگر فرق دارد که برای اطلاع از آن باید با کلینیک مورد نظر خود تماس حاصل بفرمایید.

  • مزیت های تزریق فیلر زیر چشم در تهران چیست ؟

تزریق فیلر زیر چشم ، دارای مزیت های بسیاری شامل ایجاد نتایح ایده آل و فوری ، مدت زمان ماندگاری بالا ، بدون عوارض جانبی و یا حداقل عوارض ، کوتاه بودن دوره نقاهت ، دوران بهبودی سریع و … است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *