هایفوتراپی در فردیس کرج 💎 معرفی 5 بهترین دکتر هایفوتراپی در فردیس کرج

هایفوتراپی در فردیس کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکز هایفوتراپی در فردیس کرج کجاست ؟ مشابه با بسیاری دیگر از درمان هایی که مبتنی بر انرژی می باشند ، در روش هایفوتراپی نیز یک آسیب کنترل شده‌ به پوست وارد می گردد. به طوری که در این روش و با تکنیک هایفوتراپی ، انرژی صوتی به یک نقطه از بافت پوست وارد می شود. این فرآیند منجر به تشکیل کلاژن و الاستین بیشتری در پوست می گردد و سبب می شود بافت پوست سفت تر شود. به همین دلیل امروزه روش هایفوتراپی به عنوان یکی از روش های کاربردی برای جوانسازی پوست شناخته می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که علاقه مند به تکنیک هایفوتراپی هستید ، برای آشنایی با بهترین مرکز هایفوتراپی در فردیس کرج در ادامه همراه ما باشید.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر در فردیس

معرفی بهترین مرکز هایفوتراپی در فردیس کرج

در محدوده فردیس کرج ، مراکز متعددی ارائه دهنده خدمات هایفوتراپی می باشند. در صورتی که در این محدود به دنبال بهترین کلینیک ارائه دهنده خدمات هایفوتراپی هستید ، می توانید به مرکزی که در ادامه معرفی کرده‌ ایم ، مراجعه کنید.

مرتبط بخوانید : چشم پزشکی در فردیس 

کلینیک زیبایی پرنسس

هایفوتراپی در فردیس کرج

  • آدرس : اندیشه ، فاز ۳ ، چهار راه ساسان ، خیابان مطهری ، جنب بن بست بهار ، اندیشه ، طبقه بالای داروخانه شریف
  • شماره تماس : 0216556914

مرتبط بخوانید : مرکز کاشت ناخن در فردیس

هایفوتراپی چیست ؟

هایفوتراپی یکی از جدیدترین تکنیک های زیبایی است که بدون درد انجام می شود و برای لیفتینگ و کشیدگی و جوانسازی پوست بسیار کاربردی و مناسب است. با توجه به تاثیراتی که هایفوتراپی در لیفت و جوانسازی صورت دارد ، حتی برای افرادی که دارای افتادگی کمی بر روی پوست صورت خود هستند ، به عنوان یک روش جوانسازی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

از نظر لغوی ، هایفو مخفف واژه انگلیسی (High-intensity Focused Ultrasound) است که به معنی امواج متمرکز فراصوت با شدت بالاست. امواجی که برای تکنیک هایفوتراپی مورد استفاده قرار می گیرند ، در حقیقت همان امواجی هستند که در دستگاه سونوگرافی نیز کاربرد دارند. در این روش ورود امواج متمرکز به یک لایه خاصی از پوست ، منجر به افزایش تولید کلاژن می شود.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل لب در فردیس کرج

هایفوتراپی در فردیس کرج برای چه کسانی مناسب است ؟

هایفوتراپی در فردیس کرج

هایفوتراپی در فردیس کرج دارای مزیت های بسیاری است ؛ با این حال برای تمامی افراد مناسب نیست. کسانی که دارای یکی از ویژگی های زیر هستند ، بهترین گزینه برای هایفوتراپی می باشند.

  • دسته ای از افراد که دارای 20 الی 75 سال سن می باشند و در برخی قسمت های پوست خود ، دچار افتادگی پوست شده‌ اند.
  • کسانی که به دلایل مختلفی از جمله قرار گرفتن‌ طولانی مدت در معرض نور خورشید و به دلیل تابش اشعه فرابنفش ، دچار شل شدگی در پوست صورت خود شده‌ اند.

هایفوتراپی برای کسانی که در ناحیه گردن و یا صورت دچار شل شدگی شدیدی هستند ، اصلا مناسب نیست. شل شدگی های شدید با استفاده از تکنیک هایفوتراپی قابل رفع نیستند. همینطور کسانی که در ناحیه درمان دچار زخم ، عفونت ، آکنه و … هستند نیز بهتر است از این روش استفاده نکنند.

مرتبط بخوانید: بهترین بوتاکس در فردیس کرج

فرق هایفوتراپی و لیفت صورت 

میان هایفوتراپی و لیفت صورت ، تفاوت های زیادی وجود دارد. در ادامه قصد داریم فرق هایفوتراپی و لیفت صورت را بررسی کنیم.

میزان تهاجمی بودن

هایفوتراپی یکی از روش های غیرتهاجمی است که در طی این تکنیک زیبایی ، هیچ گونه برشی بر روی پوست ایجاد نمی شود. این در حالی است که جراحی لیفت صورت با بیهوشی عمومی و با ایجاد برش بر روی قسمت های مختلف از پوست صورت انجام می شود. به همین دلیل میزان تهاجمی بودن روش هایفوتراپی در مقایسه با لیفت صورت ، به مراتب کمتر است.

میزان هزینه

هزینه هایفوتراپی در مقایسه با هزینه جراحی لیفت صورت به مراتب کمتر است. دلیل این موضوع این است که هایفوتراپی در مطب و یا کلینیک زیبایی و در طی مدت نیم ساعت انجام می شود. در صورتی که در روش جراحی لیفت صورت ، یک جراحی زیبایی انجام می شود که هزینه بالاتری نیز دارد.

مدت زمان ریکاوری

پس از هایفوتراپی زیباجویان می توانند پس از دریافت خدمات به منزل و یا محل کار خود بازگردند و پس از این خدمات ، نیازی به گذراندن دوره نقاهت و یا ریکاوری وجود ندارد. در حالی که پس از جراحی لیفت صورت ، به دو الی چهار جلسه ریکاوری نیاز می باشد.

مرتبط بخوانید : بهترین دندانپزشکی فردیس 

اقدامات قبل از هایفوتراپی

برای دریافت بهترین نتیجه از هایفوتراپی پوست صورت ، بهتر است برخی اقدامات قبل از هایفوتراپی را انجام دهید. در ادامه به برخی از این اقدامات اشاره کرده‌ ایم :

  • به مدت چهار هفته قبل از هایفوتراپی ، نباید اقدام به تزریق بوتاکس و یا فیلر کرده‌ باشید.
  • در طی هفته های پیش از هایفوتراپی ، نباید از میکرودرم ابریژن ، لایه برداری شیمیایی و یا لیزر درمانی استفاده نمایید.
  • داروهای ضد آکنه و یا داروهایی که منجر به نازک شدن پوست صورت می شوند ، از جمله ایزوترتینوئین و آکوتان را مصرف نکنید.
  • نباید به مدت یکسال قبل از هایفوتراپی ، جراحی لیفت با نخ انجام داده باشید.
  • اگر دچار بیماری هایی از جمله تبخال ، زخم باز ، پوست تحریک شده هستید ، بهتر است از هایفوتراپی استفاده نکنید.
  • در روز هایفوتراپی بهتر است هیچ آرایشی بر روی پوستتان نباشد.
  • برای ورزش کردن پس از هایفوتراپی و در روز درمان برنامه ریزی نداشته باشید. بهتر است تا چند روز پس از هایفوتراپی ورزش نکنید.
  • قبل از آغاز جلسه هایفوتراپی ، آب زیادی بنوشید.

مراقبت‌ های بعد از هایفوتراپی در فردیس کرج

هایفوتراپی در فردیس کرج

پس از انجام هایفوتراپی می توانید مجدد به فعالیت های روزانه خود بازگردید اما توصیه می کنیم که برای دریافت بازدهی بیشتر از هایفوتراپی به برخی مراقبت ها توجه داشته باشید.

  • به مدت چهار هفته بعد از هایفو ، از فیلر در ناحیه درمان با هایفوتراپی استفاده نکنید.
  • در ناحیه درمان از لیزر درمانی و یا بوتاکس استفاده نکنید.
  • برای حداقل یک هفته ، ناحیه درمان را اپیلاسیون و یا لایه برداری نکنید.
  • به مدت یک هفته از خدماتی شامل سونا ، ماساژ و یا بخار استفاده نکنید.
  • برای آبرسانی بیشتر پوست‌تان به میزان زیادی آب بنوشید.
  • از مصرف الکل و سیگار اجتناب کنید.
  • به صورت روزانه از کرم های ضد آفتاب با SPF 30+ استفاده نمایید.
  • از مصرف محصولاتی که در آن ها مواد فعال از جمله رتین A ، ویتامین C، AHAs ، BHAs و … وجود دارد ، خودداری نمایید.

عوارض هایفوتراپی صورت چیست ؟

تمامی روش های زیبایی از جمله هایفوتراپی که برای جوانسازی پوست صورت کارایی دارند ، معمولا دارای عوارض جانبی ناچیز و بسیار کمی می باشند. هایفوتراپی نیز دارای عارضه های جانبی ناچیزی است که معمولا به صورت خود به خودی نیز برطرف می شوند.

یکی از عارضه های شایع هایفوتراپی در فردیس کرج قرمزی و یا تورم صورت پس از اتمام دوره درمان است. به طوری که پس از گذشت مدت زمان کوتاهی ، این عارضه رفع می گردد و جای نگرانی برای آن وجود ندارد.

برخی از افراد نیز پس از هایفوتراپی ، در پوست خود احساس سوزن سوزن شدن را دارند که ممکن است این احساس در طی هفته های اول باقی بماند اما به تدریج از بین خواهد رفت. در نظر داشته باشید که ممکن است در موارد کمی کبودی و یا بی حسی بر روی صورت مشاهده شود که پس از گذشت چند هفته کاملا بهبود می یابد.

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز هایفوتراپی در فردیس کرج کجاست ؟

بهترین مرکز هایفوتراپی در فردیس کرج را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب نیست ؟

هایفوتراپی برای کسانی که دچار افتادگی و شل شدگی شدید در ناحیه پوست صورت خود هستند ، روش مناسبی نیست.

  • هزینه هایفوتراپی صورت چقدر است ؟

هزینه هایفوتراپی صورت در بهترین مرکز بر اساس میزان افتادگی پوست و تعداد جلسات هایفوتراپی متغیر است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *