تزریق ژل لب در جهانشهر 💎 معرفی 5 بهترین مرکز تزریق ژل لب در جهانشهر

تزریق ژل لب در جهانشهر

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

امروزه برقراری تناسب میان اعضای چهره برای تمامی افراد اعم از زنان و مردان ، از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل برای رسیدن به این هدف ، از انواع تکنیک های زیبایی استفاده می شود. یکی از خدمات زیبایی بسیار پرطرفدار در میان بانوان ، تزریق ژل لب است. در این خدمات زیبایی فرم و حجم لب ها بهبود پیدا می کند که در افزایش جذابیت چهره ، تاثیر فوق العاده ای را دارد. در صورتی که به دنبال بهترین مرکز تزریق ژل لب در جهانشهر هستید ، در ادامه این مقاله از وبسایت پاسخ تو ما را همراهی کنید.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر در جهانشهر کرج

معرفی بهترین مرکز تزریق ژل لب در جهانشهر

در صورتی که برای تزریق ژل لب به بهترین دکتر تزریق ژل لب در جهانشهر مراجعه نکنید ، ضمن اینکه از نظری ظاهری نمی توانید به نتیجه مطلوب برسید ، ممکن است مشکلاتی شامل عفونت ، نامتقارن شدن لب ها و … را نیز تجربه کنید. بنابراین زمان کافی را برای انتخاب پزشک متخصص جهت دریافت خدمات تزریق ژل لب اختصاص دهید. در ادامه یکی از بهترین پزشکان که در زمینه تزریق ژل لب در جهانشهر کرج فعال هستند را برای شما عزیزان معرفی کرده‌ ایم.

دکتر زینب پوران

تزریق ژل لب در جهانشهر

  • آدرس : کرج ، جهانشهر ، میدان مدنی ، ساختمان آفتاب ، طبقه اول ، واحد ۱
  • شماره تماس : 09196358498

مرتبط بخوانید : بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در جهانشهر

بهترین برند برای تزریق ژل لب در جهانشهر

برای تزریق ژل لب از ژل های تولید شده‌ توسط برندهای مختلف استفاده می شود که هر یک از آن ها دارای ویژگی ها و قیمت متفاوتی هستند. در ادامه پیرامون بهترین برند برای تزریق ژل لب در جهانشهر توضیحاتی را برای شما عزیزان آورده ایم.

ژل ژوویدرم

یکی از برندهای محبوب برای تزریق ژل لب ، برند ژل ژوویدرم (Juvederm) است. این برند توسط شرکت آلرگان (Allergan) فرانسه تولید می شود و کیفیت بسیار بالایی دارد. تمامی محصولات تولید شده توسط این شرکت فرانسوی ، توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تائید شده اند و از ایمنی و سلامت بالایی برخوردار می باشند. ژل لب ژوویدرم بر پایه اسید هیالورونیک است و از نظر کیفیت ، جزو برندهای خیلی خوب به شمار می رود.

تزریق ژل لب تئوسیال در جهانشهر 

ژل تئوسیال (Teosyal) یکی دیگر از ژل لب هایی است که از نظر کیفیت در رتبه بالایی قرار دارد. این ژل لب نیز بر پایه اسید هیالورونیک است که برای پوست های حساس نیز مناسب می باشد و هیچ علائم حساسیتی پس از آن بروز پیدا نمی کند. ماندگاری این ژل لب تقریبا برابر با 12 ماه است.

ژل لب رستیلن

از دیگر ژل لب های باکیفیت که بر پایه اسید هیالورونیک است ، ژل لب رستیلن می باشد. این ژل لب حجم خوبی را به لب ها می دهد ، ضمن اینکه بافت و رنگ لب را نیز بهبود می بخشد. ماندگاری ژل لب رستیلن بین 6 ماه الی 1 سال است.

تزریق ژل لب استایلج  

ژل لب استایلج (Stylage) نیز بر پایه اسید هیالورونیک تولید شده است. در ترکیبات این ژل لب از آنتی‌ اکسیدان (مانیتول) و بی‌ حس‌ کننده موضعی وجود دارد که سبب شده است زیباجویان در هنگام تزریق ژل لب ، درد کمتری را احساس کنند. این ژل لب حجم طبیعی را در لب ایجاد می کند و بین 6 الی 24 ماه نیز ماندگاری دارد.

مرتبط بخوانید : مرکز کاشت ناخن در جهانشهر کرج

ویژگی های بهترین مرکز تزریق ژل لب در جهانشهر

تزریق ژل لب در جهانشهر

بهترین مرکز تزریق ژل لب در جهانشهر دارای ویژگی هایی است که آن را از دیگر مراکز و کلینیک های زییایی که در این زمینه فعالیت دارند ، متمایز می کند. در ادامه به مهم ترین ویژگی های بهترین کلینیک های زیبایی که ارائه دهنده خدمات تزریق ژل لب هستند ، اشاره‌ کرده‌ ایم.

  • برخورداری از مجوز وزارت بهداشت
  • همکاری مرکز تزریق ژل لب با بهترین متخصصان زیبایی
  • برخورداری مرکز انتخابی از مطب بهداشتی و تمیز
  • داشتن‌ پرسنل مجرب و متخصص
  • مجهز بودن مرکز تزریق ژل لب در جهانشهر به دستگاه های مدرن و پیشرفته
  • استفاده از بهترین برندهای ژل لب
  • و …

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در کرج

ماندگاری ژل لب چقدر است ؟

در میزان ماندگاری ژل لب ، عوامل مختلفی تاثیر گذار می باشند. در ادامه به مهم ترین این عوامل اشاره کرده‌ ایم:

  • میزان سوخت و ساز بدن زیباجو
  • برند ژل لب
  • میزان ژل لب تزریق شده
  • رعایت و یا عدم رعایت توصیه های مراقبتی پس از تزریق ژل لب
  • و …

با وجود تمامی موارد فوق ، ماندگاری ژل لب بین 6 تا 8 ماه در افراد مختلف متغیر است. در صورتی که افراد میزان بیشتری از ژل را در ناحیه لب ها تزریق کنند و مدل هایی از جمله تزریق ژل لب روسی ، قلوه ای و … را که حجم لب ها به اندازه قابل توجهی زیاد می شود را انتخاب کنند ، ماندگاری بیشتری از این روش را نیز تجربه خواهند کرد.

مرتبط بخوانید : فیلر بینی در کرج

راهکارهای افزایش ماندگاری ژل لب

تزریق ژل لب در جهانشهر

در صورتی که زیباجویان برخی مراقبت های پس از تزریق ژل لب در جهانشهر را جدی بگیرند ، می توانند میزان ماندگاری ژل لب را افزایش دهند. در ادامه به راهکارهای افزایش ماندگاری ژل لب پرداخته‌ ایم.

مرطوب نگه داشتن پوست

برای افزایش ماندگاری ژل لب ، بهتر است از پوست خود مراقبت کنید. به طوری که به اندازه کافی آب بنوشید تا پوست شما هیدراته باشد. همینطور سعی کنید در صورت و در ناحیه اطراف لب خود نیز از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید.

در صورتی که بدن شما با کم آبی مواجه شود ، اسید هیالورونیک به سرعت جذب می شود و ماندگاری این روش کاهش پیدا می کند. مصرف آب فراوان سرعت کاهش جذب ژل در بدن را کاهش می دهد.

محافظت از پوست در برابر نور خورشید

زمانی که در معرض نور مستقیم خورشید قرار می گیرید ، حتما سعی کنید از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید. قرار داشتن‌ در معرض نور مستقیم خورشید ، ضمن تخریب بافت پوست ، اثرات ژل را نیز از بین می برد.

رژیم غذایی مناسب برای افزایش ماندگاری ژل لب در جهانشهر

با هدف افزایش ماندگاری ژل لب ، سعی کنید در رژیم غذایی خود از انواع غذاهایی که سرشار از ویتامین به خصوص زینک هستند ، استفاده نمایید. همینطور مصرف کنسرو ، غذاهای فرآوری شده ، مواد قندی از جمله نوشیدنی های گازدار را نیز به حداقل برسانید.

عدم ماساژ و یا دست زدن به صورت

پس از تزریق ژل لب ، به مدت چند روز به ناحیه تزریق ژل لب دست نزنید. همینطور از ماساژ دادن‌ لب های خود نیز اجتناب نمایید. این موضوع ضمن اینکه منجر به حرکت ژل و ایجاد ظاهر نامتقارن می شود ، در ماندگاری ژل لب نیز تاثیر منفی را دارد.

قرار نگرفتن‌ در موقعیت‌ های اضطراب‌ آور 

استرس و اضطراب منجر به ترشح هورمونی به نام کریستول در بدن می شود. این هورمون یکی از عامل های ایجاد چین و چروک در بدن است که به گفته متخصصان زیبایی ، ماندگاری ژل لب را نیز کمتر می کند. بنابراین سعی کنید در موقعیت های استرس زا و اضطراب آور قرار نگیرید.

استفاده از برندهای معتبر ژل لب در جهانشهر

حتما اگر قصد دارید برای تزریق ژل لب در بهترین مرکز تزریق ژل لب در جهانشهر اقدام کنید ، به سراغ ژل لب های باکیفیت و معتبر بروید. هر چه برند ژل لب انتخابی شما باکیفیت تر باشد ، میزان ماندگاری آن نیز بیشتر است.

مرتبط بخوانید : بهترین جراح پلک در کرج

سوالات متداول 

  • بهترین دکتر تزریق ژل لب در جهانشهر ، کدام متخصص است ؟

برای آشنایی با بهترین دکتر تزریق ژل لب در جهانشهر ، مقاله فوق را بررسی کنید.

  • آیا تزریق ژل لب در جهانشهر دارای عوارض است ؟

برخی عوارض از جمله تورم ، کبودی ، التهاب ، احساس سوزش و … پس از تزریق ژل لب در جهانشهر طبیعی هستند و پس از مدت زمان کوتاهی رفع می گردند.

  • هزینه تزریق ژل لب در جهانشهر چقدر است ؟

هزینه تزریق ژل لب در جهانشهر به فاکتورهایی شامل تجربه و تخصص پزشک ، موقعیت قرار گیری کلینیک زیبایی ، برند ژل ، میزان ژل مورد استفاده ، مدل تزریق ژل لب درخواستی زیبا و … بستگی دارد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین متخصص پوست و مو در کرج

بهترین متخصص پوست و مو در کرج 💎 معرفی 8 بهترین متخصص پوست و مو در کرج

پوست و مو دارای تاثیر بسیار زیادی در جوانی و شادابی چهره آقایان و خانم …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *