کلینیک لیزر آقایان اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین کلینیک لیزر آقایان اصفهان

کلینیک لیزر آقایان در اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

داشتن‌ پوست تمیز و عاری از موهای زائد ، امروزه تبدیل به یکی از معیارهای جذابیت برای مردان نیز شده است. به همین دلیل افراد از روشی که موهای زائد را در قسمت های مختلف از بدن آن ها کم کند ، استقبال می کنند. با اینکه در ابتدا بانوان از روش لیزر موهای زائد ، استقبال بیشتری را داشتند ، اما امروزه با افزایش سطح آگاهی آقایان نیز از این خدمات زیبایی ، شاهد استقبال گسترده مردان نیز از این روش هستیم. در این روش موهای زائد با بیشترین بازدهی از بین می روند. در ادامه همراه ما باشید تا ضمن آشنایی با بهترین کلینیک لیزر آقایان اصفهان با جزئیات دیگری از لیزر موهای زائد آقایان شامل نقاط قابل انجام لیزر موهای زائد ، مراقبت های قبل و بعد از لیزر موهای زائد آقایان و … آشنا شویم.

مرتبط بخوانید :هایفوتراپی صورت در اصفهان

معرفی بهترین کلینیک لیزر آقایان اصفهان 

در شهر اصفهان ، چندین مرکز و کلینیک لیزر موهای زائد وجود دارد. سعی کنید کلینیک هایی که دارای دستگاه های مجهز ، پزشکان متخصص ، اپراتورهای باتجربه ، محیط تمیز و بهداشتی و قیمت مناسب می باشد را برای دریافت خدمات لیزر موهای زائد انتخاب کنید.

در ادامه یکی از بهترین کلینیک های زیبایی که خدمات لیزر آقایان را به زیباجویان ارائه می دهد را معرفی کرده‌ ایم :

کلینیک لیزر دکتر زهرا اصلانی

کلینیک لیزر آقایان در اصفهان

  • آدرس : خیابان شریف واقفی ، تقاطع گلزار ، مجتمع پاراتیکا ، کلینیک لیزر دکتر زهرا اصلانی
  • شماره تماس : ۰۹۱۳۶۷۶۷۲۶۰

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز بوتاکس در اصفهان

نقاط قابل انجام لیزر موهای زائد آقایان

با پیشرفت تکنولوژی و عرضه دستگاه های لیزرهای جدید به بازار ، از این تکنیک می توان برای رفع موهای زائد در قسمت های مختلف از بدن آقایان استفاده کرد. در ادامه به جزئیات بیشتری از نقاط قابل انجام لیزر موهای زائد آقایان اشاره کرده‌ ایم:

  • صورت : لیزر موهای زائد در ناحیه صورت نیز برای آقایان قابل انجام است. به طوری که از این روش برای از بین بردن موهای زائد ابروها ، گوش ، گونه ها ، بینی و … استفاده می شود.
  • گردن و شانه‌ ها : لیزر موهای زائد برای از بین بردن موهای زائدی که در ناحیه شانه رشد می کنند ، موثر می باشد.
  • سینه و شکم : اغلب آقایان در ناحیه سینه و شکم ، موهای زائد بسیاری را دارند. رفع موهای زائد در این قسمت ها با استفاده از لیزر به راحتی امکان پذیر است.
  • پشت : از لیزر برای از بین بردن موهای زائد در قسمت پشت آقایان نیز استفاده می شود.
  • بازوها : موهای زائدی که در قسمت بازوها رشد می کند ، برای بسیاری از آقایان خوشایند نیست. به همین دلیل از لیزر موهای زائد برای رفع موهای این قسمت استفاده می شود.
  • پاها : لیزر موهای زائد برای رفع موها در قسمت های ران ، ساق و انگشت های پا و … کاربرد دارد.
  • کمر و لگن : آقایانی که در ناحیه کمر و لگن ، موهای زائدی زیادی را دارند ، می توانند از لیزر موهای زائد برای رفع موهای این قسمت استفاده کنند.
  • نقاط خصوصی: لیزر موهای زائد برای رفع موهایی که در ناحیه تناسلی ، لاین باسن و … رشد می کند نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

اقدامات لازم قبل از مراجعه به بهترین کلینیک لیزر آقایان اصفهان

کلینیک لیزر آقایان در اصفهان

پیش از اینکه افراد برای لیزر موهای زائد بدن خود اقدام کنند ، باید برخی اقدامات را انجام دهند. در ادامه به مهم ترین اقداماتی که پیش از مراجعه به بهترین کلینیک لیزر آقایان اصفهان انجام آن ها ضرورت دارد ، اشاره‌ کرده‌ ایم :

شیو کردن‌ ناحیه مورد نظر با تیغ

شیو کردن‌ با استفاده از تیغ برای اصلاح موها پیش از لیزر موهای زائد ، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل افراد باید یک روز قبل از اینکه برای لیزر موهای زائد اقدام کنند ، ابتدا ناحیه مورد نظر را با استفاده از تیغ و یا ژیلت شیو کنند. شیو کردن و تمیز کردن پوست ، ضمن اینکه موهای زائد را از بین می برد ، لایه های مرده و ذرات تجمع یافته‌ بر روی پوست را نیز از بین می برد که این موضوع منجر به افزایش کارایی لیزر برای از بین بردن‌ موهای زائد در بدن نیز می شود.

نکته قابل توجهی که در شیو کردن‌ موهای زائد آقایان باید به آن توجه شود ، این است که نباید برای از بین بردن موهای زائد از روش هایی که موها را از ریشه جدا می کند ، استفاده نمود. دلیل این موضوع این است که در اینصورت فولیکول های مو از بین می روند و لیزر بر روی آن ها اثری را نخواهد داشت. بنابراین برای شیو کردن ، فقط باید از تیغ و یا ژیلت و روشی که فقظ موهایی که بر روی پوست دیده‌ می شوند را از بین می برد ، استفاده کرد.

استفاده از یک صابون خنک‌ کننده‎ و عدم مصرف محصولات بهداشتی و آرایشی

پیش از لیزر ، توصیه می کنیم برای شستن صورت خود ، از صابون های تمیز کننده‌ استفاده کنید. اینگونه از بروز التهاب بر روی پوست شما در ناحیه تحت درمان جلوگیری می شود. توصیه می کنیم از محصولات بهداشتی از جمله اسپری ، رول ضد تعریق و … استفاده نکنید. استفاده از محصولات بهداشتی و آرایشی از جمله لوسیون و کرم های بهداشتی در ناحیه تحت درمان ، اثرگذاری این روش را کم می کند.

عدم استفاده از آبکشی گرم قبل از لیزر

در روز لیزر و حتی روز بعد از لیزر ، از آبکشی گرم پوست خود خودداری نمایید. اینگونه از بروز عارضه های احتمالی برای پوست صورت شما کمتر می شود. آب گرم پیش از لیزر موهای زائد منجر به تحریک پوست می شود و زمینه بروز و یا تشدید عارضه های پوستی را فراهم می کند.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر اصفهان

نکات مهم پس از مراجعه به کلینیک لیزر آقایان اصفهان

کلینیک لیزر آقایان در اصفهان

پس از اینکه خدمات لیزر موهای زائد آقایان را دریافت کردید ، برای دریافت بازدهی بیشتر از این روش ، بهتر است به برخی نکات توجه داشته باشید. مهم ترین نکات بعد از لیزر موهای زائد بدن ، موارد زیر می باشند :

عدم استفاده از محصولات بهداشتی

پس از لیزر ، پوست شما حساس تر می شود. به همین دلیل بهتر است تا چند روز از محصولات بهداشتی به خصوص محصولاتی که دارای مواد تحریک کننده پوست از جمله الکل هستند ، استفاده نکنید.

اجتناب از قرار گرفتن‌ در معرض آفتاب

پس از لیزر موهای زائد ، برای جلوگیری از بروز مشکلاتی شامل آفتاب سوختگی ، بهتر است از کرم ضد آفتاب که دارای SPF بالایی است ، استفاده نکنید.

پوشیدن لباس‌ های راحت و خنک

پس از دریافت خدمات لیزر موهای زائد آقایان ، بهتر است از لباس هایی که گشاد و یا لباس هایی که خیلی راحت هستند ، استفاده کنید. همینطور اگر مجبور هستید بیرون از خانه باشد ، از لباس های آستین بلند برای محافظت از پوست خود در برابر آفتاب استفاده کنید.

اجتناب از رفتن‌ به استخر پس از دریافت خدمات از کلینیک لیزر آقایان اصفهان

پس از جلسات لیزر ، از قرار گرفتن در استخر ، جکوزی ، سونا و حمام بخار خودداری نمایید. اینگونه ضمن اینکه از تحریک پوست شما جلوگیری می شود ، نتایج لیزر نیز بهبود پیدا خواهد کرد.

تاخیر در دوش گرفتن و استفاده از آب خنک

در صورتی که قصد دارید پس از لیزر ، دوش بگیرید ، توصیه می کنیم تا چند روز دوش گرفتن را به تاخیر بیاندازید. ممکن است پوست شما به دلیل استفاده از محصولات شوینده و همینطور آب گرم ، تحریک شود.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز پاکسازی پوست آقایان اصفهان

سوالات متداول

  • برای رفع موهای زائد در بهترین کلینیک لیزر آقایان اصفهان ، به چند جلسه نیاز است ؟

تعداد جلسات رفع موهای زائد در بهترین کلینیک لیزر موهای زائد به نوع پوست و مو ، دستگاه لیزر مورد استفاده و … بستگی دارد.

  • آیا کسانی که در ناحیه مورد نظر دارای تتو هستند ، می توانند از خدمات لیزر آقایان اصفهان استفاده کنند ؟

خیر ، بهتر است در ناحیه لیزر موهای زائد تتو وجود نداشته باشد.

  • آیا لیزر موهای زائد در آقایان و در شهر اصفهان ، درد دارد ؟

میزان درد ناشی از لیزر موهای زائد کم و قابل تحمل است و برای اغلب مردان آزردگی را ایجاد نمی کند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

هایفوتراپی صورت در اصفهان

هایفوتراپی صورت در اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در اصفهان

یکی از طبیعی ترین و قابل پیش بینی ترین اتفاقاتی که ممکن است برای هر …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *