بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در رشت 💎 + 10 دکتر منتخب + نظرات

بهترین دکتر کانتورینگ در رشت

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

یکی از تکنیک های زیبایی که امروزه برای افزایش جذابیت چهره مورد استفاده قرار می گیرد ، تکنیک کانتورینگ و مادلینگ صورت می باشد که یکی از تکنیک های کاربردی برای دستیابی به ظاهری زیباتر است. در این روش هدف متخصص ، برقراری تناسب زیبایی در چهره می باشد. به طوری که گاهی با تغییر در ساختار استخوان و یا بافت نرم و گاهی نیز با استفاده از خدمات زیبایی تزریقی به تناسب چهره زیباجو ، سعی می کند چهره ای جذاب تر را برای فرد ایجاد کند. برای آشنایی با بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در رشت و انواع تکنیک های زیبایی که برای کانتورینگ و مادلینگ صورت استفاده می شوند ، در ادامه ما را همراهی کنید.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر زاویه سازی صورت در رشت

معرفی بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در رشت

در شهر رشت ، متخصصان زیبایی متعددی در زمینه کانتورینگ و مادلینگ صورت فعالیت دارند. در ادامه یکی از بهترین متخصصان زیبایی که می توانید برای زاویه سازی صورت خود به تجربه و مهارت او اعتماد کنید را معرفی کرده‌ ایم.

دکتر عماد الدین صباحی

بهترین دکتر کانتورینگ در رشت

  • آدرس : رشت ، گلسار ، خیابان 91 ، کوچه پمپ بنزین گلسار
  • شماره تماس : 01332116307

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز بوتاکس در رشت

کانتورینگ و مادلینگ صورت با تزریق ژل چیست ؟

بهترین دکتر کانتورینگ در رشت

در اثر افزایش سن و پیر شدن صورت ، بافت صورت نیز افت پیدا می کند. تزریق ژل در افراد مسن به بهبود فرم و بافت پوست صورت کمک می کند ، ضمن اینکه از این تکنیک زیبایی در افراد جوان برای فرم دهی به صورت استفاده می گردد.

بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در رشت برای فرم دهی به برخی قسمت های صورت از جمله فک ، چانه ، گونه ، لب ها و … از تزریق ژل استفاده می کند. تغییر فرم صورت با تزریق ژل در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت کاملا ایمن انجام می شود.

مزایای کانتورینگ و مادلینگ صورت با تزریق ژل

استفاده از این تکنیک زیبایی برای فرم دهی به صورت ، دارای مزیت های بسیاری است که در ادامه به آن ها اشاره کرده‌‌ ایم.

  • تزریق ژل به بهبود فرم فک کمک می کند. با تزریق ژل می توان فک را تا دم گوش زاویه دار کرد.
  • تزریق‌ ژل به نواحی اطراف دهان و فک ، با توجه به توانایی بالایی که در جذب رطوبت دارد ، منجر به جوانسازی این ناحیه می شود.
  • این تکنیک زیبایی بدون عارضه خطرناک است و دارای ماندگاری بالایی می باشد.
  • تزریق ژل بدون نیاز به جراحی و یا بخیه صورت می گیرد.
  • با توجه به اینکه ژل دارای یک بافت طبیعی است ، احتمال بروز عفونت پس از تزریق ژل بسیار کم می باشد.
  • تزریق ژل و یا فیلر دارای دوره نقاهت بسیار کوتاهی می باشد و افراد بلافاصله پس از تزریق ژل می توانند به فعالیت های روزانه خود بازگردند.
  • برای کانتورینگ و مادلینگ صورت با تزریق ژل ، نیازی به بیهوشی نیست و برای این روش از بی حسی موضعی استفاده می گردد.
  • زاویه سازی صورت با تزریق ژل برای افراد با فک عریض و پهن ، افراد با فک مربعی شکل ، افراد با چانه دایره‌ ای شکل ، افراد با گونه های چاق ، افراد با گونه های فرورفته و یا صاف ، بانوان با فک حالت مردانه و تمامی کسانی که خط فک آن ها زاویه ندارد ، قابل انجام می باشد.

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر تزریق ژل لب در رشت 

نحوه انجام کانتورینگ صورت با تزریق ژل

در جلسه درمانی که بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در رشت برای ارائه خدمات زاویه سازی صورت برای زیباجو تعیین می کند ، با استفاده از ژل برخی قسمت های فک را پر می کند. در حقیقت هدف اصلی از تزریق ژل برای زاویه سازی صورت این است که فک زیباجو برجسته تر و خوش فرم تر شود. تزریق ژل ضمن اینکه فرم و زاویه دلخواه را به فک می دهد ، قسمت هایی که حالت افتاده و آویزان دارند را نیز بهبود می بخشد.

توصیه می شود پس از تزریق ژل با هدف کانتورینگ و مادلینگ صورت ، از فعالیت های سنگین اجتناب کنید و به ناحیه تزریق فشاری را وارد نکنید. اینگونه در طی دو هفته پس از تزریق ژل برای کانتورینگ و مادلینگ صورت خود ، می توانید به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنید.

برخی عوارض از جمله کبودی ، تورم ، عدم تقارن در دو سمت صورت ، عفونت و … پس از تزریق ژل طبیعی هستند و پس از مدت زمان کوتاهی رفع می شوند. با توجه به اثرگذاری بالای تزریق ژل در کانتورینگ و مادلینگ صورت و همینطور مقرون به صرفه بودن این روش ، استقبال بالایی برای آن وجود دارد.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در رشت 

برای کانتورینگ و مادلینگ صورت در رشت ، از چه روش هایی استفاده می شود ؟

بهترین دکتر مادلینگ صورت در رشت 

بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در رشت برای زاویه سازی و فرم دهی به صورت ، علاوه بر تزریق ژل از روش های دیگری نیز استفاده می کند که در ادامه پیرامون آن ها توضیحات بیشتری را آورده‌ ایم.

ایمپلنت صورت

یکی از تکنیک هایی زیبایی که بهترین دکتر کانتورینگ در رشت برای فرم دهی به صورت استفاده می کند ، ایمپلنت صورت می باشد. در این تکنیک از مواد زیست سازگار از جمله سیلیکون و یا پلی اتیلن برای تغییر و یا تقویت شکل برخی از نواحی صورت استفاده می گردد.

متخصص زیبایی در این روش از ایمپلنت صورت برای کاشت چانه ، کاشت گونه ، کاشت فک و … استفاده می کند. بسیار مهم است که متخصص زیبایی در این زمینه تجربه و مهارت کافی داشته باشد و مناسب ترین ایمپلنت را از نظر ابعاد و تناسب آن با چهره فرد استفاده کند.

انتقال چربی توسط بهترین دکتر کانتورینگ در رشت

از تکنیک های زیبایی برای کانتورینگ و مادلینگ صورت که از ماندگاری نسبتا خوبی نیز برخوردار است ، انتقال چربی می باشد. فرآیند انتقال چربی در حقیقت به نوعی پیوند چربی یا لیپوفیلینگ است. در این روش بهترین دکتر مادلینگ صورت در رشت ابتدا به اندازه مورد نیاز ، چربی را از یک قسمت از بدن از جمله شکم ، ران ، پهلو و … خارج می کند. سپس چربی خارج شده را به نواحی خاصی از صورت تزریق می کند.

در این تکنیک زیبایی به دلیل اینکه چربی منجر به حجم دهی به برخی قسمت ها می شود ، می توان در فرآیند کانتورینگ و مادلینگ صورت از آن برای حجم دهی به گونه ها ، رفع نواقص جزئی بینی ، تزریق در ناحیه لب ها و … استفاده کرد.

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر در رشت

کانتورینگ استخوان 

در طی تکنیک کانتورینگ استخوان ، بهترین دکتر کانتورینگ در رشت تغییراتی را در ساختار استخوان زیرین صورت ایجاد می کند تا به فرم دلخواه از صورت برسد. در بانوانی که خدمات کانتورینگ و مادلینگ صورت را انجام می دهند ، طی کانتورینگ استخوان ابعاد چانه تضعیف می شود و خط فک برجسته تر می گردد.

جراحی برای کانتورینگ و مادلینگ صورت در رشت

در صورتی که امکان کانتورینگ و مادلینگ صورت فرد با روش های تزریقی وجود نداشته باشد ، متخصص زیبایی از جراحی برای رسیدن به فرم دلخواه در صورت زیباجو استفاده می کند. اثرات ناشی از جراحی برای کانتورینگ و مادلینگ صورت در رشت دائمی است اما این روش دارای دوره نقاهت طولانی می باشد. در این روش متخصص زیبایی تغییراتی را در ساختار استخوان فک فرد ایجاد می کند.

مرتبط بخوانید : بهترین جراح زیبایی گوش در رشت

سوالات متداول 

  • چگونه بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در رشت را پیدا کنیم ؟

جهت آشنایی با بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در رشت ، به متن مقاله فوق از وبسایت پاسخ تو مراجعه کنید.

  • بهترین دکتر کانتورینگ در رشت برای زاویه سازی صورت از چه روشی استفاده می کند ؟

بهترین دکتر کانتورینگ در رشت برای زاویه سازی صورت از تکنیک های زیبایی مختلفی از جمله تزریق بوتاکس ، تزریق ژل ، تزریق چربی و … استفاده می کند.

  • بهترین روش کانتورینگ و مادلینگ صورت در رشت کدام است ؟

متخصص زیبایی متناسب با فرم صورت زیباجو از روش مناسب استفاده می کند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین مژه کار رشت

بهترین مژه کار رشت 💎 معرفی 10 بهترین مرکز کاشت و اکستنشن مژه در رشت

بهترین مژه کار رشت کیست ؟ یکی از روش های جدید و پرطرفدار آرایشی در …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *