لیزر در اسلامشهر 💎 معرفی 10 بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اسلامشهر + نظرات مراجعین

لیزر در اسلامشهر

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین مرکر لیزر در اسلامشهر کجاست ؟ امروزه لیزر موهای زائد به عنوان یکی از محبوب ترین روش های برای از بین بردن موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به بازدهی بالای این روش ، امروزه تقاضا برای لیزر موهای زائد نیز بسیار افزایش پیدا کرده است. در لیزر موهای زائد از فناوری نور استفاده می شود. به طوری که لیزر با انتشار پالس های انرژی نور به یک ناحیه خاصی از پوست ، منجر به از بین رفتن ریشه ها و فولیکول های مو در آن ناحیه می شود. با از بین رفتن ریشه ها و فولیکول ها ، موها نمی توانند رشد کنند و در نتیجه به مرور از بین می روند. در ادامه به جزئیات بیشتری از بهترین مرکز لیزر در اسلامشهر اشاره کرده ایم.

مرتبط بخوانید :بهترین آرایشگاه اسلامشهر 

فهرست معرفی مرکز لیزر اسلامشهر

لیزر موهای زائد روشی موثر و در عین حال زمانبر است. به صورتی که زیباجویان باید در بازه های زمانی مشخصی برای لیزر موهای زائد در جلسات تعیین شده از سوی مرکز انتخابی شرکت کنند. به طور کلی لیزر از رشد مجدد فولیکول های مو در بدن جلوگیری می کند. اینگونه به مرور موهای زائد بدن از بین می روند.

در ادامه تعدادی از مراکز لیزر در اسلامشهر را معرفی کرده ایم. در صورتی که شما نیز مراکز معتبری را برای لیزر موهای زائد بدن در اسلامشهر می شناسید ، در بخش نظرات معرفی کنید.

لیزر در کلینیک و پوست و مو نیکان

لیزر موهای زائد در اسلامشهر

 این کلینیک با استفاده از بروزترین دستگاه ها و به روزترین تکنیک ها در تزریق های زیبایی با کادری مجرب شما را در هر مرحله از درمان راهنمایی میکند.

لیست خدمات پوستی:
لیزر موهای زائد آقایان و بانوان
زاویه سازی و کانتورینگ صورت، بوکال فت
دستگاه جوانساز co2 فرکشنال،مزوتراپی و prp مو و صورت
میکرودرم، حجامت۔ فصد خون ۔ جراحی سرپایی،خالبرداری
جراحی بلفاروپلاستی
میکرودرم،فیشیال تخصصی،هایفوتراپی

شماره تماس :

واتساپ :

اینستاگرام :

آدرس : اسلامشهر لوکیشن :

لیزر موهای زائد چیست ؟

لیزر الکساندرایت کندلا در اسلامشهر

 یک پرتو نوری که دارای انرژی بالایی است و در پزشکی و صنعت دارای کاربرد بسیار زیادی می باشد. برای از بین بردن موهای زائد بدن از لیزرهای مختلفی استفاده می شود. از جمله پرکاربردترین لیزرهای مورد استفاده برای از بین بردن موهای زائد لیزر های الکساندرایت، Nd: YAG و دایود هستند.

هر یک از این لیزرها دارای کاربردهای متفاوتی می باشند. به طوری که الکساندرایت برای پوست های روشن استفاده می شود و Nd:YAG نیز بیشتر برای پوست های تیره کارایی دارد. این تفاوت عملکردی به دلیل تفاوتی که در خواص فیزیکی لیزر ها شامل فرکانس و طول موج وجود دارد ، ایجاد می شود.

لیزر مورد استفاده بر روی فولیکول ها تاثیر می گذارد. لیزر موهای زائد منجر به گرم کردن فولیکول های مو و آسیب رساندن به آن ها می شود. فولیکول ها در واقع اندام های کوچکی در داخل پوست هستند که موهای بدن را تشکیل می دهند.

در صورتی که فولیکول ها آسیب ببینند ، رشد موها برای همیشه متوقف می گردد. به همین دلیل امروزه لیزر بهترین انتخاب است. به طوری که پس از لیزر موهای زائد ، بین 70 الی 90 درصد از موهای زائد برای همیشه از بین می رود.

مرتبط بخوانید : بوتاکس در اسلامشهر

ویژگی مرکز لیزر باغ فیض اسلامشهر

مرکز لیزر باغ فیض اسلامشهر

بسیاری از افراد در انتخاب بهترین مرکز لیزر در اسلامشهر با چالش هایی همراه هستند. اما با بررسی بهترین مرکز لیزر در اسلامشهر می توان به نتیجه بهتری رسید. بهترین مرکز لیزر در اسلامشهر دارای برخی ویژگی ها شامل موارد زیر است :

استفاده از چندین دستگاه مختلف از ویژگی های مرکز لیزر در اسلامشهر

بهترین کلینیک لیزر دارای چندین دستگاه مختلف می باشد. تنوع دستگاه در واقع به معنی تنوع فناوری لیزر است. این موضوع بسیار حائز اهمیت است چراکه افراد مختلف دارای پوست هایی با رنگ های مختلف هستند. هر یک از لیزرها برای نوع پوست با رنگ روشن و تیره کارایی دارند. وقتی یک مرکز لیزر دارای چندین دستگاه مختلف است ، می توان از دستگاه های مناسب برای لیزر موهای زائد بدن تمامی مشتریان از آن ها استفاده کرد.

زیر نظر پزشک باشد

بهترین مرکز لیزر توسط یک پزشک متخصص اداره می شود. در نظر داشته باشید که نظارت یک پزشک بر فرآیند لیزر درمانی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. بنابراین توصیه می کنیم از لیزر موهای زائد در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی خودداری نمایید. پزشک با ارزیابی رنگ پوست به شما کمک می کند تا بر اساس شرایطی که دارید ، بهترین انتخاب را داشته باشید.

برخورداری از اپراتوری حرفه ای

بهترین کلینیک ها و مراکز لیزر موهای زائد ، دارای اپراتور های حرفه ای هستند. در صورتی که دستگاه یک مرکز خوب باشد و پزشک نیز در مجموعه حضور داشته باشد ، عامل موفقیت در رفع موهای زائد با استفاده از لیزر ، وابسته به دانش و تجربه اپراتور است. ضمن اینکه احتمال بروز عوارض پس از لیزر موهای زائد نیز کمتر می گردد.

قیمت مناسب لیزر الکساندرایت کندلا در اسلامشهر

از دیگر ویژگی های بهترین مرکز لیزر در اسلامشهر ، ارائه خدمات با قیمت مناسب است. در نظر داشته باشید که صرفا دریافت هزینه های زیاد به معنای کیفیت بالای خدمات یک مجموعه نیست.

مرتبط بخوانید : قالیشویی در اسلامشهر 

آیا لیزر الکساندرایت کندلا در اسلامشهر درد دارد؟

لیزر الکساندرایت کندلا در اسلامشهر

لیزر امری بی درد نیست و در هر مرکز و با هر دستگاهی اندکی درد را تجربه خواهید کرد، که البته به مدد کرمهای کاهش دهنده درد ، و سری خنک کننده که در برخی دستگاه ها وجود دارد این احساس درد بسیار زیاد کاهش میابد و مشکلی برای فرد به وجود نمی آید ، البته احساس درد اندکی که بوسیله لیزر به شما منتقل میشود به شدت از فردی به فرد دیگر متفاوت است و به آستانه تحمل هر فردی بستگی دارد.

به همین سبب لیزر برای افرادی دردآور و برای افرادی دیگر درد بسیار معمولی است.

اما به طور کلی لیزر در قسمتهایی که تجمع استخوانی بیشتر است درد بیشتر دارد و در نواحی که تجمع گوشت و چربی است درد کمی دارد.

به طور مثال ناحیه پشت لب و دستها و ساق پاها و زیر بغل ، لیزر دردناکتر است و در ناحیه رانها و شکم درد کمتری را تجربه خواهید کرد.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل در اسلامشهر

 توضیحاتی درباره لیزر الکساندرایت کندلا در اسلامشهر 

لیزر الکساندرایت کندلا در اسلامشهر

برای اینکه از موهای زائد رها شویم باید چندین بار به مرکز لیزر مراجعه کنیم ، و این نکته ای است که شما باید بدانید که چه دستگاه لیزر شما الکساندرایت کندلا باشد و چه نباشد ، لیزر با یک جلسه برای هیچ فردی کاری نخواهد کرد.

دستگاه های لیزر از هر برندی که باشند برای اینکه موهای زائد را از بین ببرند باید بر روی چرخه مو تاثیر بگذارند و چرا که در هر چرخه رشد مو تنها مقداری حدود بیست درصد از موهای زائد از بین خواهد رفت.موهای زائد تنها در فاز رویش است که میتواند با تاثیر گذاری لیزر از بین بروند و اگر مو در سایر مراحل چرخه باشد یعنی فاز استراحت و فاز ریزش لیزر تاثیری بر آن ندارد.

بنابراین این گفته تبلیغاتی که با یک جلسه از شر موهای زائد خلاص شوید کاملا بی پایه و اساس است و اگر میخواهید از لیزر برای از بین بردن موهای زائد استفاده کنید باید چندین جلسه وقت بگذارید و بر سر تعداد جلساتی که با توجه به نوع پوست و موی شما داده شده است، حاضر گردید.

سوال پرتکراری نیز وجود دارد که به شرح آن در این مقاله میپردازیم.

آیا لیزر در مرکز لیزر اسلامشهر دائمی خواهد بود؟

مرکز لیزر اسلامشهر

این را نیز بدانید که هرگز لیزر موهای زائد دائمی نیست ولی شما را برای مدت زمان زیادی از فکر کردن به  موهای زائد رها میکند. به دلیل اینکه انسان در طول مدت زندگی خود به دلیل سبک زندگی و یا داروهایی که استفاده میکند و یا بیماریهایی که میگیرد ،و یا به دلیل اختلالاتی چون اختلالات هورمونی دوباره شاهد رویش مجدد موهای زائد باشد. گه در این صورت باید جلسات درمانی را تمدید کند ، و این طور که گفته میشود . تعداد جلسات لیزر که مجدد انجام میگردد زیاد نخواهد بود.

بنابراین ممکن است شما با لیزر در یک بازه زمانی 5 تا 10 سال از تعدادزیادی از موهای زائد خود خلاص گردید اما به طور دائمی خیر. و همچنین میتوان گفت که به طور قطع لیزر موثرترین راهکار برای از بین بردن موهای زائد است.

سوالات متداول

  • بهترین مرکز لیزر در اسلامشهر کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین مراکز لیزر در اسلامشهر را معرفی کرده ایم.

  • هزینه لیزر در اسلامشهر‌ چقدر است ؟

هزینه لیزر برای قسمت های مختلف بدن به صورت جداگانه تعیین می شود که بهتر است برای اطلاع از آن با کلینیک مورد نظرتان تماس بگیرید

  • بهترین مرکز لیزر در اسلامشهر‌‌ دارای چه ویژگی هایی است ؟

داشتن مجوز از وزارت بهداشت ، اداره شدن توسط پزشک ، دریافت هزینه های مناسب ، داشتن اپراتور حرفه ای و … از ویژگی های بهترین مرکز لیزر در اسلامشهر است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

تزریق ژل در اسلامشهر

تزریق ژل در اسلامشهر 💎 معرفی 10 بهترین مرکز تزریق ژل در اسلامشهر + نظرات مراجعین

بهترین مرکز تزریق ژل در اسلامشهر کجاست ؟ ژل صورت جزو دسته ای از محصولات …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *