کلینیک لاغری در رشت 💎 لیست 10 تایی بهترین کلینیک های لاغری رشت

کلینیک لاغری در رشت

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین کلینیک لاغری در رشت کدام است ؟ اگر به دنبال کاهش وزن و رسیدن به اندامی ایده آل در کم ترین زمان ممکن می باشید و نتوانسته اید با ورزش کردن و رعایت رژیم غذایی کم کالری ، به نتیجه برسید ؛ می توانید از دستگاه هایی که با هدف از بین بردن چربی های موضعی طراحی می شوند ، استفاده کنید و اینگونه با دریافت خدمات ، اقدام به از بین بردن چربی های موضعی بدن خود نمایید. از آنجایی که انتخاب بهترین کلینیک لاغری برای افراد به موضوعی چالش برانگیز تبدیل شده است ، قصد داریم در ادامه این مقاله از سایت پاسخ تو تعدادی از بهترین کلینیک های لاغری در رشت را برایتان معرفی کنیم.

بهترین کلینیک های لاغری در رشت

امروزه رسیدن به تناسب اندام و داشتن اندامی زیبا برای بسیاری از افراد چالش برانگیز شده است ؛ به طوری که بسیاری در تلاش هستند تا به روش های مختلفی لاغری را تجربه کنند و به فرم ایده آل اندام دلخواه خود نزدیک شوند. اما ورزش کردن و رعایت رژیم غذایی برای تمامی افراد پاسخگو نیست ، به همین دلیل بسیاری ترجیح می دهند از روش های دیگری برای اینکار استفاده کنند.

یکی از روش هایی که طی سال های اخیر به جای عمل های جراحی لاغری به کار می رود و غیر تهاجمی است ، استفاده از دستگاه های لاغری در کلینیک های لاغری می باشد. این دستگاه ها فرآیند لاغری را در مدت زمان کوتاهی برای زیباجویان فراهم می کنند ، ضمن اینکه بدون درد و جراحی و بی حسی انجام می شوند. در ادامه بهترین کلینیک لاغری در رشت را برایتان معرفی کرده ایم:

کلینیک لاغری و زیبایی دکتر مهرآئین

کلینیک لاغری رشت

این مرکز لاغری و زیبایی زیر نظر دکتر داریوش مهرآئین با در اختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و همکاری با تکنسین های مجرب ارائه کننده کلیه خدمات لاغری و زیبایی به شما زیباجویان عزیز ساکن شهر زیبای رشت است. در ادامه به خدمات این مرکز لاغری اشاره میکنیم:

خدمات این مرکز :

  • لاغری تضمینی با کرایولیپولیز ، آر اف لاغری و کویتیشن ، و لیپولیزر، مزوتراپی چربی سوزی و….
  • لیزر موهای زائد با بروزترین دستگاه تیتانیوم پلاس ۲۰۲۳ بدون درد و سوزش با جوابدهی تضمینی
  • تزریق فیلر و بوتاکس، رفع چین و چروک های صورت
  • برداشتن غبغب با بروزترین دستگاه ها
  • رفع تیرگی های زیر چشم و بدن
  • تزریق چربی – پی آر پی
  • لیفت صورت با هایفوتراپی و نخ،
  • مزوتراپی و مزوژل جهت درمان ریزش مو و جوانسازی پوست و از بین رفتن لک ها
  • پاک کردن تتو، پاکسازی پوست و پلاژن تراپی

شماره مشاوره و رزرو :  01333728282  – 09389238151   واتساپ :    

اینستاگرام : cliniczibaei.mehraein@

آدرس : رشت – بلوار دیلمان شهرک شهید بهشتی رو به روی گلستان 10 جنب کلیدسازی ساختمان فربد – تک زنگ     لوکیشن: مسیریابی

کلینیک لاغری با دستگاه در رشت

کلینیک لاغری در رشت

  • شماره تماس : 0911781585

کلینیک دکتر علی جعفری

کلینیک لاغری در رشت

  • آدرس : رشت ، بلوار دیلمان ، چهار راه شهید بهشتی
  • شماره های تماس : 0133276262

 کلینیک لاغری لاریس

کلینیک لاغری در رشت

  • آدرس : رشت ، گلسار ، بلوار دیلمان ، چهار راه شهید بهشتی ،
  • شماره های تماس : 0133636 – 0133373252 – 0133376492
  • شماره همراه : 0911758010

کلینیک لاغری باران

کلینیک لاغری در رشت

  • آدرس : رشت ، گلسار ، رو بروی اداره پست ، انتهای خیابان 80 ، ساختمان کارون
  • شماره های تماس : 0133312726 – 0133312731

مرتبط بخوانید : کرایولیپولیز در رشت 

دریافت خدمات لاغری از کلینیک های لاغری در رشت

با توجه بیشتر افراد به زیبایی خود ، امروزه تناسب اندام به یکی از دغدغه های انسا ها تبدیل شده است ؛ چراکه تحرک کم ، عادات غذایی نامطلوب ، افسردگی ، نداشتن مهارت در روابط بین فردی و … سبب شده است که چاقی به یکی از مشکلات افراد تبدیل شود و آن ها را در معرض بیماری های مختلف قرار دهد.

برای رسیدن به تناسب اندام و داشتن یک اندام ایده آل ، روش های متفاوتی وجود دارد ؛ به طوری که افراد می توانند با ورزش کردن و یا رعایت رژیم غذایی سالم ، به اندام ایده آل خود دست پیدا کنند. اما بسیاری از افراد از این روش ها به نتیجه مطلوب خود نمی رسند و یا تمایل دارند فرآیند لاغری را با سرعت بیشتری طی کنند ؛ یکی از راه حل های پزشکی پیش روی این دسته از افراد ، استفاده از دستگاه های لاغری در بهترین کلینیک های لاغری در رشت است.

مرتبط بخوانید : مرکز لیزر در رشت

روش‌های لاغری موضعی بهترین کلینیک های لاغری در رشت

برای درمان چاقی و همینطور لاغری موضعی در کلینیک های لاغری در رشت ، از دستگاه های مختلفی استفاده می شود. در ادامه قصد داریم توضیحات مختصری را پیرامون این روش ها برایتان ارائه دهیم :

دستگاه آیکون هندپیس

یکی از دستگاه های پیشرفته برای لاغری موضعی ، دستگاه آیکون هندپیس است که در آن برای از بین بردن چربی های موضعی ، از امواج فراصوت استفاده می شود. طی این روش هیچ گونه برشی بر روی ناحیه مورد نظر بیمار ایجاد نمی شود ، ضمن اینکه کاملا بدون درد است. این دستکاه قادر است امواج فراصوت را در فرکانس های بالا تجزیه کرده و در بافت های چربی موجود در اندام فرد ، ارتعاش ایجاد نماید.

کلینیک لاغری در رشت

مرتبط بخوانید : هایفوتراپی در رشت

دستگاه نیومیداس

از دیگر دستگاه های قوی لیپولیز و لاغری موضعی که برای از بین بردن چربی ها به روشی غیر تهاجمی کاربرد دارد و ساخت کشور کره جنوبی می باشد ، دستگاه نیومیداس است. در این دستگاه به طور همزمان از انرژی رادیو فرکانسی ( RF ) و انرژی اشعه مادون قرمز ( IR ) همراه با سیستم خنک کنندگی قوی ( ICE ) استفاده می گردد که نتیجه آن لیز شدن چربی در نواحی مختلف بدن در ران ها ، شکم ، پهلو ، بازو و … است.

مرتبط بخوانید : میکرونیدلینگ در رشت

دستگاه لاغری کویتیشن 

در کلینیک های لاغری در رشت ، از دستگاه لاغری کویتیشن نیز استفاده می شود که در آن ها از تکنیک های مشابه سونوگرافی استفاده می شود و به کمک امواج اولتراسوند ، چربی های موضعی را از بین می برند و در هم می شکنند تا به صورت طبیعی از بدن دفع گردد. در واقع نتیجه برخورد امواج اولترا سوند با مولکول های آب ، حباب و فوران آن در آب است که همین فرآیند کویتیشن نام دارد.

این دستگاه ها با ایجاد حباب های ریز در اطراف سلول های چربی با استفاده از امواج اولترا سوند ، درون آن ها لرزش ایجاد می کنند و منجر به فوران حباب ها به درون چربی ها می شوند. پس از شکستن پیوند میان سلول های چربی ، سلول های چربی از هم گسسته می شوند و چربی درون سلولی و آب درون سلولی حاصل از این فرآیند ، به صورت طبیعی و از طریق سیستم لنفاوی بدن و ادرار دفع می گردد.

لازم است اشاره کنیم که عملکرد دستگاه لاغری کویتیشن به گونه ای است که چربی های درون سلولی (تری کلیسیرید) به گلیسرول و اسید های چرب آزاد تبدیل می شوند و با ورود گلیسرول به درون خون ، منجر به افزایش سوخت و ساز بدن می گردند.

مرتبط بخوانید : تزریق بوتاکس زیربغل در رشت 

روش رادیو فراکانسی (RF) 

از دیگر دستگاه های لاغری ، دستگاه رادیو فرکانسی است که ابتدا سلول های چربی را در هم می شکند و سپس با استفاده بافت همبند و آزاد سازی اسید های چرب و انتقال آن ها به سیستم لنفاوی ، منجر به دفع آن ها می گردد. این فرآیند منجر به کوچک شدن سلول های چربی شده و همین موضوع منجر به کاهش سایز نواحی مختلف بدن شامل شکم ، بازو ها ، ران ها ، سینه ، غبغب و … می گردد.

لازم به ذکر است طی این روش به علت انقباضی که پوست تجربه می کند ، بافت پوست نیز سفت تر شده و میزان ساخت کلاژن در آن افزایش پیدا می کند ؛ از همین رو پس از دریافت خدمات شاهد جوان سازی پوست نیز می باشیم.

مرتبط بخوانید : مزوتراپی مو در رشت 

دستگاه لاغری کرایولیپولیز 

از دیگر دستگاه های لاغری موضعی ، استفاده از دستگاه کرایولیپولیز است که برای از بین بردن چربی ها از انجماد آن ها استفاده می کند. به طوری که به سلول های چربی و سلولیت ها سرما می دهد تا آن ها شکسته شده و از طریق بدن دفع شوند. در این روش چربی ها در ناحیه های مورد نظر می شکنند و به صورت طبیعی از بدن دفع می گردند.

مرتبط بخوانید : بوتاکس مو در رشت

سوالات متداول

  • بهترین کلینیک های لاغری در رشت کدام است ؟

جهت اطلاع از بهترین کلینیک های لاغری در رشت ، به متن مقاله فوق مراجعه کنید.

  • در کلینیک های لاغری در رشت از چه دستگاه هایی استفاده می شود ؟

در این کلینیک ها از دستگاه های مختلفی شامل کرایولیپولیز ، دستگاه آیکون هندپیس ، رادیو فراکانسی ، دستگاه نیومیداس ، دستگاه کویتیشن و … استفاده می گردد.

  • هزینه دریافت خدمات در کلینیک های لاغری در رشت چقدر است ؟

برای اطلاع از هزینه های دریافت خدمات در کلینیک های لاغری در رشت ، بهتر است با مرکز مورد نظر خود تماس بگیرید.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *