10 بهترین آتلیه کودک در قم 💎 سال 1403 + نظرات مراجعین

آتلیه کودک در قم

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین آتلیه کودک در قم کجاست ؟ این روزها والدین به دنبال یک آتلیه مجهز که به صورت تخصصی در زمینه عکاسی از کودک فعالیت کنند ، هستند تا بتوانند ثبت عکس از دوران نوزادی و کودکی فرزندشان را به آن ها بسپارند. روند رشد کودکان خیلی سریع است و روزهای شیرین و به یادماندنی کودکی سریع سپری می شود. به همین دلیل ثبت تصاویر زیبا از این دوران به یاد ماندنی بسیار ارزشمند است. در ادامه این مقاله از سایت پاسخ تو ، تعدادی از بهترین آتلیه های کودک در قم را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم.

بهترین آتلیه کودک در قم

با اینکه ممکن است برخی از افراد ثبت تصاویر از دوران کودکی در آتلیه را غیر ضروری بدانند ، اما واقعیت این است که با مراجعه به آتلیه های کودک ، می توان با استفاده از مهارت متخصصان در این حوزه ، عکس هایی با ژست ها ، نورپردازی ها ، افکت ها و دکورهای مختلف به ثبت رساند. عکس هایی منحصر به فرد که همواره یادآور به یادماندنی ترین دوران زندگی فرزندتان باشد. به همین دلیل توصیه می کنیم حتما برای ثبت تصاویر زیبا از نوزاد و کودک خود به بهترین آتلیه های کودک در قم مراجعه کنید. در ادامه به منظور راهنمایی شما عزیزان تعدادی از بهترین آتلیه های کودک در قم را معرفی کرده ایم.

آتلیه عکاسی محیا

آتلیه کودک در قم

  • آدرس : قم، زنبیل آباد ، نبش کوچه 10 ، پلاک
  • تلفن تماس : 32923039

آتلیه تخصصی کودک

آتلیه کودک در قم

  • آدرس : قم ، شهرک فرهنگیان ، خیابان اطلس ، خیابان ساعت
  • شماره تماس : 09107744671

آتلیه کودک در قم – آتلیه شات آتلیه کودک در قم

  • آدرس : قم ، زنبیل آباد ، خیابان نسترن
  • شماره تماس : 02532401283

آتلیه آرنگ

آتلیه کودک در قم

  • آدرس : قم ، زنبیل آباد ، بلوار شهید صدوقی ، خیابان زنبیل آباد
  • شماره تماس : 09126511496

آتلیه آسا

آتلیه کودک در قم

  • آدرس : قم ، زنبیل آباد ، خیابان زنبیل آباد ، خیابان صدوقی پنجاه و سوم
  • شماره تماس : 02532916249

مرتبط بخوانید : 10 بهترین آتلیه کودک در تهران سال 1401 + نظرات مراجعین

ویژگی های بهترین آتلیه کودک در قم

برای اینکه بتوانید بهترین آتلیه عکاسی را انتخاب کنید ، حتما باید به ویژگی های بهترین آتلیه کودک در قم توجه داشته باشید. در ادامه به مهم ترین ویژگی های بهترین آتلیه های فعال در زمینه عکاسی از کودک اشاره کرده ایم :

محیط عکاسی کودک

اولین و مهم ترین ویژگی بهترین آتلیه های کودک که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارند ، این است که فضایی را مهیا کنند که کودکان در آن فضا احساس آرامش و راحتی داشته باشند. کودکی که با قرار گرفتن در محیط آتلیه با محیط ارتباط برقرار کند ، خوشحال است و این خوشحالی در چهره او مشخص می باشد. در این صورت می توان عکس های زیباتری نیز از چهره کودک به ثبت رساند. اما در صورتی که کودک از محیطی که در آن قرار دارد ، احساس رضایت نداشته باشد ، بی قرار و ناراحت خواهد بود که این موضوع در عکس های او نیز مشخص می شود.

محیط آتلیه کودک باید به گونه ای باشد که کودک در آن استرس نداشته باشد. نور آتلیه کودک نیز باید به اندازه باشد ، نور کم منجر به خواب آلودگی و کسلی کودک می شود. همینطور بهترین آتلیه های کودک مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز هستند ، چراکه برخی از کودکان نسبت به تفاوت دمایی واکنش نشان می دهند و بی قرار می شوند.

دکور آتلیه کودک در قم

دکور آتلیه کودک باید در فضایی مجزا نسبت به دیگر قسمت های عکاسی در نظر گرفته شده باشد. دکوری که متناسب با سن کودکان طراحی شده باشد و بتوان در آن عکس های متنوع و زیبایی را به ثبت رساند.

مهارت و تجربه عکاس

عکاسان در آتلیه کودک بایستی که در حیطه عکاسی از کودک آموزش دیده باشند و از توانایی کافی برای عکس گرفتن برخوردار باشند تا بتوانند از کودکان نیز تصاویر زیبایی را به ثبت برسانند. عکاسی که بتواند با کودک ارتباط برقرار کرده و با آوردن خنده به لب های او و ایجاد ژست های مناسب ، در زمان مناسب عکس را ثبت کند.

نور پردازی در آتلیه کودک در قم

از مهم ترین موضوعات در عکاسی نور است. نور طبیعی همیشه بهترین گزینه برای عکاسی است اما نور قابل کنترل بسیار مهم تر است. به این معنی که عکاس باید نور را تحت کنترل داشته باشد و بتواند با تنظیم نور ورودی طبیعی ، عکس های با نورپردای زیبا بگیرد. انتخاب نورپردازی طبیعی و یا مصنوعی بر عهده عکاس است و باید متناسب با هدف عکاسی از میان این دو انتخاب کند.

نکته های مهم قبل از مراجعه به آتلیه کودک در قم

قبل از مراجعه به آتلیه کودک به برخی نکات مهم توجه داشته باشید.

آتلیه کودک در قم

انتخاب لباس مناسب برای کودک

لباس هایی را برای کودک خود انتخاب کنید که در تن او زیبا باشد. از انتخاب لباس های خیلی تنگ و یا خیلی گشاد خودداری کنید. بهتر است لباس هایی که کودک در آن احساس راحتی دارد و رنگ شادی دارد را انتخاب کنید.

ایجاد احساس آرامش در کودک

قبل از رفتن به آتلیه ، آرامش ذهنی را در کودکتان به وجود آورید و به او حس خوب را منتقل کنید. زمانی که کودک شما احساس خوبی داشته باشد ، عکس های زیباتری نیز از او می توانید ثبت کنید.

رفع گرسنگی و خستگی کودک در هنگام عکاسی

اگر کودک شما گرسنه باشد و یا خوب نخوابیده باشد ، از همان ابتدا بی قرار می کند. بنابراین قبل از مراجعه به آتلیه به این دو ویژگی توجه داشته باشید.

رفتار مناسب با کودک

این موضوع بسیار مهم است ، چراکه اگر با کودک خود رفتار مناسبی داشته باید او نیز در طول عکاسی خوش خلق خواهد بود. سعی نکنید مدام با صدا زدن ، دست زدن و یا شکل درآوردن توجه او را جلب کنید. اینکار ابتدا برای او سرگرم کننده است اما به تدریج منجر به ایجاد احساس کلافگی در او می شود.

سوالات متداول

  • بهترین آتلیه کودک در قم کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین آتلیه های عکاسی در قم را معرفی کرده ایم.

  • بهترین آتلیه‌های کودک در قم دارای چه ویژگی هایی هستند ؟

بهترین آتلیه‌های کودک در قم از ویژگی های بسیاری از جمله برخورداری از دکور زیبا ، عکاس ماهر و … برخوردار هستند.

  • هزینه عکاسی در آتلیه کودک در قم چقدر است ؟

برای اطلاع از هزینه عکاسی در آتلیه‌های کودک در قم ، بهتر است با آتلیه مد نظر خود تماس بگیرید.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *