هایفوتراپی چند جلسه است؟ – 💎 جلسات مورد نیاز برای هایفوتراپی

هایفوتراپی چند جلسه است

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

هایفوتراپی چند جلسه است ؟ اولین سوالی که برای علاقه مندان به هایفوتراپی ایجاد می شود ، این است که هایفوتراچی چند جلسه است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که با اینکه تعداد جلسات مورد نیاز برای هایفوتراپی توسط پزشک و پس از معاینه بیمار مشخص می شود ، اما به طور کلی هایفوتراپی در یک جلسه انجام می گردد. در ادامه همراه ما در سایت پاسخ تو باشید تا با تعداد جلسات هایفوتراپی و همینطور فاصله بین جلسات برای رسیدن به نتیحه مطلوب از این روش آشنا شویم.

هایفوتراپی چیست ؟

هایفوتراپی از روش های موثر برای زیبایی پوست و بهبود چین و چروک های پوستی می باشد. افراد بسیاری علاقه مند هستند از این روش برای زیبایی و جوانسازی پوست صورت ، گردن و یا بدن خود استفاده کنند.

در روش هایفوتراپی از امواج اولتراسوند که توسط دستگاه اولترافورمر بر روی پوست تابانده می شود ، استفاده می گردد. این امواج در ناحیه تحت درمان متمرکز می شوند و میزان کلاژن سازی و الاستین سازی در این ناحیه تحت درمان را افزایش می دهند و همین موضوع منجر به جوانسازی پوست می شود.

در این روش درمانی ، حرارت ناشی از امواج تابانده شده به پوست در حدود 65 الی 70 درجه سانتی گراد است و ایجاد همین گرما در زیر پوست ، منجر به تخریب جزئی سلول های پوستی می شود. البته این تخریب جزئی نگران کننده نیست و احیای همین تخریب هاست که منجر به روشن شدن پوست و از بین رفتن چین و چروک ها می شود.

هایفوتراپی از بهترین روش ها برای افراد بالای 30 سال است که در بروی ناحیه های مختلفی از پوست صورت و یا بدن خود دچار افتادگی های خفیف تا متوسط هستند. این روش برای از بردن تیرگی های پوست ، جای جوش ، جای بخیه ، جای اسکار و … بسیار موثر می باشد.

اما این موضوع را در نظر داشته باشید که افرادی که در سنین بالاتر هستند و افتادگی های بیشتری بر روی پوست آن ها وجود دارد و یا افرادی که مبتلا به بیماری های شدید پوستی هستند ، به تعداد جلسات بیشتری نیز برای رسیدن به نتیجه نیاز دارند.

هایفوتراپی چند جلسه است ؟

هایفوتراپی دارای تاثیر بالایی در درمان مشکلات پوستی است ، به همین دلیل اغلب افرادی که دارای مشکلات پوستی خفیف تا متوسط هستند ، با انجام یک جلسه هایفوتراپی به نتیجه مطلوب می رسند. سطح و میزان مشکلات پوستی هر فرد توسط پزشک متخصص مشخص می شود.

در مرحله بعدی پزشک با توجه به مشکلات پوست شما و همینطور توانایی و کشش پوستتان برای ریکاوری های بعد از انجام هایفوتراپی ، تعداد جلسات مناسب برای شما را مشخص می کند.

در نظر داشته باشید که نتایج هایفوتراپی بعد از گذشت چهار الی شش هفته بعد مشخض می شود و نتایح آن بلافاصله قابل مشاهده نیست. به همین دلیل توصیه می کنیم بعد از یک جلسه هایفوتراپی زمانی را برای ریکاوری و بهبود به پوست خود بدهید و سپس در صورت نیاز به تشخیص پزشک ، اقدام به هایفوتراپی مجدد نمایید.

چرا تعداد جلسات هایفوتراپی یک جلسه است ؟

اشعه های هایفو به عمق پوست نفوذ پیدا می کنند و منجر به تحریک رشد کلاژن در بدن می گردند. پروسه تولید کلاژن در روش هایفو تقریبا سه ماه به طول می انجامد. بعد از گذشت سه ماه از هایفو ، نتایج درمان کامل می شود و بر اساس شرایط پوست نیز بین 12 الی 18 ماه ماندگاری دارد.

به همین دلیل بر خلاف دیگر درمان های زیبایی ، در روش هایفوتراپی به جلسات هایفو به صورت ماهیانه نیازی نیست ؛ بنابراین اگر پس از انجام هایفو به نتایج مطلوبی نرسیدید ، می توانید هایفو را تمدید کنید.

فاصله بین جلسات هایفو چقدر است ؟

اغلب پزشکان توصیه می کنند که در طول یک سال ، یکبار هایفوتراپی انجام دهید چراکه ماندگاری این روش بیش از یکسال است. اما ممکن است شما با توجه به شرایط پوستی که دارید ، ماندگاری این روش را بیش از یکسال حس کنید. در این صورت حتی تا یک سال و نیم و یا دو سال نیز نیازی به تمدید هایفوتراپی نخواهید داشت.

متخصصین بر این باور هستند که انجام هایفوتراپی سه الی چهار بار در سال مجاز است و بیش از چهار بار در سال می تواند منجر به تخریب کلی سلول های زیر پوستی شود. در واقع با تکرار بی وقفه هایفوتراپی پوست زمانی برای ریکاوری و بهبود پیدا نمی کند.

مرتبط بخوانید : هایفوتراپی در تهران – معرفی 10 بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران

هایفوتراپی پیشانی جلسه است ؟

از روش های جوانسازی و از بین بردن چین و چروک های پیشانی، روش هایفوتراپی است. تخریب جزئی بافت در این ناحیه سبب می شود که بدن به آن واکنش نشان دهد و اقدام به کلاژن سازی بیشتری نماید. تحریک میزان کلاژن سازی در پوست خود عاملی برای رفع چین و چروک ها در ناحیه پیشانی می باشد.

هایفوتراپی پیشانی یکبار در سال انجام می شود و متناسب با شرایط پوستی افراد مختلف حتی تا دو سال و نیم نیز ماندگاری دارد. تمدید هایفوتراپی پیشانی بر اساس نظر پزشک و خواسته زیبا جو کمتر از این بازه زمانی و پس از یک سال نیز امکان پذیر است.

هایفوتراپی چند جلسه است

هایفوتراپی گردن چند جلسه است ؟

هایفوتراپی گردن به صورت مجزا از هایفوتراپی غبغب انجام می شود ؛ اما در صورتی که هایفوتراپی گردن انجام دهید احتمالا شاهد از بین بردن غبغب نیز خواهید بود. افزایش سن دارای تاثیر منفی بر روی گردن است ، به طوری که منجر به بروز چین و چروک های پوستی و افتادگی شدید پوست گردن می شود.

پزشک با بررسی ناحیه گردن و میزان چین و چروک ها و افتادگی این ناحیه ، تعداد جلسات مورد نیاز را مشخص می کند ؛ به طوری که پس از گذشت چهار الی شش هفته پوست این ناحیه نیز لبفت می شود و اثری از چین و چروک در آن نخواهد بود. البته هایفوتراپی در یک جلسه برای چین و چروک ها و افتادگی های شدید پوستی مناسب نیست.

هایفوتراپی غبغب چند جلسه است ؟

غبغب در نتیجه افزایش سلول های چربی در این ناحیه و یا افزایش وزن و جمع شدن پوست در زیر ناحیه گردن رخ می دهد و تاثیر منفی در زیبایی افراد دارد. هایفوتراپی غبغب نیز معمولا در یک جلسه انجام می شود اما احتمال دارد پزشکان بر اساس میزان تجمع چربی در ناحیه غبغب ، جلسات مورد نیاز برای رفع غبغب را تا دو جلسه در سال نیز افزایش دهند.

هایفوتراپی غبغب بیش از دو بار در سال ممکن است به غدد بسیاری که در این ناحیه وجود دارد ، آسیب برساند و مشکلاتی را برای فرد ایجاد کند.

هایفوتراپی گودی زیر چشم چند جلسه است ؟

پوست اطراف چشم بسیار حساس و لطیف است و بهتر است از اعمال روش های زیبایی در این ناحیه خودداری گردد ؛ اما روش هایفوتراپی به دلیل استفاده از امواج کاملا بی خطر اولتراسوند در زیر چشم و نفوذ آن تنها به قسمت درم پوست و تاثیرگذاری بالای آن در کلاژن سازی ، با آسیبی برای این ناحیه به همراه نیست و با یک جلسه می توان شاهد تاثیر فوق العاده این روش در زمان گودی زیر چشم بود.

مرتبط بخوانید : خدمات کلینیک های زیبایی – جدیدترین خدمات کلینک های زیبایی 1401

هایفو تراپی بینی چند جلسه است ؟

جلسات هایفوتراپی بینی معمولا بین یک الی سه جلسه در سال مشکی ندارد. هایفوتراپی بینی برای افرادی که بینی آن ها دچار ایرادات ظاهری بسیار سطحی و اندکی است ، مناسب می باشد. این روش منجر به بالا رفتن کم نوک بینی شده و کلاژن سازی در این منطقه را تحریک می کند که همین موضوع لیفت پوست و بالا تر رفتن نوک بینی را به دنبال دارد.

در نظر داشته باشید که این روش برای از بین بردن مشکلات اساسی بینی ، از جمله رفع قوز بینی ، رفع پولیب ، رفع گرفتگی بینی و … بسیار کارآمد است. ضمن اینکه برای از بین رفتن جوش های سرسیاه موجود بر روی بینی نیز موثر عمل می کند.

لیفت ابرو با هایفوتراپی چند جلسه است ؟

از بین بردن خط اخم ، رفع چین و چروک ها در اطراف ابرو ، رفع افتادگی پلک ، تغییر حالت ابرو و … از مواردی می باشد که می توان آن را به کمک هایفوتراپی برطرف کرد.  لیفت ابرو با هایفوتراپی در یک جلسه انجام می شود.

هایفوتراپی گونه چند جلسه است ؟

برخی از افراد دارای گونه های برجسته ای هستند اما به مروز زمان و به دلایل مختلفی از جمله افزایش سن ، گونه ها حالت افتاده ای به خود می گیرد. هایفوتراپی از روش های ایمن و پرکاربرد برای رفع افتادگی گونه ها می باشد.

در نظر داشته باشید که با یک الی دو جلسه هایفوتراپی گونه ، می توانید شاهد لیفت فک و ایجاد زاویه خط فک نیز باشید که به زیباتر شدن چهره شما بسیار کمک می کند.

سوالات متداول

  • هایفوتراپی چند جلسه است ؟

در اغلب موارد برای درمان مشکلاتی پوستی افراد ، هایفوتراپی در یک جلسه انجام می شود که ممکن است با توجه به نظر پزشک افزایش نیز پیدا کند.

  • آیا زیبا جویان باید در جلسات هایفوتراپی به صورت منظم شرکت کنند ؟

در حالت کلی نیازی به شرکت در جلسات منظم هایفوتراپی نیست مگر در حالتی که پزشک برای زیبا جو تعداد جلسات با فاصله مشخصی را تجویز کرده باشد.

  • نتایج هایفوتراپی چه زمانی مشخص می شود ؟

معمولا سه ماه به طول می انجامد تا نتایج هایفوتراپی تکمیل شود و بین 12 الی 18 ماه نیز نتایج این روش ماندگار است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در تهران

بهترین شیدینگ لب در تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در تهران + نظرات

بهترین شیدینگ لب در تهران کجاست ؟ لب ها دارای تاثیر بسیار زیادی در زیبایی …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *