مرکز لیزر چیتگر 💎 معرفی 10 بهترین مرکز لیزر چیتگر + نظرات مراجعین

مرکز لیزر چیتگر

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

مرکز لیزر چیتگر چه امکاناتی دارد ؟ آیا به دنبال بهترین مرکز لیزر چیتگر هستید ؟ در ادامه این مقاله از سایت پاسخ تو همراه ما باشید. رشد موهای زائد در بدن جزو اتفاقات ناخوشایندی است که تقریبا تمامی افراد پس از رسیدن به سن بلوغ ، آن را تجربه می کنند.

موهای زائد بدن ضمن اینکه ظاهر بدن را تحت تاثیر قرار می دهند ، میزان تعریق را در برخی ناحیه ها نیز افزایش می دهند. برای رفع موهای زائد بدن در ناحیه های مختلف ، می توان از روش های بسیاری شامل استفاده از دستگاه اپلیدی ، اصلاح و یا اپیلاسیون و … استفاده کرد.

اما این روش ها ضمن اینکه با مشکلاتی شامل ایجاد زخم ، خارش ، تیره شدن پوست و … همراه هستند ، دائمی نیز نمی باشند. امروزه از لیزر موهای زائد ، به عنوان یک روش دائمی برای رفع موها در قسمت های مختلف بدن استفاده می شود. در ادامه تعدادی از بهترین مراکز لیزر چیتگر را معرفی کرده ایم.

مرتبط بخوانید :مركز ليزر غرب تهران

معرفی بهترین مرکز لیزر در چیتگر

لیزر موهای زائد ، امروزه به عنوان رایج ترین و موثرترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده می شود. ضمن اینکه به دلیل داشتن اثرگذاری فوق العاده بالا ، امروز در سراسر جهان ، با استقبال بالایی نیز مواجه شده است.

اگر شما نیز از روش های موقت رفع موهای زائد بدن خود خسته شده اید ، می توانید از این نوع خدمات زیبایی بهره مند شوید. در ادامه چند مرکز لیزر در چیتگر را معرفی کرده ایم. اگر شما نیز در این زمینه مرکز زیبایی معتبری را می شناسید ، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 مرکز لیزر و زیبای دکتر سید یاسر عسگری (ساحل مروارید)

مرکز لیزر چیتگر

  • آدرس : بلوار کوهک ، مرکز خرید طوبی ، برج اداری شمال ، طبقه 6 ، واحد 1
  • شماره تماس : 09120038251 – 46083428 – 46083426

کلینیک لیزر چیتگر- اسپیناس

مرکز لیزر چیتگر

  • آدرس :  ، بلوار امير كبير ، نرسيده به تقاطع هاشم زاده
  • شماره تماس : 09027040594

مرکز لیزر چیتگر -یاس سپید

مرکز لیزر چیتگر

  • آدرس : منطقه ٢٢ ،  ، نرسيده به تقاطع هاشم زاده
  • شماره تماس : 09027040594

بهترین مرکز لیزر چیتگر -کاشت آیتک

  • آدرس : تهران ، شهرک صدرا (کوهک) ، بلوار علی مرادیان ، نبش طلوع 4 ، ساختمان پز
  • شماره تماس : 02144703250

لیزر موهای زائد چه کاربرد هایی دارد ؟

لیزر جزو روش های عالی و کاربردی برای رفع موهای زائد بدن به شمار می رود. قسمت های مختلفی در بدن وجود دارد که با موهای نازک و درشت پوشیده شده اند و می توان به مراجعه به پزشک متخصص ، از رفع موهای زائد در نواحی مختلف بدن اطمینان حاصل کرد. در ادامه به ناحیه های مختلف برای لیزر موهای زائد بدن اشاره کرده ایم.

لیزر زیربغل

لیزر موهای زائد زیربغل جزو روش های محبوب برای مو زدایی می باشد.  موهایی که در ناحیه زیر بغل رشد می کنند ، بسیار تیره تر و ضخیم تر از دیگر قسمت ها می باشند و حتی ممکن است در اثر اصلاح های پی در پی و همینطور اپیلاسیون های مداوم نیز تغییر رنگ بدهند. پس از لیزر زیربغل ، نتایج در همان جلسات اولیه مشخص می شود. برای رفع دائمی موهای زیر بغل به شش تا هشت جلسه لیزر به صورت مداوم نیاز می باشد.

لیزر دست در مرکز لیزر چیتگر

اغلب افراد بر روی دست های خود ، شاهد رشد موهای زائد هستند. موهای دست از قسمت مچ تا آرنج ، دارای ضخامت بیشتری نسبت به موهای بازو است و لیزر بر روی آن ها نتایج بهتری دارد. اما در برخی قسمت های دست ، موها حالت نازک ، بور و کرکی دارند که با استفاده از لیزر قابل رفع نیستند.

لیزر پاها

پاها نیز از دیگر قسمت های بدن می باشند که می توان برای رفع موهای زائد آن از لیزر استفاده کرد. چراکه موهایی که در این قسمت رشد می کنند ، نسبت به موهای دیگر قسمت های بدن ، ضخیم تر و تیره تر هستند. به همین دلیل در همان جلسات ابتدایی ، می توان تاثیر مثبت لیزر را بر روی پاها مشاهده کرد.

لیزر بیکینی در مرکز لیزر چیتگر

موهای ناحیه بیکینی مشابه با موهای پاها و زیر بغل ، معمولا تیره تر و ضخیم تر می باشند. همین موضوع سبب می شود که لیزر تاثیر مثبتی را بر روی این ناحیه نیز بگذارد. اغلب بیماران پس از چهار الی شش جلسه لیزر بیکینی به نتایج قابل توجهی دست پیدا می کنند.

مرتبط بخوانید : کدام لیزر برای کدام پوست ؟

لیزر صورت

وجود موهای زائد در ناحیه صورت ، ظاهر ناخوشایندی را ایجاد می کند. حتی با اینکه موهایی که در صورت رشد می کنند ، نازک ، ظریف و کمرنگ می باشند با این حال نیز تاثیر منفی خود را بر روی صورت می گذارند. هر چه موهای صورت ضخیم تر و تیره تر باشد ، می توان به نتایج بهتری از لیزر موهای این ناحیه از صورت رسید.

لازم است اشاره کنیم که فاز استراحت موهای زائد صورت بیشتر از موهای دیگر قسمت های بدن می باشد ، به همین دلیل ممکن است که فاصله میان هر دو جلسه لیزر بیشتر و طولانی تر از حالت عادی باشد.

مر تبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر تهران

مواردی که باید قبل از انجام لیزر رعایت کنیم 

مرکز لیزر چیتگر

هرگونه موبرداری ممنوع

حداقل دو هفته پیش از جلسه لیزر موهای زائد، از استفاده از روش‌های اپیلاسیون، وکس، موکن، اپیلیدی، بند انداختن، موم و یا کرم موبر در منطقه مورد نظر پرهیز کنید.

قبل از لیزر شیو کنید

در شب قبل از جلسه لیزر، موها باید به طور کامل ژیلت شوند. هنگام انجام لیزر، مویی بر روی پوست نباید باقی بماند.

کمی مو باقی بگذارید

اگر جلسه اول لیزر موهای زائد شماست یا به کلینیک دلتا برای اولین بار مراجعه می‌کنید یا در حالت شارژ لیزر هستید، در مناطقی که قرار است لیزر انجام شود، حداقل به اندازه یک سکه مو باقی بگذارید. این کار باعث می‌شود تا ویژگی‌های موهای زائد در هر منطقه به خصوص در مورد تراکم، ضخامت و رنگ آنها بررسی شود.

موهای صورت را باقی بگذارید

اگر می‌خواهید موهای صورت را لیزر کنید، حداقل 7-10 روز قبل از جلسه لیزر، موهای صورت را نباید بردارید و با صورت شیو نشده به کلینیک مراجعه کنید.

برنزه نکنید

حداقل سه هفته قبل از درمان لیزر، از برنزه کردن پوست پرهیز کنید.

مواد آرایشی روی پوست نباشد

در روز انجام لیزر، هیچ ماده آرایشی یا بهداشتی روی پوست استفاده نشود و پوست با آب کاملاً شسته و خشک شود. حتی موادی مانند ضد آفتاب، کرم مرطوب کننده، اسپری ضد عرق و لوسیون نیز نباید استفاده شوند.

اگر از پماد بی حسی در موقعیت مورد نظر استفاده کرده‌اید، قبل از انجام لیزر آن را با آب بشویید.

داروهای ممنوع قبل از لیزر

مصرف برخی داروها مانند راکوتان، آکوتان، داروهای هورمونی و لایه‌بردار با لیزر تداخل دارد و قبل از انجام لیزر باید به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

مشورت با پزشک در موارد سلامتی خاص

در صورت داشتن سابقه مشکلات هورمونی، تیروئید، تخمدان پلی کیستیک یا مسائل مشابه، حتماً قبل از شروع جلسات لیزر با پزشک مشورت کنید

خصوصیات لازم برای مرکز لیزر چیتگر

مرکز لیزر چیتگر

برای انجام کارهای زیبایی حتما باید به مرکز مراجعه کنید که یک سری استانداردهای مربوط به سلامتی و زیبایی را داشته باشد ، در غیر این صورت هرگز به مرکزی که عاری از خصیصه های زیر است نروید.

و با سلامتی خود باری نکنید، و ارائه قیمتهای پایین تنها دلیل شما برای انتخاب یک مرکز لیزر یا کلینیک لیزر نباشد.شما حتما باید در وهله اول سلامتی را مد نظز قرار دهید و بعد باقی آیتمها را در نظر بگیرید.

  • داشتن مجوزهای مربوط به تاسیس
  • دارا بودن تکنسین های دوردیده و مجرب
  • وجود یک پزشک پوست و مو متبحر
  • دارا بودن دستگاه های نو و با برندهای معروف
  • ارائه تمامی وسایل یکبار مصرف
  • رعایت نکات مربوط به سلامت فردی افراد مراجعه کننده
  • داشتن قیمتهای خوب و منطقی

سوالات متداول

  • بهترین مرکز لیزر چیتگر کجاست ؟

در متن مقاله فوق بهترین مرکز لیزر چیتگر را معرفی کرده ایم.

  • لیزر موهای زائد بدن در چیتگر برای چه قسمت هایی از بدن قابل استفاده است ؟

لیزر موهای زائد بدن برای قسمت های مختلف بدن شامل زیربغل ، دست و پا ، کمر ، بیکینی و … قابل استفاده است.

  • هزینه لیزر موهای زائد بدن چقدر است ؟

هزینه لیزر موهای زائد بدن با توجه به موارد مختلفی از جمله ناحیه مورد نظر برای لیزر ، تعداد جلسات مورد نظر برای لیزر و … متغیر است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *