تزریق ژل لب در اصفهان 💎 معرفی 10 بهترین دکتر تزریق ژل لب روسی در اصفهان

تزریق ژل لب در اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین دکتر تزریق ژل لب روسی در اصفهان این روزها از کلمات پرجستجو میان زیباجویان اصفهانی است. چراکه تزریق ژل لب دیگر یک عمل زیبایی پر ریسک محسوب نمیشود و با پیشرفت تکنیک های زیبایی و مواد تزریقی درجه یک ، این امر زیبایی نتیاج موفق و همه پسندی داشته است. تزریق ژل لب در اصفهان به گونه ای است ، که بعد از انجام تزریق البته به نحو صحیح ، دوست دارید همواره آیینه را جلوی چشمانتان گرفته و از زیبایی آن لذت ببرید .

امروزه داشتن لبهای زیبا و برجسته تزریق ژل لب مدل روسی ، قلوه ای ، چاکدار و … خواست اکثر خانمهایی است که به زیباتر شدن اهمیت ویژه ای میدهند. البته بعضا آقایان هم جدیدا از تزریق ژل لب استقبال میکنند که امر کاملا سلیقه ای میباشد.

البته همه کسانی که برای امر تزریق ژل لب به دکتر و یا مراکز تزریق ژل لب اصفهان مراجعه میکنند ، فقط به دنبال زیبایی بیشتر نیستند. بلکه افرادی هم از چروکهای ظریفی که بر روی لب دارند یا عدم تقارن لبهایشان احساس ناخوشایندی دارند و دنبال اصلاح نواقص میباشند و از امر تزریق ژل لب بهره میبرند و به مرکز تزریق ژل لب در اصفهان مراجعه میکنند.

طبق روال همیشه سایت پاسخ تو برای شما عزیزانی که به دنبال مرکز تزریق ژل لب در اصفهان هستید ابتدا لیستی از مراکز معتبر زیبایی ارائه میکنیم. پس از آن به توضیحاتی درباره تزریق ژل لب میپردازیم ، تا افرادی که به دنبال تزریق ژل هستند با کلیات کاری که میخواهند انجام دهند بیشتر آشنا گردند.

مرتبط بخوانید: بهترین دکتر پوست در اصفهان 

فهرست بهترین دکتر ژل لب اصفهان

مرکز تخصصی تزریق ژل لب و کلینیک زیبایی سینایار

تزریق ژل لب در اصفهان

وجه تمایز و امتیازات مختلفی باعث شده است که زیباجویان اصفهانی برای تزریق ژل لب و سایر امور زیبایی پوست و موی خود به این کلینیک مراجعه کنند از جمله این امتیازات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

تخصص پزشکان و پرسنل

پزشکان همکار در این کلینیک همگی دارای بردهای تخصصی از مراکز معتبر بوده و همواره با شرکت در مجامع و کنفرانس های تخصصی بین الملی خود را با دانش و پیشرفت آخرین متد های پزشکی زیبایی بروز نگه میدارند.

شعب مختلف داخل و خارج کشور

این مجموعه کلینیک زیبایی در شهرهای مختلف داخلی و خارجی دارای شعبه بوده و معتبر میباشد از جمله این شهرها به کیش در ایران و شهر مسقط در کشور عمان میتوان اشاره کرد.

این مجموعه کلینیک در حال حاضر در شهرهای اصفهان ، کیش و مسقط ( کشور عمان ) دائر می باشند و بصورت تخصصی در زمینه پوست ، مو و زیبایی فعالیت دارند.

استفاده از تجهیزات بروز دنیا

استفاده از تجهیزات و دستگاه های بروز دنیا در زمینه زیبایی و درمانی پوست و مو استفاده از دانش روز در این زمینه .

رضایت مراجعین

دارا بودن رضایتمندی بالا در میان مشتریان این کلینیک که در شبکه های اجتماعی و سایت ها کاملا مشهود است.

در ادامه چند مورد از نمونه کارهای این کلینیک در زمینه تزریق ژل لب را برای شما قرار میدهیم :

شماره تماس : ۰۹۱۰۹۱۰۵۴۹۴  – ۰۳۱۳۶۶۴۰۰۰۸

واتساپ :

آدرس:  اصفهان – خیابان شیخ صدوق شمالی – نبش کوچه ۴۱       لوکیشن : مسیریابی

پرطرفدارترین مدل تزریق ژل لب در اصفهان

بهترین دکتر ژل لب اصفهان

از بین مدلهای تزریق ژل لب روسی و تزریق ژل لب مدل عروسکی و یا مدل قلبی و یا قلوه ای کدام در اصفهان مورد توجه بیشتر زیباجویان قرار گرفته است؟

در بین این مدلها به گفته اکثر پزشکان تزریق ژل لب ، تزریق ژل لب روسی در اصفهان اقبال بیشتری دارد و اکثرا میخواهند این مدل تزریق را را داشته باشند .

بین مدلهای گوناگون تزریق ژل لب در اصفهان کدام مدل بهتر و زیباتر است ؟

این سوال ، سوال دقیقی نیست. در عرصه زیبایی نباید به مدل مرسوم بین زنان توجه کرد و آنچه که باید به صورت زیبایی ببخشد باید مد نظر قرار گیرد ، چراکه ممکن است یک مدل تزریق ژل به شخصی بیاید و در چهره شخص دیگر متقارن و زیبا نباشد.

امروزه مدلهای مختلفی را بهترین دکتر تزریق ژل لب در اصفهان میتواند برای زیباجوی خود انجام دهد. تقریبا برای پزشک فرق نمیکند مدل تزریقش روسی باشد و یا قلوه ای ، مدل عروسکی باشد یا مدل قلبی.

به دلیل زیاد شدن طرفداران تزریق ژل لب مدل روسی در اصفهان شاهد این هستیم که اکثر متقاضیان همین مدل روسی را میخواهند. درصورتیکه همانطور که گفته شد باید دید کدام مدل به چهره شما می نشیند ، حتما از مشاوره پزشک خود و تجربیاتش در این زمینه بهره بگیرید.

مرتبط بخوانید: تزریق ژل گونه در اصفهان 

 چگونگی تزریق بهترین دکتر تزریق ژل لب روسی در اصفهان 

بهترین مرکز تزریق ژل لب اصفهان

  • در ابتدا اگر تنها نیاز به انجام این کار داشتید به پزشک مراجعه کنید و صرفا برای پیروی از مد روز اقدام به چنین کاری نکنید .
  •  بعد از نکته بالا ، حتما با یک پزشک متخصص زیبایی ، مشورت کنید و تزریق ژل لب را به او بسپارید و این کار را در مراکز تخصصی و کلینیکها زیر نظر پزشک تزریق ژل لب در اصفهان را انجام دهید.
  • در مرحله بعد در دوز مشخص شده ژل آماده میگردد و برای تزریق به لب آماده میشود ، شاید برخی لبها قبل از انجام تزریق ژل لب در اصفهان آنزیم بخواهند ، که ابتدا به آنها آنزیم تزریق میشود .
  • در پایان ، امر تزریق بوسیله سرنگ های مخصوص تزریق ژل لب انجام میگیرد.

مرتبط بخوانید:  بهترین مرکز لیزر در اصفهان 

ورم و کبودی تزریق ژل لب چه زمانی از بین میرود؟

یکی از عوارض تزریق ژل لب ورم و کبودی است که میزان و وسعت آن از فردی به فرد دیگر متفاوت میباشد. ولی آنچه که شایع به نظر میرسد این است که این عوارض تا دو هفته بر روی لب باقی میمانند. و از 48 ساعت پس از تزریق شاهد کاهش میزان تورم خواهیم بود و هر روز از میزان این تورم کاسته میگردد.

شما باید از کمپرس آب یخ در موضع تزریق استفاده کنید و دستورالعملهایی که در بخش توصیه های پزشکی همین مقاله وجود دارد را به کار بندید.

از خوردن قرص آسپرین و همچنین قرص ایبوپروفن خودداری کنید.

برند ژلی که تزریق مینمایید در این ورم موثر است به طور مثال فردی که ژوویدرم اولترا پلاس میزند تورم بیشتری نسبت به فردی که ژوویدرم الترا استفاده میکند خواهد داشت.

بنابراین به یاد دادشته باشید در تزریق ژلها برای گرفتن نتیجه نهایی صبور باشید.

مرتبط بخوانید: بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان

هزینه تزریق ژل لب توسط بهترین دکتر ژل لب اصفهان

بهترین دکتر تزریق ژل لب اصفهان

 در سال 1402 شاهد قیمتهای متفاوتی برای تزریق ژل لب در اصفهان هستیم و دلایل این تنوع قیمت را برایتان بیان میکنیم .

ولی تزریق ژل لب از حدود 800  هزار تومان تا 3 میلیون تومان برای هر سی سی عنوان شده است ، که البته این رقم در بعضی کلینیکها کمتر یا بیشتر از حداقل و حداکثر گفته شده میباشد.

پیشنهاد میشود برای استعلام هزینه تزریق ژل لب در اصفهان و دریافت مشاوره رایگان قبل از انجام این عمل روی عکس زیر کلیک کرده یا با شماره زیر تماس حاصل نمایید :

هزینه تزریق ژل لب در اصفهان

عوامل موثر در هزینه تزریق ژل لب در اصفهان:

همواره قیمتهای تزریق ژل لب متفاوت است و بسته به عوامل گوناگونی متغیر میگردد، این عوامل عبارتند از :

میزان ژل مورد استفاده بهترین دکتر تزریق ژل لب روسی در اصفهان

عیوب لبها متفاوت است و همچنین سلایق هر شخصی نسبت به شخص دیگر متفاوت است .

بنابراین ممکن است یک لب برای زیباتر جلوه کردن نیاز به نیم سی سی تزریق داشته باشد ولی لب دیگری 2 سی سی تزریق مورد نیاز داشته باشد و یا برای برطرف کردن چین و چروک نیاز به تزریق مواد بیشتر به عمق پوست لب باشد. بنابراین قیمت تزریق ژل لب در اصفهان کاملا متفاوت میشود.

برند مورد استفاده 

ژلها دارای انواع و برندهای مختلف اروپایی ، امریکایی ، و آسیایی هستند ، همین تنوع کشور سازنده قیمت تزریق ژل را متفاوت میکند .

به طور مثال : Joviderm ،Hilaform،  Captik، Restylen، Radish، Scalpetra برندهای متفاوتی هستن که هر یک ماندگاری متفاوت دارند.

Joviderm یک تا دو سال ماندگاری دارند و برند Restylen ماندگاری بین 6 تا یکسال دارند. همین میزان ماندگاری میتواند عاملی برای متفاوت بودن هزینه تزریق ژل لب باشد.

دستمزد پزشک

ممکن است پزشکی برای تزریق ژل لب دستمزد پایینی بگیرد و پزشکی دیگر هزینه انجام تزریق را بیشتر دریافت کند .

بنابراین قیمت تزریق ژل لب از یک مرکز زیبایی و پزشک متخصص زیبایی نسبت به مرکز مشابه متفاوت میباشد .

اگر هزینه تزریق ژل لب برایتان مهم است به سراغ پزشکان متعددی بروید تا قیمت دلخواه خود را بیابید.

چرا که تزریق ژل لب امری است که ممکن است به دفعات انجام گردد بنابراین هزینه اعلام شده برای شما عزیزان اهمیت ویژه ای دارد.

نکته قابل تامل این است که برای کم شدن هزینه تزریق ژل لب از ژلهای تاریخ مصرف گذشته و تقلبی به هیچ وجه استفاده نکنید.

مزایای تزریق ژل لب در اصفهان

بهترین دکتر تزریق ژل لب روسی در اصفهان

زیبا و حجیم شدن لبها در تزریق ژل لب روسی

امروزه لبهای برجسته به زیبایی چهره کمک شایانی میکند و بسیاری از زیباجویان بدنبال بهترین دکتر تزریق ژل لب روسی در اصفهان هستند. بنابراین انجام تزریق ژل به لب تبدیل به یک امر پرطرفدار گشته است ، البته نباید در میزان تزریق ژل لب افراط کرد ، چرا که چهره را از حالت طبیعی خارج میکند.

لبهایی شکیل با تزریق ژل توسط بهترین دکتر ژل لب اصفهان

همواره هدف از تزریق ژل لب زیباتر شدن یک عضو نیست بلکه ممکن است عضوی دارای نواقصی باشد که به وسیله ژل و فیلر مشکل مرتفع میشود. بعضی از لبها نامتقارن است و با تزریق ژل لب میتوانیم تقارن را به لب هدیه دهید.

برطرف شدن چروکهای موجود در لب

تزریق ژلها و فیلرها با هدف از بین بردن خطوط و چین و چروکی است که در صورت آشکار میشود، این چین و چروک میتواند در هر کجای از عضو صورت و یا اندام ما باشد .

در لب هم چین و چروک بوجود می آید و یا بعضی لبها حتی در جوانی چین و چروک دارند ، که بوسیله ژل لب این نقیصه نیز ترمیم میگردد.

نداشتن هیچگونه عارضه برای بدن

انواع ژلها و فیلرهای استاندار و دارای مجوز هیچ گونه آسیبی به بدن وارد نمیکنند. بهتر است در هنگام تزریق نزد پزشکی بروید که تزریق را با مواد آمریکایی دارای تاییدیه FDA انجام دهد .

اگر به دلیل نوسانات قیمت ارز از برندهای مشهور و امریکایی و یا اروپایی استفاده نمیشود. مواد استاندارد کره ای میتواند جایگزین مناسبی باشد.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز بوتاکس در اصفهان 

نکاتی در باب تزریق ژل لب

تزریق ژل لب در اصفهان

 آنچه که درباره تزریق ژل در اصفهان به عنوان مزایا نام بردیم ، در صورتیکه شما به اشخاص نامعتبر و تازه کار مراجعه کنید و یا آرایشگاه ها را که هیچگونه تخصصی در این زمینه ندارند برای این امر انتخاب کنید ، کاملا نتیجه معکوس خواهد شد.

چرا که ممکن است اشخاص با ناکاربلدی ، بیش از آنچه که نیاز شماست ، تزریق به لبهایتان داشته باشد و شما با لبهای بیش از حد حجیم و غیر متعارف و نامتقارن مواجه شوید .

همچنین ممکن است از ژلهای نامرغوب و تاریخ گذشته استفاده شود. که این امر به سلامتی و زیبایی شما لطمه وارد خواهد کرد و متاسفانه ممکن است دچار عفونتهای شدید و التهاب و یا کبودی گردید.

البته کبودی در ساعات اولیه تزریق طبیعی است و منظور کبودی میباشد که روزها طول بکشد. به غیر از نکته بسیار مهمی که در بالا عنوان شد ، در ذیل هم به نکاتی در باب مراقبتهای قبل و بعد از تزریق ژل لب میپردازیم.

توصیه های بهترین دکتر ژل لب اصفهان

بهترین دکتر ژل لب اصفهان

مصرف داروها با نظر بهترین دکتر تزریق ژل لب روسی در اصفهان

باید در طی 24 الی 48 قبل از تزریق ژل توسط دکتر تزریق ژل لب در اصفهان ، از خوردن برخی داروهای مثل ایبوپروفن و آسپیرین و یا داروهایی که روغن ماهی دارد اجتناب کنید. چرا که سبب بروز خونریزی و کبودی بیشتر میشوند.

بعد از تزریق ژل لب لیزر نکنید

به دلیل گرمایشی زیادی که در لیزر وجود دارد نباید تا دو هفته پس از تزریق ژل لب لیزر درمانی داشته باشید. چرا که گرمایش اشعه ها به پیوندهای فیلر آسیب وارد میکند.

ورزش سنگین نکنید

از انجام ورزشهای سنگین خودداری کنید، گردش خون به سبب ورزشهایی چون شنا و کوهنوردی و .. بالا میرود و سبب کبودی میشود.

نوشیدنیهای داغ ننوشید

تا مدتی به دستور پزشک از خوردن و آشامیدن خوراکیهای که داغ هستند پرهیز کنید.

آب کافی بنوشید

سعی کنید 8 لیوان آب بنوشید.

عدم دستکاری لبها

به لبهایتان دست نزنید تا شکلی که باید به خود بگیرد خراب نشود.

آرایش نکنید

بلافاصله از مواد آرایشی بر روی لبهایتان استفاده نکنید.

ماندگاری ژل‌های هیالورونیک اسید در لب

مدت دوام ژل های هیالورونیک اسید در تزریق ژل لب در اصفهان، وابسته به نوع ژل مصرفی نیز می باشد. ژل های باکیفیت حتی تا سه سال نیز دوام و ماندگاری دارند ولی اغلب ژل ها حتی حدود یک سال نیز ماندگار هستند.

لب ها متحرک هستند و مدت دوام ژل بر روی آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد. ژل های هیالورونیک با کیفیتی که در حال حاضر به کار می روند، ژل ها ژویدرم (Juvederm)، بلوترو (Belotero) یا رستیلان (Restylane) از می باشند که ماندگاری بالایی دارند.

توصیه بهترین دکتر تزریق ژل لب روسی در اصفهان در دوران بارداری

بهترین دکتر تزریق ژل لب روسی در اصفهان

سوالی که همواره پرسیده میشود این است که در دوران بارداری میتوان تزریق ژل لب روسی و یا هر مدل دیگری را انجام داد؟

از بهترین دکتر تزریق ژل لب در اصفهان سوال کردیم و دز پاسخ این جواب داده شد؛

که هیچ تحقیق علمی خاصی در این زمینه که مورد استناد باشد وجود ندارد. البته دلیلی برای زیان رساندن هم پیدا نشده است .چرا که  عمده این مواد دارای هیالورونیک اسید هستند که ماده بی خطری میباشد .

ولی به گفته این پزشک ممکن است با ایجاد یکسری اتفاقات ناخواسته ؛ به مادر و جنین آسیب وارد گردد . این یک امر غیر مسولانه میباشد.

در دوران بارداری باید از هرگونه عمل که اظطراری ندارد پرهیز کرد تا سلامت مادر و جنین حفظ  گردد.

دلایلی که در دوران بارداری تزریق زل لب صورت نمیگیرد:

ایجاد آلرژی در تزریق ژل لب در اصفهان

ممکن است بعد از تزریق ژل لب و اطراف لب دچار آلرزی و حساسیت گردد .به دلیل بارداری نمیتوان از قرصها و آمپولهای ضد حساسیت استفاده شود.

عدم مصرف مسکن

در دوران بارداری نمیتوان از داروهای مسکن استفاده کرد مگر در موارد بسیار حاد. پس برای یک کار زیبایی که ضرورت ندارد نمیتوانید از مسکن استفاده کنید و ممکن است بعد از تزریق درد داشته باشید و احتیاج به مسکن داشته باشید.

نباید لیدوکاین مصرف گردد

اگر لیدوکایین و مواد دیگری که لب را سر میکند استفاده نگردد ، امکان تزریق ژل لب وجود ندارد .و به دلیل بارداری از استفاده این مواد جلوگیری میشود.

آسیبهای ناشناخته به جنین

هنوز تحقیقات گسترده ای برای تزریق ژل لب در دوران بارداری انجام نشده و نمیدانیم تزریق ژل لب در این زمان خاص چه آسیبهایی را به جنین میرساند.

سوالاتی در باب تزریق ژل لب در اصفهان

تزریق ژل لب در اصفهان

در پایان این مقاله دو مورد دیگر هم که احتمالا سوال اکثر طرفداران تزریق ژل در اصفهان میباشد را باید بیان کرد:

 دوره نقاهت بعد از انجام تزریق ژل لب چقدر میباشد؟

که باید گفت اصولا تا سه روز  پس از تزریق دستورات پزشک را رعایت کنید.

 ماندگاری تزریق ژل لب  چقدر است؟

به مارک و برندی است که استفاده میشود بستگی دارد.

و نظرهای گوناگون در این باره وجود دارد ، ولی میتوان زمان شش ماه تا یکسال را به عنوان پروسه ماندگاری ژل بیان کرد.

امیدواریم مقاله حاضر توانسته باشد بخشی از سوالات شما درباره تزریق ژل لب در اصفهان را پاسخگو باشد.

لطفا شما نیز از طریق باکس نظرات ، مراکز بیشتری را به ما معرفی کنید ، تا ما نیز آن مراکز را به فهرست خود بیفزایم.

چگونگی تخلیه ژل توسط بهترین دکتر تزریق ژل لب روسی در اصفهان

اصولا فردی که تزریق ژل میکند نمیخواهد آن را تخلیه کند مگر اینکه اتفاق خاصی بیافتد. میگوییم اتفاق خاص به دلیل اینکه تزریق ژل یک روش ایمن است و سبب آسیب زایی نیست.

اما گاهی پیش می آید به دلیل عدم تقارن در لبها و یا شکل نازیبایی که در لب بروز کرده است و یا حجم غیر عادی و یا این که شما نمیدانستید و به ژل تزریقی حساسیت نشان داده اید و یا اینکه ژل تاریخ مصرفش گذشته بوده و یا از یک برند نامرغوب و یا تقلبی است ، مجبور به تخلیه میگردید.

در چنین شرایطی به دلیل اینکه در صد بالایی از ژلهای موجود در بازار هیالورونیک اسید دارند ، باعث میشود که دکتر تزریق ژل لب به راحتی آن را تخلیه کند و نقاهت چندانی نخواهد داشت.

ژلی که هیالورونیک اسید نباشد.برای شما تولید دردسر خواهد کرد. و شما به مدد جراحی میتوانید از شر ژل خلاص گردید.

بنابراین همه توجه خود را به این نکات معطوف کنید که پزشک معتبر باشد، از برندهای معروف برای شما ژل تزریق کند و ژل حتما بر پایه هیالورونیک اسید باشد. قبل از انتخاب مرکز و پزشک تزریق ژل لب حتما پرس و جو و تحقیق کنید.

سوالات متداول

1- آیا تزریق ژل لب به بدن آسیب وارد میکند ؟

خیر، ژل لب اگر استاندارد باشد و با کیفیت و تاریخ انقضا داشته باشد آسیبی به بدن وارد نمیکند.

2- دوره نقاهت بعد ار تزریق ژل لب چقدر میباشد؟

اصولا دو تا سه روز پس از تزریق از دستورات پزشک تبعیت کنید.

3- هزینه تزریق ژل لب چقدر میباشد؟

نرخ واحدی ندارد. برای اطلاع از قیمتها با پزشکان مربوزط به این امر تماس بگیرید.

درباره pasokhgo

همچنین ببینید

هایفوتراپی صورت در اصفهان

هایفوتراپی صورت در اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در اصفهان

یکی از طبیعی ترین و قابل پیش بینی ترین اتفاقاتی که ممکن است برای هر …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *