آموزشگاه کاشت ناخن 💎 معرفی 10 بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در تهران

آموزشگاه کاشت ناخن

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در تهران کدام مرکز است ؟ امروزه بسیاری از دختران و بانوان علاقه مند به ورود به حرفه کاشت ناخن هستند. در این میان ، تنها تعداد محدودی از افراد به موفقیت می رسند ، عده ای که در آموزشگاه های تخصصی کاشت ناخن شرکت کرده و این شغل را به صورت حرفه ای آموخته اند. به همین دلیل یکی از سوالاتی که برای علاقه مندان وجود دارد ، این است که برای کاشت ناخن باید به کجا برویم. در همین راستا ، این مقاله از سایت پاسخ تو را به معرفی بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در تهران اختصاص داده ایم.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز کاشت ناخن در تهران 

معرفی بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در تهران

در بهترین آموزشگاه های کاشت ناخن در تهران ، بهترین ناخن کار سعی می کند ابتدا هنرجو را با انواع ابزارهای مختلفی که در این زمینه مورد استفاده قرار می گیرد ، آشنا کند. پس از اتمام آشنایی با ابزارهای مورد استفاده برای کاشت ناخن ، مباحث مرتبط با روش های مختلف مورد استفاده برای کاشت ناخن آموزش داده می شود. در این مرحله افراد باید به صورت عملی برای انجام روش ها به دست مستر نگاه کنند. پس از این چند مدل طراحی ناخن معمولی و کاربردی را می آموزند و می توانند بر روی مدل تمرین کنند. البته خروجی کار بر روی مدل با نظارت کامل مستر این دوره ها خواهد بود.

در صورتی که شما نیز علاقه مند به شرکت در دوره های تخصصی در بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در تهران هستید ، در ادامه همراه ما باشید. در صورتی که شما عزیزان نیز در زمینه کاشت ناخن ، آموزشگاه خوبی را می شناسید ، حتما در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

آموزشگاه ناخن ریحانا

بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در تهران

این آموزشگاه واقع در تهران در نزدیکی مترو چهارراه ولیعصر، زیر نظر خانم ریحانه با بیش از 7 سال سابقه تدریس ، یکی از بهترین گزینه های شما عزیزان برای دریافت خدمات آموزش کاشت ناخن ، پدیکور و طراحی ناخن میباشد.

پکیج های آموزشی کاشت ناخن در تهران:

  • پکیج صفر تا صد لاین پودر و ژل ،
  • پکیج رفع اشکال ،
  • پکیج آپدیت ،
  • پکیج پدیکور و پکیج طراحی

برای مشاوره ی رایگان با شماره درج شده تماس بگیرید.

مشاوره و هماهنگی : ۰۹۱۲۹۲۸۳۲۰۲      واتساپ :

اینستاگرام : Nails_by_rihanna@

آدرس : تهران چهار راه ولیعصر ،بعد از پارک دانشجو ،بین خ رازی و خارک.نبش کوچه انجمن کتاب پلاک ۱۰۰۶ طبقه اول

لوکیشن : مسیریابی

آموزش کاشت ناخن شیما رحمتی

آموزش کاشت ناخن در تهران

برای شما زیباجویان و علاقه مندان یادگیری کاشت ناخن ، این مرکز خدمات و آموزش یکی از گزینه های مفید خواهد بود چرا که ایشان دارای مدرک فنی حرفه ای و QAL انگلستان میباشند . در ادامه به مباحث مورد آموزش اشاره میکنیم :

ارائه خدمات و آموزش :

  • کاشت پودر
  • کاشت پلی ژل
  • کاشت لمینت
  • انجام هر نوع دیزاین و طراحی

مشاوره و هماهنگی :     واتساپ :

اینستاگرام :  

آدرس :

آموزش و خدمات کاشت ناخن نگین

بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در تهران

  • مدیریت سرکار خانم نگین غریبی
  • آدرس : شرق تهران ، نارمک
  • تلفن تماس : ۰۹۱۲۰۱۷۵۸

مرتبط بخوانید : بهترین روش کاشت ناخن کدام است ؟

با یک دوره در آموزشگاه کاشت ناخن در تهران میتوانیم ناخن کار شویم؟

آموزشگاه کاشت ناخن در تهران

اصولا با یک دوره ای که تمام سرفصل های مهم مربوط به کاشت و طراحی ناخن در آن تدریس شده است و شما نیز زیر نظر استاد تمرین های متعددی داشته اید و در این زمینه تجربه کسب کردید باید گفت که بله میتوانید یک ناخن کار شوید و وارد بازار کار گردید، این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است که شما نزد چه شخصی آموزش دیده اید و اینکه آیا تمام تکنیک های مورد نیاز شما تدریس و تمرین شده است یا خیر؟

اگر نزد یک فرد بسیار حرفه ای آموزش ببینید و استاد اصرار زیادی به تمرین شما داشته باشد و در زیر نظر استاد طراحی ها و سبکهای مختلف را پیاده کرده باشید بعد از پایان کار شما یک ناخن کار شده اید و میتوانید درآمد از این طریق داشته باشید.

ولی چنانچه نزد فردی آموزش ببینید که خود بسیاری از تکنیک ها را نمیداند و یا حوصله آموختن همه موارد رابه شما ندارد ، باید گفت که نه تنها مطالب زیادی یاد نمیگیرید بلکه هزینه و وقت خود را هدر داده اید و برای ناخن کار شدن مجدد باید به یک فرد دیگر مراجعه کنید و این شما را از وارد شدن به دنیای حرفه ای کاشت ناخن باز میدارد.

 سرفصل های آموزشی در بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در تهران 

بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در تهران

با توجه به استقبال دختران و زنان از کاشت ناخن ، امروزه فعالیت به عنوان یک ناخن کار با درآمد بالایی همراه است. اما موضوعی که وجود دارد این است که افرادی که به این حرفه علاقه مند هستند و در کلاس های آموزشی حرفه ای شرکت می کنند ، می توانند با تلاش و پشتکار به درآمد بالا نیز برسند.

در بهترین آموزشگاه کاشت ناخن موارد مختلفی آموزش داده می شود. اما از مهم ترین موضوعاتی که افراد در این دوره ها می آموزند ، مانیکور و پدیکور تر و خشک و همینطور سوهان کشی اصولی ناخن بدون آسیب رساندن به صدف ناخن است. در ادامه به سرفصل های آموزش کاشت ناخن در بهترین مراکز کاشت ناخن اشاره کرده ایم :

  • آشنایی کلی با ساختمان ناخن
  • مانیکور و پدیکور خشک و تر
  • اکسپرس مانیکور
  • اسمارت مانیکور و ایجاد قاب
  • ژلپولیش کردن ناخن طبیعی
  • تیپ گذاری صحیح ناخن ها
  • نحوه مواد گذاری انواع کاشت
  • سوهان کشی سرعتی و اصولی
  • اصول اجرای فرم های مختلف
  • طراحی پایه
  • شناخت معماری ناخن
  • روش های مانیکور از جمله مانیکور روسی
  • کاشت بیبی بومر
  • روش کاشت ژل و پلی ژل
  • روش مواد گذاری در کاشت پودر
  • صدف گذاری و گریم ناخن
  • روش صحیح کاشت فیبر
  • نحوه لمینت و استحکام سازی ناخن طبیعی
  • آموزش فرنچ
  • و …

وابسته به اینکه در چه دوره هایی از آموزش کاشت ناخن شرکت می کنید ، با مباحث فوق آشنا خواهید شد. البته لازم است اشاره کنیم که معمولا اغلب آموزشگاه ها ، قبل از ثبت نام سرفصل های دوره کاشت ناخن را در اختیار شما قرار خواهند داد.

مرتبط بخوانید : کاشت ناخن در بارداری 

بازار کار کاشت ناخن چگونه است ؟

بهترین آموزشگاه کاشت ناخن تهران

در حال حاضر خدمات مرتبط با کاشت ناخن ، جزو پردرآمد ترین شغل های حال حاضر در کشور ما می باشد. دلیل این موضوع این است که مشتریان مختلف به سلامت و زیبایی ناخن های خود اهمیت می دهند و در بازه های زمانی مشخصی به آرایشگاه ها و سالن های ناخن مراجعه می کنند.

به طور متوسط یک نفر، 10 بار در سال به سالن ناخن مراجعه می کند و این میزان مراجعه با در نظر گرفتن هزینه های دریافتی از مراجعه کنندگان ، می تواند برای یک ناخن کار رقم بالایی را در بر داشته باشد.

هزینه شرکت در دوره های آموزشگاه کاشت ناخن

بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در تهران

هزینه آموزش در آموزشگاه کاشت ناخن به این بستگی دارد که شما کلاس آموزش را خصوصی برمیدارید و یا گروهی .البته نحوه برگزاری کلاس ها نیز به دو صورت آنلاین و حضوری می باشد و هنرجویان می توانند متناسب با شرایطی که دارند در این کلاس های آموزشی شرکت کنند و از آموزش ها بهره مند شوند.

بهترین آموزشگاه های کاشت ناخن ، پس از اتمام دوره نیز مدرک فنی حرفه ای و بین المللی نیز به هنرجویان اعطاء می کنند. با استفاده از مدرک دریافتی افراد می توانند به صورت تصمینی وارد بازار کار شوند و کسب درآمد کنند.

 ویژگیهای بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در تهران

برای آموزش دیدن به بهترین نحو ممکن نکات ذیل را در انتخاب آموزشگاه کاشت ناخن رعایت کنید.

دارا بودن آخرین اطلاعات کاری 

باید یک اموزشگاه به بهترین شیوه های روز کاشت ناخن مسلط باشد و همواره اطلاعات خود را اپدیت کرده در اختیار هنر جوها قرار دهند.

ارائه مدارک معتبر توسط آموزشگاه کاشت ناخن در تهران

یک اموزشگاه خوب و حرفه ای به طور عمده پس از پایان کار هنر جویانش مدارک مطمئن و قابل استعلام ارائه میکنند.

ارائه دانش با نهایت حوصله

یک آموزشگاه باید اساتیدی داشته باشد که داری صبر و حوصله فراوان در امر آموزش هستند ، چرا که همه در یک سطح ممکن است مطالب را یاد نگیرند ، بنابراین با دلسوزی و صبر نکات را مرحله به مرحله آموزش دهند.

ارائه قیمتهای مناسب در بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در تهران

یک آموزشگاه خوب باید قیمتهای اصولی و منطقی ارائه کند تا هنر جو که وارد بازار کار نشده نیز بتواند از این کلاسها استفاده کند و توانایی ثبت نام در آموزشگاه برای علاقه مندان وجود داشته باشد.

سوالات متداول

  • بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در تهران کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین آموزشگاه های کاشت ناخن در تهران را معرفی کرده ایم.

  • هزینه شرکت در دوره های آموزشی بهترین آموزشگاه کاشت ناخن چقدر است ؟

هزینه شرکت در دوره های آموزشی بهترین آموزشگاه‌ کاشت ناخن با توجه به نحوه تشکیل کلاس ها شامل خصوصی و یا نیمه خصوصی متفاوت است.

  • سرفصل های آموزش کاشت ناخن در تهران شامل چه مواردی است ؟

در دوره هایی که برای آموزش کاشت ناخن برگزار می گردد ، سرفصل ها به تناسب دوره متغیر می باشد که پیش از ثبت نام در اختیار هنرجو قرار می گیرد.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *