لیفت صورت با نخ در اهواز 💎 10 بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در اهواز

لیفت صورت با نخ در اهواز

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

 لیفت صورت با نخ در اهواز چگونه است ؟ بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در اهواز کیست ؟ زیبایی پوست دارای تاثیر بسیاری بر روی زیبایی چهره می باشد. با گذشت زمان و افزایش سن ، چروک هایی بر روی پوست ایجاد می شود که این چین و چروک ها منجر به بالاتر نشان داده شدن سن می گردد. راهکارهای بسیاری برای مراقبت از پوست و جوانسازی آن وجود دارد اما امروزه از روش لیفت صورت با نخ ، به عنوان یکی از بهترین روش ها برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک های آن استفاده می شود.

لیفت صورت با نخ یک روش درمانی برای بالا کشیدن پوست های افتاده و جوانسازی و ضد پیری صورت است. با بالا رفتن سن ، به تدریج کلاژن های پوست از بین می روند و همین موضوع منجر به ایجاد چین و چروک هایی بر روی پوست می شود. لیفتینگ صورت با نخ ، ضمن بالا بردن بافت و پوست افتاده ، منجر به بازسازی کلاژن ها نیز می شود که نتیجه آن پوستی صاف و زیباست. در این مقاله از سایت پاسخ تو قصد داریم تعدادی از بهترین مراکز لیفت صورت با نخ در اهواز را معرفی کنیم.

بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در اهواز

لیفت صورت با نخ روشی است که در آن از نخ های قابل جذب برای کشیدن پوست استفاده می شود. این روش که تحت عنوان ترد امبدینگ به معنای تزریق نخ با طب سوزنی نیز شناخته می شود ، از جدیدترین و پیشرفته ترین شیوه طب سنتی صورت می باشد که هدف از آن از بین بردن چین و چروک ها و خطوط ریز موجود بر روی صورت ، افزایش ضخامت پوست ، سفت شدن بافت پوست ، جوانسازی و کشیده شدن پوست و … است.

جالب است بدانید که از لیفت صورت با نخ ، برای اولین بار در کره جنوبی استفاده شد و به تدریج در سراسر جهان گسترش پیدا کرد. امروزه این روش به عنوان موثرترین شیوه طب سوزنی برای کشیدن پوست افتاده و همینطور بهبود الاستیسیته پوست استفاده می شود. از مزیت های این روش عوارص حداقل ، جوانسازی کامل پوست ، تعداد جلسات کم ، بدون نیاز به جراحی و بیهوشی ، انعطاف پذیری و مقاومت کششی بالا ، کمترین آسیب به پوست و … می باشد.

در ادامه تعدادی از پزشکان معتبر برای لیفت صورت با نخ را در اهواز معرفی کرده ایم. در صورتی که شما نیز تجربه موفقی از لیفت صورت با نخ در اهواز را دارید ، حتما در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

مطب زیبایی دکتر شهین ملک خیاط

لیفت صورت با نخ در اهواز

  • آدرس : اهواز ، کیانپارس ، خیابان پهلوان شرقی ، مجتمع شفاء ، طبقه 4 ، واحد 7
  • تلفن : 06133364250

مطب زیبایی دکتر لیلا موسوی اهواز

لیفت صورت با نخ در اهواز

  • آدرس : اهواز ، کیانپارس ، خیابان پهلوان شرقی ، مجتمع پزشکی تخصصی و فوق تخصصی شفا ، طبقه دوم
  • تلفن : 06133367860

مرتبط بخوانید : 10 بهترین کلینیک کاشت مو در اهواز سال 1401 + نظرات مراجعین

لیفت صورت با نخ در اهواز – کلینیک پوست، مو و زیبایی زرین اهواز

لیفت صورت با نخ در اهواز

  • آدرس : اهواز ، زیتون کارمندی ، خیابان فیاض بین زیتون و زمزم ، پلاک 90 مطب دکتر آب آذر
  • تلفن : 06134438629

مطب زیبایی دکتر پریسا معلم نیا

لیفت صورت با نخ در اهواز

  • آدرس : اهواز ، کیانپارس ، خیابان وهابی ، بین اسفند و سروش ساختمان داوری طبقه 5 واحد 14
  • تلفن : 06133769266

مطب زیبایی دکتر آیدا حلاج زاده

لیفت صورت با نخ در اهواز

  • آدرس : اهواز ، کیان آباد ، بین خیابان چهار و پنج شرقی طبقه چهارم
  • تلفن : 09931776219

مرتبط بخوانید : 10 بهترین جراح پلک در اهواز ( بلفاروپلاستی ) سال 1401 + نظرات مراجعین

لیفت صورت با نخ چیست؟

مواجه شدن با مشکلاتی شامل پیری و افتادگی پوست ، ایجاد لک بر روی پوست ، غبغب و یا خط اخم همگی بر روی اعتماد به نفس افراد تاثیر منفی می گذارد. در گذشته برای از بین بردن افتادگی صورت ، فقط جراحی لیفت کارایی داشت اما خوشبختانه امروزه می توان با حداقل عوارض و به صورت غیرتهاجمی ، اقدام به برطرف کردن افتادگی های صورت نمود.

در این روش فوق العاده بدون ایجاد برش و بدون درد و خونریزی و حتی بدون اینکه جای اثر اسکاری بر روی پوست باقی بماند، می توان نواحی مختلف صورت و گردن را لیفت کرد. این روش ضمن تاثیر گذاری در بالا بردن بافت های افتاده ، منجر به بازسازی تدریجی کلاژن نیز می شوند و از بهترین روش های جوانسازی پوست به شمار می رود.

مرتبط بخوانید : اندولیفت در اهواز – لیست 10 تایی بهترین مراکز اندولیفت اهواز

مزایای لیفت صورت با نخ در اهواز

لیفت صورت با استفاده از نخ از روش های کاربردی و موثر در درمان افتادگی پوست است که با مزیت های بسیاری به همراه است. در ادامه به برخی از مهم ترین مزیت های لیفت صورت با نخ اشاره کرده ایم.

  • نتایج درمان و اثر لیفت با نخ بلافاصله بعد از اتمام کار قابل رویت است.
  • این روش منجر به افزایش تولید طبیعی کلاژن در پوست شده و منجر به بهبود طولانی مدت کیفیت پوست می گردد.
  • لیفت صورت با نخ نسبت به دیگر روش ها از جمله جراحی لیفت ، به صرفه تر است و با هزینه کمتری همراه است.
  • در این روش زیباجویان عوارض جانبی کمتری را تجربه می کنند.
  • لیفت صورت با نخ بدون بیهوشی عمومی انجام می شود و زیباجویان می توانند بلافاصله پس از اتمام کار به خانه بازگردند.
  • این روش بدون درد و خونریزی انجام می شود.
  • لیفت صورت با نخ دارای اثرات بازسازی کننده طبیعی پوست نیز می باشد.
  • این روش به عنوان بهترین روش برای اغلب پوست ها با شدت افتادگی متفاوت کارایی دارد.
  • نخ هایی که در این روش در زیر پوست قرار می گیرند ، قابل مشاهده و قابل لمس نیستند.
  • این روش در مقایسه به روش سنتی لیفت، دارای درد ، تورم و کبودی کمتری است.
  • در این روش جای هیچ برش و زخمی بر روی پوست باقی نمی ماند.
  • از بهترین روش ها برای پوست های حساس به شمار می رود.

مرتبط بخوانید : تزریق بوتاکس در اهواز – لیست 10 تایی بهترین مراکز تزریق بوتاکس در اهواز

نحوه انجام لیفت صورت با نخ در اهواز

لیفت صورت با نخ در اهواز

مدت زمانی لیفت صورت با نخ ، محدود است و نیازی نیست زمان زیادی را به آن اختصاص دهید. قبل از انجام لیفت صورت با نخ ، در یک جلسه مشاوره با دکتر ، نوع پوست و نقاط مورد نیاز برای درمان مشخص می شود. شما می توانید در روز مشاوره انتظارات خود را از لیفت صورت با نخ ، با پزشک خود در میان بگذارید.

در روز در نظر گرفته شده برای درمان ، ناحیه تحت درمان تمیز می شود و پس از ارزیابی به صورت دقیق علامت گذاری می گردد و مشخص می شود که نخ ها در کجا قرار داشته باشند. پس از این مرحله، کرم و یا آمپول بی حس کننده موضعی برای کاهش درد ناشی از درمان در ناحیه مورد نظر قرار داده می شود.

در مرجله بعدی پزشک نخ ها را در زیر پوست قرار می دهد و با کشیدن آن ها ، منجر به کشیده شدن و صاف شدن پوست می شود. برخی از نخ های مورد استفاده برای لیفت صورت دارای دم انتهایی هستند که پس از درگیر شدن بافت ها با نخ باید قطع گردند. پس از قرار دادن تمامی نخ ها در زیر پوست ، بایستی که از فعالیت های شدید نیز اجتناب شود. به طور معمول کل جلسه لیفت صورت با نخ ، در یک ساعت قابل انجام می شود.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل لب در اهواز – لیست 10 تایی بهترین مراکز تزریق ژل لب در اهواز

کوچک کردن بینی با نخ لیفت

یکی از کاربردهای لیفت با نخ ، کوچک کردن بینی است. لیفت بینی از بهترین روش ها برای زیبایی و داشتن بینی خوش فرم است. بسیاری از افراد مایل به برطرف کردن نواقص بینی خود هستند اما نمی خواهند اقدام به جراحی بینی خود نمایند. لیفت بینی از روش های غیرتهاجمی و بی خطر برای بالا بردن نوک بینی برای این دسته از افراد مناسب است. بنابراین اگر بینی شما دارای ایرادات جزئی است ، می توانید با این روش آن ها را برطرف کنید.

مرتبط بخوانید : کلینیک زیبایی در اهواز – لیست 10 تایی بهترین کلینیک زیبایی در اهواز

لیفت ابرو با نخ

ابروها از مهم ترین اجزای صورت به شمار می روند که مدل و حالت آن ها به اندازه قابل توجهی در زیبایی چهره تاثیر گذار می باشد. ابروها به دلایل مختلفی از جمله افزایش سن ، سبک زندگی ناسالم ، شل شدن پوست ، قرار داشتن در معرض نور خورشید و … حالت و فرم اولیه خود را از دست می دهند. ابروهای افتاده منجر به ریزتر شدن چشم ها و خسته و بی حال شدن آن ها می گردند.

لیفت صورت با نخ در اهواز از روش های تاثیر گذار برای ایجاد حالت زیبا در ابروها نیز می باشد. برای فرمدهی به ابرو ها از روش های مختلفی استفاده می شود که از پرطرفدارترین آن لیفت با نخ است. لیفت ابرو با تنظیم فاصله میان چسم و ابرو ، حالت چشم ها را نیز زیباتر می کند.

با لیفت ابرو چشم ها درشت تر به نظر می رسند و چهره زیباتر و جذاب تر می گردد. ضمن اینکه چین و چروک های ریز شده ایجاد شده در اطراف چشم ها نیز با این روش از بین می رود.

مرتبط بخوانید : فیشیال صورت در اهواز –  لیست 10 تایی مراکز فیشیال صورت در اهواز

لیفت شقیقه با نخ

افتادگی پوست در ناحیه شقیقه نیز منجر به پیرتر نشان دادن چهره می شود. در لیفت شقیقه با نخ ، متخصص زیبایی به جای استفاده از روش های جراحی و تهاجمی ، از نخ های مخصوصی استفاده می کند و پوست ناحیه شقیقه را به سمت بالا می کشد. اینگونه بافت پوست سفت تر و چهره زیباتر نشان داده می شود.

از مهم ترین مزیت های لیفت شقیقه می توان به رفع افتادگی ابرو و پلک ها ، روشی غیرتهاجمی و ارزان و به صرفه ، موثر در لیفت و جوانسازی صورت و تحریک کلاژن سازی در پوست اشاره کرد.

مرتبط بخوانید : مزوتراپی مو در اهواز – لیست 10 تایی بهترین مراکز مزوتراپی مودر اهواز

هزینه لیفت صورت با نخ در اهواز

از مهم ترین موضوعات در زمینه لیفت صورت با نخ ، هزینه لیفت صورت می باشد. هزینه لیفت صورت با نخ وابسته به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. از مهم ترین عواملی که در تعیین هزینه لیفت صورت با نخ موثر است ، موارد زیر می باشد :

  • گستردگی نقاط مورد نظر برای درمان و میزان افتادگی پوست افراد در تعیین هزینه لیفت صورت با نخ در اهواز موثر است.
  • نوع مواد و برند به کار رفته برای درمان و لیفت صورت با نخ بسیار تعیین کننده است.
  • کلینیک انتخابی ، میزان سابقه و مهارت پزشک و نرخ تعیین شده از سوی آن ها نیز هزینه لیفت صورت با نخ را مشخص می کند.
  • و …

برای اطلاع از هزینه لیفت صورت با نخ در اهواز ، بهتر است با کلینیک انتخابی خود تماس بگیرید. یک جلسه مشاوره دریافت کنید. اینگونه می توانید به تناسب افتادگی پوست خود و میزان و نوع نخ مورد استفاده برای آن از قیمت دقیق مطلع گردید.

مرتبط بخوانید : تزریق بوتاکس در اهواز – لیست 10 تایی بهترین مراکز تزریق بوتاکس در اهواز

سوالات متداول 

  • بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در اهواز کیست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین دکتر لیفت صورت با نخ در اهواز را معرفی کرده ایم.

  • آیا لیفت صورت با نخ دارای عوارضی نیز می باشد ؟

معمولا عوارض لیفت صورت با نخ خیلی کم است. اما با این حال نیز ممکن است افراد برخی عوارض شامل تورم و کبودی ، بروز خونریزی ، ایجاد عفونت ، حساسیت به نخ ، ایجاد عدم تقارن در صورت ، بی حسی صورت و … را احساس کنند.

  • لیفت صورت با نخ چه مزیت هایی دارد ؟

لیفت صورت با مزیت های بسیاری از جمله کم شدن اثرات پیری بر روی پوست ، سفت شدن بافت پوست ، کم شدن میزان چین و چروک های پوست ، لیفت صورت بدون برش ، نتایج قابل رویت بلافاصله پس از اتمام کار ، اثرات درمانی پایداری و … همراه است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین ناخن کار در اهواز

بهترین ناخن کار در اهواز 💎 10 بهترین سالن کاشت ناخن در اهواز

بهترین ناخن کار در اهواز کیست ؟ ناخن به عنوان عضوی از بدن دارای ساختاری …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *