تزریق ژل گونه در اصفهان 💎 معرفی 10 بهترین مرکز ژل گونه در اصفهان

تزریق ژل گونه در اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

تزریق ژل گونه در اصفهان به شما کمک میکند تا ظاهر زیباتر و جذابتری داشته باشید. همگان دوست دارند صورت زیبا و جوانی داشته باشند و اگر جوان هستند نیز علاقه مند هستند تا عیوب صورت خود را مرتفع کنند ، برای این امر راهای متفاوتی وجود دارد، از شیوه های طبیعی گرفته تا انجام تکنیکهای مختلف بوسیله دستگاه ها و تزریقات مختلف ژل ، که هر راهی برای شخص مورد نظر که بهترین باشد ، استفاده میگردد.

تزریق ژل گونه در اصفهان نیز ، یکی از این راهها برای داشتن صورت زیبا و جوان است . چرا که بوسیله تزریق ژل گونه شما هم میتوانید از چین و چروک صورت خود که به واسطه بالا رفتن سن ایجاد گردیده ، خلاص شوید و هم میتوانید اگر جوان هستید و از فرم صورت خود رضایت ندارید با تزریق ژل به فرم دلخواه خود برسید.

ما در ابتدا فهرستی از مراکز تزریق ژل گونه در اصفهان را در اختیارتان میگذاریم و بعد درباره تزریق ژل اطلاعات دقیقتری را برایتان بیان میکنیم.

مرتبط ببینید:  بهترین دکتر تزریق چربی در اصفهان

 معرفی بهترین دکتر تزریق ژل گونه در اصفهان

مرکز تخصصی تزریق ژل گونه و کلینیک زیبای سینایار

تزریق ژل گونه در اصفهان

 این مرکز تخصصی تزریق ژل گونه و کلینیک زیبایی با همکاری با پزشکان متخصص دارای بردهای تخصصی زیبایی و کادر مجرب تکنسین ، همچنین دارا بودن شعب مختلف در داخل و خارج ایران و استفاده از تجهیزات و دستگاهای بروز در زمینه درمانی و زیبایی یکی از بهترین گزینه های شما زیباجویان اصفهانی خواهد بود.

چند مورد از نمونه کارهای این کلینیک در تزریق ژل گونه یا فیلر گونه در اصفهان:

شماره تماس : ۰۹۱۰۹۱۰۵۴۹۴  – ۰۳۱۳۶۶۴۰۰۰۸

واتساپ :

آدرس:  اصفهان – خیابان شیخ صدوق شمالی – نبش کوچه ۴۱ لوکیشن : مسیریابی

هزینه تزریق ژل گونه در اصفهان

هزینه تزریق ژل گونه در اصفهان

یکی از مهم ترین موارد برای زیباجویان ، هزینه تزریق ژل می باشد. هزینه تزریق ژل گونه برای تمامی افراد یکسان نیست و وابسته به فاکتورهای مهمی می باشد. به طور مثال فردی که اصلا گونه های برجسته ای ندارد با فردی که کمی گونه دارد ، به طور یکسان ژل برایشان استفاده نمیشود که یک قیمت به هر دو ارائه گردد. این تفاوت در قیمت تزریق ژل گونه به موارد دیگری هم مرتبط است که بیان میشود.

دلایل تغییر در هزینه تزریق ژل گونه در اصفهان 

  • برند ژل
  • کشور تولید کننده
  • میزان حجم مورد نیاز ژل
  • دستمزد پزشک
  • و…

پیشنهاد میکنیم جهت استعلام هزینه تزریق ژل گونه در اصفهان همچنین دریافت مشاوره رایگان قبل از انجام این عمل با یکی از بهترین کلینیک های زیبایی اصفهان ، روی تصویر زیر کلیک کنید یا با شماره زیر تماس بگیرید:

هزینه تزریق ژل گونه در اصفهان

در صورتی که تصمیم خود را برای تزریق ژل گونه گرفته اید ، برای اطلاع از هزینه به کلینیک های معرفی شده در این مقاله مراجعه کنید تا بتوانید از محدوده هزینه تزریق ژل به صورتتان مطلع گردید.

مرتبط بخوانید:بهترین مرکز لیزر در اصفهان

علت تزریق ژل گونه چیست؟

بالا رفتن سن و همینطور کاهش وزن ، در از دست رفتن ظاهر زیبا و همینطور گونه ها تاثیر بسیاری دارد که سبب می شود ظاهر لاغرتر و خسته تر دیده شود. افزایش سن بر روی تولید کلاژن نیز تاثیر می گذارد و همین موضوع سبب می شود که گونه ها حجم و زیبایی خود را از دست بدهند.

گونه ها بخش مهمی از میانه صورت هستند که در صورتی که به دلیل افزایش سن ظاهری افتاده پیدا کنند ، می توان آن را ها با تزریق ژل گونه برجسته تر کرد.

البته این روش برای افرادی که به صورت مادرزادی دارای صورت استخوانی هستند نیز بسیار مناسب است.

در برخی موارد برجسته تر کردن گونه ها ، منجر به رفع پف زیر چشم ها نیز می شود ؛ همینطور به دلیل حجمی که در گونه ها ایجاد می شود ، خطوط روی گونه ها از بین می رود و همین موضوع منجر به جوانسازی گونه ها نیز می گردد.

مرتبط بخوانید:بهترین دکتر پوست در اصفهان

آیا تزریق ژل گونه سن خاصی دارد؟

ژل گونه در اصفهان

در جواب این سوال باید گفت ، زمان مناسب برای تزریق ژل گونه زمانی است که علائم پیری و افتادگی گونه ها را در صورت میبینیم و البته برای افرادی که از ابتدا گونه های زیبا و برجسته در صورتشان نداشتند ، همیشه این امکان وجود خواهد داشت و نمیتوان سن خاصی را عنوان کرد.

ولی باید توجه داشت که بهتر است افراد زیر هجده سال به این کار اقدام نکنند ، به دلیل اینکه آناتومی صورت آنان هنوز به درستی شکل نگرفته است و تزریق ژل میتواند بعد از مدتی برای آنان دیگر خوشایند نباشد.

ولی به طور کلی تزریق ژل گونه سن معین و مشخصی ندارد.

مرتبط بخوانید:مرکز هایفوتراپی در اصفهان

سوالات مهم درباره تزریق ژل گونه در اصفهان

تزریق ژل گونه در اصفهان

آیا تزریق ژل گونه درد دارد؟

یکی از سوالات پرتکراری که هر فردی که خواستار تزریق ژل میباشد ، میپرسد ، این است که ، آیا تزریق ژل درد دارد؟ حال چه در ناحیه گونه و یا لب ، به طور کلی باید گفت: تزریق در ناحیه صورت با کمی درد همراه است ، ولی تزریقها در ناحیه صورت به هیچ وجه درد غیر قابل تحمل نخواهند داشت.

به خصوص اینکه حتما قبل از تزریق ژل گونه در بهترین مرکز تزریق ژل گونه در اصفهان ، یا با کرمهای قوی بی حسی یا با بی حس کردن عصب مربوطه ، درد را احساس نخواهید کرد.

تزریق ژل گونه در بارداری امکانپذیر است؟

دوران بارداری دوران بسیار حساسی است و سلامت مادر و جنین از اهمیت خاصی برخوردار است ، از همین رو توصیه های بر این است که از انجام اعمال زیبایی در این دوران خودداری کنید.

درباره تزریق ژل گونه نیز باید گفت که با توجه به این که یکی از مواد اصلی ژلها ، هیالورنیک اسید است ، و این ماده رو خود بدن نیز درست میکند و و اینکه مقدار خیلی کمی از این ژلها جذب بدن میشوند و ژلها جابه جایی ندارند و در بدن حرکت نمی کنند ،

به نظر میرسد تزریق ژل گونه در زنان باردار مشکل خاصی ایجاد نکند.

ولی با این حال پزشکان به دلیل اهمیت این دوران عموما این کار را انجام نمیدهند.

بهتر از تزریق ژل در زمان بعد از بارداری و شیردهی صورت گیرد.

همچنین افرادی که ژل و فیلر تزریق داشته اند و بعد باردار شده اند ، به هیچ وجه جای نگرانی وجود ندارد و سلامت جنین به هیچ وجه به مخاطره نخواهد افتاد.

تزریق ژل گونه بهتر است یا تزریق چربی به گونه ها؟

تزریق ژل گونه در اصفهان

از سوالات پرتکرار افراد این است که تزریق ژل به گونه ها بهتر است و یا تزریق چربی. به این سوال نمی توانیم قاطعانه پاسخ دهیم و دلیل این موضوع این است که هر کدام از روش ها دارای مزایا و معایبی هستند که لازم است برای اینکه متوجه شوید ، کدام روش برای شما مناسب تر است با پزشک مشورت نمایید.

پزشک متناسب با شرایط بدنی و انتظاراتی که دارید ، مشخص می کند که کدام یک از دو روش تزریق ژل و یا تزریق چربی به گونه ها برای شما گزینه مناسبی است.

برای اینکه بتوانید تصمیم گیری درستی داشته باشید لازم است حتما از نظر پزشکان متخصص در این زمینه بهره مند شوید.

تورم و کبودی بعد از تزریق چه مدت از بین میرود؟

یک قانون کلی در تزریق ژلها و حتی چربی به نواحی مختلف وجود دارد که اکثر افراد پس از تزریق تورم را تجربه میکنندو لی میزان این تورم و کبودی در افراد مختلف متفاوت خواهد بود.اما مدت وجود این تورم بر روی گونه چیزی در حدود 2 هفته خواهد بود و شما باید از این نکته آگاهی داشته باشید و با آن کنار بیایید ، چرا که جزئ پروسه تزریق است و ممکن است پس از تزریق ژل گونه ناگهان شوکه شوید. این تورم ظرف 2 هفته وجود دارد و رفته رفته از میزان و شدتش کم میگردد. البته کبودی هم اگر ایجاد شود همین میزان زمان برای از بین رفتنش لازم خواهد بود.

با کمپرس آب یخ و خوابیدن صحیح هنگام خواب میتوانید از تورم بیشتر جلوگیری کنید.

مرتبط بخوانید:مرکز بوتاکس در اصفهان

چگونگی تزریق ژل گونه 

تزریق ژل گونه به صورت به گونه ای است که ابتدا مراجعه کننده صورت خود را باید از هرگونه مواد آرایشی و آلودگی بشوید و بعد از انجام این کار صورتتان ضد عفونی شده و آماده تزریق میگردد .مواد بی حسی تزریق میشود .

سپس پزشک با یک سرنگ که حاوی مقادیر مورد نظری از ژل است ، امر تزریق را به گونه انجام میدهد . که بوسیله این ژل شما میتوانید بافت صورت را که به مرور زمان و افزایش سن از دست داده اید را جبران کنید و چین چروک صورت مرتفع گردد.

همچنین اگر جوان هستید ولی صورت لاغر و کشیده ای دارید ،بوسیله تزریق ژل به صورت دلخواه خود برسید. البته این که تزریق ژل یهتر است یا چربی ؟ باید با پزشک متخصص صحبت کنید و پس از اتمام مشاوره تصمیم گرفته شود از کدام دو ماده برای تزریق در ناحیه صورت استفاده گردد.

مرتبط بخوانید: تزریق ژل لب در اصفهان

آنچه که باید درباره تزریق ژل گونه بدانید

تزریق ژل گونه در اصفهان

درباره میزان دوام و ماندگاری ژل گونه باید گفت . به عوامل مختلفی بستگی دارد ، بسیار دیده شده ماندگاری ژل گونه برای دو نفر که در یک زمان تزریق ژل گونه داشته اند متفاوت است . و این به دلیل این است که ماندگاری بر حسب شرایطی که در ذیل عنوان میگردد از فردی به فرد دیگر متفاوت میباشد.

البته غیر از مواردی که بیان خواهد شد. برای اینکه ژلی که تزریق میشود دوام بیشتری نیز داشته باشد .باید نکات مهمی را قبل و پس از تزریق مورد توجه قرار دهید تا ژل ماندگاری مناسبی داشته باشد.

دوام و ماندگاری تزریق ژل گونه به چه عواملی بستگی دارد؟

  • به متابولیسم بدن مرتبط است
  • به قدرت سیستم ایمنی بدن بستگی دارد.
  • به نوع مارک و برند ژل مرتبط است. و در کل هزینه تزریق ژل گونه در اصفهان که متقبل میشوید.
  • به میزان تحرک محل تزریق بستگی دارد.
  • سبک زندگی

توصیه های بهترین دکتر تزریق ژل گونه در اصفهان

بهترین دکتر تزریق ژل گونه در اصفهان

  • اگر سابقه بیماری خاصی دارید با پزشک درمیان بگذارید.
  • چند روز قبل از تزریق از مصرف سیگار و مشروبات الکلی بپرهیزید.
  • از چند روز قبل از تزریق از مصرف داروهایی مثل ویتامین e و c و آسپرین و وارفارین بپرهیزید.
  • اگر داروی خاصی مصرف میکنید پزشک را در جریان بگذارید .
  •  بعد از تزریق تورم یا قرمزی طبیعی است نگران نشوید .
  • در مواردی  نادر امکان بروز عفونت و خون مردگی است به پزشک اطلاع دهید .
  • بعد از تزریق آرایش نکنید .
  • بعد از تزریق صورت خود را پایین نیندازید.
  • به ناحیه ای که تزریق کردیم دست نزنید و گونه را دستکاری نکنید.
  • حتما به پزشک متخصص برای انجام تزریق ژل گونه در اصفهان مراجعه کنید و که این نکته مهمترین مطلب است.

امیدواریم توانسته باشیم طی مقاله حاضر. نکات کلیدی درباره تزریق ژل گونه را خدمتتان به طور کامل بیان کنیم . با ما از طریق درج نظراتتان در باکس کامنت با ما در ارتباط باشید.

آیا ژل گونه را میتوان تخلیه کرد؟

بهترین دکتر تزریق ژل گونه در اصفهان

ممکن است بعد از اینکه ژل را تزریق میکنیم به دلایلی بخواهیم که ژل را از صورت خارج کنیم. به طور مثال گونه ها نامتقارن باشد. و یا حجم گونه ها غیر عادی بزرگ و حجیم باشد .به گونه ای که زیبایی چهره را بهم بریزد. و یا اینکه به دلیل جنس نامرغوب فیلرها و ژل تولید عفونت شده باشد.

در چنین شرایطی اگر ژل تزریقی بر پایه هیالورونیک اسید باشد میتوان به راحتی ژل را تخلیه کرد .و به مشکل خاصی بر نمیخورید. ولی اگر ژل اینگونه نباشد، باید مدتی را صبر کنید تا ژل در بدن شما تجزیه شود و از بین برود . و اگر چنین صبر و تحملی را نداشتید باید خود را به تیغ جراحی بسپارید.

ژلهایی که باید با روش گفته شده بالا از صورت خارج شوند silicone و یا artefill هستند .

به همین منظور حتما در هنگام تزریق ژلها به خصوص تزریق ژل گونه از فیلرهایی با پایه هیالورنیک اسید استفاده کنید . و حتما به پزشکی مراجعه کنید که معتبر باشد و آلبومی کامل از قبل و بعد کارهای خود در این زمینه در اختیار شما گذارد.

سوالات متداول

1- هزینه تزریق ژل گونه در اصفهان چقدر میباشد ؟

برحسب تخصص پزشک و میزان ژل مصرفی و برند ژل متفاوت خواهد بود.

2- تزریق ژل گونه  چقدر دوام دارد ؟

بستگی به موارد متعددی دارد ولی عموما 8 ماه تا 2 سال دوام دارد.

3-  بهترین نوع ژل برای تزریق ژل گونه چه میباشد؟

بهترین ژل پایه هیالورنیک اسید دارد.

درباره pasokhgo

همچنین ببینید

هایفوتراپی صورت در اصفهان

هایفوتراپی صورت در اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در اصفهان

یکی از طبیعی ترین و قابل پیش بینی ترین اتفاقاتی که ممکن است برای هر …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

2 دیدگاه‌ها

  1. سلام وقتتون بخیر ، هزینه معمول تزریق ژل گونه چقدر هست در اصفهان؟

  2. سلام، تزریق ژل گونه چند رور نقاهت داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *