بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در جهانشهر 💎 + 10 دکتر منتخب + نظرات

بهترین دکتر کانتورینگ در جهانشهر

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

کانتورینگ و مادلینگ صورت توسط بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در جهانشهر به دو روش موقت و دائمی صورت می گیرد. در روش موقت از تزریق چربی ، تزریق بوتاکس ، تزریق ژل و … استفاده می شود. اما در روش های دائم از جایگذاری ایمپلنت هایی که از مواد مختلف ساخته شده‌ اند ، برای بهبود فرم صورت استفاده می گردد. بهترین دکتر کانتورینگ در جهانشهر کرج برای فرم دهی به صورت از تکنیک های متعددی در جهت برجسته سازی گونه ، پهن تر کردن‌ و یا قوی تر کردن‌ خط فک و … استفاده می کند تا صورت را متعادل تر کند. در صورتی که مایل به زاویه سازی صورت خود هستید ، برای آشنایی با بهترین دکتر مادلینگ صورت در جهانشهر در ادامه ما را همراهی کنید.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر در جهانشهر کرج

معرفی بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در جهانشهر

در ادامه به منظور راهنمایی شما عزیزان ، یکی از بهترین متخصصان زیبایی در جهانشهر کرج را معرفی کرده‌‌ ایم که می توانید برای دریافت خدمات از طریق ایشان اقدام نمایید.

مرتبط بخوانید: بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در کرج 

کانتورینگ صورت در مرکز زیبایی دکتر پوران

کانتورینگ صورت در کرج

کانتورینگ و مالدینگ صورت هم مثل سایر امور زیبایی میابیست توسط پزشک متخصص و در مرکز معتبر انجام پذیرد ، شما زیباجویان ساکن کرج با مراجعه به این مرکز میتوانید علاوه بر دریافت خدمات شکل دهی و مادلینگ صورت خود را زیر نظر پزشک سایر خدمات زیبایی را نیز دریافت نمایید:

شماره تلفن هماهنگی و رزرو : ۰۹۱۹۶۳۵۸۴۹۸

لطفا قبل از مراجعه حضوری،  تماس گرفته و وقت بگیرید.

واتساپ :    اینستاگرام : Doctor.pouran

آدرس : کرج – جهانشهر، میدان مدنی، ساختمان آفتاب، طبقه اول، واحد۱

لوکیشن : مسیریابی

کلینیک لیزر و زیبایی آرمیس

بهترین دکتر کانتورینگ در جهانشهر

  • آدرس : کرج ، جهانشهر ، بلوار مولانا
  • شماره تماس : 02634478495

مرتبط بخوانید : جراح سينه خانم در کرج

چه افرادی برای کانتورینگ و مادلینگ صورت در جهانشهر مناسب هستند ؟

بهترین دکتر کانتورینگ در جهانشهر

افرادی که فک و یا چانه آن ها کوچک است ، بهتر است از خدمات بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در جهانشهر استفاده کنند. یکی از اصلی ترین قسمت ها که در زاویه سازی صورت در آن تغییراتی ایجاد می شود ، چانه است. زاویه سازی و کانتورینگ این قسمت ، منجر به ایجاد تغییرات بسیاری در چهره می شود.

  • کانتورینگ صورت کشیده : معمولا چانه در صورت های کشیده ، کمی بلند است. به همین دلیل در این دسته از افراد تغییراتی در چانه ایجاد نمی شود. اما معمولا پزشک سعی می کند با حجم دهی به گونه ها و لب از میزان این کشیدگی در صورت کمتر کند.
  • زاویه سازی صورت گرد : در صورت های گرد ، چانه کمی کوچک است. در این دسته از افراد معمولا صورت زاویه ای ندارد. از تکنیک های مختلفی برای تیزتر کردن و حالت دهی به چانه در افراد با صورت گرد استفاده می شود.
  • مادلینگ صورت پهن : در افراد با صورت پهن ، گونه ها به سمت پایین آمده‌ اند و تقریبا این دسته از افراد خط فکی ندارند. بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در جهانشهر برای این دسته از افراد از تزریق فیلر و یا پروتز چانه استفاده می کند تا صورت کمی کشیده‌ تر به نظر برسد.

مرتبط بخوانید : مرکز کاشت ناخن در جهانشهر کرج

بهترین دکتر کانتورینگ در جهانشهر از چه روشی های استفاده می کند ؟

بهترین دکتر کانتورینگ در جهانشهر

امروزه بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در جهانشهر از متدها و تکنیک های زیبایی متعددی برای ایجاد فرم دلخواه در صورت استفاده می کند. در ادامه پیرامون هر یک از این روش ها توضیحاتی را آورده‌ ایم.

لیفت صورت با نخ

یکی از تکنیک هایی که توسط بهترین دکتر کانتورینگ در جهانشهر مورد استفاده قرار می گیرد ، لیفت صورت با نخ است. در این تکنیک زیبایی از نخ های مخصوصی برای بالا بردن پوست و رفع افتادگی در قسمت های مختلف صورت استفاده می شود. ماندگاری لیفت با نخ تقریبا برابر با 12 ماه است.

بوکال فت 

بوکال فت و یا برداشتن چربی بوکال از دیگر جراحی ها برای رفع چربی در قسمت پایینی گونه ها می باشد. این عمل زیبایی به باریک تر شدن قسمت پایینی صورت کمک می کند و سبب می شود که استخوان های گونه و خط فک بهتر مشخص شوند.

زاویه سازی فک با جراحی

بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در جهانشهر در برخی مواقع برای ایجاد تغییراتی در ساختار فک ، از جراحی استفاده می کند. در برخی از بانوان که ابعاد فک بزرگ است و با تکنیک های تزریقی نمی توان اندازه و فرم آن را بهبود بخشید ، از جراحی استفاده می شود.

زاویه سازی فک با جراحی تقریبا یک عمل سینگین به شمار می رود که در این تکنیک ، متخصص زیبایی برای رسیدن به فرم و اندازه دلخواه از فک زیباجو ، طی عمل جراحی با تراشیدن استخوان ، اندازه فک را کوچکتر می کند.

لیپوساکشن گردن توسط بهترین دکتر کانتورینگ در جهانشهر

از لیپوساکشن گردن در افرادی که دچار افتادگی پوست هستند ، برای زاویه سازی صورت استفاده می شود. در صورتی که لیپوساکشن چربی در ناحیه گردن به درستی انجام شود ، چربی های انباشته شده در قسمت چانه و فک نیز از بین می روند و خط فک مشخص می شود. نتایج این روش برای مدت ها باقی می ماند.

کانتورینگ و مادلینگ صورت با پروتز چانه

در این تکنیک برای حجم دهی به ناحیه چانه ، از پروتز چانه استفاده می شود. پروتز چانه برای دسته ای از افراد که چانه آن ها کوچک است ، انجام می شود. طی این جراحی ، پروتز در زیر چانه قرار داده می شود و به آن حجم می دهد. پروتز هایی که در ناحیه چانه مورد استفاده قرار می گیرند ، از ماده مصنوعی ساخته شده اند و یک بافت طبیعی را در چانه ایجاد می کنند.

تزریق ژل یا فیلر

یکی از رایج ترین روش های زیبایی برای کانتورینگ و مادلینگ صورت ، تزریق فیلر است. بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در جهانشهر از تزریق ژل یا فیلر برای حجم دهی به قسمت های مختلف صورت شامل لب ، گونه ، فک ، چانه و … استفاده می کند.  فیلرها با توجه به نوع و برندی که دارند ، بین 12 تا 18 ماه ماندگاری هستند.

تزریق چربی

از تزریق چربی مشابه با ژل در ناحیه فک و چانه استفاده می شود. در حقیقت چربی نیز نوعی فیلر به شمار می رود که برای زاویه سازی صورت کارایی دارد. البته چربی مورد نیاز برای فرم دهی و زاویه سازی صورت فرد از بدن خود او برداشته‌ می شود. به طوری که در این تکنیک چربی را از از قسمت های مختلف از بدن فرد از جمله شکم ، ران ، پهلو و … بر می دارند و پس از تصفیه و آماده سازی آن را به گونه ، چانه و … تزریق می کنند. چربی در مقایسه با ژل ماندگاری بالاتری را دارد.

مرتبط بخوانید: بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در گوهردشت

بوتاکس

تزریق بوتاکس از رایج ترین خدماتی است که برای فرم دهی به صورت مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش از بوتاکس که به عضلات ناحیه های مورد نظر تزریق می شود تا ماهیچه ها و اعصاب آن را فلج کند. اینگونه با تضعیف عضلاتی از جمله فک ، می توان به صورتی که بیشترین شباهت را به فرم V دارد ، رسید.

مرتبط بخوانید: بوتاکس جهانشهر

هایفوتراپی

بسیاری از متخصصان زیبایی از تکنیک هایفوتراپی برای کانتورینگ و مادلینگ صورت زیباجویان استفاده می کنند. در این روش از امواج اولتراسوند برای تحریک بافت های زیرین پوست و سفت تر شدن آن‌ ها و لیفتینگ پوست استفاده می شود.

در حقیقت در این تکنیک امواج اولتراسوند به لایه های عمیق پوست وارد می شوند و منجر به تجریک کلاژن سازی ، سفت شدن پوست و لیفت آن می گردند. از هایفوتراپی می توان برای لیفت قسمت های افتاده‌ در صورت استفاده کرد.

مرتبط بخوانید : بهترین جراح پلک در کرج

سوالات متداول 

  • بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در جهانشهر ، کدام پزشک است  ؟

بهترین دکتر کانتورینگ و مادلینگ صورت در جهانشهر را در متن مقاله فوق معرفی کرده‌ ایم.

  • هزینه زاویه سازی صورت توسط بهترین دکتر کانتورینگ در جهانشهر چقدر است ؟

در هزینه کانتورینگ و مادلینگ صورت ، فاکتورهای مختلفی شامل دستمزد پزشک ، متریال مورد استفاده ، تکنیک زیبایی مورد نظر و … تاثیر گذار هستند.

  • بهترین دکتر مادلینگ صورت در جهانشهر  از چه تکنیک های زیبایی برای زاویه سازی صورت استفاده می کند ؟

بهترین دکتر مادلینگ صورت در جهانشهر  از تکنیک های مختلفی شامل بوکال فت ، تزریق ژل و چربی ، جراحی و … برای زاویه سازی صورت در افراد مختلف استفاده می کند.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

کلینیک لیزر آقایان کرج

کلینیک لیزر آقایان کرج 💎 معرفی 8 بهترین کلینیک لیزر آقایان کرج

رویش پرتراکم موها در بدن آقایان ، طبیعی است. با این حال بسیاری از مردان …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *