10 بهترین دکتر تزریق چربی در اهواز 💎 سال 1401 + نظرات مراجعین

بهترین دکتر تزریق چربی در اهواز

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین دکتر تزریق چربی در اهواز کیست ؟ برای پر کردن صورت می توان از گزینه های مختلفی شامل انواع ژل ها و فیلرها استفاده کرد. اما در میان تمامی روش های موجود برای پر کردن صورت و جوانسازی آن ، تزریق چربی به عنوان روشی ایمن ، سالم و بدون حساسیت و آلرژی شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد. این روش به عنوان یکی از روش های زیباتر کردن صورت و همینطور موثر در رفع چین و چروک های آن می باشد. در این روش چربی های بدن خود فرد به ناحیه های مورد نظر تزریق می شود. در ادامه این مقاله از سایت پاسخ تو همراه ما باشید تا با بهترین پزشکان برای تزریق چربی در اهواز آشنا شویم.

معرفی بهترین دکتر تزریق چربی در اهواز

تزریق چربی نسبت به دیگر روش های مورد استفاده برای جوانسازی صورت همچون تزریق بوتاکس و ژل ، دارای نتایج طبیعی تری می باشد. ضمن اینکه ماندگاری بیشتری نیز دارد. در این روش به دلیل اینکه چربی ها از بدن خود فرد گرفته می شود ، سازگاری بیشتری با بدن دارد. در ادامه به منظور راهنمایی شما عزیزان تعدادی از بهترین پزشکان در زمینه تزریق چربی در اهواز را معرفی کرده ایم. در صورتی که شما نیز در این زمینه پزشکان ماهری را می شناسید ، می توانید آن ها را در بخش نظرات معرفی کنید.

کلینیک تخصصی لیزر ، پوست و زیبایی پرتو

بهترین دکتر تزریق چربی در اهواز

  • آدرس : اهواز ، کیانپارس ، خیابان دو غربی ، فاز یک ، مجتمع پزشکی نوید، طبقه دوم
  • شماره تلفن : ۰۶۱۳۳۳۸۰۵۹۹

بهترین دکتر تزریق چربی در اهواز – کلینیک زیبایی دکتر اسکندری

بهترین دکتر تزریق چربی در اهواز

  • آدرس : اهواز ، کیانپارس ، خیابان وهابی ، بین 16 و 17 کیانپارس ، مجتمع آریا درخشش طبقه دوم ، واحد 3
  • شماره تماس : 09357771045   –   09169991175

کلینیک زیبایی دکتر مانا والا

بهترین دکتر تزریق چربی در اهواز

  • آدرس : اهواز ، کیانپارس ، خیابان 14 غربی ، ف 1 ، مجتمع پزشکی غرب طبقه 2
  • شماره تماس : 33915659 (061)

مرتبط بخوانید : لیفت صورت با نخ در اهواز – 10 بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در اهواز

بهترین دکتر تزریق چربی در اهواز – کلینیک زیبایی دکتر بهزاد بافنده

بهترین دکتر تزریق چربی در اهواز

  • آدرس : اهواز ، گلستان ، خيابان فروردين بين دی و بهمن ، ساختمان پزشكان سما ، طبقه دوم ، واحد ٦
  • شماره تماس : 06133219142

کلینیک زیبایی دکتر همایون زهتاب

بهترین دکتر تزریق چربی در اهواز

  • آدرس : اهواز ، کیانپارس ، نبش 6 شرقی ، پلاک 90
  • شماره تماس : (061) 33922893

مرتبط بخوانید : 10 بهترین کلینیک کاشت مو در اهواز سال 1401 + نظرات مراجعین

تزریق چربی چیست ؟

تزریق چربی به معنای برداشتن بافت و سلول های چربی از برخی نواحی بدن شامل ران ها ، شکم ، باسن و تزریق آن به دیگر نواحی مورد نظر می باشد. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که تزریق چربی صرفا به برداشتن چربی و تزریق آن به دیگر قسمت های بدن محدود نمی باشد و بزشک پس از تزریق چربی آن را پاکسازی کرده و سپس به نواحی مورد نظر تزریق کند.

چربی استخراج شده از بدن همانند ژل به حجم و بافت از دست رفته بدن تزریق می شود و منجر به پر تر شدن نواحی مختلف بدن می گردد. تزریق چربی به ناحیه های مختلفی از بدن شامل دست ها ، باسن ، سینه ، صورت و … امکان پذیر می باشد.

ضمن اینکه از این روش می توان برای پر کردن مناطقی از بدن که زخم شده است و دچار فرورفتگی شده است نیز استفاده کرد. لازم است دقت داشته باشید که تزریق چربی یک روش دائمی نیست به همین دلیل برای افزایش ماندگاری نیاز به مراقبت های بعد از تزریق دارد.

مرتبط بخوانید : 10 بهترین جراح پلک در اهواز ( بلفاروپلاستی ) سال 1401 + نظرات مراجعین

مراحل و روش انجام تزریق چربی توسط بهترین دکتر تزریق چربی در اهواز

تزریق چربی نسبت به تزریق ژل و فیلر در مراحل پیچیده تری صورت می گیرد ، ضمن اینکه دارای یک فرآیند طولانی و پر هزینه است. در این روش ابتدا پزشک بر اساس شرایط و ویژگی های بدنی زیباجویان ، تصمیم می گیرد که چربی را از کدام ناحیه استخراج کند. به طور کلی مراحل تزریق چربی به بدن در چندین مرحله صورت می گیرد که در ادامه به آن ها پرداخته ایم.

استخراج چربی از بدن

ابتدا پزشک متخصص ناحیه ای که قرار است چربی ها از آن گرفته شود را مشخص می کند. سپس در عملی به نام لیپوساکشن چربی های مورد نظر را استخراج می کند. در این روش چربی ها با استفاده از سوزن های کوچک زیرپوستی استخراج می گردند.

مرحله برداشتن چربی ها ، مرحله مهم و حساسی است و لازم است که با دقت و ظرافت بالایی صورت بگیرد تا بافت چربی ها دچار آسیب نشود. چراکه در صورت آسیب دیدن بافت چربی ، نمی توان از آن برای نزریق استفاده کرد. میزان چربی استخراج شده نیز بر اساس محل دریافت چربی مشخص می گردد.

مرتبط بخوانید : اندولیفت در اهواز – لیست 10 تایی بهترین مراکز اندولیفت اهواز

جداسازی سلول‌ های چربی توسط بهترین دکتر تزریق چربی در اهواز

در این مرحله باید مایعات و مواد چسبیده به سلول های چربی جداسازی شود. در حقیقت باید چربی خالص سازی شده و سپس به محل مورد نظر تزریق شود. جداسازی سلول های چربی با استفاده از دستگاهی مشابه به سانتریفیوژ انجام می شود.

تزریق چربی‌ های پاکسازی شده

پزشک متخصص برای تزریق چربی های پاکسازی شده از سوزن های ریزی استفاده می کند. به طوری که پس از بی حس کردن صورت و یا بدن بیمار ، اقدام به تزریق آن می کند. معمولا تزریق چربی به صورت یک ساعت به طول می انحامد اما این زمان در نقاط دیگر متفاوت می باشد. به عنوان مثال تزریق چربی به باسن و یا تزریق چربی به سینه ، حتی ممکن است به بیش از یک ساعت زمان نیاز داشته باشد.

مرتبط بخوانید : تزریق بوتاکس در اهواز – لیست 10 تایی بهترین مراکز تزریق بوتاکس در اهواز

سوالات متداول

  • بهترین دکتر تزریق چربی در اهواز کیست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین پزشکان تزریق چربی در اهواز را معرفی کرده ایم.

  • آیا تزریق چربی درد دارد ؟

افراد مختلف با توجه به محل تزریق و میزان چربی تزریقی ، درد متفاوتی را نیز تجربه می کنند. در حالت کلی درد ناشی از تزریق چربی کم است و با استفاده از بی حسی موضعی می توان درد ناشی از آن را کم تر کرد.

  • هزینه تزریق چربی در اهواز چقدر است ؟

هزینه تزریق چربی در اهواز وابسته به عوامل مختلفی شامل میزان چربی مورد نیاز برای تزریق ، میزان تجربه و مهارت پزشک و … متغیر است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین ناخن کار در اهواز

بهترین ناخن کار در اهواز 💎 10 بهترین سالن کاشت ناخن در اهواز

بهترین ناخن کار در اهواز کیست ؟ ناخن به عنوان عضوی از بدن دارای ساختاری …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *