بوتاکس در اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین مرکز بوتاکس در اصفهان + نظرات

بوتاکس در اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز بوتاکس در اصفهان کجاست ؟ با افزایش سن ، خطوط ریز و درشت نیز بر روی صورت نمایان می شوند. همینطور ممکن است افراد کم کم شاهد افتادگی ابروها و یا تیرگی اطراف چشم خود نیز باشند. با اینکه تمامی این موارد طبیعی هستند ، با این حال به دلیل اینکه انسان ذاتا طالب زیبایی می باشد ، از زمان های گذشته تا به امروز به دنبال روشی برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک بر روی پوست و همینطور درمان پیری بوده‌ است. بوتاکس یکی از روش هایی است که امروزه برای رفع چین و چروک های صورت مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده توسط باکتری کلوستریدیوم بوتولونیوم  تولید می شود و در مقادیر کم ، دارای کاربردهای درمانی و زیبایی بسیاری است. در ادامه این مقاله با ما همراه شوید تا با جزئیات بیشتری از تزریق بوتاکس در اصفهان و همینطور بهترین مراکزی که این خدمات را ارائه می دهند ، آشنا شویم.

معرفی بهترین مرکز بوتاکس در اصفهان 

بوتاکس یکی از روش های پرطرفدار برای جوانسازی پوست به شمار می رود که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا نیز تائید شده است. با استقبال بالایی که از این خدمات زیبایی وجود دارد ، امروزه میلیون ها نفر از مزیت های بوتاکس بهره می برند. به همین دلیل امروزه مراکز بسیاری در سراسر کشور از جمله استان اصفهان نیز فعالیت دارند و این خدمات را به زیباجویان ارائه می دهند.

برای دریافت بهترین نتیجه از تزریق بوتاکس ، بهتر است به بهترین مراکزی که این خدمات زیبایی را ارائه می دهند ، مراجعه کنید. در ادامه تعدادی از بهترین مراکز و کلینیک های زیبایی در اصفهان که می توانید در آن ها از خدمات بهترین مرکز تزریق بوتاکس بهره مند شوید را معرفی کرده‌ ایم :

مرکز پوست و لیزر مهرطب

بوتاکس در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، ساختمان عالم آرا ، طبقه اول ، واحد   ۱۰۲، کلینیک مهرطب
  • شماره تماس : 09139746391

مطب زیبایی دکتر الهه بهزادفر

بوتاکس در اصفهان

  • آدرس: اصفهان ، ابتدای خیابان چهار باغ بال ا، مجتمع اداری تجاری کوثر ، فاز 2 ، طبقه  5، واحد 16
  • شماره تماس : 03136204912

کلینیک تخصصی پوست و مو و لیزر اِلارا

بوتاکس در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان چهارباغ بالا ، بعد از چهار راه شریعتی ، به سمت چهار راه نظر ، پلاک  ۴۰۸ ، طبقه‌ دوم ، کلینیک پوست و مو و لیزر اِلارا
  • شماره تماس : 03191013037

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر اصفهان

بهترین برندهای بوتاکس در اصفهان

بوتاکس در اصفهان

در شهر اصفهان ، پزشکان مختلف برای تزریق بوتاکس ، از برندهای مختلفی نیز استفاده می کنند. تمامی برندهای تولید کننده بوتاکس ، از بوتولونیوم برای تولید این اکسیر جوانی استفاده می کنند ؛ با این حال تمامی آن ها از نظر کیفیت نیز یکسان نیستند.

از برندهای معتبر در زمینه تولید بوتاکس ، می توان به برندهای دیسپورت ، بوتاکس مصپورت ، بوتاکس زئومین و نورونوکس اشاره نمود. این برندها در کلینیک های معتبر مورد استفاده قرار می گیرند که در ادامه پیرامون هر یک توضیحاتی را آورده ایم.

بوتاکس دیسپورت (Dysport)

بوتاکس دیسپورت یکی از بهترین برندهای بوتاکس در ایران و جهان به شمار می رود که ساخت کشور انگلستان است. از این برند بوتاکس معمولا برای رفع خطوط اخم شدید تا متوسط استفاده می شود. بوتاکس دیسپورت دارای اثربخشی بسیار بالا و سریعی است و اثرات ناشی از آن پس از دو روز قابل مشاهده است. ماندگاری این بوتاکس بین سه الی شش ماه متغیر می باشد.

بوتاکس مصپورت (Masport)

بدون شک بوتاکس مصپورت ، یکی از بهترین برندهای تولید کننده بوتاکس است. این برند ایرانی می باشد اما امروزه با محصولات خارجی رقابت می کند. بوتاکس مصپورت به بسیاری از کشورهای همسایه و کشورهای آسیایی نیز صادر می شود. به همین دلیل نتیجه تزریق بوتاکس مصپورت ، پس از یک الی سه روز نمایان می گردد و میزان ماندگاری آن بین سه الی شش ماه نیز متغیر است.

بوتاکس نورونوکس (Neuronox)

بوتاکس نورونوکس از دیگر برندهای تولید کننده بوتاکس به شمار می رود که جزو بهترین برندهای تولید کننده بوتاکس در کشورمان نیز شناخته می شود. نتایج تزریق این بوتاکس بین یک الی سه روز نمایان می گردد و ماندگاری آن نیز بین سه الی شش ماه متغیر است.

بوتاکس زئومین (Xeomin)

بوتاکس زئومین از سوی کشور آلمان ارائه شده است و امروزه به عنوان یکی از بهترین برندهای تولید کننده بوتاکس خارجی فعالیت می کند و شناخته‌ می شود. این بوتاکس آلمانی هیچ گونه پروتئین و یا مواد افزودنی ندارد ، به همین دلیل نیز بدن آنتی بادی کمتری را علیه آن می سازد و همین موضوع احتمال بروز عارضه های بعد از بوتاکس را به حداقل می رساند. این برند معتبر تولید کننده بوتاکس در بسیاری از کلینیک های زیبایی و مراکز تزریق بوتاکس در اصفهان ، مورد استفاده قرار می گیرد.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز پاکسازی پوست آقایان اصفهان

بوتاکس چشم گربه ای چیست ؟

تزریق بوتاکس صرفا با هدف از بین بردن‌ چین و چروک های ریز در اطراف چشم ها انجام نمی شود بلکه برای لیفت و بالا بردن‌ چشم ها و ایجاد حالت چشم گربه ای نیز کاربرد دارد. در بوتاکس چشم گربه ای ، پزشک متخصص تزریق را در اطراف و گوشه های چشم و همینطور گوشه های بیرونی ابرو نیز انجام می دهد تا یک حالت کشیده و زیبا را به چشم ها بدهد.

در حقیقت تزریق بوتاکس در اطراف چشم و قسمت خارجی ابروها صورت می گیرد ؛ با آزاد شدن عضلات در این ناحیه کم کم گوشه های خارجی چشم نیز لیفت می شوند و ابروها به سمت بالا کشیده می شوند. به طوری که در این روش بدون نیاز به عمل جراحی و همینطور بدون نیاز به طی کردن دوره نقاهت طولانی ، ظاهر چشم ها گربه ای و زیبا به نظر می رسد.

این روش برای دسته ای از افراد که دارای پلک فرو رفته‌ و ابروهای افتاده هستند ، راهکار مناسبی می باشد. کسانی که مایلند افتادگی چشم هایشان رفع شود و بدون نیاز به جراحی زیبایی ، ظاهر چشمانشان بهبود پیدا کند ، می توانند از این روش استفاده کنند.

مرتبط بخوانید : مزوتراپی مو در اصفهان

بوتاکس در اصفهان برای لیفت ابرو

بوتاکس در اصفهان

یکی از کاربردهای قابل توجه بوتاکس ، تزریق با هدف بالا بردن ابروها است که امروزه تبدیل به یکی از بهترین و محبوب ترین روش ها نیز شده است. به طوری که پزشک متخصص از تزریق بوتاکس برای رفع افتادگی پوست در نواحی اطراف ابرو و همینطور بالا بردن‌ ابروها استفاده می کند. با این تکنیک بدون نیاز به جراحی ، ابروها بالاتر می روند و چهره شاداب تر و جوان تر به نظر می رسد.

وقتی سم بوتولینوم به نقاطی در اطراف ابرو تزریق می شود ، عضلاتی که ابروها را به سمت پایین می کشند ، شل می شوند. اینگونه چشم ها بازتر و چهره نیز جوان تر به نظر می رسد. دلیل این موضوع این است که سیگنال های اعصلاب به ماهیچه ها مسدود می شوند و از انقباض ماهیچه ها نیز جلوگیری می شود. به همین دلیل کم کم آثار چین و چروک های روی ابرو نیز از بین می رود.

این روش تقریبا به مدت 15 دقیقه به طول می انجامد. به طوری که پزشک از یک سوزن بسیار نازک استفاده می کند و بوتاکس را به عضلات مورد نظر در ناحیه ابرو تزریق می کند. پس از تزریق بوتاکس نیازی به استراحت نیست و بیشتر افراد می توانند بلافاصله بعد از تزریق بوتاکس ابرو ، به فعالیت های عادی روزانه خود بازگردند. اثرات ناشی از تزریق بوتاکس ، بین سه الی شش ماه باقی می ماند.

بوتاکس زیر بغل چه مزایایی دارد ؟

بوتاکس زیربغل با هدف کم کردن میزان ترشح عرق و همینطور کنترل تعریق بیش از اندازه در ناحیه زیربغل کارایی دارد. مطابق با شواهدی که در این زمینه وجود دارد ، بوتاکس به کم شدن بیش از 80 درصد از تعریق در ناحیه زیربغل کمک می کند.

بوتاکس در ناحیه زیربغل ، دارای کاربردهای بسیار زیادی است که در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره‌ کرده ایم :

  • بوتاکس به کنترل بوی بد بدن کمک می کند و منجر به افزایش احساس راحتی در بدن می شود.
  • با تزریق بوتاکس زیربغل ، به دلیل تعریق کمتر و احساس بوی بد کمتر از افراد ، اعتماد به نفس افراد برای انجام فعالیت های روزانه بیشتر می شود.
  • با تزریق بوتاکس زیر بغل ، ضمن اینکه میزان تعریق بدن کنترل می شود ، این فرآیند تعریق بیش از اندازه بدن را مدیریت می کند و از بروز احساس خارش در این محل و همینطور ایجاد لک های قهوه ای بر روی پوست در این ناحیه نیز جلوگیری می کند.

در حقیقت بوتاکس به عنوان یک ماده شیمیایی ، منجر به تضعیف عملکرد عضلات در ناحیه زیر بغل می شود. با تزریق بوتاکس به عضلات در ناحیه زیر بغل ، عملکرد این عضلات محدودتر می شود و ترشح عرق نیز در این قسمت کمتر می شود. اثرات ناشی از بوتاکس زیربغل ، بین چهار الی شش ماه ماندگاری دارد و پس از گذشت این بازه زمانی ، افراد باید مجدد برای تزریق بوتاکس زیربغل اقدام کنند.

افرادی که از تعریق زیاد در ناحیه زیربغل خود احساس خوبی ندارند و شاهد بروز مشکلاتی از جمله بوی نامطبوع ، لکه های قهوه ای بر روی پوست ، احساس خیسی و ناراحتی در ناحیه زیربغل و … هستند و نمی توانند فعالیت های روزانه خود را به درستی انجام دهند با تزریق بوتاکس زیربغل ، به راحتی می توانند این موضوع را حل کنند.

بوتاکس معده چیست ؟

بوتاکس جزو ماده های سودمند در علم پزشکی است که ضمن اینکه دارای کاربردهای زیبایی بیشماری می باشد ، دارای کاربردهای درمانی زیادی نیز هست. به طوری که بوتاکس معده جزو روش های جدید و نوین در زمینه لاغری به شمار می رود و از این روش برای لاغری و کاهش وزن استفاده می شود.

در تزریق بوتاکس معده ، بوتاکس به دیواره معده تزریق می شود ؛ در این روش جذب مواد غذایی در معده به حداقل می رسد و فرآیند هضم غذا طولانی تر می شود. این روش برای لاغری بسیار زیاد چندان مناسب نیست و برای کسانی که دارای اضافه وزن بسیار زیادی هستند ، توصیه نمی شود. به طوری که برای افراد با اضافه وزن کم ، مناسب است و به آن ها کمک می کند در یک مدت زمان محدودی ، به نتیجه ای که مد نظر دارند ، برسند و تناسب اندام ایده آلی را تجربه کنند.

در این روش ، بوتاکس با استفاده از یک لوله منعطف که دارای سرنگ می باشد ، به روش اندوسکوپی از طریق دهان وارد معده می شود و سپس پزشک فرآیند تزریق بوتاکس را کامل می کند.

این روش از تزریق بوتاکس در مقایسه با دیگر روش های لاغری ، دارای عوارض کمتری می باشد و دارای دوره نقاهت بسیار کوتاه تری است. به همین دلیل امروزه از سوی افراد مختلف نیز با استقبال بالایی همراه بوده است.

مزایای بوتاکس معده نسبت به سایر روش های لاغری

تمامی روش هایی که برای لاغری و کاهش وزن مورد استفاده قرار می گیرند ، دارای عوارض هستند. با این حال بوتاکس معده در مقایسه با دیگر روش های لاغری ، دارای مزایای بیشتری می باشد. در ادامه به مزیت های بوتاکس معده اشاره کرده‌ ایم :

  • بوتاکس معده دارای دوره نقاهت بسیار کوتاهی می باشد.
  • مدت زمان بوتاکس معده بین 20 الی 30 دقیقه متغیر است.
  • بوتاکس معده نیازی به بستری شدن ندارد.
  • این روش از طریق اندوسکوپی و با بی حسی و بدون درد انجام می شود.
  • بوتاکس معده به صورت خیلی موثر منجر به کم شدن اشتها می گردد.
  • این روش برای دسته ای از افراد که دارای اضافه وزن زیادی نیستند ، روش مناسبی است.
  • با این روش ، تزریق بوتاکس برای لاغری ، بدون اینکه برشی بر روی بدن ایجاد شود ، صورت می گیرد.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در اصفهان

بوتاکس در اصفهان از چه سنی مناسب است ؟

بوتاکس در اصفهان

به صورت عمومی ، نمی توان سن خاصی را برای بوتاکس مشخص کرد. به طوری که نمی توان یک سن مشخص را برای تزریق بوتاکس و برای تمامی افراد اعلام نمود. با این حال ، اینطور می توان گفت که بوتاکس برای تمامی افراد بزرگسال که دارای بیش از هجده سال سن هستند ، روشی مناسب می باشد. به طوری که پس از تزریق بوتاکس ، تمامی چین و چروک های روی پوست به مرور از بین می روند و شادابی و نشاط به پوست باز می گردد.

پزشکان متخصص توصیه می کنند که افراد در میانه های دهه سوم زندگی خود و در سنین بین بیست الی سی سالگی ، اقدام به تزریق بوتاکس نمایند. اینگونه از ایجاد چین و چروک های جدید در پوست جلوگیری می شود. تزریق بوتاکس در این سنین تاثیر بسیار زیادی را در جلوگیری از ایجاد چین و چروک های جدید و عمیق شدن آن ها دارد.

با این حال ممکن است برخی از افراد در سنین بالاتر و در دهه چهارم زندگی خود ، نیاز به تزریق بوتاکس داشته باشند. در این سنین ، بوتاکس دارای تاثیرات پیشگیری کننده بالایی نیست اما با این حال در رفع چین و چروک های روی صورت موثر می باشد و در نهایت به جوانسازی پوست کمک می کند.

بنابراین هر یک از افراد باید بر اساس ویژگی های وضعیت پوست خود ، ژنتیک و سبک زندگی که دارند ، برای تزریق بوتاکس اقدام کنند. زیباجویان می توانند در این زمینه با پزشک خود نیز مشورت کنند.

مرتبط بخوانید : دکتر تزریق مزوژل در اصفهان

چند بار می توان بوتاکس انجام داد ؟

تعداد دفعاتی که افراد می توانند بوتاکس انجام دهند ، جزو دغدغه هایی است که برای افراد وجود دارد. دلیل این موضوع این است که بوتاکس یک روش موقتی می باشد و اثرات آن پس از چند ماه از بین می رود. به همین دلیل باید تزریق بوتاکس در اصفهان ، هر چند ماه یکبار تکرار شود تا تاثیرات آن در جوانسازی پوست باقی بماند.

به طور کلی تزریق چندین و چند باره بوتاکس ، مشکل ساز نخواهد بود ؛ البته در صورتی که افراد زیر نظر پزشک متخصص برای اینکار اقدام کنند. از سویی دیگر افراد نباید در استفاده از بوتاکس نیز زیاده روی کنند ؛ دلیل این موضوع این است که در بلندمدت منجر به تضعیف عضلات می گردد.

بنابراین در تعداد دفعات تزریق بوتاکس ، محدودیتی وجود ندارد مگر در شرایطی که برای افراد مشکل ایمنی و یا حساسیتی ایجاد گردد و پزشک ادامه فرآیند تزریق بوتاکس را به صلاح فرد تشخیص ندهد. در چنین شرایطی می توان از روش های جوانسازی دیگری برای پوست از جمله تزریق ژل ، انواع جراحی و یا روش های مناسب برای جوانسازی پوست و … استفاده کرد. تزریق بوتاکس هر سه الی چهار ماه یکبار بلامانع است.

قیمت بوتاکس در اصفهان

قیمت بوتاکس در اصفهان نیز مقدار ثابت و مشخصی نیست و بر اساس فاکتورهای متعددی ، این هزینه نیز دستخوش تغیراتی می شود. در ادامه به مهم ترین عوامل تاثیرگذار در هزینه و قیمت بوتاکس در اصفهان اشاره کرده‌ ایم.

  • شهر محل قرار گیری کلینیک و یا مطب پزشک انتخابی
  • دستمزد پزشک بر اساس میزان تجربه و تخصص او
  • مقدار بوتاکس تزریقی
  • ناحیه تزریق بوتاکس
  • برند بوتاکس مورد استفاده
  • و …

آیا بوتاکس در اصفهان باعث افتادگی پلک می شود ؟

یکی از مشکلات رایج بعد از تزریق بوتاکس ، افتادگی پلک است. درحقیقت برخی از افراد پس از تزریق بوتاکس ، پتوز پلک و یا افتادگی پلک را تجربه می کنند. البته در صورتی که تزریق بوتاکس توسط یک فرد ماهر صورت بگیرد ، احتمال افتادگی پلک بسیار کم تر خواهد بود.

افتادگی پلک در دو حالت پس از تزریق بوتاکس در اصفهان رخ می دهد که در ادامه به این دو حالت اشاره‌ کرده‌ ایم :

  • تزریق بوتاکس پیشانی : در صورتی که بعد از تزریق بوتاکس پیشانی ، بوتاکس به عضله فرونتالیس  گسترش پیدا کند ، ناشی از شل شدن بیش از اندازه ابرو ، به پلک بالایی فشار وارد می شود و افراد شاهد افتادگی پلک خود خواهند بود.
  • تزریق بوتاکس خط اخم : با تزریق بوتاکس خط اخم ، در صورت گسترش بوتاکس به بالابرنده  ، مشکل افتادگی پلک ایجاد می شود.

تزریق بوتاکس بیش از اندازه و یا تزریق بوتاکس در محل نامناسب نیز منجر به بروز عارضه افتادگی پلک می شود. همینطور در صورت عدم توجه زیباجو به مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس و همینطور دراز کشیدن و یا خم شدن بلافاصله بعد از تزریق این ماده در صورت نیز ممکن است این مشکل ایجاد شود.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز رفع غبغب در اصفهان

سوالات متداول

  • بهترین مرکز بوتاکس در اصفهان کجاست ؟

بهترین مرکز بوتاکس در اصفهان را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • هزینه تزریق بوتاکس در اصفهان چقدر است ؟

هزینه تزریق بوتاکس در اصفهان به ناحیه تزریق بوتاکس ، مقدار بوتاکس تزریقی ، برند بوتاکس ، دستمزد پزشک و … بستگی دارد.

  • آیا تزریق بوتاکس در اصفهان دارای عارضه جانبی خطرناکی هست ؟

خیر ، در صورتی که برای تزریق بوتاکس به بهترین کلینیک های زیبایی مراجعه کنید ، این خدمات زیبایی عارضه خطرناکی را نخواهد داشت.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.

همچنین ببینید

بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان

بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان

بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان کیست ؟ با ارزیابی بدن ، می توان …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *