کامپوزیت دندان کرج 💎 فهرست 10 تایی مراکز کامپوزیت در کرج

مرکز کامپوزیت ونیر در کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

کامپوزیت ونیر در کرج چیست؟ برای انجام کامپوزیت ونیر در کرج به کجا مراجعه کنیم ؟ از مزیت های دندانپزشکی مدرن این است که متناسب با وضعیت ، بوجه و نیاز مردم از روش های مختلفی برای بهبود و اصلاح لبخند افراد می توان استفاده کرد. در واقع افرادی که تمایل دارند زیبایی و جلوه دندان های خود را بیش از گذشته کنند ، می توانند با دریافت مشاوره از متخصص از روش های متععدی برخوردار شوند. از روش های جدید در دندانپزشکی ، کامپوزیت ونیر است که طی آن لایه ای از مواد بر روی دندان ها چسبانده می شود و ظاهر دندان ها تغییر پیدا می کند. در ادامه همراه ما باشید تا با مراکز کامپوزیت ونیر در کرج آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : هایفوتراپی در کرج

بهترین مرکز کامپوزیت دندان در کرج

اگر مایل هستید کامپوزیت ونیر را با بالاترین کیفیت ممکن انجام دهید که دارای طول عمر بالایی باشد ، پیشنهاد می کنیم حتما بهترین مراکز را برای اینکار انتخاب کنید. در ادامه فهرستی از معتبرترین مرکز کامپوزیت ونیر در کرج را ارائه کرده ایم :

دکتر فرشید محرابی

کامپوزیت ونیر در کرج

  • آدرس : کرج ، بلوار طالقانی شمالی
  • تلفن تماس : 0263222002

دکتر علی مرسلی

کامپوزیت ونیر در کرج

  • آدرس : کرج ، خیابان شهید بهشتی ،
  • تلفن تماس : 0263421580

کامپوزیت ونیر در کرج _ دکتر شهریار جنانی

کامپوزیت ونیر در کرج

  • آدرس : کرج ، بین میدان شهدا و چهار راه طالقانی
  • تلفن تماس : 0263225422

دکتر مریم محمدی

کامپوزیت ونیر در کرج

  • آدرس : کرج ، بین میدان شهدا و چهار راه طالقانی
  • تلفن تماس : 0263222100

دکتر محمد قاسمی

کامپوزیت ونیر در کرج

  • آدرس : کرج ، خیابان شهید بهشتی
  • تلفن تماس : 0263421624

مزایای کامپوزیت چیست؟

کامپوزیت ارزان در کرج

از بزرگ ترین مزیت های کامپوزیت ونیر که منجر به جلب توجه بسیاری از افراد شده است ، قیمت بسیار به صرفه آن می باشد که نسبت به لمینت دندان و … ارزان تر است.  به طور مثال افرادی که تمایل دارند از لمینت های سرامیکی برای روکش دندان های خود استفاده کنند ، باید در دو یا سه جلسه به دندانپزشک مراجعه کنند تا لمینت ساخته شده در آزمایشگاه دندانپزشکی ، بر روی دندان های آن ها قرار بگیرد. به طور کلی ضمن اینکه لمینیت دندان هزینه زیادی دارد ، زمانبر نیز می باشد.

از مزیت های کامپوزیت ونیر این است که ضمن اینکه در یک جلسه ایجاد و اعمال می شود ، می تواند مشکلات دندان شامل ساییدگی ، فاصله ایجاد شده بین دندان ها ، تراشیده شدن دندان ها ، کوتاهی و شکستگی دندان ها و … را نیز برطرف نماید. به طور کلی کامپوزیت ونیر از روش های جدید است که ضمن ایجاد تغییرات اساسی در دندان ها ، می تواند طرح لبخند و شکل دهان را نیز تغییر دهد.

مرتبط بخوانید :کرایولیپولیز در کرج 

معایب کامپوزیت 

کامپوزیت دندان کرج

نمی توان به طور قطع گفت که کامپوزیت ونیر دارای هیچ معاببی نیست و این روش نیز همانند دیگر روش های دندانپزشکی زیبایی دارای برخی معایب می باشد. به طور مثال رزین هایی که در روکش کامپوزیت مورد استفاده قرار گرفته اند به اندازه لمینت استحکام ندارند و به همین دلیل ممکن است در هنگام گاز زدن و یا خوردن چیزهای سخت ، دچار شکستگی و یا پریدگی شوند.

از سویی دیگر احتمال دارد به مرور زمان کامپوزیت ونیر شفافی و جلای روز اول خود را از دست بدهد. همیطور بسیاری از زیباجویان که کامپوزیت ونیر را برای دندان های خود انتخاب کرده اند ، از تیره شدن آن ها به مرور زمان ناراضی بوده اند ، چراکه این نوع از کامپوزیت ها در برابر لکه گیری بسیار آسیب پذیر می باشند و باید پس از حدود هفت تا ده سال تعویض شوند.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر در کرج 

فرآیند کامپوزیت دندان کرج چقدر زمان می برد؟

معمولا دندانپزشکان تمامی فرآیند مرتبط با کامپوزیت ونیر را در یک جلسه انجام می دهند. شما زیباجویان عزیز ابتدا یک جلسه برای دریافت مشاوره ، معاینه و ارزیابی دندان ها به دندانپزشک و کلینیک مورد نظرتان مراجعه کنید و چنانچه تصمیم خود را قطعی کردید ، در جلسه بعدی پزشک اقدام به ساخت و اعمال کامپوزیت ونیر بر روی دندان های شما خواهد کرد.

قبل از ساخت کامپوززیت ونیر ، می توانید در مورد رنگ مورد نظرتان که تمایل دارید نسبت به دندان های خودتان روشن تر و یا همرنگ باشد با پزشک مشورت کنید تا در نهایت کامپوزیت ونیر را در رنگ دلخواهتان بر روی دندان هایتان داشته باشید. مرحله پیوند کامپوزیت ونیر بر روی دندان ها با نور لیزر و چسب مخصوص انجام می شود.

مرتبط بخوانید : مرکز لازک چشم در کرج 

هزینه کامپوزیت دندان کرج چقدر میباشد؟

کامپوزیت کرج

با توجه به قیمت ارز نمیتوانیم قیمت واحدی برای هزینه کامپوزیت ونیر بیان کنیم ، اما به طور کلی هزینه کامپوزیت به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ذیل بیان میکنیم.ولی به طور کلی هزینه کامپوزیت ونیر از 500 هزار تومان تا 1500 تومان میباشد.

قیمت کامپوزیت ونیر دندانها در کرج چگونه تعیین میشود؟

هزینه مواد اولیه کامپوزیت دندان کرج

بسته به این که کامپوزیت از چه برند و ساخت چه کشوری باشد، هزینه متفاوت خواهد بود ، با توجه به اینکه برندهای متفاوت در بازار اعم از آمریکایی و آلمانی و کره ای و…. وجود دارد ، بر حسب اینکه کدام استفاده میشود در قیمت نهایی تاثیر خواهد داشت.

دستمزد پزشک در بهترین مرکز کامپوزیت دندان در کرج

بر حسب تجربه و معروفیت پزشک ، قیمتهای متفاوتی برای انجام کامپوزیت ونیر تعیین میشود.

تعداد دندانها

هر چقدر در یک لبخند تعداد دندانها بیشتر مشخص باشد. همان تعداد نیاز به کامپوزیت دارد . بدیهی است اگر تعداد آنها کمتر باشد. هزینه کامپوزیت هم کمتر خواهد بود.

عوارض کامپوزیت در بهترین مرکز کامپوزیت دندان در کرج

بهترین مرکز کامپوزیت دندان در کرج

این روش برای زیباسازی دندان یک روش امن و بسیار خوب است .اما به دلایلی که عنوان میگردد . در برخی موارد شاهد این هستیم که انجام این کار با عوارضی همراه بوده است که به شرح آن میپردازیم.

پوسیدگی دندان

به دلیل اینکه مواد کامپوزیت را باید بر روی دندان پیاده سازی کرد. بایدکمی مینای دندان تراشیده شود. تاکید میکنم به میزان بسیار کمی. ولی به دلیل تراشیده شدن همین مقدار هم اگر توصیه هایی که برای مراقبت نگهداری کامپوزیت انجام نشود سبب پوسیدگی دندان خواهد شد.

التهابات لثه در کامپوزیت ارزان در کرج

در برخی موارد دیده میشود پس از انجام کامپوزیت ، لثه ها ملتهب میشوند .که این امر سبب بروز اتفاقات دیگری خواهد بود.بنابراین باید سریع به پزشک مراجعه کنید.

 ماهر نبودن پزشک

پزشک در این زمینه باید بسیار متبحر باشد چرا که کامپوزیت دندان یک هنر است. و دندانپزشک باید تجربه بالایی در این زمینه داشته باشد تا بتواند کامپوزیت زیبا و سالمی را بر روی دندان پیاده سازی کند . کامپوزیت مانند روکش های سرامیکی لمینت نیستند که در لابراتورها ساخته شوند .بلکه صرفا موادی هستند که با هنر دست روی دندان قرار میگیرند. و اگر پزشک نابلد باشد به دندان آسیب زیادی وارد میگردد.

سوالات متداول

  • بهترین مرکز کامپوزیت ونیر در کرج کجاست ؟

در متن مقاله فوق به فهرستی از معتبرترین مرکز کامپوزیت ونیر در کرج اشاره کرده ایم.

  • برای اعمال کامپوزیت ونیر به چند جلسه نیاز است ؟

معمولا تمامی فرآیند مرتبط با ساخت و اعمال کامپوزیت ونیر در یک جلسه انجام می شود.

  • طول عمر کامپوزیت ونیر چقدر است ؟

طول عمر کامپوزیت ونیر در صورت داشتن دقت کافی در مراقبت از آن ها زیاد است اما به طور معمول 7 تا 10 سال می باشد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

کلینیک لیزر آقایان کرج

کلینیک لیزر آقایان کرج 💎 معرفی 8 بهترین کلینیک لیزر آقایان کرج

رویش پرتراکم موها در بدن آقایان ، طبیعی است. با این حال بسیاری از مردان …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *