کاشت ابرو در رشت 💎 معرفی 10 بهترین مراکز کاشت ابرو در رشت

کاشت ابرو در رشت

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

برای کاشت ابرو و دریافت نتایج ایده آل از این خدمات زیبایی ، حتما باید به بهترین کلینیک کاشت ابرو در رشت مراجعه کنید. بسیاری از افراد به صورت مادرزادی و یا با افزایش سن ، موهای ابروهای خود را از دست می دهند. در چنین شرایطی تنها راه داشتن ابروهای خوش حالت و پرپشت ، کاشت ابرو است. در ادامه این مقاله از وبسایت پاسخ تو همراه ما باشید تا با تعدادی از بهترین مراکز کاشت ابرو در رشت آشنا شویم.

معرفی بهترین مرکز کاشت ابرو در رشت

در شهر رشت کلینیک های کاشت مو بسیاری وجود دارد ، اما تمامی آن ها دارای اعتبار کافی نیستند و خدمات با کیفیتی را به مشتریان ارائه نمی دهند. دلیل این موضوع نیز عدم استفاده از تجهیزات مدرن و همینطور متخصصان غیرحرفه ای است. همین موضوع سبب شده است که پیدا کردن یک مرکز کاشت ابروی حرفه ای برای بسیاری از افراد چالش برانگیز باشد.

به همین دلیل در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین مراکز کاشت ابرو در شهر رشت را معرفی کنیم. در صورتی که شما نیز در این زمینه مرکز کاشت ابروی حرفه ای را می شناسید ، حتما در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

کلینیک کاشت مو دی 

کاشت ابرو در رشت

  • آدرس : رشت ، گلسار ، ابتدای خیابان 95 ، ساختمان گلستانه ، واحد سوم
  • شماره تماس : 0133213058

کاشت ابرو در رشت در کلینیک کاشت مو گیلان فیت

کاشت ابرو در رشت

  • آدرس :  گیلان ، رشت ، میدان گاز ، مقابل پمپ بنزین ، ساختمان پاسارگاد ، طبقه چهارم
  • شماره تماس : 0133347233

کلینیک کاشت مو مارلیک

کاشت ابرو در رشت

  • آدرس : رشت ، ابتدای گلباغ نماز ، ساختمان مارلیک ، طبقه پنجم
  • شماره تماس : 0133372061

کاشت ابرو در رشت در کلینیک کاشت دکتر گل چای 

کاشت ابرو در رشت

  • آدرس : رشت ، خیابان احمد زاده ، روبروی آبنمای پارک ملت ، کلینیک تخصصی پوست و مو دکتر گل چای
  • شماره تماس : 0133373822

کلینیک کاشت مو کیان فیت

کاشت ابرو در رشت

  • آدرس : رشت ، خیابان حاجی آباد ، روبروی آزمایشگاه افراه ، نبش کوچه قویدل ، پلاک ۲۴۴
  • شماره تماس : 0133334053

مرتبط بخوانید : آموزش تزریق ژل و بوتاکس در رشت – معرفی 10 آموزشگاه + با مدرک 1402

کاشت ابرو چیست ؟

امروزه اغلب خانم ها علاقه مند به داشتن ابروهای پرپشت و حجیمم هستند. در میان تمامی روش هایی که برای زیباکردن ابروها وجود دارد ، کاشت ابرو بهترین انتخاب می باشد. چراکه نتایج حاصل از آن بسیار طبیعی است. ضمن اینکه نتایج حاصل از برخی روش ها شامل میکروبلیدینگ ، فیبروز ابرو و … موقتی می باشد و پس از مدت زمان کوتاهی نیاز به ترمیم دارد. این در حالی است که نتایج حاصل از روش کاشت مو به صورت دائمی است.

در طی فرآیند کاشت ابرو ، موها از نواحی اطراف سر ، کناره های گوش و … برداشته می شوند و در ناحیه ابرو قرار می گیرند. با توجه به این موضوع ، نتایجی که حاصل می شود ، بسیار طبیعی و نچرال می باشد. در حقیقت روند کاشت ابرو مشابه با کاشت موی سر می باشد. موهایی که در ناحیه کاشت ابرو قرار می گیرند ، مشابه به موهای طبیعی می باشند و می توان پس از مدتی ابروها را اصلاح و کوتاه کرد.

مرتبط بخوانید : 10 بهترین مرکز بوتاکس در رشت سال 1401 + نظرات مراجعین

در مرکز کاشت ابرو در رشت از چه روش هایی برای کاشت ابرو استفاده می شود ؟

کاشت ابرو در رشت

کاشت ابرو دارای فرآیندی مشابه با کاشت مو می باشد که می توان از آن برای افزایش زیبایی و بازیابی موهای ابرو استفاده کرد. برای کاشت ابرو از دو روش استفاده می شود که در ادامه پیرامون آن ها توضیحاتی را آورده ایم :

استخراج واحد فولیکولی (FUE)

در روش استخراج واحد فولیکولی (FUE) با استفاده از دستگاه و یا به روش پانچ ، موها از محل اهدا برداشته می شوند و سپس به ابروی بیمار پیوند زده می شوند. از مزیت های روش استخراج واحد فولیکولی (FUE) کمتر باقی ماندن جای زخم خطی و دوره ریکاوری آسان می باشد.

پیوند واحد فولیکولی (FUT)

در این روش بخشی از موها که معمولا در پشت سر قرار دارند ، بریده می شوند و از فولیکول مویی برای ایجاد شکل جدید ابرو استفاده می گردد. این روش نسبت به روش FUE  سریع تر می باشد. اما به دلیل اینکه زخم بزرگی ایجاد می گردد ، احتمال باقی ماندن جای زخم وجود دارد و دوره ریکاوری آن طولانی تر می گردد. تصمیم گیری بین روش FUE و FUT وابسته به نظر پزشک و انتظارات بیمار از نتیجه نهایی دارد.

مرنبط بخوانید : بهترین دکتر زاویه سازی صورت در رشت – لیست 5 تایی + نظرات مراجعین

کدام روش کاشت ابرو بهتر است ؟

انتخاب از میان دو روش FUT یا FUE وابسته به فاکتورهای مختلفی می باشد. در صورتی که تصمیم به کاشت ابرو دارید ، ابتدا باید در جلسات مشاوره با پزشک خود شرکت کنید و در مورد انتظاراتی که از کاشت ابرو دارید با او صحبت کنید. اینگونه پزشک به صلاح دید خود و همینطور انتظارات بیمار ، از روش مناسبی برای کاشت ابرو استفاده می کند.

کاشت ابرو به روش FUT برای کسانی که موهای ابروهای آن ها بسیار کم است ، مناسب می باشد. به طوری که در این روش می توان گرافت های زیادی را برای پیوند استخراج کرد. بیمارانی که نیاز به پیوند موی کمتری دارند ، می توانند از روش FUE استفاده کنند. ضمن اینکه کسانی که می خواهند پس از یک دوره ریکاوری کوتاه ، مجدد به فعالیت های روزانه خود بازگردند نیز بهتر است از روش FUE استفاده کنند. روش کاشت ابرو FUE نسبت به روش کاشت ابروی FUT کم تهاجمی تر می باشد و دوره ریکاوری آن بسیار کوتاه تر است.

مرتبط بخوانید : بهترین جراح زیبایی گوش در رشت – لیست 10 تایی + نظرات مراجعین

سوالات متداول 

  • بهترین کلینیک کاشت ابرو در رشت کدام است ؟

بهترین کلینیک کاشت ابرو در رشت را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • هزینه کاشت ابرو در رشت چقدر است ؟

هزینه کاشت ابرو وابسته به روش کاشت ابرو و کلینیک انتخابی متغیر است.

  • برای کاشت ابرو در رشت‌ از چه روش هایی استفاده می شود ؟

برای کاشت ابرو از روش های مختلفی شامل استخراج واحد فولیکولی (FUE) و پیوند واحد فولیکولی (FUT) استفاده می شود.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین مژه کار رشت

بهترین مژه کار رشت 💎 معرفی 10 بهترین مرکز کاشت و اکستنشن مژه در رشت

بهترین مژه کار رشت کیست ؟ یکی از روش های جدید و پرطرفدار آرایشی در …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *