پاکسازی پوست سعادت آباد 💎 معرفی 5 مرکز پاکسازی و فیشیال پوست در سعادت آباد + نظرات

پاکسازی پوست سعادت آباد

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

آیا به دنبال بهترین مرکز پاکسازی پوست سعادت آباد هستید ؟ این مقاله از وبسایت پاسخ تو برای شما آماده شده است. مراحل پاکسازی پوست صورت بسیار آسان می باشد اما انجام صحیح و اصولی آن نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل توصیه می کنیم برای اینکار به مراکز پاکسازی پوست مراجعه کنید تا ضمن حفط سلامت پوست شما ، از بروز آسیب های پوستی نیز جلوگیری شود. در ادامه تعدادی از بهترین مراکز پاکسازی پوست سعادت آباد را برای شما معرفی کرده ایم.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر سعادت آباد

معرفی بهترین مرکز پاکسازی پوست سعادت آباد

در محدوده سعادت آباد تهران مراکز پاکسازی پوست بسیاری وجود دارد که در ادامه تعدادی از معتبرترین آن ها را معرفی کرده ایم. پیش از مراجعه به هر یک از این مراکز از کیفیت خدماتی که ارائه می دهند ، اطمینان حاصل نمایید.

سالن زیبایی آلفا بیوتی

پاکسازی پوست سعادت آباد

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ، کوچه 12 علی اکبری ، جنب نانوایی سنگکی ، پلاک 20
  • شماره تماس : 09123933478

کلینیک زیبایی لاویش

پاکسازی پوست سعادت آباد

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، آسمان 12 شرقی ، پلاک 38 ، طبقه سوم
  • شماره تماس : 09120399552

سالن یبایی و لیزر حورا

پاکسازی پوست سعادت آباد

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، بلوار سرو شرقی ، خیابان صراف های شمالی ، کوچه نوزدهم شمالی ، پلاک 19 ، واحد 2
  • شماره تماس : 09122936551

کلینیک زیبایی شیده

پاکسازی پوست سعادت آباد

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، خیابان سرو شرقی ، بین میدان کاج و فرهنگ ، پلاک 31 ، ساختمان زرین ، طبقه پنجم ، واحد 10
  • شماره تماس : 02122369420 – 02122369219

سالن زیبایی بانل

پاکسازی پوست سعادت آباد

  • آدرس :تهران ، بلوار سعادت آباد ، نرسیده به میدان کاج ، نبش شانزدهم ، پلاک 61 ، ساختمان کاج ، طبقه اول (طبقه فوقانی بانک کارآفرین) ، واحد 1
  • شماره تماس :09026418375

مراحل پاکسازی پوست

پاکسازی پوست سعادت آباد

در این قسمت مراحل پاکسازی پوست را به صورت کامل برای شما عزیزان ارائه کرده ایم.

تمیز کردن پوست با شیر پاک کن

از مهم ترین مراحل پاکسازی پوست صورت که از اهمیت زیادی نیز برخوردار است ، تمیز کردن پوست با شیر پاک کن می باشد. در این مرحله پوست به خوبی با محصولات متناسب با پوست شستشو داده می شوند تا تمامی آلودگی های موجود برر روی سطح آن پاک شوند. با استفاده از شیر پاک کن پوست بسیار شفاف و تمیز می شود. ضمن اینکه حالت تازگی نیز به دست می آورد.

استفاده از تونیک

تونیک های پوستی باقی مانده های چربی را از روی پوست پاک می کنند. معمولا تونیک های پوستی متشکل از عصاره گیاهان علفی شامل گل ها ، سرکه ، گلاب ، آب شکوفه پرتقال ، نارون گوهی و … می باشند. در برخی موارد تونیک ها حاوی گلیسیرین نیز هستند. با استفاده از مقداری اسفنج، تونیک بر روی پوست صورت قرار می گیرد و به صورت دورانی ماساژ داده می شود. نتیجه ماساژ تونیک بر روی پوست صورت ، افزایش شادابی و طراوت پوست است.

لایه برداری در پاکسازی پوست سعادت آباد

از دیگر مراحل پاکسازی پوست صورت ، لایه برداری است. شما می توانید با استفاده از کرم های لایه بردار پوست خود را پاکسازی نمایید. روش های زیادی برای لایه برداری پوست وجود دارد و معمولا در این مرحله از کرم و یا ژل های لایه بردار استفاده می گردد.

از مزیت های لایه بردار حذف سلول های مرده بر روی پوست است که نتیجه آن افزایش درخشندگی و همینطور شفافیت پوست می باشد. در کلینیک های زیبایی از روش های دیگری شامل میکرودرم ، اتوی صورت و … نیز برای لایه برداری استفاده می کنند.

خارج کردن جوش های سرسیاه

جوش های سرسیاه بر روی پوست کوچک و تیره هستند و ظاهر پوست را بهم می ریزند. این جوش ها فقط بر روی سطح می باشند و به دلایل مختلفی ایجاد می گردند. البته بی نظمی هورمونی ، استفاده بیش از حد از لوازم آرایشی، قرار گرفتن در معرض سموم و آلاینده ها و … منجر به تشدید جوش های سرسیاه بر روی پوست می گردد. از مهم ترین مراحل پاکسازی پوست صورت ، خارج کردن جوش های سرسیاه می باشد. برخی از این جوش ها به راحتی خارج می شوند ، اما برخی دیگر به فشار دست نیاز دارند.

رطوبت بخشیدن به پوست

یکی از مراحل پاکسازی پوست صورت ، رطوبت دادن به پوست می باشد. با استفاده از بخور ، پوست مرطوب می شود و راحت تر می توان آلودگی های موجود بر روی آن را از بین برد. برخی از منافذ پوست بسته می باشند و به همین دلیل بر روی پوست جوش های زیادی وجود دارد. با استفاده بخور این منافذ باز می شوند و صورت کمتر جوش می زند.

ماساژ دادن صورت

ماساژ صورت نیز از مراحل مهم پاکسازی پوست جردن است. با ماساژ صورت ضمن اینکه تمامی آلودگی های روی پوست بیرون می آیند ، سرعت جریان گردش خون در پوست نیز بالاتر می رود. نتیجه ماساژ افزایش حالت ارتجاعی پوست صورت می باشد. چراکه در نظر داشته باشید که ضعیف و شل شدن عضلات زیرپوستی خود منجر به بروز چین و چروک هایی بر روی پوست صورت می شود. با ماساژ غده های عرق و چربی ، لطافت و نرمی خاصی به پوست داده می شود.

استفاده از ماسک

آخرین مرحله پاکسازی صورت ، استفاده از ماسک است. در این مرحله از ماسک برای تقویت پوست استفاده می گردد. البته باید ماسک هایی که در این مرحله مورد استفاده قرار می گیرد ، متناسب با نوع پوست فرد باشد.

 البته باید توجه داشت که ماسک نباید بر روی سوراخ های بینی ، ابرو و جشم ها قرار بگیرد چراکه ممکن است منجر به بروز التهاب در این قسمت ها شود. بهتر است هر نوع ماسکی را حداقل 20 دقیقه بر روی پوست خود نگه دارید و سپس آن را با استفاده از آب ولرم شستشو دهید.

استفاده از مرطوب کننده

از دیگر مراحل پاکسازی پوست صورت ، استفاده از مرطوب کننده ها است. کرم های مرطوب کننده نیز باید متناسب با پوست انتخاب شده و مورد استفاده قرار بگیرند. به عنوان مثال افرادی که دارای پوست چربی هستند باید از کرم هایی که درصد چربی پوست آن ها را تنظیم می کند ، استفاده کنند.

مرتبط  بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی سعادت آباد 

هزینه فیشیال پوست سعادت آباد

مرکز فیشیال پوست سعادت آباد

برای برآورد قیمت و هزینه فیشیال پوست باید مولفه های مختلفی را مد نظر قرار دهیم، این مولفه ها به قرار ذیل است:

  • نوع و جنس پوست
  • نواقصی که در پوست است.
  • طول عمر مشکلات عارض بر پوست ( هر چه مشکلات پوستی مزمنتر و قدیمی تر باشد تعداد جلساتی که برای پاکسازی پوست بیشتر خواهد شد.)
  • تراپیست از مواد با کیفیت و گران استفاده کند، فیشیال گرانتری خواهید داشت.
  • دستمزدی که تراپیست برای خود در نظر میگیرد.
  • کلینیک و مراکز پاکسازی لوکس ، قیمتهای بیشتری ارائه خواهند کرد.
  • سرمها و کرمهایی که باید بعد از پاکسازی تهیه کنید بر قیمت فیشیال شما می افزاید.
  • تعداد جلساتی که برای رفع نواقص و مشکلات پوستی تجدید میشود.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز تزریق ژل لب سعادت آباد

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز پاکسازی پوست سعادت آباد کجاست ؟

در متن مقاله فوق ، تعدادی از بهترین مراکز پاکسازی پوست سعادت آباد را معرفی کرده ایم.

  • چرا باید برای فیشیال صورت به بهترین مرکز پاکسازی پوست سعادت آباد مراجعه کنیم ؟

برای فیشیال صورت لازم است به بهترین مراکز پاکسازی پوست سعادت آباد مراجعه کنید ، تا این مراحل به صورت اصولی برای شما انجام شود و مشکلات پوستی تان برطرف گردد.

  • هزینه پاکسازی پوست در سعادت آباد چقدر است ؟

هزینه نهایی پاکسازی پوست تا حد زیادی وابسته به محصولاتی که برای شما استفاده می شود ، می باشد.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *