مرکز لیزر سعادت آباد 💎 معرفی 10 بهترین مرکز لیزر سعادت آباد + نظرات مراجعین

Saadat Abad Laser Center

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

 مرکز لیزر سعادت آباد کجاست ؟ از روش لیزر به عنوان یک روش دائمی رفع موهای زائد بدن استفاده می شود. افراد مختلف می توانند با مراجعه به بهترین کلینیک های زیبایی و مراکز فعال در این زمینه ، جهت رفع موهای زائد بدن خود اقدام نمایند. در ادامه این مقاله تعدادی از بهترین مراکز لیزر سعادت آباد را معرفی کرده ایم.

مرتبط بخوانید: پاکسازی پوست سعادت آباد

معرفی بهترین مرکز لیزر سعادت آباد

مراکزی که در ادامه به عنوان بهترین مراکز لیزر سعادت آباد معرفی شده است ، صرفا برای معرفی هستند. توصیه می کنیم قبل از دریافت خدمات ، پیرامون هر یک از مراکز تحقیق نمایید. همینطور در صورتی که شما در این زمینه مرکز معتبری را می شناسید ، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

مطب دکتر آکو حمزه ای 

مرکز لیزر سعادت آباد

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، بلوار پاک نژاد ،
  • شماره تماس : ٢٢١٤٣٦٠٠

مرتبط بخوانید : تزریق ژل سعادت آباد

 الهام علی مدد

مرکز لیزر سعادت آباد

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، بلوار دریا ، خیابان موج ، پلاک 81 ، طبقه سوم
  • شماره تماس : 02188579604

مرکز‌ زیبایی حورا 

مرکز لیزر سعادت آباد

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، بلوار سرو شرقی ، کوچه رشادت ، پلاک ۳۰ ، واحد ۱
  • شماره تماس : 09193102318

 لیزر ثمین

مرکز لیزر سعادت آباد

  • آدرس : سعادت آباد ، ميدان كتاب ، رو به روی مجتمع تجاری اپال ، پلاک ٢٨ ، طبقه دوم
  • شماره تماس : 02122343043

مرکز‌ تخصصی پوست و مو و لیزر ژاو

مرکز لیزر سعادت آباد

  • آدرس : سعادت آباد ، تقاطع پاک نژاد ، بلوار دریا غربی ، جنب اتو گالری ML ، پلاک ۲۰۳ ، طبقه ۲ ، واحد ۳
  • شماره تماس : 02188692130

مرتبط بخوانید : تزریق بوتاکس در سعادت آباد

لیزر موهای زائد چیست ؟

به موهای بسیار ضخیم که در قسمت های مختلف بدن از جمله سینه ، چانه و … رشد می کنند ، موهای زائد گفته می شود. برای از بین بردن موهای زائد بدن از اشعه استفاده می گردد.  رشد موهای زائد در بدن افراد مختلف طبیعی است که برخی مشکلات شامل مشکلات هورمونی منجر به تشدید آن ها می شود. در صورتی که فردی دچار مشکلات هورمونی باشد ، بایستی که قبل از لیزر موهای زائد بدن خود ، این مشکل را برطرف کند.

لیزر برای اغلب افراد روش موثری برای رفع موهای زائد بدن می باشد. اما با این حال نیز توصیه می کنیم که ابتدا به پزشک مراجعه کنید تا پس از بررسی شرایط شما ، متوجه شوید که آیا این روش از بهترین روش ها برای شماست یا خیر.

ویژگی بهترین مرکز لیزر در سعادت اباد

در انتخاب بهترین کلینیک های زیبایی حتما به مشخصات و ویژگی های یک کلینیک خوب توجه داشته باشید. بهترین کلینیک های زیبایی دارای برخی مشخصات شامل موارد زیر می باشند :

پرسنل باتجربه مرکز لیزر سعادت آباد

در بهترین کلینیک های زیبایی و مراکز لیزر ، از پرسنل با تجربه استفاده می شود. به طوری که باید در این مراکز پزشکان متخصص ، اپراتور حرفه ای و … وجود داشته باشد تا خدماتی که به شما ارائه می دهند ، در سطح بالایی قرار داشته باشد.

رعایت اصول بهداشتی

از مهم ترین معیارها در انتخاب بهترین کلینیک و مرکز لیزر ، رعایت نکات بهداشتی است.

رفتار مناسب 

بسیار مهم است که پرسنل مجموعه رفتار مناسبی را با زیباجویان داشته باشند و به تمامی سوالات مراجعه کنندگان با صبوری پاسخ بدهند.

رضایت مراجعین

از ویژگی های بهترین مراکز لیزر در سعادت آباد ، کسب رضایت مراجعه کنندگان است. مراکزی که آمار رضایت مندی بالایی از سوی مراجعه کنندگان دارند ، انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

استفاده از دستگاه پیشرفته

یکی از موارد تاثیر گذار در نتیجه لیزر موهای زائد بدن ، دستگاه مورد استفاده است. در بهترین کلینیک های زیبایی ، از دستگاه های پیشرفته ای برای لیزر موهای زائد بدن استفاده می گردد.

نکات مهم قبل و بعد از مراجعه به مرکز لیزر

مرکز لیزر سعادت آباد

  •  قبل از مراجعه به مرکز لیزر میباییست موهای محل مورد نظر را بتراشید.
  • برای تسکین درد بعد از لیزر از ژل مسکن که به شما داده میشود استفاده نمایید.
  • حتما از عینک محافظ که به شما داده میشود استفاده نمایید.
  • اگر در هنگام لیزر هر گونه دردی احساس کردید میزان آن را با تکنسین در میان بگذارید تا در صورت نیاز تنظیمات دستگاه را برای شما شخصی سازی کند.
  • بعد از انجام لیزر تا سه روز از رفتن به استخر یا سونا پرهیز نمایید.
  • بعد از لیزر تا چند روز برای بیرون رفتن از ضد آفتاب استفاده نمایید.
  • تا حدود یک هفته پس از لیزر حتی المکان زیر نور خورشید نباشید.

انواع مختلف دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین مرکز لیزر در سعادت اباد

بسیار مهم است که در مراکز لیزر و کلینیک های زیبایی ، از انواع دستگاه های لیزر موهای زائد بدن استفاده شود. اینگونه می توانند تمامی مراجعه کنندگان با انواع تیپ های پوستی و انواع نوع موهای زائد را پوشش دهند. در ادامه پیرامون انواع مختلف دستگاه لیزر موهای زائد ، توضیحاتی را آورده ایم.

دستگاه الکساندریت 

از بهترین دستگاه ها برای لیزر موهای زائد بدن ، دستگاه الکساندرایت است. این دستگاه برای افرادی که دارای پوست روشن هستند ، انتخاب بهتری است و بالاترین بازدهی را دارد.

دستگاه دایود

دستگاه دایود برای افرادی که پوست آن ها تیره است ، دارای بالاترین بازدهی است. با اینکه دستگاه دایود برای افراد با پوست تیره مناسب است ، اما برای کسانی که دارای پوست بسیار تیره هستند ، مناسب نیست.

دستگاه روبی

لیزر روبی از بهترین دستگاه ها برای رفع موهای زائد روشن و نازک است. افرادی که دارای پوست و موی تیره هستند ، بهتر است از این دستگاه استفاده نکنند.

دستگاه تیتانیوم

لیزر موهای زائد با دستگاه تیتانیوم نیز قابل انجام است. افراد می توانند پس از مشورت با متخصص ، از این دستگاه استفاده کنند، چراکه دارای طول موج بسیار قدرتمندی می باشد.

دستگاه ان دی یاگ

دستگاه ان دی یاگ دارای جذب ملانین کمی می باشد و برای افراد با پوست تیره گزینه مناسبی است.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر تهران

چگونگی عملکرد لیزر 

برای بسیاری از افرادی که از لیز راستفاده میکنند ، سوال میشود که لیزر چگونه سبب از بین رفتن موهای زائد میشود؟

در پاسخ باید گفت : لیزر از طزیق اشعه و نوری که دارد و تبدیل آن نور به گرما باعث از بین رفتن موهای زائد میشود.

به طوری که وقتی از دستگاه لیزر نوری ساطع میشود ، رنگدانه های مو این نور را جذب میکنند و البته رنگدانه های تیره این نور را جذب میکنند و تبدیل به گرما میکنند و این گزما که باید در حدود 70 درجه باشد تا به نتیجه نهایی که از بین رفتن فولیکول مو و همچنین از بین رفتن سلولهای بنیادی که سبب بازسازی مو هستند ، بشود.

به همین خاطر است که افرادی که موهای تیره ندارند و موهای سفید و خاکستری دارند که فاقد رنگدانه هستند ، در امر حذف موی زائد موفق نیستند، چون رنگدانه ای برای جذب وجود ندارد.

همچنین باید به این نکته توجه داشت که به دلیل سه مرحله ای که برای رشد مو وجود دارد یعنی مراحل آناژن ، کاتاژن و تلوژن ، تعداد جلسلات لیزر متعدد میشود چر اکه لیزر تنها در یک مرحله میتواند تاثیر گذار باشد و همه موها در یک مرحله نیستند که با لیزر بر فرض تیره بودن رنگدانه از میان بروند و در هر جلسه ای که از لیزر تجدید میشود ، تنها بعضی از فولیکولها آمادگی از بین رفتن را دارند.

اگر یک جلسه لیزر را نرویم چه میشود؟

جلسات لیزر بر مبنای چرخه رشد موها تنظیم شده است. به گونه ای که هر تعداد جلسه ای که برای شما در نظر بگیرند باید شما به مرحله آناژن و یا همان فاز رشد برسید تا لیزر بر فولیکول مو و ریشه مو اثر کند.

این فاصله زمانی معمولا در نواحی مختلف بدن متفاوت است. در صورت چرخه مو برای رسیدن به مرحله آناژن معمولا 4 تا 5 هفته است. یعنی 4 تا 5 هفته نیاز است ، تا موی زائد شما در فاز رشد قرار گیرد تا لیزر تاثیر گذار گردد. حال اگر شما یک جلسه فراموش کنید و به جلسه لیزر نروید و یا به هر دلیل دیگری مورد خاصی پیش نمی آید با مرکز لیزر در تماس باشید تا نوبت جلسه دیگر را برایتان تنظیم کند تا دفعه دیگر در یک بازه زمانی مناسب لیزر بگیرید.

اما اگر جلسات لیزر بیش از یکبار به تعویق بیاندازید ، لیزر واقعا کم اثر میگردد و وقت و هزینه خود را از دست داده اید.

چرا که جلسات لیزر از نظمی تبعیت میکند که شما نباید با عدم حضور به موقع آن نظم را بر هم بزنید.

در هر جلسه از لیزر حدود بیست درصد از موها در فاز رشد هستند ، بنابراین بیست درصد از موهای زائد در هر جلسه از بین خواهد رفت. ولی اگر توالی جلسات برهم خورد این حساب و کتاب دقیق جلسات لیزر خراب گردیده ، و شما نتیجه درستی از لیزر نمیگیرید.

سوالات متداول

  • بهترین مرکز لیزر سعادت آباد کجاست ؟

بهترین مرکز لیزر سعادت آباد را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • هزینه دریافت خدمات از بهترین مرکز لیزر سعادت آباد چقدر است ؟

هزینه لیزر موهای زائد وابسته به فاکتورهای مختلفی از جمله ناحیه مورد نظر برای لیزر ، هزینه هر جلسه ، تعداد جلسات و … متغیر است.

  • بهترین مرکز لیزر سعادت آباد دارای چه ویژگی هایی است ؟

پرسنل مجرب ، دریافت هزینه های به صرفه ، آمار رضایت مندی بالا ، برخورداری از محیطی بهداشتی و … از ویژگی های بهترین مرکز لیزر سعادت آباد می باشد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *