پاکسازی پوست غرب تهران 💎 معرفی 5 مرکز پاکسازی و فیشیال پوست در غرب تهران + نظرات

پاکسازی پوست غرب تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

اگر می خواهید بدانید که بهترین مرکز پاکسازی پوست غرب تهران کجاست ، در ادامه همراه ما باشید. پاکسازی پوست به معنای برداشتن سلول های مرده و آلودگی هایی که بر روی سطح پوست تجمع پیدا کرده اند ، می باشد. با حذف آلودگی ها و پوست های مرده ای که بر روی سطح پوست تجمع پیدا کرده اند ، پوست طراوت و شادابی خود را به دست می آورد. در حقیقت اینگونه سلول های مرده ای که در لایه های سطحی پوست وجود دارند و همینطور چربی ها و ذراتی که در اثر آلودگی هوا بر روی پوست نشسته اند ، حذف می گردند. در صورتی که می خواهید از اسامی بهترین مراکز پاکسازی پوست غرب تهران آگاه شوید ، در ادامه همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی غرب تهران

معرفی بهترین مرکز پاکسازی پوست غرب تهران

این روزها اغلب افراد توصیه می کنند که برای رفع جوش های صورت و همینطور جای جوش ، کک و مک ، لک های بارداری در صورت و همینطور برای کاهش چین و چروک های ایجاد شده بر روی پوست ، از روش پاکسازی صورت و فیشیال استفاده شود.

پاکسازی پوست صورت از جمله روش های زیبایی می باشد که امروزه در مراکز آرایشی و سالن های زیبایی و همینطور در کلینیک های زیبایی و مطب های عمومی به زیباجویان ارائه می شوند.  این روش برای از بین بردن آلودگی های سطحی پوست و همینطور جلوگیری از ایجاد آسیب های پوستی بسیار کاربردی است.

در ادامه چند مرکز پاکسازی پوست در غرب تهران را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم.

پاکسازی و فیشیال حرفه ای پوست جانان

پاکسازی پوست غرب تهران

  • آدرس : پونک ، سردار جنگل جنوبی ، کمی پایین تر از نیایش ، کوچه یاسمن ، پلاک 6
  • شماره تماس : 09127770278

 مرتبط بخوانید: کاشت مژه در غرب تهران

مطب فیشیال سلین

پاکسازی پوست غرب تهران

  • آدرس : –
  • شماره تماس : 02144050788

مرتبط بخوانید: تزریق ژل غرب تهران

مطب‌ و درمانگاه بزرگ شهر زیبا یاس

پاکسازی پوست غرب تهران

  • آدرس : –
  • شماره تماس : 02144330307 – 02144325816

مطب زیبایی نوران

پاکسازی پوست غرب تهران

  • آدرس : آیت الله کاشانی ، جنب پمپ بنزین
  • شماره تماس : 02144950193 -09925008502

سالن زیبایی الای

پاکسازی پوست غرب تهران

  • آدرس : جنت آباد مرکزی ، تقاطع نیایش ، ساختمان گالریا ، طبقه 5 ، واحد 51
  • شماره تماس : 09196794414

مرتبط بخوانید : بهترین مركز ليزر غرب تهران

منظور از پاکسازی پوست چیست؟

پاکسازی پوست غرب تهران

پاکسازی به عنوان یک واژه عمومی برای توصیف ترکیبی از روش های مراقبتی از پوست مورد استفاده قرار می گیرد که به طور کلی سه هدف شامل برداشت سلول‌ های مرده یا اگزفولیشن (exfoliation) ، پاکسازی آلودگی‌ ها، چربی‌ ها و مواد اضافی روی پوست و کمک به پوست با آبرسانی ، تغذیه یا بهبود خونرسانی انجام می شود. در ادامه پیرامون هر یک از موارد نامبرده توضیحاتی را آورده ایم.

برداشتن سلول های مرده

سطح پوست انسان متشکل از سلول های مرده و یا لایه شاخی می باشد. این سلول ها در سطحی ترین بخش پوست قرار دارند. وظیفه سلول های شاخی محافظت از پوست بدن می باشد و به نوعی خط دفاعی بدن در برابر عوامل بیماری زا به شمار می رود.

به طور معمول بدن انسان هر 30 روز یکبار تمامی سلول های لایه شاخی را حذف می کند و سلول های جدیدی را جایگزین آن ها می کند. در برخی موارد سلول های مرده به اندازه بسیار زیادی بر روی پوست تجمع می کنند. برداشتن سلول های مرده به شما کمک می کند تا پوستی شاداب تر و درخشان تر داشته باشید.

نکته ای که در ارتباط با حذف سلول های مرده از روی پوست و یا اگزفولیشن وجود دارد ، این است که اگر به شیوه صحیحی صورت نگیرد ، منجر به التهاب پوست می گردد. در گذشته افراد پوست صورت خود را با استفاده از کیسه های ضخیم و همینطور سفید آب می سابیدند و زمانی که صورتشان گل می انداخت ، احساس می کردند حسابی پوست خود را پاکسازی نموده اند.

در حالی که قرمزی پوست نشانه التهاب می باشد و التهاب پس از پاکسازی منجر به تسریع پیری پوست و همینطور بروز علائم پیری از جمله چین و چروک های عمقی در پوست می گردد. بنابراین باید حذف سلول های مرده از روی پوست بدون ایجاد التهاب اضافه انجام شود.

پاکسازی آلودگی ها و چربی ها درمرکز فیشیال پوست در غرب تهران

بر روی پوست صورت تمامی افراد به طور طبیعی چربی وجود دارد که برای حفظ رطوبت پوست بسیار موثر می باشد. ضمن اینکه دارای خواص ضد میکروبی نیز هست. اما در برخی از افراد چربی ها بیش از اندازه بر روی پوست تجمع پیدا می کنند و منافذ پوستی را می بندند و منجر به بروز آکنه و جوش می شوند.

روند پاکسازی منجر به حذف چربی های اضافه از روی پوست می شود ، ضمن اینکه تمامی آلودگی ها و آلاینده هایی که به طور روزمره با آن ها در تماس هستیم و بر روی پوست قرار می گیرند و منجر به بروز التهاب و بسته شدن منافذ باز پوست می گردند را نیز از بین می برد.

روند حذف آلودگی ها و چربی ها از روی پوست در طی پاکسازی ، سبب می شود که چربی های اضافی پاک شوند و چربی هایی که برای حفظ سلامت پوست مورد نیاز هستند ، حفظ گردند.

آبرسانی ، تغذیه و بهبود خونرسانی در پوست 

در انواع روش های پاکسازی پوست صورت مراحل بخور دادن ، ماساژ صورت و … انجام می شود که تمامی این مراحل منجر به بهبود خونرسانی به پوست می گردد. ماساژ ضمن اینکه منجر به بهبود خونرسانی در پوست می شود ، سبب آزاد سازی عوامل ضد التهابی و ضد پیری از سلول های پوستی نیز می شود.

مرتبط بخوانید : مرکز کاشت ناخن در غرب تهران

آیا در مرکز فیشیال پوست در غرب تهران مشکلات پوستی برطرف میگردد؟

مرکز فیشیال پوست در غرب تهران

امروزه بسیاری از ما چه مردان و چه زنان درگیر مشکلات پوستی عدیده هستند. که بیشتر به سبک زندگی ما برمیگردد. برای حل مشکلات پوستی باید راهکارهای متفاوتی را امتحان کرد . نمیتوان گفت که تنها را از بین رفتن مشکلات پوستی فیشیال و پاکسازی پوست است.

شما برای برطرف شدن بیماریهای پوستی ابتدا باید نزد یک پزشک متخصص بروید و از نسخه های پزشک بهره بجویید و در عین حال هم روتین پوستی مربوط به پوست خود را روزانه داشته باشید.

و حداقل ماهی یک تا دوبار نزد فیشیالیست خود رفته کارهای مراقبتی از پوست را انجام دهید. برخی از مشکلات پوستی با انجام پاکسازی تخصصی پوست به خوبی درمان میشوند.

آیا میشود هم نسخه دکتر و هم فیشیال را با هم انجام داد؟

اگر هر دو در یک راستا عمل کنند ضرری ندارد. ولی اگر دکتر دارویی تجویز کرده که با موادی که در پاکسازی پوست انجام میشود تداخل دارویی دارد و نباید با هم مصرف گردد . نباید این کار را انجام دهید.

باید بدانید در انجام کارهای مراقبتی از پوست هم نباید افراط کنید . و اگر همزمان نسخه دکتر دارید و نزد فیشیالیست هم برای پاکسازی پوست میروید نباید در آن واحد چندین اکتیو را بر روی صورت خود امتحان کنید ، چرا که سد دفاعی پوست را ضربه پذیر میکنید و ممکن است به پوستتان آسیب وارد گردد.

اگر  نسخه دکتر را استفاده میکنید ، کارهای مراقبتی سبک نزد فیشیالیست انجام دهید. و اگر تنها به مرکز پاکسازی پوست میروید میتوانید کارهای تخصصی تری بر روی پوست انجام دهید.

در هر صورت چه نزد پزشک متخصص میروید و یا یک مرکز مراقبت پوستی و چه از هر دو مشاوره و خدمات در آن واحد استفاده میکنید. باید روتین پوستی را برای از بین بردن مشکلات پوستی همواره داشته باشید.

سوالات متداول

  • بهترین مرکز پاکسازی پوست غرب تهران کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مراکز پاکسازی پوست در غرب تهران را معرفی کرده ایم.

  • چرا باید برای فیشیال به بهترین مرکز پاکسازی پوست غرب تهران مراجعه کنیم ؟

انجام صحیح مراحل پاکسازی پوست برای رفع آسیب های پوستی و همینطور جلوگیری از روند پیری پوست ضرورت دارد.

  • مراحل پاکسازی پوست شامل چه مراحلی است؟

مراحل پاکسازی صورت شامل شستن و پاک کردن صورت ، تمیز کردن صورت با لوسیون ، ماساژ صورت ، بخور دادن صورت ، از بین بردن جوش های سر سیاه و سفید ، استفاده از ماسک صورت و استفاده از مرطوب کننده می باشد.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *