بهترین روش کاشت ناخن کدام است ؟ 💎

بهترین روش کاشت ناخن کدام است

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین روش کاشت ناخن کدام است ؟ امروزه کاشت ناخن در میان خانم ها بسیار معروف و محبوب شده است. به همین دلیل در انواع سالن های زیبایی ، خدمات کاشت ناخن با استفاده از انواع روش ها به مشتریان ارائه می شود. هدف از انجام کاشت ناخن ، پوشاندن عیب و نقص های آن ها می باشد. در کاشت ناخن از طرح ها و رنگ های بسیار متنوع و همینطور روش های مختلفی استفاده می گردد. در ادامه این مقاله از سایت پاسخ تو قصد داریم به بهترین روش های مورد استفاده برای کاشت ناخن بپردازیم.

کاشت ناخن چیست؟

برخورداری دست ها از ظرافت و زیبایی ، تا حد زیادی به ناخن هایی زیبا وابسته است. به همین دلیل نیز می باشد که بسیاری از خانم ها برای زیباتر کردن ناخن های خود به سراغ روش هایی همچون کاشت ناخن می روند. البته دلایل دیگری همچون داشتن مشکلات ناخن ، برخورداری از ناخن های بدفرم و بد رنگ نیز بسیاری از افراد را ترغیب به کاشت ناخن می کند.

برای کاشت ناخن سن مخصوصی تعیین نشده است، به طوری که افراد در هر سنی از بزرگسالی می توانند بدون مشکل اقدام به کاشت ناخن کنند. کاشت ناخن بدون درد انجام می شود و تمامی افراد که تمایل دارند ناخن هایی زیبا داشته باشند ، می توانند از آن استفاده کنند.

بهترین روش کاشت ناخن کدام است ؟

برای کاشت ناخن ، از روش های مختلفی استفاده می شود. برای رسیدن به پاسخ سوال بهترین روش کاشت ناخن کدام است ؟ باید هر یک از روش های مورد استفاده برای کاشت ناخن شامل کاشت ناخن قالب ، کاشت ناخن پودری و کاشت ناخن ژله‌ ای را به طور مجزا مورد بررسی قرار دهیم. اینگونه پس از آشنایی با مزیت ها و معایب هر روش می توان تصمیم گیری بهتری داشت.

کاشت ناخن قالب

کاشت ناخن قالب جزو راحت ترین نوع کاشت ناخن به شمار می رود. اما در عین حال در میان انواع روش های مورد استفاده برای کاشت ناخن ، بی کیفیت ترین آن ها نیز می باشد. در ادامه به مراحل کاشت ناخن قالب پرداخته ایم :

  • ابتدا ناخن کار بر روی ناخن ها ، مواد ضد قارچ مخصوصی را می زند.
  • حال موادی که از قبل در داخل قالب ناخن مصنوعی ریخته اند و شکل گرفته است را بر روی ناخن ها فشار می دهند.
  • پس از چند دقیقه مواد بر روی ناخن ها خشک می شود و اینگونه می توان ناخن مصنوعی را برداشت.

در این روش نیازی به استفاده از چسب ناخن و سوهان کشیدن نمی باشد. به همین دلیل برای ناخن کاران آسان ترین روش به شمار می رود. اما در عین حال در زمینه کاشت ناخن ، این روش جزو روش های بی کیفیت است. چراکه بدون سوهان کشی ، مدت کوتاهی پس از کاشت ناخن ، در زیر آن ها هوا جمع می شود و اصطلاحا ناخن ها هوا می گیرند. همین موضوع ضمن اینکه تاثیر منفی بر روی ظاهر ناخن ها دارد ، ممکن است منجر به ایجاد قارچ در زیر آن ها نیز شود.

بهترین روش کاشت ناخن کدام است ؟ کاشت ناخن پودری 

کاشت ناخن به روش پودری جزو بهترین روش های کاشت ناخن به شمار می رود چراکه دارای دوام و ماندگاری بالایی است.

  • در این روش ابتدا مواد ضد قارچ مخصوصی را بر روی ناخن ها می زنند.
  • سپس از پودر کاشت که در واقع از همان مواد دندان پزشکی است برای کاشت ناخن ها استفاده می کنند.
  • در مرحله آخر ناخن ها را با استفاده از سوهان برقی به شکل ایده آلی در می آورند.

کاشت پودری، از بهترین روش های کاشت ناخن به شمار می رود ، چراکه دارای دوام بیشتری است و همینطور هوا نمی گیرد. از سویی دیگر می توان با سوهان کشی ناخن ها را به شکل دلخواه در آورد. این روش کمی وقت گیر است و تمامی ناخن ها باید به صورت جداگانه سوهان کشی شوند و مشابه با یکدیگر گردند.

کاشت ناخن ژله‌ ای

از دیگر روش های کاشت ناخن ، کاشت ناخن ژله ای است که نسب به کاشت قالب ، بسیار محکم تر و مقاوم تر می باشد.

  • در کاشت ناخن ژله ای ، مشابه با روش های قبلی ، ابتدا مواد ضد قارچ مخصوص را بر روی ناخن ها می زنند.
  • در ادامه مشابه با کاشت پودری عمل می شود. با این تفاوت که به جای استفاده از پودر از مواد دیگری برای کاشت ناخن استفاده می شود.

در کاشت ناخن ژله ای نیز مشابه با کاشت ناخن پودری ، از سوهان کشی استفاده می شود. با این روش نیز نیازی به نگرانی در مورد هواگرفتن ناخن ه نخواهد بود. ضمن اینکه این روش بسیار محکم تر و مقاوم تر از روش های دیگر است. از سویی دیگر دستتان باز است و می توانید هر فرم دلخواهی را به ناخن های خود بدهید.

از میان کاشت قالب ، پودری و ژله ای کدام بهتر است ؟

بهترین روش کاشت ناخن کدام است

پس از بررسی رایج ترین روش های کاشت ناخن شامل کاشت با قالب ، کاشت پودری و کاشت ژله ای ، حال می توانیم به سوال بهترین روش کاشت ناخن کدام است ؟ پاسخ دهیم. در کشور ما کاشت ناخن پودری نسبت به دیگر روش ها محبوب تر است و بیشتر انجام می شود. پس از کاشت پودری نیز ، کاشت ژله ای و سپس کاشت با قالب صورت می گیرد.

از مهم ترین دلایل کاشت با پودر ، مقاومت و دوام بالای آن می باشد. کاشت ژله ای در مناطقی که دارای آب و هوای شرجی هستند ، دوام و ماندگاری بیشتری دارد. البته در برخی مواقع ، ناخن کارها روش های مختلف را با یکدیگر ترکیب می کنند و سپس از روشی که دارای دوام و ماندگاری بیشتری است ، برای کاشت ناخن استفاده می کنند.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز کاشت ناخن در تهران – معرفی 10 بهترین مرکز خدمات ناخن

فرق لمینت با کاشت ناخن چیست ؟

برای بسیاری از افراد این سوال وجود دارد که لمینت با کاشت ناخن چه تفاوتی دارد. در ادامه به تفاوت های این دو روش اشاره کرده ایم :

  • در کاشت ناخن ، بستر ناخن با استفاده از سوهان کشی نازک می شود. اما در لمینت سوهان کشی انجام نمی شود.
  • در کاشت ناخن ، لایه ضخیمی از مواد کاشت بر روی ناخن قرار می گیرد اما در لمینت لایه نازکی از مواد کاشت بر روی ناخن قرار داده می شود.
  • در کاشت ناخن ، ناخن ها صخیم تر و قوس دار تر از حالت واقعی به نظر می رسند در حالی که در لمینت ناخن ، ناخن ها دارای یک قوس زیبای طبیعی هستند.

سوالات متداول 

  • بهترین روش کاشت ناخن کدام است ؟

در میان روش های مختلفی که برای کاشت ناخن استفاده می شود ، در کشور ایران کاشت با پودر رایج تر است.

  • کاشت ناخن با قالب و یا کاشت ناخن با ژل ، کدام یک بهتر است ؟

کاشت ناخن با ژل نسبت به کاشت ناخن با قالب دارای ماندگاری و دوام بیشتری است.

  • فرق کاشت ناخن با لمینت ناخن چیست ؟

در متن مقاله فوق به تفاوت کاشت ناخن با لمینت ناخن پرداخته ایم.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

پاکسازی پوست مختلط

پاکسازی پوست مختلط 💎 5 مرحله پاکسازی پوست مختلط

پاکسازی پوست مختلط چگونه باید انجام شود ؟ پوست مختلط ترکیبی از پوست خشک و …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *