آموزش میکروبلیدینگ در رشت 💎 10 بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در رشت + نظرات مراجعین

آموزش میکروبلیدینگ در رشت

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در رشت کجاست ؟ یکی از تکنیک های آرایش دائمی ابروها ، هاشور زدن و یا سایه زدن ابروها با استفاده از قلم های نازک می باشد. به طوری که جوهر در سطح رویی پوست قرار می گیرد. با این روش می توان به راحتی ایرادات ابروها را برطرف کرد و شکل دلخواهی را به ابروها داد. هر چه ابروها زیباتر باشد ، جذابیت ظاهری فرد نیز بیشتر می گردد. یکی از رایج ترین روش ها برای طراحی نیمه دائم ابرو ها ، میکروبلیدینگ می باشد.

میکروبلیدینگ امری تخصصی است که در آن با استفاده از ابزار و وسایل مخصوص ، خطوطی را به صورت دقیق در لا به لای ابروها ترسیم می کنند. نحوه میکروبلیدینگ به گونه ای است که در آن از یک قلم که دارای چندین سوزن ریز است استفاده می شود و رنگ به سطح رویی پوست تزریق می گردد. با توجه به اینکه نتایج این روش بسیار طبیعی است ، امروزه دارای طرفداران زیادی می باشد. همین موضوع به عده ای دیگر از افراد انگیزه یادگیری این مهارت و کسب درآمد از طریق آن را داده است. به همین دلیل امروزه شاهد ایجاد آموزشگاه های مختلفی در زمینه آموزش میکروبلیدینگ در رشت می باشیم. در ادامه به جزئیات بیشتری از آموزش میکروبلیدینگ در رشت ، پرداخته ایم.

مرتبط بخوانید : بهترین میکروبلیدینگ کار در رشت – 10 بهترین مرکز میکروبلیدینگ در رشت + نظرات مراجعین

معرفی بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در رشت

در روش میکروبلیدینگ ، پیگمنتر سعی می کند با مهارتی که در این زمینه دارد ، تارهای ظریف و شبیه به تارهای موی ابرو را در لا به لای تارهای طبیعی ابرو ایجاد کند. اگر فردی که اینکار را انجام می دهد ، دارای تجربه و تخصص کافی باشد ، تارهای موی ایجاد شده بسیار شبیه به تارهای موهای ابرو خواهد بود و تشخیص آن ها دشوار تر می باشد و ظاهر ابروها طبیعی تر به نظر می رسد.

با توجه به اینکه میکروبلیدینگ ظاهر طبیعی را به ابروها می دهد. نتیجه آن ابروهایی زیبا و مرتب است. همین موضوع منجر به علاقه مندی افراد بسیاری به این روش شده است. ضمن اینکه علاقه مندی افراد زیادی به روش میکروبلیدینگ، منجر به ایجاد درآمد بالا برای افراد متخصص در این زمینه نیز شده است. از همین رو تعداد زیادی از افراد علاقه مند به یادگیری این روش می باشند تا بتوانند با ورود به بازار کار به درآمد بالایی برسند.

آموزش و خدمات آرایش دائم ساناز جعفری 

آموزش میکروبلیدینگ در رشت

  • آدرس : رشت ، بلوار سمیه ، برج کهن طبقه ۹
  • شماره تماس : –

مرتبط بخوانید : 10 بهترین دکتر تزریق ژل لب در رشت سال 1401 + نظرات مراجعین

آموزشگاه و سالن زیبایی نشمیل – آموزش میکروبلیدینگ در رشت

آموزش میکروبلیدینگ در رشت

  • آدرس : رشت ، گلسار ، بلوار سمیه ، خیابان ۱۳۰ ، توحید ۸
  • شماره تماس : –

سالن مریم حمزه ای 

آموزش میکروبلیدینگ در رشت

  • آدرس : الهیه ، خیابان فیاضی ، ساختمان میرا دور ، واحد 103 (دوره های آموزش میکروبلیدینگ توسط این مربی در رشت به صورت ورکشاپ های چند روزه برگزار می گردد.)
  • تلفن تماس : 09129512194

مرتبط بخوانید : آموزشگاه کاشت مژه در رشت – معرفی 10 بهترین آموزشگاه کاشت و اکستنشن مژه در رشت

میکروبلیدینگ چیست ؟

میکروبلیدینگ یک روش برای طراحی ابروها و رفع نواقص آن ها به شیوه ای طبیعی است. برای اینکار از ابزارهای مخصوصی استفاده می شود و حتما باید توسط یک متخصص با تجربه و حرفه ای صورت بگیرد. میکروبلیدینگ با استفاده از قلم مخصوص که شیارهایی را به صورت خطی ایجاد می کند ، انجام می شود.

سوزن مخصوص میکروبلیدینگ دارای 10 الی 12 سوزن ریز است. در دوره هایی که برای آموزش میکروبلیدینگ در رشت برگزار می شود ، هنرجویان با نحوه در دست گرفتن قلم و همینطور نحوه کشیدن خطوط بر روی پوست و در لا به لای تارهای ابروها آشنا می شوند. در میکروبلدینگ ، سوزن های قلم وارد پوست نمی شود و فقط بر روی سطح پوست به شکل کاملا سطحی و در حد ایجاد خراش کشیده می شوند.

نحوه کشیدن ابروها در میکروبلیدینگ نیز بسیار مهم است ، چراکه هنرجو باید بیاموزد که تارهایی مو را در بین ابروها و قسمت های خالی ایجاد کند. خط هایی که بسیار نازک و مشابه به یک تار مو می باشند.

مرتبط بخوانید : لیفت صورت با نخ در رشت – 10 بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در رشت

طراحی ابرو در آموزش میکروبلیدینگ در رشت

یکی از سرفصل های دوره های آموزش میکروبلیدینگ در رشت ، آموزش طراحی ابرو ها می باشد. برای اینکار از مداد های ساده استفاده می شود. طراحی ابروها ضمن اینکه باید اصولی و بر اساس فرم صورت هر فرد انجام شود ، باید مطابق با سلیقه و خواسته زیباجویان انجام شود.

پس از طراحی ابروها و رضایت مشتری ، باید رنگ مناسب با پوست و رنگ ابروی فرد انتخاب گردد. بهتر است در این مرحله رنگ انتخابی ، بسیار نزدیک به رنگ ابرو های خود فرد باشد تا اینگونه پس از اتمام کار ، نتیجه طبیعی تر به نظر برسد.

مرتبط بخوانید : 10 بهترین دکتر تزریق چربی در رشت – سال 1401 + نظرات مراجعین

تجهیزات مورد استفاده برای آموزش میکروبلیدینگ در رشت

آموزش میکروبلیدینگ در رشت

جهت آموزش میکروبلیدینگ به برخی لوازم و تجهیزات نیاز است که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم :

  • قلم مخصوص
  • بی حس کننده های موضعی شامل پماد ، اسپری و یا قطره مخصوص
  • لباس و کلاه مناسب
  • ماسک صورت
  • پنبه های بهداشتی
  • ظرف رنگ
  • و ….

در اغلب دوره هایی که برای آموزش میکروبلیدینگ در رشت برگزار می شود ، تجهیزات مورد نیاز در اختیار هنرجویان قرار داده می شود.

مرتبط بخوانید : آموزشگاه کاشت ناخن در رشت – معرفی 10 بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در رشت

سوالات متداول

  • بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در رشت کجاست ؟

بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در رشت را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • هزینه شرکت در دوره های آموزش میکروبلیدینگ در رشت چقدر است ؟

هزینه شرکت در دوره های آموزش میکروبلیدینگ در رشته وابسته به نحوه برگزاری کلاس ها شامل خصوصی ، نیمه خصوصی و یا گروهی می باشد.

  • چرا امروزه یادگیری میکروبلیدینگ طرفداران زیادی پیدا کرده است ؟

میکروبلیدینگ جزو روش های نیمه دائم برای رفع نواقص ابروها به شیوه ای طبیعی می باشد. به همین دلیل طرفداران زیادی دارد و فعالیت در این زمینه منجر به درآمد زایی بالایی می شود.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در رشت

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در رشت 💎 لیست 5 تایی + نظرات مراجعین

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در رشت کیست ؟ امروزه انجام جراحی های زیبایی ، …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *