مزوتراپی مو در اصفهان 💎 فهرست 10 تایی مراکز مزوتراپی مو در اصفهان

مزوتراپی مو در اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

مزوتراپی مو اصفهان یکی از روش های درمانی و زیبایی برای کسانی که خواهان موهای بهتر و پرپشت تر هستند. یکی از فاکتورهای زیبایی برای زنان و مردان ، داشتن موهای پرپشت و زیبا است.

بوسیله مواد مغذی و ویتامینه که در داروها و کوکتل های مزوتراپی مو است شما میتوانید موهای آسیب خورده و کم پشت خود را درمان کنید. این کوکتل ها و داروها از طریق تزریق به نواحی آسیب خورده و کم پشت طی جلسات متوالی به رشد مو کمک شایانی میکنند.

موهای سالم و زیبا ضمن اینکه اعتماد به نفس افراد را افزایش می دهد ، سبب می شود که آن ها جوان تر از همیشه به نظر برسند و احساس خوبی نسبت به خود داشته باشند. گاهی برخی مشکلات محیطی و روانی منجر به خطر افتادن سلامت موها می شود به همین دلیل افراد دچار ریزش مو می شوند. که با مزوتراپی مو میتوانید بر این مشکلات

فائق آیید.

این روش مزوتراپی فقط برای موهای سر نیست و اگر شما از کم پشتی و ریزش موهای ابرو هم رنج میبرید، میتوانید مزوتراپی ابرو نزد یک فرد متخصص داشته باشید.

در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین مرکز مزوتراپی مو در اصفهان آشنا شویم بدیهی است که برای رسیدن به لیست بهترین مراکز مزوتراپی مو در اصفهان نیازمند نظرات شما عزیزان هستیم پس در انتهای مطلب تجربیات خود را از انجام مزوتراپی در مراکز مختلف با ما درمیان بگذارید.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز کاشت ابرو در اصفهان

 معرفی بهترین مرکز مزوتراپی مو در اصفهان 

بدیهی است دریافت خدمات مزوتراپی موها در مراکز و کلینیک های معتبر منجر به دریافت نتیجه مطلوب تر خواهد شد. بنابراین سعی کنید برای دریافت این خدمات به بهترین مراکز که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم ، مراجعه کنید:

کلینیک تخصصی مزوتراپی مو و زیبایی سینایار

مزوتراپی مو در اصفهان

 این مرکز تخصصی مزوتراپی مو با همکاری با پزشکان متخصص که دارای بردهای تخصصی زیبایی و کادر مجرب تکنسین  هستند، همچنین دارا بودن شعب مختلف در داخل و خارج ایران و استفاده از تجهیزات و دستگاهای بروز در زمینه درمانی و زیبایی یکی از بهترین گزینه های شما زیباجویان اصفهانی خواهد بود.

شماره تماس : ۰۹۱۰۹۱۰۵۴۹۴  – ۰۳۱۳۶۶۴۰۰۰۸

واتساپ :

آدرس:  اصفهان – خیابان شیخ صدوق شمالی – نبش کوچه ۴۱   لوکیشن : مسیریابی

مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی مو اصفهان

یکی از روش های موثر در درمان ریزش موها ، مزوتراپی می باشد که ضمن درمان ریزش مو ، امکان رشد و رویش موهای بیشتر در پوست سر را نیز برای زیباجویان فراهم می کند.

در این روش پزشک از سوزن های بسیاری ریزی استفاده می کند و مواد مغذی ، مواد معدنی ، ویتامین ها و … را به عمق یک میلیمتری پوست سر تزریق می کند. بهترین عمق برای رسیدن مواد مزوتراپی مو در پوست سر همین میزان است چرا که پیاز مو در این عمق از پوست سر قرار دارد.

البته لازم است اشاره کنیم که متخصصان پوست و مو بر این باور هستند که علاوه بر دریافت روش های درمانی ، زیباجویان باید برای داشتن موهای زیبا و سالم و پرتراکم علاوه بر استفاده از روش های درمانی مثل مزوتراپی مو میبایست تغذیه مناسب داشته و ضمن دوری از عوامل مضر مثل مشروبات الکی یا سیگار از مکمل های غذایی نیز استفاده کنند .

مزوتراپی روشی می باشد که طی آن مواد مغذی به طور مستقیم وارد ریشه موها می شود به همین دلیل دارای اثربخشی سریع و البته ماندگار است.

مرتبط بخوانید: بهترین مرکز کراتینه مو در اصفهان

هزینه مزوتراپی مو در اصفهان 

مزوتراپی مو در اصفهان

هزینه مزوتراپی در اصفهان همواره به عوامل مختلفی بستگی دارد ، ولی آنچه که در کلینیکهای متفاوت دیده شده هزینه ای حدود 500 تا 1/500 برای هر جلسه نیز قیمت میدهند که ممکن است قیمت گفته شده در برخی کلینیکها کمتر و یا بیشتر از رقم تخمین زده شده باشد.

البته با توجه به نوسان قیمت ها مخصوصا در مورد داروهایی مثل مزوتراپی که وارداتی هستند قیمت واحدی را نمیشود عنوان کرد ، اما حتما قبل از انجام مزوتراپی مو ، برند مورد استفاده را سوال کنید تا از تناسب کیفیت مواد با قیمت آن مطمئن باشید.

جهت استعلام قیمت و گرفتن مشاوره تخصصی از یکی از بزرگترین مراکز مزوتراپی در اصفهان، روی تصویر زیر کلیک کنید یا با شماره زیر تماس بگیرید:

هزینه مزوتراپی مو در اصفهان

ولی به طور کلی قیمتهای مزوتراپی مو در اصفهان بسته به عوامل ذیل متفاوت است:

نیاز به تجدید جلسات مزوتراپی مو اصفهان

اگر موی سر شما نیاز به تجدید جلسات برای رسیدن به حالت نرمال و فوق العادگی دارد ، برای حصول نتیجه بهتر باید این کار را به دفعات انجام دهید و همین امر سبب بهبود شرایط موی شما میشود ، سعی کنید تعداد جلساتی که برایمو نیاز است را از پزشک بپرسید و برا پرداخت هزینه برنامه ریزی کنید تا در اواسط کار ، امز مستمز مزوتراپی مو را بی فایده رها نکنید.

وضعیت موهای مراجعه کننده

بی شک فردی که یک نقطه از موهایش دارای ریزش است با فردی که قسمتهایی از موهایش رو به طاسی است هزینه اعلامی متفاوت خواهد بود چرا که از مواد بیشتر و جلسات بیشتر برای رفع مشکل ریزش مو استفاده شده است.

دوز مصرفی دارو ها تاثیرگذار در هزینه مزوتراپی مو در اصفهان

گاهی پیش می آید که یک نقطه در سر ، هدف مزو قرار میگیرد ولی به دلیل حاد بودن آن موقعیت دوز مصرفی داروی مزوتراپی بیشتر است و به میزان زیادی از مواد تزریقی استفاده میگردد. و از عوامل تعیی کننده متغییر بودن قیمتها برای هر شخصی نسبت به شخص دیگر است.

مهارت پزشک در انجام مزوتراپی

معروفیت و مهارت پزشک هر چه بیشتر باشد یقینا در افزایش هزینه مزوتراپی مو تاثیر گذار است .چرا که یک پزشک حاذق و معتبر بوسیله تجربه ای که در این زمینه به دست آورده است ،باعث میشود مراجعه کننده به هدف خود نائل شود و از صرف هزینه و وقت اضافی جلوگیری گردد.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر در اصفهان

مزوتراپی ابرو و تفاوت آن با مزوتراپی مو

مزوتراپی ابرو در اصفهان

از آنجا که مزوتراپی یکی از روش های تاثیر گذار در رشد و تقویت ریشه مو میباشد . این قابلیت و این روش در مورد ابرو نیز بکار میرود. و تفاوتی خاصی بین مزوتراپی مو و مزوتراپی ابرو وجود ندارد.

مزوتراپی ابرو در اصفهان برای بسیاری از زیباجویانی که گلایه از سستی ریشه ابرو ، نازک شدن تارهای ابرو یا کم پشتی آن دارند .  شیوه ای عالی است که حتی ممکن است نیاز آن ها به روش های دیگر مثل کاشت ابرو در اصفهان را مرتفع کند .

علاوه بر این اصولا نتیجه مزوتراپی بسیار نچرال و طبیعی بوده و این امتیاز این روش نسبت به کاشت است . البته توجه داشته باشید که مزوتراپی مو و ابرو برای همگان مناسب نیست و در مواردی به تشخیص پزشک متخصص شیوه جوابگو ممکن است کاشت باشد.

مرتبط بخوانید: مرکز تخصصی رنگ و مش در اصفهان

 تاثیر مزوتراپی در بهترین مرکز مزوتراپی مو در اصفهان 

بهترین مرکز مزوتراپی مو در اصفهان

میزان اثرگذاری مزوتراپی مو در افراد مختلف با یکدیگر تفاوت دارد و به طور کلی نمی توان در مورد میزان اثرگذاری این روش نظر قطعی داد. اما بر اساس نتایج تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است ، مزوتراپی موها دارای فواید بسیاری برای جوانسازی مو ها می باشد.

در مزوتراپی مو موادی که به پوست سر تزریق میشود دارای جنبه تقویتی هستند . چون ماهیت مواد تزریقی مختلف است یا آنزیم است .یا گیاهی یا هورمون و یا ویتامین و فاکتورهای رشد میباشد که برحسب مورد یا به صورت تکی و محلول وار هستند .و به پوست سر تزریق میشوند یا به صورت کوکتلند و از مجموع چند فاکتور مهم ترکیب میشوند و به پوست سر تزریق میگردند.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز بوتاکس در اصفهان

عوارض مزوتراپی در بهترین مرکز مزوتراپی مو در اصفهان

بهترین دکتر مزوتراپی مو در اصفهان

مزوتراپی در صورتی که توسط متخصصان با تجربه و کاربلد انجام شود ، معمولا عوارض جانبی خاصی را به همراه ندارد. اما برخی از زیباجویان برخی عوارض جانبی مزوتراپی مو شامل موارد زیر را گزارش کرده اند :

  • خارش
  • قرمزی
  • حالت تهوع
  • درد
  • حساسیت
  • ورم
  • کبودی
  • برجستگی در محل تزریق
  • عفونت
  • زخم
  • حساسیت به لیستین موجود در داروی مزوتراپی

آیا مزوتراپی مو سبب سردرد میشود؟

عوارض متعددی که بعد از مزوتراپی ممکن است برای فرد زیباجو ایجاد گردد را بیان نمودیم. منتها سوالات متعددی در ارتباط با مزوتراپی موی سر و ایجاد سردرد و یا تشدید سردرد وجود دارد که در این مقاله سعی میکنیم در چند سطر کوتاه پاسخ دهیم.

تحقیقات هیچ رابطه مستقیمی بین مزوتراپی و سر درد را ثابت نمیکند. به این مفهوم که تزریق مواد مزوتراپی مو حتما سبب ایجاد سردرد نمیشود.ولی در برخی افراد همانطور که ممکن است سبب تورم و خارش گردد در برخی افراد دیگر هم ممکن است سبب ایجاد سردرد و یا تشدید سردرد میگرنی شود. که به دلیل این که این عارضه خیلی زود از بین میرود و کاملا موقتی است مشکلی ایجاد نمیکند. و با استراحت از بین میرود. و موردی نیست که به خاطر آن از مزایای بسیار عالی مزوتراپی چشم پوشی کنیم.

چه افرادی مناسب مزوتراپی مو اصفهان نیستند؟

بهترین مرکز مزوتراپی مو در اصفهان

به دلیل اینکه مزوتراپی مو اصفهان یک روش غیر جراحی است. و با ترکیب ویتامین ها و آمینو اسیدها و مواد معدنی سبب توقف ریزش موها میشوند. و در حقیقت فولیکول مو را تقویت میکنند ، اکثر افراد میتوانند از این روش برای توقف ریزش ابرو ها و استفاده کنند. مگر دسته ای از افراد که به دلایل ذیل مشکل ساختاری برای ریزش موی خود دارند.

مزوتراپی ابرو در اصفهان و مزوتراپی مو برای این دسته افراد پاسخگو نیست:

  • افرادی که شیمی درمانی میشوند.
  • افرادی که باردار هستند و به همین علت دچار ریزش شده اند.
  • افرادی به دلیل وراثت و ژن ، موهای کم پشتی دارند.
  • افرادی که دارای بیماری باکتری ترپونما پالیدوم یا همان عفونت سیفلیس هستند.

توصیه های بهترین دکتر مزوتراپی مو در اصفهان

بهترین دکتر مزوتراپی مو در اصفهان

بعد از انجام مزوتراپی مو و ابرو باید یکسری از دستور العملهایی که بهترین دکتر مزوتراپی مو ارائه میکند را انجام دهید تا بهترین نتیجه ممکن را از این امر دریافت کنید.

به بدنتان آب برسانید

آب کافی بنوشید و نکدارید بدنتان دهیدتراته شود.

عدم خارش ناحیه تزریق شده

آن قسمتی که مورد هدف مزوتراپی بوده است را نخارانید.

خودداری از رفتن به مکانهای آلوده

به مکانهای دارای آلودگی بسیار و پر از خاک و دوده نروید و در صورتیکه مجبور به رفتن شدید سر خود را با پارچه ای بپوشانید.

عدم استحمام تا مدت معین

بلافاصله بعد از مزوتراپی مو به دستور پزشک فورا دوش نگیرید و بعد از آن هم با شوینده های ملایم سر خود را بشورید.

عدم استایل مو

تا مدتی که پزشک دستور میدهد به آرایشگاه نروید و از سشوار و اتوی داغ استفاده نکنید.

خودداری ار مصرف مواد شیمیایی

به دستور پزشک تا مدتی به موهایتان اسپری فیکس کننده مو و یا ژلهای حالت دهنده نزنید.

آیا بعد از کاشت ابرو میتوان مزوتراپی ابرو در اصفهان داشت؟

مزوتراپی ابرو در اصفهان

بعد از اینکه کاشت ابرو صورت میگیرد به دلیل اینکه گرافتهای منتقل شده از موی سر به ناحیه ابرو هنوز بسیار متزلزل هستند و زمان میبرد که جایگاه ثابت خود را بر روی ابروها پیدا کنند ، باید مدتی در حدود یک ماه و یا بیشتر صبر کرد تا از کاشت ابروها بگذرد، به همین دلیل است که گفته میشود ناحیه عمل کاشت ابرو به هیچ وجه دستکاری نگردد و حتی ابروهایتان را رنگ نکنید.

اما بعد از گذشت این زمان که فولیکولهای مو جای خود را در روی ابرو مستحکم کردند میتوانید مزوتراپی ابرو داشته باشید.

بعد از کاشت ابرو چه نیازی به مزوتراپی ابرو است؟

در جواب این پرسش باید گفت اگر مزوتراپی ابرو صورت گیرد لازم نیست که برای رویش مجدد ابروها تا یکسال زمان صرف کنید و مزوتراپی ابرو این کمک را به شما میکند که زودتر به هدف خود از کاشت ابرو برسید چرا که در این روش با کمک نیدل های بسیار ریز مواد تقویتی و مینرال ها به سطح میانی پوست ابرو وارد میشوند و پروسه پر تراکم تر شدن ابرو را تسهیل میبخشند.

بنابراین میتوانید بعد از کاشت ابرو با سپری شدن مدت زمانی که در صلاحدید پزشک است ، مزوتراپی ابرو داشته باشید.

سوالات متداول

  • بهترین مراکز مزوتراپی مو در اصفهان کجاست ؟

در متن مقاله فوق لیستی از بهترین مراکز مزوتراپی مو در اصفهان را معرفی کرده ایم.

  • مزوتراپی مو چگونه انجام می شود ؟

طی روش این روش ، مجموعه ای از مواد مغذی و ویتامین های مورد نیاز برای پوست سر و رویش موها ، توسط سوزن های ظریفی در عمق یک تا چهار میلیمتری پوست سر تزریق می گردد.

  • آیا مزوتراپی مو دارای عوارض جانبی نیز می باشد ؟

 از روش های کم تهاجم و بی خطر است .که دارای کم ترین عوارض جانبی ممکن است .اما با این حال در متن مقاله فوق به برخی عوارض شایع آن اشاره کرده ایم.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

هایفوتراپی صورت در اصفهان

هایفوتراپی صورت در اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در اصفهان

یکی از طبیعی ترین و قابل پیش بینی ترین اتفاقاتی که ممکن است برای هر …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *