پاکسازی پوست شریعتی 💎 معرفی 5 بهترین مرکز فیشیال پوست شریعتی

پاکسازی پوست شریعتی

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

پاکسازی پوست از روش های درمانی برای رفع آلودگی های پوست و داشتن پوستی سالم و شفاف است و با توجه به تاثیراتی که بر روی پوست دارد ، امروزه با استقبال بالایی مواجه شده است. این روش ضمن اینکه در رفع آلودگی ها و جوش های ایجاد شده بر روی پوست بسیار موثر است ، یک روش بسیار کاربردی برای جوانسازی پوست نیز می باشد ، به طوری که انجام مداوم آن سبب می شود افراد همواره پوستی شاداب و شفاف داشته باشند. اگر در محدوده شریعتی تهران زندگی می کنید و علاقه مند به دریافت خدمات پاکسازی پوست هستید ، برای آشنایی با بهترین مرکز پاکسازی پوست شریعتی در ادامه همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک کاشت مو شریعتی

معرفی بهترین مرکز پاکسازی پوست شریعتی

پیدا کردن بهترین مرکز پاکسازی پوست شریعتی از میان مراکز متعددی که در محدوده شریعتی قرار دارند ، کار چندان آسانی به نظر نمی رسد. به همین دلیل در ادامه بهترین مرکز پاکسازی پوست شریعتی را برای شما عزیزان معرفی کرده‌‌ ایم که می توانید برای دریافت خدمات پاکسازی و فیشیال پوست ، به این مرکز مراجعه کنید.

مجموعه پوست، مو و زیبایی بیوتی لند 

پاکسازی پوست شریعتی

  • آدرس : تهران ، خیابان شریعتی ، بالاتر از ظفر ، پایین تر از بیمارستان ایرانمهر ، کوچه افسر ، پلاک 10 ، ساختمان پزشکان بزرگمهر
  • شماره تماس : 02126415340

پاکسازی پوست چیست ؟

پاکسازی پوست در دسته بندی جدیدترین خدمات زیبایی برای جوانسازی پوست قرار دارد. این روش دارای تاثیرات مثبت بسیاری بر روی پوست است ، به همین دلیل امروزه در میان افراد بسیار محبوب می باشد. به طوری که افراد دریافت خدمات پاکسازی پوست را در برنامه هفتگی و یا ماهانه خود قرار می دهند.

پوست انسان در طول زمان و تحت تاثیر عوامل مختلفی ، ممکن است دچار آسیب هایی شود. برای رفع آلودگی های تجمع یافته بر روی پوست و همینطور جوانسازی پوست ، از پاکسازی پوست و یا فیشیال استفاده می گردد.

روش جوانسازی پوست در مراحل مختلفی شامل درمان مشکلات پوستی ، بخار دادن ، ماساژ پوست صورت ، استفاده از ماسک های صورت ، لایه برداری پوست با استفاده از ابزارهای مخصوص و کرم های لایه بردار پوست ، استفاده از کرم ها و لوسیون های مناسب برای پوست افراد و … انجام می شود. بنابراین اینطور می توان گفت فیشیال پوست به نوعی یک درمان پوستی است که زمینه بهبود کیفیت پوست را فراهم می کند.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز فیزیوتراپی در شریعتی

تفاوت پاکسازی‌ پوست‌ با فیشیالپاکسازی پوست شریعتی

پاکسازی پوست و فیشیال دارای مراحل مشابهی به یکدیگر هستند ، اما واقعیت این است که دارای تفاوت هایی با یکدیگر می باشند. در ادامه به مهم ترین تفاوت پاکسازی پوست با فیشیال پرداخته‌ ایم.

  • پاکسازی پوست نسبت به فیشیال سطحی تر است. بهتر است افراد برای پاکسازی پوست هر دو الی سه هفته یکبار اقدام کنند. در صورتی که انجام فیشیال هر یک الی دو ماه نیز کفایت می کند.
  • در طی فرآیند پاکسازی پوست ، فقط از نوعی ماسک مخصوص بر روی پوست تمیز استفاده می گردد. این در حالی است که در روش فیشیال ضمن اینکه تمامی مراحل پاکسازی پوست انجام می شود ، از دستگاه های مخصوصی برای پاکسازی عمقی پوست و همینطور ماساژ پوست نیز استفاده می گردد. به همین دلیل هزینه فیشیال در مقایسه با هزینه پاکسازی پوست به مراتب بیشتر است.
  • در روش فیشیال صورت ، از ماساژ صورت نیز استفاده می شود. به همین دلیل پس از فیشیال خون با سرعت بیشتری در رگ ها جریان پیدا می کند. همین موضوع ضمن بهبود گردش خون منجر به سلامت بافت های بدن نیز می گردد.
  • فرآیند فیشیال صورت بین یک الی دو ساعت به طول می انجامد تا مراحل آن به صورت کامل انجام شود ، این در حالی است که مراحل پاکسازی پوست بسیار کمتر است.
  • روش فیشیال در رفع آسیب های پوستی با بازدهی سریع تری همراه است.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر شریعتی

پاکسازی پوست از چه سنی

از سوالات رایج افراد پیرامون پاکسازی پوست ، این است که بهتر است افراد پاکسازی پوست خود را از چه سنی آغاز کنند. معمولا مشکلاتی شامل پیری پوست ، خشکی ، سیاهی دور چشم و … پس از سنین 25 ساگی آغاز می شود. به همین دلیل بهتر است افراد پس از این سن ، به مراقبت های پوستی توجه بیشتری داشته باشند.

بر اساس توصیه متخصصان زیبایی ، بهترین سن برای پاکسازی پوست ، سنین 24 تا 28 سالگی به بعد است. بهتر است در این سنین به بهترین مرکز پاکسازی پوست شریعتی مراجعه کنید و از خدمات پاکسازی پوست و فیشیال در جهت رفع آسیب های پوستی ، رفع آلودگی های تجمع یافته بر روی پوست و همینطور جلوگیری از آغاز روند پیری بر روی پوست خود بهره مند شوید.

البته لازم است اشاره کنیم که بهترین سن برای داشتن روتین های پوستی و محافظت از پوست در برابر آکنه ، پاکسازی سلول های مرده و … سنین نوجوانی است. متخصصین زیبایی و تکنسین های پاکسازی پوست، در جهت شناسایی نوع پوست و نحوه مراقبت از آن به نوجوانان کمک می کنند. اگر دارای پوست چرب ، خشک ، مستعد آکنه و … هستید ، می توانید با دریافت خدمات پاکسازی پوست از بروز آکنه و جوش بر روی ضورت خود جلوگیری نمایید.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در شریعتی

پاکسازی پوست در بارداری در مرکز پاکسازی پوست شریعتی

پاکسازی پوست شریعتی

در دوران بارداری ، به دلیل تغییرات هورمونی که در این دوره اتفاق می افتد ، پوست نیز با تغییرات بسیاری همراه است. به همین دلیل یکی از سوالاتی که برای مادران باردار وجود دارد ، این است که آیا پاکسازی پوست در بارداری خطرناک نیست و برای مادر باردار و جنین مشکلی را ایجاد نمی کند؟

در پاسخ به این سوال پیرامون پاکسازی پوست در بارداری ، باید اشاره کنیم که در دوران بارداری ، تمامی اقدامات الکتروتراپی مجاز نیست. به همین دلیل نباید برای مادران باردار از دستگاه های فیشیال که با برق کار می کنند ، شامل هیدرودمی (گالوانیک، دزن) ، هایفرکوئنسی ، میکروکارنت ، پلاژن ، هیدرافیشیال ، آکوافیشیال و میکرودرم ابریژن استفاده شود.

از سویی دیگر استفاده از برخی محصولات و مواد شیمیایی در دوران بارداری نیز برای مادر و جنین یک خطر جدی به شمار می رود. برای مثال برای مادران باردار منع مصرف رتینوئیدها مثل آداپالن و دیفرین ایزوترتینوئین ها مثل راکوتان و آکوتان وجود دارد. برخی ایزوترتینوئین ها حتی با خطر سقط جنین همراه هستند.

اما نگران نباشید؛ امکان انجام پاکسازی پوست در بهترین مرکز پاکسازی پوست شریعتی برای مادران باردار وجود دارد. به طوری که استفاده از روش های پاکسازی پوست با طی مراحلی شامل ماسک گذاری ، رطوبت رسانی ، ماساژ پوست و همینطور با استفاده از دستگاه هایی شامل درما اف دستی منعی ندارد. اینگونه مادران باردار نیز می توانند با روشی ایمن از پوست خود مراقبت کنند.

در صورتی که به مراکز پاکسازی پوست حرفه ای مراجعه کنید ، پاکسازی پوست با رعایت تمامی نکات برای شما انجام می شود. به طور کلی استفاده از لایه بردارهای ملایم و حاوی آلفاهیدروکسی اسید درصد پایین منعی برای مادران باردار ندارد. 

3 معیار مهم برای انتخاب بهترین مرکز پاکسازی پوست شریعتی

اگر قصد دریافت خدمات پاکسازی پوست شریعتی را دارید ، حتما معیارهای زیر را برای انتخاب بهترین مرکز در نظر داشته باشید :

  • مراکزی که زیر نظر پزشک اداره می شوند را برای پاکسازی پوست انتخاب کنید.
  • مرکزی را برای پاکسازی پوست انتخاب کنید که در آن از مواد با برندهای معتبر استفاده شود. مراجعه به افراد غیرمتخصص و کلینیک های نامعتبر با آسیب های خطرناکی برای پوست همراه است.
  •  مراکزی که برای پاکسازی پوست انتخاب کنید که دارای تجهیزات به روزی باشد.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز پاکسازی پوست شرق تهران

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز پاکسازی پوست شریعتی کجاست ؟

بهترین مرکز پاکسازی پوست شریعتی را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • هزینه پاکسازی پوست در مرکز فیشیال شریعتی چقدر است ؟

هزینه پاکسازی پوست در مرکز فیشیال شریعتی بر اساس فاکتورهای مختلفی شامل تجربه و مهارت متخصص زیبایی ، مرکز انتخابی ، برند و نوع مواد مورد استفاده برای پاکسازی و … متغیر است.

  • آیا پاکسازی پوست شریعتی با فیشیال تفاوتی دارد ؟

فیشال از روش های پاکسازی پوست به صورت عمقی است و همراه با ماساژ می باشد.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *