مرکز کاشت ناخن در شهرک غرب 💎 معرفی 10 بهترین ناخن کار در شهرک غرب

مرکز کاشت ناخن در شهرک غرب

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

امروزه داشتن ناخن های بلند و مرتب ، برای خانم ها مهم است و اغلب آن ها به زیبایی دستان خود اهمیت می دهند. بسیاری از افراد ناخن های شکننده ای دارند و یا ناخن های آن ها آنطور که باید زیبا نیست. بهترین انتخاب برای این دسته از افراد استفاده از تکنیک های کاشت ناخن می باشد. اما امروزه پیدا کردن بهترین مرکز برای کاشت ناخن در محدوده محل زندگی افراد در شهر تهران ، کمی چالش برانگیز شده است. در ادامه این مقاله از وبسایت پاسخ تو ، بهترین مرکز کاشت ناخن در شهرک غرب را معرفی کرده ایم. همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : مرکز کاشت ناخن در غرب تهران 

معرفی بهترین مرکز کاشت ناخن در شهرک غرب

با توجه به اینکه امروزه مدل های مختلفی از کاشت و دیزاین ناخن در دنیای مجازی وایرال می شود ، خانم های بسیاری به این تکنیک علاقه مند شده اند و کاشت ناخن حسابی محبوب و پرطرفدار شده است. به طوری که امروزه داشتن ناخن هایی بلند ، یکدست و جذاب جزو معیارهای زیبایی برای دست ها به شمار می رود.

البته روند رشد طبیعی ناخن های بسیاری از افراد نیز کم است و به دلیل نازک و ظریف بودن در معرض آسیب قرار دارد. با استفاده از تکنیک های کاشت ناخن ، می توان استحکام ناخن های طبیعی را نیز افزایش داد.

در ادامه تعدادی از بهترین مراکز کاشت ناخن در محدوده شهرک غرب تهران را معرفی کرده ایم. اگر شما همراهان گرامی سایت پاسخ تو نیز در این زمینه مرکز معتبر و حرفه ای را می شناسید ، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

سالن زیبایی آنیتا

مرکز کاشت ناخن در شهرک غرب

  • آدرس : تهران ، شهرک غرب ، خیابان دادمان ، خیابان فخار مقدم ،
  • شماره تماس : ۰۲۱۸۸۳۷۵۹۴۸

سالن‌ زیبایی پرنسا – مرکز کاشت ناخن در شهرک غرب

مرکز کاشت ناخن در شهرک غرب

  • آدرس : تهران ، شهرک غرب ، بلوار دادمان ، نبش کوچه جلیلوند ، ساختمان گل آرا ، طبقه ۶ ، واحد ۱۱
  • شماره تماس : ۰۲۱۸۸۰۹۶۵۹۷

سالن زیبایی پروشات

مرکز کاشت ناخن در شهرک غرب

  • آدرس : تهران ، شهرک غرب ، خیابان مهستان ، نبش سوم
  • شماره تماس : ۰۲۱۸۸۳۷۵۸۲۱

سالن‌ زیبایی آیدا – مرکز کاشت ناخن در شهرک غرب

مرکز کاشت ناخن در شهرک غرب

  • آدرس : تهران ، شهرک غرب ، بلوار فرحزادی ، خیابان سپهر ، نرسیده به یادگار ، کوچه گلبرگ سوم ، پلاک ۳
  • شماره تماس : ۰۲۱۸۸۰۷۹۳۴۶

سالن زیبایی افرا

مرکز کاشت ناخن در شهرک غرب

  • آدرس : تهران ، شهرک غرب ، دادمان ، خیابان فلامک شمالی ، کوچه شهید فلاحی ، پلاک ۱۴
  • شماره تماس : ۰۲۱۸۸۵۹۰۳۷۶

مرتبط بخوانید : آموزشگاه کاشت ناخن در تهران

کاشت ناخن چیست ؟

کاشت ناخن به معنای اضافه کردن یک ناخن مصنوعی بر روی ناخن های طبیعی می باشد. اینگونه می توان ناخن هایی با ظاهری بلندتر و یکدست تر را ایجاد کرد و به این واسطه زیبایی و جذابیت ناخن های دست را افزایش داد.

معمولا در روش کاشت ناخن ، برای افزایش مقاومت ناخن ها از نوعی پودر و یا مایع مخصوص و یا ژل استفاده می گردد. پس از طی کردن مراحل مختلف مانیکور ، ابتدا ناخن کار اقدام به سوهان کشی می کند و اندازه ناخن ها را با یکدیگر برابر می کند. سپس کار کاشت ناخن را انجام می دهد و ناخن هایی با قد دلخواه مشتری را برای او ایجاد می کند.

انواع روش های کاشت در سالن ناخن شهرک غرب ؟

به طور کلی برای کاشت ناخن و افزایش قد ناخن ها ، از دو روش استفاده می گردد که در ادامه پیرامون هر یک از آن ها توضیحاتی را آورده‌ ایم.

کاشت ناخن با تیپ

تیپ در حقیقت ساختار مسطح و همشکل با ناخن طبیعی می باشد که از آن به عنوان پایه کاشت ناخن استفاده می گردد. ناخن کار تیپ را بر روی ناخن اصلی می چسباند و سپس روی آن را با مواد مورد استفاده برای کاشت ناخن پوشش می دهد. ضمن اینکه سعی می کند با ایجاد یک ضخامت طبیعی ، ظاهری مرتب و یکدست را نیز به ناخن ها بدهد. در حقیقت تیپ ناخن یک ناخن مصنوعی است که به ناخن کار این امکان را می دهد که بتواند قد ناخن را در هر اندازه که می خواهد افزایش دهد.

کاشت ناخن با فرمر

در روش دیگری از کاشت ناخن ، از فرمر استفاده می گردد. به طوری که در این روش مواد مخصوص کاشت مستقیما بر روی ناخن های طبیعی قرار می گیرند. اما یک فرمر مخصوص به دور انگشت و ناخن زیباجو قرار داده می شود تا بلندی و فرم ناخن ، متناسب با سلیقه و خواسته او انجام شود.

مرتبط بخوانید : بهترین آرایشگاه زنانه در شهرک غرب 

در بهترین مراکز کاشت ناخن شهرک غرب چه خدماتی ارائه می گردد؟

مرکز کاشت ناخن در شهرک غرب

مراکزی که به صورت تخصصی و حرفه ای به عنوان بهترین مرکز کاشت ناخن در شهرک غرب فعالیت می کنند ، خدمات متنوعی را در این لاین زیبایی به زیباجویان ارائه می دهند تا بتوانند پاسخگوی نیاز تمامی مشتریان خود باشند. در ادامه به خدماتی که در مراکز کاشت ناخن ارائه می گردد ، اشاره کرده ایم :

  • کاشت ناخن مطابق با جدیدترین مدل های روز
  • کاشت‌ ناخن پا تکنیک پودر
  • کاشت ناخن با تکنیک ژل
  • لمینت ناخن
  • ریموو کاشت ناخن
  • ترمیم ناخن
  • اصلاح فرم ناخن
  • پدیکور کوکتل و کلاسیک
  • و …

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز کاشت ناخن در تهران 

بعد از کاشت ناخن در شهرک غرب چه نکاتی را باید رعایت کنید؟

سالن ناخن شهرک غرب

از آنجا که حین کاشت ناخن ممکن است پوست اطراف ناخن خراشیده یا حساس شود ، بعد از انجام کاشت ناخن میبایست یکسری نکات ایمنی را جهت حفظ سلامت خود و دستانتان رعایت کنید:

  • از تماس با اجسام آلوده خودداری نمایید
  • از وارد شدن ضربه به ناخن هایتان جلوگیری کنید.
  • در امور روزانه و هنگام استفاده از مواد شوینده تا جای ممکن از دستکش استفاده نمایید
  • دست هایتان را از از مواد شیمیایی خاص و حلال ها محافظت کنید
  • تا چند روز بعد از کاشت بخاطر حساس بودن پوست دست ها از حظور در اماکن عمومی مثل استخرها دوری کنید.

هزینه کاشت ناخن چقدر است ؟

کاشت ناخن برای تمامی افراد با هزینه ثابت و مشخصی انجام نمی شود. هر یک از زیباجویان از نتیجه کاشت ناخن ، انتظارات متفاوتی دارند. در صورتی که مایل هستید از هزینه دقیق کاشت ناخن مطلع شوید ، بایستی که به مرکز مورد نظرتان مراجعه کنید و مطابق با خدماتی که انتظار دارید ، از قیمت نهایی نیز مطلع شوید.

به طور کلی در تعیین هزینه کاشت ناخن عوامل مختلفی شامل مهارت ناخن کار ، مکان و موقعیت جغرافیایی سالن زیبایی ، مواد و متریال مصرفی ، قد ناخن ، فرم ناخن و … تاثیرگذار می باشد.

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز کاشت ناخن در شهرک غرب کجاست ؟

در متن مقاله فوق ، بهترین مرکز کاشت ناخن در شهرک غرب را معرفی کرده ایم.

  • هزینه کاشت ناخن در شهرک غرب چقدر است ؟

هزینه کاشت ناخن وابسته به موارد مختلفی شامل مهارت ناخن کار ، موقعیت جغرافیایی سالن زیبایی ، مواد اولیه مورد استفاده ، قد و فرم ناخن و … متغیر می باشد.

  • بهترین ناخن کار در شهرک غرب چه ویژگی هایی دارد ؟

استفاده از مواد اولیه مرغوب ، دریافت هزینه متناسب ، استفاده از جدیدترین تکنیک ها و … از ویژگی های بهترین ناخن کار در محدوده شهرک غرب می باشد.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *