بهترین میکروبلیدینگ کار در اصفهان 💎 10 بهترین مرکز میکروبلیدینگ در اصفهان + نظرات مراجعین

بهترین میکروبلیدینگ کار در اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در اصفهان کجاست ؟ هر کدام از اجزایی که در صورت وجود دارد ، برای داشتن چهره ای زیبا و تاثیر گذار بسیار مهم می باشند. داشتن ابروهایی خوش فرم و پرپشت از مهم ترین مواردی که امروزه افراد برای داشتن چهره ای زیبا به آن توجه دارند. برخی از افراد به طور مادر زادی دارای ابروهای کم پشت و نازکی هستند. همینطور برخی از افراد نیز به مرور و با افزایش سن دچار ریزش در ناحیه ابرو می شوند و نیاز به ترمیم ابرو دارند. از پرطرفدارترین روش ها برای رفع نواقص ابرو ، میکروبلیدینگ است. از روش های موقتی که منجر به از بین رفتن عیوب ابرو به طبیعی ترین روش می گردد. در ادامه این مقاله از سایت پاسخ تو ، قصد داریم تعدادی از بهترین مراکز میکروبلیدینگ در اصفهان را معرفی کنیم.

مرتبط بخوانید : فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ 

معرفی بهترین مرکز میکروبلیدینگ در اصفهان

اگر شما نیز در پیدا کردن یک مرکز معتبر با میکروبلیدینگ کار حرفه ای برای رفع عیوب ظاهری ابروهای خود هستید ، در ادامه همراه ما باشید تا با مراکز معتبر در این زمینه آشنا شویم. اگر شما نیز مرکز معتبری را می شناسید ، حتما در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

مرکز میکروبلیدینگ زهرا خشوعی

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان سعادت آباد ، خیابان مصلی ، مقابل هایپرمی ، کلینیک زیبایی زهرا خشوعی
  • شماره تماس : 031336626273 – 09026581508

مرکز میکروبلیدینگ مریم اسدالهی – بهترین مرکز میکروبلیدینگ در اصفهان

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان ملاصدرا ، کوچه 12 ، سالن زیبایی مریم اسدالهی
  • شماره تماس : 09363333903

سالن زیبایی تندیس

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خمینی شهر ، منظریه ، میدان نماز ، بلوار دانشجو ، روبه روی درب ورودی بازار ، کوچه فجر 1
  • شماره تماس : 09366115460

مرکز تخصصی تاتو مینا طاهریان

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، نبش داروخانه دی ، کوچه 31 ، مجتمع پردیس ، طبقه 3 ، واحد 13
  • شماره تماس : 03132232892

مرکز مهتاب سجادیه – بهترین مرکز میکروبلیدینگ در اصفهان

بهترین مرکز میکروبلیدینگ در اصفهان

  • آدرس : اصفهان ، شیخ صدوقی شمالی ، بعد از دبیرستان امام صادق ، کنار گذر پل میر
  • شماره تماس : 09138000767 – 09138000422

مرتبط بخوانید : کاشت ابرو خوبه یا نه ؟ – هر آنچه باید قبل از کاشت ابرو بدانید

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

میکروبلیدینگ از روش های آرایشی نیمه دائم است که برای اصلاح ابرو و رفع نواقص آن کاربرد دارد. در این روش فرم ابرو ها بر اساس سلیقه و خواسته متقاضی و همینطور اجزای صورت او در مدل های مختلفی قابل تغییر است.

پس از میکروبلیدینگ ، افراد نیازی به استفاده از ژل ابرو و یا مداد و سایه ابرو ندارند. به طوری که ابروهای آن ها همیشه خوش حالت و زیبا است. با این روش افراد حداقل یک سال از آرایش ابروهای خود راحت می شوند.

این روش ، یک روش اصلاحی پیشرفته است که در آن نواحی خالی ابرو توسط میکروبلیدینگ کار با استفاده رنگ مخصوص و بر اساس سلیقه مشتری پر می شود. به طوری که از یک قلم مخصوص و دستی که دارای شیب ملایمی است ، استفاده می گردد. معمولا بر روی آن 10 تا 12 عدد سوزن قرار دارد که به ایجاد نتایج طبیعی پس از کار کمک می کند. در داخل قلم ، بر اساس سلیقه زیبا جو و رنگ پوست و نوع چهره فرد ، از رنگ مخصوص استفاده می گردد. میکروبلیدینگ کار با ایجاد خراش های جزئی و اریب ، خطوطی هم راستای خطوط ابروی فرد ایجاد می کند.

مراحل انتخاب بهترین مرکز میکروبلیدینگ در اصفهان

از موضوعات مهم پیرامون میکروبلیدینگ ابرو ها این است که این روش به صورت دستی انجام می شود. به همین دلیل بسیار مهم است که به صورت دقیق انجام شود و لرزشی در دست افراد وجود نداشته باشد. چراکه در این صورت منجر به عدم قرینه سازی ابرو ها می گردد. از همین رو توصیه می کنیم که در انتخاب بهترین مرکز میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان حساسیت به خرج دهید. در ادامه به موارد مهم در انتخاب بهترین مرکز میکروبلیدینگ در اصفهان اشاره کرده ایم :

انجام تحقیقات اولیه

میکروبلیدینگ از جمله خدماتی است که ظرافت در آن بسیار مهم است و نیازمند مهارت و تخصص است. بهتر است اگر تصمیم به انجام میکروبلیدینگ گرفته اید ، حتما به صورت اینترنتی و مجازی ، بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات را بررسی کنید و سعی کنید از مراکز معتبر خدمات دریافت کنید. اینگونه از کیفت کار اطمینان خواهید داشت. ضمن اینکه خطری برای سلامتی شما نیز ایجاد نمی شود. بهترین مرکز میکروبلیدینگ در اصفهان مکانی است که دارای مجوزها و مدارک لازم برای انجام این کار باشد.

مرتبط بخوانید : کاشت ابرو در اصفهان – لیست معتبرترین مراکز کاشت ابرو در اصفهان

بررسی سوابق کاری و دیدن نمونه کار های بهترین مرکز میکروبلیدینگ در اصفهان

اگر پس از تحقیقات کافی ، یک مرکز میکروبلیدینگ را انتخاب کردید ، حتما نمونه کارهای میکروبلیدینگ کار را بررسی کنید. اینگونه می توانید از کیفیت کارهای او مطلع شوید. البته بهترین روش حضور در محل و بررسی کارها از نزدیک است. اینگونه می توانید با افرادی که خدمات دریافت کرده اند نیز صحبت کنید و از نظر آن ها پیرامون خدمات دریافتی مطلع گردید.

قیمت

یکی دیگر از معیارهای انتخاب بهترین مرکز میکروبلیدینگ در اصفهان‌ ، میزان هزینه دریافی است. بهتر است به دنبال مرکزی باشید که ضمن ارائه خدمات باکیفیت ، دارای قیمت های به صرفه ای نیز باشد. از سویی دیگر نیز به دنبال دریافت خدمات ارزان نباشید ، در نظر داشته باشید که میکروبلیدینگ یک روش نیمه دائمی است و تا مدت ها بر روی ابروهای شما باقی می ماند ، به همین دلیل نباید کیفیت را فدای هزینه نمایید.

مرتبط بخوانید : بوتاکس ابرو در اصفهان – فهرست 10 تایی مراکز بوتاکس ابرو در اصفهان

سوالات متداول

  • بهترین مرکز میکروبلیدینگ در اصفهان کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مراکز میکروبلیدینگ در اصفهان را معرفی کرده ایم.

  • هزینه میکروبلیدینگ در اصفهان چقدر است ؟

قیمت میکروبلیدینگ در اصفهان بر اساس فاکتورهای مختلفی متغیر است. بهتر است برای اطلاع از قیمت با مرکز مورد نظر خود تماس بگیرید.

  • آیا میکروبلیدینگ روشی دائمی و ماندگار است ؟

خیر ، میکروبلیدینگ روشی نیمه دائمی و موقت برای رفع نواقص ابروها می باشد و طی یک بازه زمانی یک الی دو ساله کمرنگ می شود.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان

بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان

بهترین متخصص پوست و مو در اصفهان کیست ؟ با ارزیابی بدن ، می توان …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *