بهترین ناخن کار در کرج 💎 10 بهترین سالن کاشت ناخن در کرج

بهترین ناخن کار در کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین ناخن کار در کرج کیست ؟ زیبایی و آراستگی از موضوعاتی است که امروزه در جوامع مختلف بسیار حائز اهمیت است. تمامی خانم ها به دنبال زیبایی ، جذابیت و آراستگی هر چه بیشتر هستند. در واقع زیبایی و افزایش جذابیت ناخن ها از علاقه مندی بانوان به شمار می رود. در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین ناخن کار در کرج آشنا شویم.

مرتبط بخوانید: بهترین مرکز لیزر در کرج

 معرفی ناخن کار خوب در کرج

بسیاری از بانوان با مشکلاتی همچون شکستگی و ترک خورگی و یا عدم رشد ناخن های خود مواجه می باشند. این دسته از خانم ها برای داشتن ناخن های زیبا و دلخواه ، به دنبال بهترین راه و روش و راهکارها می باشند. از سویی دیگر خانم هایی نیز هستند که متاسفانه ناخن های آن ها ضمن نداشتن رشد کافی ، زیبایی و جذابیت کافی را نیز ندارد و این موضوع برای آن ها بسیار ناراحت کننده است و منجر به کاهش اعتماد به نفس آن ها می شود.

امروزه کاشت ناخن این مشکل را حل کرده است. به طوری که افراد می توانند با مراجعه به بهترین ناخن کار در شهر کرج ، ناخن هایی زیبا و مرتب را داشته باشند و اینگونه عیوب ناخن های خود را برطرف کنند. بنابراین توصیه می کنیم که تا انتهای این مقاله از سایت پاسخ تو همراه ما باشید تا با بهترین ناخن کار در کرج آشنا شویم.

آرزو پیرنیا

بهترین ناخن کار در کرج

  • آدرس : کرج ، مهرشهر ، نبش دویست و یکم
  • شماره تماس : 0912024331

المیرا نورانی نژاد- کاشت ناخن در کرج

بهترین ناخن کار در کرج

  • آدرس : کرج ، جهان شهر ، میدان مدنی ،
  • شماره تماس: 0990994600

شیما قره داغی

بهترین ناخن کار در کرج

  • آدرس : کرج ، جهان شهر ، خیابان رازقی
  • شماره تماس : 0912309673

مرتبط بخوانید : 10 بهترین دکتر تزریق چربی در کرج 

خانم برزگر

بهترین ناخن کار در کرج

  • آدرس : کرج ، مهرشهر ،
  • شماره تماس : 0921536329

مرتبط بخوانید: مرکز کاشت ناخن در گوهر دشت کرج

ناخن کار کیست ؟

ناخن کار در کرج

ناخن کار شخصی است که دوره های مختلف و تخصصی را در زمینه کاشت ناخن پشت سر گذاشته است. این فرد با استفاده دانش و مهارتی که کسب کرده است و همینطور با استفاده از سلیقه و مهارت خود در این زمینه ، اقدام به زیباسازی و آراسته سازی ناخن های بانوان می کند.

این موضوع را در نظر داشته باشید که امروزه تعداد ناخن کاران زیاد شده است اما تعداد معدودی از آن ها در کارت خود مهارت دارند و می توان برای کاشت ناخن به آن ها اعتماد کرد.

مرتبط بخوانید :بهترین کلینیک زیبایی در کرج

ویژگی ناخن کار خوب در کرج

بهترین ناخن کار در کرج

بهترین ناخن کارها دارای ویژگی ها و خصوصیاتی هستند که آن ها را نسبت به دیگران متمایز می کند. از مهم ترین این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • برخورداری از جواز و پروانه و همینطور مدرک مرتبط و معتبر
  • برخورداری از تجربه و تخصص در زمینه کاشت ناخن
  • دارای مهارت و سلیقه برای طراحی ناخن
  • دارای رفتار و اخلاق پسندیده و محترمانه با مراجعه کنندگان و مشتریان
  • صبور و با حوصله
  • ارائه خدمات در سالنی تمیز و پاکیزه و به دور از هر گونه آلودکی
  • دارای صدها نمونه کار متفاوت و نشان دادن آن به مراجعه کنندگان و زیباجویان
  • استفاده از لوازم و وسایل بهداشتی و تمیز و استریل شده برای ارائه خدمات زیبایی
  • در الویت قرار دادن تمامی پروتکل های بهداشتی
  • برخورداری از آمار رضایت مندی بالا از سوی مراجعه کنندگان

در نظر داشته باشید که بهترین ناخن کار در کرج کسی است که همواره به دنبال یادگیری جدیدترین خدمات مرتبط با ناخن و طرح های زیبای ناخن باشد. به طوری که دائما به روز باشد و با جدیدترین تکنیک هایی که در این زمینه ایجاد می شود ، آشنایی داشته باشد.

روش های مورد استفاده ناخن کار در کرج

کاشت ناخن کرج

کاشت ناخن به روش های متفاوت و بسیار زیادی صورت می گیرد. اما موضوعی که وجود دارد ، این است که مراحل کاشت میان تمامی این روش ها یکسان و مشابه می باشد. بهترین ناخن کار کسی است که علم تمامی کاشت ها را داشته باشد و پس از آشنایی تخصصی با تمامی روش ها ، برای هر کدام از زیباجویان از روش مناسبی استفاده کند. به همین دلیل است که ناخن کاری یک شاخه بسیار حرفه ای است و به تبحر و مهارت بسیار خاصی نیاز دارد. در ادامه قصد داریم به روش های مختلف کاشت ناخن بپردازیم.

انواع روش های کاشت ناخن شامل :

کاشت ناخن پودری توسط ناخن کار خوب در کرج

این شیوه کاشت ناخن یکی از شیوه های قدیمی و البته محبوب کاشت ناخن در کرج و سایر شهر هاست ، علت آن هم سادگی و هزینه پایین آن نسبت به سایر شیوه هاست ، در این روش ناخنکار با استفاده از کامپوزیت و اکریلیک که بصورت پودر است به همراه یک محلول که به اسم پلیمر و مونومر معروف هستند برای ساخت ناخن و اصطلاحا کاشت آن اقدام میکند .

کاشت ناخن ژلیش  توسط ناخن کار در کرج

کاشت ناخن ژلیش ، از روش‌های محبوب کاشت ناخن در کرج است. در این روش که به صورت کاسه ای انجام میشود ماده ای که شبیه لاک الکل و بسیار غلیظ است استفاده قرار می‌گیرد معمولاً چند مرحله ژل رویی تیپ ناخن زده می‌شود و سپس ناخن ها در زیر نور uv یا ال ای دی قرار می گیرند در این روش ناخن ها ظاهری طبیعی تر دارند ناخن های کاشته شده با این روش منعطف و نازک تر هستند و معمولاً با استون پاک نمی شود.

کاشت ناخن پلی ژل در کاشت ناخن در کرج

کاشت ناخن به شیوه پلی ژل یا اکری ژل یک شیوه جدید است . که تمام ویژگی های خوب روش های پودری و ژله ای را دارا می باشد.  در این روش با استفاده از موادی مانند ژل استفاده میشود. این ماده دارای دو نوع سخت و نرم می باشد. از این ماده میتوان برای کاشت ناخن، تقویت ناخن و یا ترمیم شکستگی های ناخن استفاده کرد . مواد مورد استفاده در این روش به صورت کاسه ای یا تیوپی عرضه می شوند و از آنجا که این مواد تنوع رنگی کمتری را دارا می باشند برای رنگ آمیزی ناخن های کاشته شده لاک مخصوص ژلیش استفاده میشود

سایر روش ها عبارتند از : 

  • کاشت ناخن ژل ایکس
  • کاشت ناخن با ژل بیلدر
  • کاشت ناخن فیبری
  • کاشت ناخن سیلک (ابریشمی)
  • کاشت ناخن به روش دیپینگ

مرتبط بخوانید :پلاژن تراپی در کرج 

عوارض کاشت ناخن در کرج

بهترین ناخن کار در کرج

به طور کلی کاشت ناخن عوارض و مضرات خاصی ندارد ، اگر که نکات ایمنی رعایت گردد ، ولی اگر دستورالعملهای بهداشتی رعایت نشود ، شاهد بیماریها و عوارضی که در ذیل به آن اشاره خواهیم داشت ، خواهیم بود.

آلرژی به چسب در کاشت ناخن در کرج

در کاشت ناخن با مواد شیمیایی و چسب سر و کار دارید و اگر شما شخصی هستید که به مواد شیمیایی حساسیت دارید ، کاشت ناخن برای شما دردسر ایجاد میکند. مگر از قبل تمهیداتی برای حساسیت خود آماده کنید.

انتقال بیماریهای واگیردار

بیماریهایی با منشا ویروسی خیلی راحت از طریق کاشت ناخن سرایت میکنند و ناخن کار در کرج باید از پاکیزگی وسایل کاشت ناخن و طراحی مطمئن باشد.

انتقال بیماریهای قارچی

از آنجا که ناخن محیط مناسبی برای رشد قارچها است ، به خصوص ناخنهای پا ، به علت  آنکه بیشتر در فضای بسته و تاریک کفش و جوراب قرار میگیرند ، و منبع مناسبی برای رشد قارچ میشوند ، یک ناخن کار باید تمام نکات بهداشتی را به نحو احسنت رعایت کند تا باعث سرایت بیماریهای قارچی و پوستی به مشتریانش نشود.

مرتبط بخوانید :لیفت صورت با نخ در کرج 

ناخن کار خوب در کرج از دستگاه UV استفاده کند یا خیر؟

ناخن کار خوب در کرج

همه ما درباره اشعه های مضر خورشید و تاثیر سوئ این اشعه ها بر روی سلامت پوست و بدن شنیده ایم . اما درباره دستگاه uv ونقش آنان در سلامت خود در هنگام طراحی ناخن چیزی نمیدانیم.

با پیشرفت و علاقه مندی به لاین ناخن در خانوم ها در سر تا سر دنیا و استفاده همزمان از این دستگاه ها ، بایدها و نبایدهای استفاده از این تکنولوژی بر سر زبانها افتاد و تحقیقات متعددی در این راستا انجام شد.

برخی از این تحقیقات موید این نکته بودند که استفاده از این دستگاه ها سبب آسیب به بدن و یا سرطان میگردد و دقیقا همان کاری را میکنند که اثرات مضر نور خورشید بر روی بدن دارند.

و عده ای نیز این فرضیه را رد کردند.

آخرین نتایج تحقیقات درباره دستگاه UV و استفاده از آن در کاشت ناخن در کرج 

در تحقیقات جدید و آخرین مقالات علمی در این باره رابطه بین استفاده از این دستگاه و سرطان رد شده است و گفته شده است که میزان اشعه این دستگاه نمیتواند آسیبی به پوست و در نتیجه سرطانی شدن پوست داشته باشد. چرا که برای ایجاد سرطان میزان و زمان تابیدن باید به دوز بالایی برسد تا سبب جنین آسیبی بشود و این دستگاه ها به هیچ وجه به این میزان اشعه به بدن وارد نمیکنند.

 در ادامه این پزوهشها آمده است: بهتر است در هنگام استفاده از چنین دستگاهی از کرمهای ضد آفتاب در این ناحیه یعنی دستها و پاها استفاده کنید.

سوالات متداول

  • بهترین ناخن کار در کرج کیست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین ناخن‌ کارها در کرج را معرفی کرده ایم.

  • بهترین ناخن‌ کار در کرج دارای چه ویژگی هایی است ؟

بهترین ناخن‌ کار باید ضمن داشتن مجوز و مدرک معتبر ، مهارت کافی برای کاشت و طراحی آن را نیز داشته باشد.

  • بهترین ناخن‌ کار در کرج چه خدماتی را به مشتریان ارائه می دهد ؟

بهترین ناخن‌ کار در کرج خدمات متنوعی شامل کاشت ناخن با ژل ، کاشت ناخن با پودر ، ریمو کردن کاشت و … را به زیباجویان ارائه می دهد.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

کلینیک لیزر آقایان کرج

کلینیک لیزر آقایان کرج 💎 معرفی 8 بهترین کلینیک لیزر آقایان کرج

رویش پرتراکم موها در بدن آقایان ، طبیعی است. با این حال بسیاری از مردان …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *