فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ 💎

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ چیست ؟ برای بسیاری از خانم ها که علاقه مند به استفاده از تکنیک ها و روش های آرایش دائم و نیمه دائم ابروهای خود هستند ، این سوال وجود دارد که چه تفاوتی میان فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ وجود دارد. هر یک از این روش ها دارای ویژگی هایی است که در ادامه قصد داریم پیرامون هر یک توضیحاتی را ارائه دهیم. برای آشنایی با فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ در ادامه همراه ما باشید.

فیبروز ابرو چیست ؟

فیبروز ابرو از روش های جدید و آرایش های نیمه دائم است که برای افزایش زیبایی ابروها و از بین بردن نواقص ابرو کارایی دارد.  این روش به صورت دستی و با استفاده از سوزن های مخصوص انجام می شود. در روش فیبروز ، بین ابروها هاشورها و یا خط هایی را ایجاد می کنند و اینگونه نواقص ابرو را می پوشانند. در واقع هدف از انجام فیبروز ابرو از بین بردن نواقص ابرو و همینطور تغییر دادن طرح و رنگ ابروها است.

مرتبط بخوانید : فیبروز ابرو – بهترین مرکز فیبروز ابرو در تهران

میکروبلیدینگ چیست ؟

در بررسی فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ، پس از آشنایی با تعریفی از فیبروز ابرو ، بهتر است با تعریفی از میکروبلیدینگ نیز آشنا شویم. در روش میکروبلیدینگ ابرو ها ، با استفاده از سوزن های ریز و مخصوصی ، خراش های ریزی بر روی پوست ایجاد می شود و اینگونه رنگ در زیر پوست تزریق می گردد. میکروبلیدینگ ابروها بر خلاف فیبروز ، نیازی به دستگاه و یا قلمی برای تزریق رنگ به زیر پوست وجود ندارد. پیگمنتر با فشار دست و سوزن این کار را انجام می دهد.

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ چیست ؟

هر دو روش فیبروز و میکروبلیدینگ برای زیبایی ابروها و رفع نواقص آن به کار برده می شوند. اما با این حال دارای تفاوت هایی با یکدیگر هستند که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم :

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ از نظر کیفیت رنگدانه ها

دانه های رنگی و یا رنگدانه ها ، مهم ترین بخش از خدمات فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو می باشند. در روش فیبروز معمولا از رنگدانه هایی که کیفیت بالایی دارند ، استفاده می شود. به طوری که به مروز زمان کمتر دچار تغییر می شوند. از سویی دیگر کیفیت بالای رنگدانه ها در افزایش میزان ماندگاری آن ها تاثیر گذار است.

این در حالی است که کیفیت رنگدانه های میکروبلیدینگ کمی پایین تر است و در بازه های زمانی زودتری نیاز به ترمیم دارد. چراکه به دلیل داشتن کیفیت پایین تر نسبت به فیبروز ، زودتر نیز پاک می شود و بنابراین در بازه های زمانی زودتری نسبت به فیبروز ابرو ها به ترمیم نیاز دارد.

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ از نظر تیغ و سوزن 

تیغ مورد استفاده در روش فیبروز مشابه با رنگدانه های این روش ، کیفیت بالایی دارد. به همین دلیل با استفاده از این روش می توان خطوط طبیعی تر و بهتری را بر روی ابرو ها ایجاد نمود. بر خلاف روش فیبروز که تیغ های آن بسیار گران قیمت هستند ، تیغ های میکرو بلیدینگ را می توان در قیمت های ارزان تری خریداری نمود.

تیغ میکروبلیدینگ متشکل از 15 سوزن است که با استفاده ا آن ها می توان در مدت زمانی 20 الی 30 دقیقه ، ابروها را مرتب و زیبا کرد. تیغ هایی که یکبار مصرف هستند و پس از هر بار استفاده باید عوض شوند.

مرتبط بخوانید :کاشت ابرو خوبه یا نه ؟ – هر آنچه باید قبل از کاشت ابرو بدانید

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ از نظر ماندگاری 

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ

در روش فیبروز ، دانه های رنگی در روزهای اول به خصوص روزهای پنجم تا هفتم ، بسیار تیره هستند. پس از یک هفته نیمی از تیرگی خود را از دست می دهند. در ادامه فرق فیبروز و میکروبلیدینگ را از نظر ماندگاری بررسی کرده ایم.

ماندگاری فیبروز

میزان ماندگاری فیبروز وابسته به میزان چربی پوست افراد است. هرچه پوست فرد خشک تر باشد ، میزان ماندگاری فیبروز ابرو نیز بیشتر خواهد بود. اما به طور کلی ماندگاری فیبروز ابرو بین ده ماه الی 12 ماه متغیر است. در صورتی که پوست فرد خیلی چرب باشد ، این زمان به شش الی هفت ماه کاهش پیدا می کند.

ماندگاری میکروبلیدینگ

میزان ماندگاری فیبروز با میکروبلیدینگ بسیار متفاوت است. در روش میکروبلیدینگ از خراش های بیشتری استفاده می شود. با اینکه رنگدانه های فیبروز قوی تر است اما تیغ میکروبلیدینگ به گونه ای است که این روش ماندگاری بیشتری دارد. میکرو بلیدینگ به طور متوسط بین شش ماه الی دو سال ماندگاری دارد. هر چند پوست افراد نیز در کاهش و یا افزایش این بازه زمانی تاثیرگذار هستند.

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ از نظر نتیجه نهایی 

از تفاوت های اصلی بین فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ ، در نتیجه نهایی است. تیغ فیبروز ابرو به گونه ای است که پس از پایان ، نتیجه طبیعی تر است. بنابراین اگر مایل هستید که در پایان ظاهر ابروهای شما طبیعی جلوه کند ، بهتر است فیبروز را انتخاب کنید.

سوالات متداول 

  • فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ چیست ؟

این دو روش برای زیبایی ابروها و رفع نواقص آن ها مورد استفاده قرار می گیرند اما دارای تفاوت هایی هستند که در متن مقاله فوق به آن ها اشاره کرده ایم.

  • انجام فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ ، کدام یک با درد بیشتری همراه است ؟

برای انجام هر دو خدمات از بی حس کننده موضعی استفاده می شود. اما میزان درد در روش میکروبلیدینگ کمی بیشتر از روش فیبروز می باشد.

  • فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ از نظر هزینه چیست ؟

معمولا هزینه میکروبلیدینگ ابرو کمتر از فیبروز می باشد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

پاکسازی پوست مختلط

پاکسازی پوست مختلط 💎 5 مرحله پاکسازی پوست مختلط

پاکسازی پوست مختلط چگونه باید انجام شود ؟ پوست مختلط ترکیبی از پوست خشک و …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *