کاشت مو در زعفرانیه 💎 معرفی 5 مرکز کاشت مو در زعفرانیه

کاشت مو در زعفرانیه

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز کاشت مو در زعفرانیه کجاست ؟ یکی از دغدغه های جدی مردان و زنان ، ریزش مو است. عوامل مختلفی شامل سبک زندگی ، تغذیه ، استرس ، سرعت بالای تغییرات در جامعه و … همگی در ریزش مو موثر هستند. افرادی که دچار ریزش مو می شوند ، اغلب دچار استرس می شوند و اعتماد به نفس خود را از دست می دهند چراکه موها دارای تاثیر بسیاری در زیبایی چهره هستند و از دست دادن آن ها تاثیر منفی را در چهره می گذارد. برای کم کردن و یا درمان ریزش مو و بهبود ظاهر ، روش های مختلفی وجود دارند که دارای تاثیر موقت و یا دائم هستند. از بهترین و مطمئن ترین روش ها برای درمان دائم ریزش مو ، کاشت مو است. در ادامه قصد داریم بهترین مرکز کاشت مو در زعفرانیه را معرفی کنیم. همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی زعفرانیه

معرفی بهترین مرکز کاشت مو در زعفرانیه

در محدوده زعفرانیه ، کلینیک های متعددی وجود دارند که می توان از طریق آن ها خدمات کاشت مو را دریافت کرد. اگر شما نیز به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو در زعفرانیه هستید ، می توانید برای کاشت مو به یکی از مراکز معرفی شده مراجعه کنید. توصیه می کنیم پیش از دریافت خدمات حتما از کیفیت خدماتی که در این مراکز ارائه می شود ، مطلع گردید.

مرتبط بخوانید: پاکسازی پوست زعفرانیه

کلینیک کاشت مو چهره نگار

کاشت مو در زعفرانیه

  • آدرس : تهران ، زعفرانیه ، خیابان اعجازی
  • شماره تماس : 0912024731

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر تهران

کلینیک کاشت مو دکتر الهه صادقی

کاشت مو در زعفرانیه

  • آدرس : تهران ، زعفرانیه ، خیابان ولیعصر ،
  • شماره تماس : 0212201709

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز سونوگرافی زعفرانیه

نحوه کاشت مو در زعفرانیه

کاشت مو یکی از خدمات زیبایی است که در آن ، پزشک متخصص فولیکول های مو را از قسمتی از سر و بدن که دارای موهای مقاوم به ریزش است ، بر می دارد و به قسمت های جلویی و یا میانی سر در افراد منتقل می کند.

به قسمت هایی از سر که فولیکول های مو از آن برداشت می شوند ، بانک مو گفته می شود و به قسمت هایی که فولیکول های مو در آن کاشته می شوند ، قسمت دریافت کننده گفته می شود.

برای انجام فرآیند کاشت مو ، نیازی به بیهوشی نیست و پزشک فقط ناحیه ای از سر که فرآیند کاشت مو باید در آن انجام شود را بی حس می کند. سپس موهای سالم را از بانک مو بر می دارد و آن را در قسمت مشخص شده قرار می دهد. پیوند طبیعی مو به روش های مختلفی قابل انجام است و انتخاب روش مناسب از میان آن ها با توجه به صلاح دید پزشک و شرایط بانک مو و ناحیه دریافت کننده مو در سر بیمار انجام می شود.

مرتبط بخوانید : آرایشگاه زنانه خوب در زعفرانیه تهران

ویژگی‌ های بهترین مرکز کاشت مو در زعفرانیه

کاشت مو در زعفرانیه

بهترین مرکز کاشت مو در زعفرانیه دارای ویژگی هایی است که در ادامه به آن ها اشاره کرده‌ ایم:

  • برخورداری از تائیدیه و مجوز رسمی
  • دارای کادر درمانی مجرب و خوش برخورد
  • شرکت در جلسات مشاوره با بیمار قبل و بعد از عمل کاشت مو
  • ارائه خدمات در یک کلینیک مجهز
  • برخورداری از یک محیط تمیز و آرام
  • برخورداری از دانش و تخصص کافی پرسنل در ارائه خدمات
  • و …

مرتبط بخوانید : بهترین باشگاه بدنسازی در زعفرانیه

انواع روش‌ های کاشت مو در زعفرانیه

برای کاشت مو از روش های مختلفی استفاده می شود که در ادامه پیرامون برخی از رایج ترین آن ها توضیحاتی را آورده‌‌ ایم.

کاشت مو FUT

در روش کاشت مو FUT ، یک نوار کوچک به نام فلپ از پشت سر برداشته می شود و سپس پزشک اقدام به بخیه زدن آن می کند. طول این نوار بسیار کم و در حد چند اینچ است. پزشک پس از برداشتن این فلپ ، آن را توسط میکروسکوپ‌ های پیشرفته و لوازم جراحی مورد نیاز ، به واحدهای فولیکولی تقسیم می کند. سپس در قسمت هایی که در ناحیه گیرنده مشخص شده است ، روزنه هایی را ایجاد می کند و واحدهای فولیکولی را در آن قرار می دهد.

در روش کاشت مو FUT ، برای بانک مو از پشت سر استفاده می شود. مدت زمان مورد نیاز برای انجام کاشت مو به این روش ، در مقایسه با دیگر روش ها بسیار کوتاه تر است و در نهایت نیز موهایی طبیعی با تراکم مناسب ایجاد می شود. این روش با دوره نقاهت طولانی تری همراه است و جای بخیه و زخم تا مدت ها بر روی سر باقی می ماند.

کاشت مو FIT

در روش کاشت مو FIT ، بخش های فولیکولی گرافت مو به صورت جداگانه و پراکنده از بانک مو و توسط پانچ مخصوص جداسازی می شوند ؛ به طوری که در نهایت جای هیچ اسکار و زخمی بر روی سر باقی نمی ماند. در این روش برای کاشت گرافت از سوزن‌ های بسیار نازک و ریزی استفاده می گردد که در مقایسه با FUT مدرن تر است و نیاز به انجام عمل جراحی نیز نمی باشد. این روش برای کسانی که نمی خواهند پس از کاشت ، جای زخم بر روی سر آن ها وجود داشته باشد ، بسیار مناسب و کاربردی است. همینطور دوره نقاهت این روش نیز بسیار کوتاه است.

کاشت مو  SUT

برای برداشت گرافت ها از پشت سر ، در روش SUT از پانچ اتوماتیک استفاده می گردد. در این روش در مقایسه با دیگر روش های کاشت مو ، آسیب کمتری به فولیکول مو وارد می شود. خط رشد مو در این روش بسیار طبیعی است و پس از اتمام فرآیند کاشت نیز جای زخمی بر روی سر باقی نمی ماند.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر موهای زائد زعفرانیه

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز کاشت مو در زعفرانیه کدام است ؟

بهترین مرکز کاشت مو در زعفرانیه را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • برای کاشت مو در زعفرانیه از چه روش هایی استفاده می شود ؟

برای کاشت مو در زعفرانیه از روش های مختلفی FUT ،FIT و … استفاده می شود.

  • هزینه کاشت مو در زعفرانیه چقدر است ؟

هزینه کاشت مو در زعفرانیه وابسته به عوامل مختلفی شامل روش مورد استفاده برای کاشت مو ، میزان طاسی سر ، تراکم نهایی مو و … متغیر است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *