بوتاکس معده در کرج 💎 معرفی 5 مرکز تزریق بوتاکس معده در کرج + نظرات

بوتاکس معده در کرج

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین دکتر بوتاکس معده در کرج چه کسی است ؟ با افزایش میزان چاقی در میان افراد جامعه ، امروزه نیز از روش های نوین بسیار زیادی در درمان این مشکل استفاده می گردد. یکی از روش های درمانی برای جلوگیری از چاقی و کاهش وزن ، بوتاکس معده است. در ادامه قصد داریم ضمن اینکه تعدادی از بهترین مراکز تزریق بوتاکس معده در کرج را برای شما عزیزان معرفی کنیم ، به جزئیات پیرامون بوتاکس معده نیز بپردازیم.

مرتبط بخوانید : مرکز بوتاکس در کرج

معرفی بهترین دکتر بوتاکس معده در کرج

بهترین دکتر تزریق بوتاکس معده را در ادامه معرفی کرده ایم. پیش از مراجعه به مطب پزشکان معرفی شده ، از طریق پرس و جو و مراجعه به سایت و یا پیج اینستاگرام هر یک از پزشکان ، از نظرات مراجعین و کیفیت خدمات ارائه شده ، اطلاع پیدا کنید.

تزریق بوتاکس معده در کلینیک زیبایی مهرتاجبوتاکس معده کرج

 

این کلینیک زیبایی با استفاده از تجهیزات و دستگاه های زیبایی روز، به همراه همکاری با پزشکان مجرب در فضایی زیبا، پکیج کاملی از خدمات زیبایی را برای شما زیباجویان عزیز ساکن کرج فراهم آورده است. در ادامه به سایر خدمات این مرکز اشاره میکنیم .

خدمات این کلینیک زیبایی عبارتند از :

  • بوتاکس معده ( لاغری)
  • تزریق ژل و بوتاکس و فیلر
  • مزوتراپی مو و ابرو
  • نخ لیفت و جوانسازیپاکسازی پوست (فیشیال) و رفع جوش با جدیدترین متد و دستگاه های روز
  • خالبرداری و جراحی ضایعات پوستی
  • هایفوتراپی و لیزر مو زائد و لاغری تضمینی
  • بلفاروپلاستی توسط فوق تخصص چشم

شماره مشاوره و رزرو : ۰۲۶۳۳۴۱۱۹۲۶

واتساپ :

اینستاگرام : Mehrtaj.clinic@

آدرس : کرج، مهرشهر، فاز۱، بلوار دانش غربی، نبش خیابان مریم، ساختمان پارسه، پلاک ۱۴، زنگ ۹، طبقه ۴   لوکیشن: مسیریابی

دکتر محمد تقی صفری

دکتر بوتاکس معده در کرج

  •  آدرس : استان البرز ، کرج ،
  • شماره تماس :  026349902

بوتاکس معده چیست ؟

بوتاکس معده یک روش جدید برای کاهش وزن می باشد که با استفاده از آندوسکوپی صورت می گیرد. به طوری که در این روش ، بوتاکس را به عضلات معده تزریق می کنند که اینکار منجر به کاهش انقباضات عضلات معده می شود و مدت زمان تخلیه غذا از معده را طولانی تر می کند. در نتیجه دیرتر از معمول ، احساس گرسنگی به فرد دست می دهد.

با تزریق بوتاکس معده ، بیمار زودتر از دیگر مواقع نیز سیر می شود و اینگونه میزان گرسنگی در طول روز و احساس نیاز به غذا نیز کاهش می یابد که نتیجه آن کاهش وزن است. لازم است اشاره کنیم که تزریق بوتاکس معده ، جزو عمل های لاغری به شمار نمی رود و به طور کلی یک روش موقت است و با از بین رفتن اثرات بوتاکس ، وضعیت معده فرد مجدد به حالت اولیه باز می گردد.

چه کسانی باید به دکتر بوتاکس معده در کرج مراجعه کنند ؟

افرادی که دچار اضافه وزن می باشند ، می توانند برای کاهش وزن از بوتاکس معده استفاده کنند. افراد با بوتاکس معده ، نباید انتظار نتیجه ای مشابه با عمل های لاغری را داشته باشند ، اما با این روش می توانند تا حدودی وزن کم کنند.

با این حال بوتاکس معده به تمامی افراد توصیه نمی شود و کسانی که دارای شرایط زیر هستند ، می توانند از تزریق بوتاکس به عنوان یک روش کمک کننده برای لاغری استفاده کنند.

  • افرادی که با ورزش کردن و پیروی از انواع رژیم های لاغری نتوانسته اند وزن کم کنند.
  • کسانی که دچار مشکل و یا بیماری های مرتبط با معده شامل زخم معده و یا ورم معده نیستند.
  • افرادی که شاخص توده بدنی آن ها بین 25 تا 30 می باشد.

بوتاکس معده در کرج برای افرادی که شاخص توده بدنی آن ها بالای 40 است ، مناسب نمی باشد و کارایی ندارد؛ چراکه بوتاکس معده فقط می تواند مقدار کمی از چاقی آن ها را کم کند. این دسته از افراد باید برای لاغری به سراغ دیگر روش ها بروند.

خطرات و عوارض بوتاکس معده چیست ؟

بوتاکس معده در کرج

بوتاکس به عنوان یک درمان بسیار کاربردی ، سال هاست که در علم پزشکی استفاده می شود. در مورد موضوع تزریق بوتاکس معده تاکنون مطالعات زیادی صورت نگرفته است و می توان گفت این روش نسبتا جدید می باشد و هنور آن طور که باید امتحانش را پس نداده است.

به طور کلی در اهداف درمانی و زیبایی ، در صورتی که بوتاکس در اندازه مناسبی مورد استفاده قرار بگیرد ، مشکلات بسیاری را رفع می کند و عارضه ای ندارد. در زمینه تزریق بوتاکس معده نیز انتظار می رود اگر به بهترین دکتر بوتاکس معده مراجعه کنید ، این روش کمترین عوارض را داشته باشد.

از جمله عارضه های احتمالی پس از تزریق بوتاکس معده، موارد زیر هستند :

  • حالت تهوع
  • استفراغ
  • سردرد
  • احساس نفخ
  • درد خفیف در ناحیه شکم
  • آسیب به بافت معده به دلیل تزریق اشتباه یا تزریق با دوز بالا
  • سوراخ شدن معده

تزریق بوتاکس معده با برخی عوارض احتمالی نادر شامل ضعف عضلانی در سراسر بدن ، درد یا تورم ، مشکلات تنفسی ، دوبینی ، نکروز معده ، از دست دادن کنترل مثانه و … نیز همراه است.

پزشکان توصیه می کنند افرادی که به بوتاکس حساسیت دارند و یا دچار مشکل عضلانی می باشند ، به هیچ عنوان اقدام به تزریق بوتاکس معده نکنند. چراکه احتمال بروز عارضه های پس از تزریق بوتاکس معده در این دسته از افراد بیشتر است.

مراقبت های بعد از بوتاکس معده 

برای اینکه بتوانید بعد از تزریق بوتاکس معده به نتایج مدنظر خود برسید ، باید حتما به مراقبت های پس از تزریق بوتاکس توجه داشته باشید. لاز به ذکر است که این درمان به کاهش وزن شما کمک می کند اما انتظار نتایجی مشابه به عمل های زیبایی نیز نداشته باشید.

قطعا برای دریافت نتایج ایده آل ، لازم است که سبک زندگی خود را تغییر بدهید و از رژیم غذایی سالم تر استفاده کنید. ضمن اینکه باید فعالیت ورزشی نیز داشته باشید.

در حقیقت زمانی می توانید بیشترین بازدهی را از عمل بوتاکس معده بگیرید که در کنار آن حتما سالم خوری و ورزش را رعایت کنید. ضمن اینکه سعی کنید به تمامی دستورالعمل های پزشک خود در زمینه مراقبت های پس از بوتاکس معده نیز توجه داشته باشید.

سوالات متداول 

  • بهترین دکتر بوتاکس معده در کرج کیست ؟

تعدادی از بهترین پزشکان در زمینه تزریق بوتاکس معده در کرج را در متن مقاله فوق معرفی کرده ایم.

  • آیا بوتاکس معده در کرج ، همانند یک جراحی لاغری در کاهش وزن موثر است ؟

خیر ، بوتاکس معده یک روش موقتی می باشد و اثر آن پس از 6 ماه از بین می رود و تاثیرات کمی در کاهش وزن دارد.

  • هزینه بوتاکس معده کرج چقدر است ؟

هزینه بوتاکس معده وابسته به تجربه و مهارت پزشک ، میزان بوتاکس مورد نیاز ، موقعیت جغرافیایی کلینیک و … متغیر است.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

کلینیک لیزر آقایان کرج

کلینیک لیزر آقایان کرج 💎 معرفی 8 بهترین کلینیک لیزر آقایان کرج

رویش پرتراکم موها در بدن آقایان ، طبیعی است. با این حال بسیاری از مردان …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *