کلینیک زیبایی خانه اصفهان 💎 معرفی 5 کلینیک زیبایی برتر خانه اصفهان + نظرات

کلینیک زیبایی خانه اصفهان

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

آیا به دنبال بهترین کلینیک زیبایی در خانه اصفهان هستید ؟ ما این مقاله از وبسایت پاسخ تو را به معرفی بهترین کلینیک های زیبایی در محدوده خانه اصفهان برای شما عزیزان اختصاص داده ایم. امروزه با توجه به افزایش تقاضا برای دریافت خدمات زیبایی ، شاهد تاسیس کلینیک های زیبایی متعددی در شهر اصفهان می باشیم که هر یک خدمات زیبایی متنوعی را به زیباجویان ارائه می دهند. اما اگر به دنبال بهترین کلینیک زیبایی خانه اصفهان برای دریافت خدمات زیبایی با کیفیت و با قیمت و هزینه مناسب هستید ، در ادامه همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در اصفهان – لیست 10 تایی کلینیک زیبایی اصفهان 1402

معرفی بهترین کلینیک زیبایی خانه اصفهان

امروزه افراد در سنین مختلف و فارغ از جنسیت ، به دنبال روش هایی برای افزایش سلامت پوست و مو و جوانسازی صورت خود هستند. با توچه به افزایش تقاضا برای دریافت خدمات زیبایی ، امروزه کلینیک های بسیاری نیز برای ارائه این دسته از خدمات به زیباجویان تاسیس شده اند.

اما با توجه به اینکه تمامی خدمات زیبایی به نوعی با زیبایی و همینطور سلامت پوست و مو در ارتباط هستند ، بایستی که برای دریافت آن ها به سراغ بهترین کلینیک های زیبایی بروید تا این خدمات را در سطح بالایی دریافت کنید.

به همین منظور در ادامه تعدادی از بهترین کلینیک های زیبایی خانه اصفهان را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم. در صورتی که قصد دریافت خدمات از هر یک از مراکز معرفی شده را دارید ، توصیه می کنیم ابتدا تحقیقات لازم را انجام دهید و سپس خدمات دریافت کنید تا در نهایت از خدمات دریافتی نیز رضایت داشته باشید.

مرکز زیبایی ژالان اصفهان

کلینیک زیبایی خانه اصفهان

  • آدرس : خانه اصفهان ، خیابان گلخانه ، نرسیده به چهار راه نیرو هوایی ، پلاک 28
  • شماره تماس یک : 03134343937
  •  شماره تماس دو : 03134344519
  • تلفن همراه : 09134033353

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر زاویه سازی صورت در اصفهان

در کلینیک زیبایی خانه اصفهان چه کارهایی انجام می شود ؟

در کلینیک های زیبایی ، خدمات زیبایی متنوعی به مشتریان ارائه می گردد. خدماتی که در حوزه زیبایی ارائه می شود ، با گذشت زمان و پیشرفت علم تغییر می کنند. به طوری که امروزه شاهده ارائه اواع خدمات زیبایی از سوی کلینیک ها و مراکز زیبایی می باشیم.  در ادامه قصد داریم پیرامون رایج ترین و پرطرفدارترین روش های زیبایی که در کلینیک های زیبایی ارائه می گردد ، توضیحاتی را ارائه دهیم.

فیشیال صورت از جدیدترین خدمات زیبایی

پوست صورت انسان به صورت دوره ای به پاکسازی نیاز دارد. فیشیال پوست جزو جدیدترین خدمات زیبایی می باشد که برای پاکسازی عمقی پوست صورت کاربرد دارد. پس از فیشیال پوست صورت سالم ، درخشان و شفاف به نظر می رسد. در این روش پوست در طی مراحل مختلفی پاکسازی می گردد و اینگونه تمامی جوش های سرسیاه ، کومودون های پوستی و … از بین می روند.

از مزیت های فیشیال پوست صورت می توان به جمع شدن منافذ باز در پوست های چرب ، برطرف شدن خشکی بیش از اندازه پوست و حالت پوست پوست شدن ، شفاف سازی پوست صورت ، برطرف کردن حالت کدری و تیرگی پوست ، برطرف شدن جای ترک بر روی روی پوست و همینطور جلوگیری از افتادگی و پیری پوست اشاره کرد.

مرتبط بخوانید : فیشیال صورت در اصفهان – فهرست 10 تایی مراکز فیشیال صورت در اصفهان

میکرونیدلینگ

در روش میکرونیدلینگ از غلطک هایی که دارای تعداد زیادی سوزن های بسیار ریز هستند ، استفاده می گردد. این روش با ایجاد زخم های کوچک بر روی پوست منجر به تحریک میزان کلاژن سازی در پوست می شود. نتیجه میکرونیدلینگ افزایش حجم پوست ، سفت تر شدن بافت پوست و جوانسازی آن است.

پی آر پی

پی آر پی و یا پلاسما درمانی از دیگر روش های مورد استفاده برای جوانسازی و ترمیم بافت های آسیب دیده پوست می باشد. در این روش پزشک به میزان بسیار کمی از بدن بیمار خون می گیرد و سپس پلاکت های آن را جدا کرده و پس غنی سازی به محل مورد نظر تزریق می کند. با تزریق پلاکت تلغیظ شده به بدن ، پس از بازه زمانی کوتاهی تمامی چین و چروک ها برطرف می شوند. ضمن اینکه این روش در درمان ریزش موی سر و موهای ابرو نیز تاثیر گذار می باشد.  از پی آر پی برای برطرف کردن تیرگی و پف دور چشم نیز استفاده می شود.

کربوکسی تراپی

در روش کربوکسی تراپی که از روش های محبوب برای جوانسازی پوست می باشد ، پزشک مقداری از گاز کربن دی اکسید را به داخل پوست بیمار منتقل می کند. گاز کربن دی اکسید پس از وارد شدن به بافت های بدن در قسمت های مورد نظر پخش می گردد. واکنشی که بدن انسان در برابر کربوکسی تراپی نشان می دهد ، افزایش خونرسانی و همینطور تغذیه سلول های زیر پوست است. ضمن اینکه این روش منجر به تحریک میزان کلاژن سازی در پوست نیز می گردد.

آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال که تحت عنوان امواج رادیوفرکانسی نیز شناخته می شود از دیگر خدمات زیبایی است که در آن انرژی از طریق سوزن های بسیار ریزی به لایه های زیرین پوست منتقل می گردد. نتیجه این خدمات زیبایی از بین رفتن آکنه های پوستی ، زخم های قدیمی ، منافذ باز پوست ، ترک های پوستی و … است.

مرتبط بخوانید: بهترین دکتر پوست در اصفهان

سوالات متداول

  • بهترین کلینیک زیبایی خانه اصفهان کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین کلینیک های زیبایی خانه اصفهان را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم.

  • هزینه دریافت خدمات از بهترین کلینیک زیبایی خانه اصفهان چقدر است ؟

هزینه دریافت خدمات از بهترین کلینیک زیبایی خانه‌ اصفهان وابسته به نوع خدماتی که مدنظر دارید ، متغیر می باشد.

  • در بهترین کلینیک های زیبایی خانه اصفهان چه خدماتی ارائه می گردد ؟

بهترین کلینیک های زیبایی خانه اصفهان‌ تمامی خدمات در لاین های پوست و مو ، تناسب اندام ، جراحی های زیبایی و … را پوشش می دهند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

هایفوتراپی صورت در اصفهان

هایفوتراپی صورت در اصفهان 💎 معرفی 8 بهترین مرکز هایفوتراپی صورت در اصفهان

یکی از طبیعی ترین و قابل پیش بینی ترین اتفاقاتی که ممکن است برای هر …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *