مرکز لیزر در رشت 💎 معرفی 10 بهترین مرکز لیزر در رشت

مرکز لیزر در رشت

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

مرکز لیزر در رشت میتواند به کمک افرادی بیاید که از موهای زائد خود به ستوه آمده اند و میخواهند برای همیشه با موهای زائد خود خداحافظی کنند ، امروزه تمایل اکثر افراد جامعه چه مرد و چه زن این است که از راه های خسته کننده و وقتگیر برای حذف موهای زائد خود استفاده نکنند و به سراغ دستگاه های مدرن لیزر بروند تا با انجام  این امر خیال خود رو برای همیشه راحت کنند.

مرتبط بخوانید: بهترین کلینیک زیبایی در رشت

معرفی لیست مراکز لیزر رشت

طبق روال همیشگی سایت « پاسخ تو » ابتدا به معرفی مرکز لیزر در رشت میپردازیم و سپس با توضیحاتی چند درباره لیزر برای خانم های باردار ، و کسانی که نباید لیزر کنند مقاله را ادامه میدهیم.

مرکز لیزر و خدمات زیبایی دکتر دنیا دولتی

مرکز لیزر رشت

برای شما زیباجویان عزیز ساکن رشت که بدنبال یک مرکز معتبر زیبایی هستید تا زیر نظر پزشک خدمات زیبایی را دریافت نمایید این مرکز یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود ، در این مرکز علاوه بر دریافت خدمات لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت ۲۰۲۳ با سیستم هوشمند اسمارت پالس ، به همراه سری شخصی و عینک شخصی ، بدون ژل ، بدون درد ، سایر خدمات زیبایی را بشرح زیر میتوانید دریافت نمایید:

سایر خدمات این مرکز:

  • هایفوتراپی بادستگاه دابلو گلد
  • آراف فرکشنال با دستگاه ترمیا
  • کربوکسی تراپی – پلاژن تراپی
  • تزریق بوتاکس – تزریق فیلر
  • تزریق مزوتراپی – تزریق مزوژل
  • میکرونیدلینگ
  • پاکسازی پوست
  • روشن سازی نواحی تیره بدن
  • پاک کردن تاتو – برداشت خال

شماره تماس هماهنگی : ۰۹۳۰۷۸۸۰۴۳۹    واتساپ :

اینستاگرام : drdonyadolati@

آدرس  : رشت، گلسار، گلباغ نماز، روبروی ساختمان پزشکان آتیه، مجتمع نیک، طبقه۲

لوکیشن : مسیریابی

مرکز لیزر و خدمات زیبایی دکتر معین حشمت

کلینیک لیزر دررشت

در این مرکز لیزر در رشت شما زیباجویان عزیز علاوه بر انجام لیزر موهای زائد با دستگاه های روز دنیا میتوانید سایر خدمات زیبایی و پوست و مو را زیر نظر پزشک دریافت نمایید در ادامه به سایر خدمات این مرکز اشاره میکنیم :

  • تزریق بوتاکس
  • تزریق انواع ژل
  • جوانسازی و رفع چین و چروک
  • میکرونیدلینگ
  • مزونیدلینگ
  • تزریق مزوژل جالپرو و پروفایلو
  • کربوکسی تراپی
  • مزوتراپی
  • برداشت انواع خال
  • لیزر موهای زائد

اینستاگرام : 

شماره تماس مشاوره و نوبت دهی:  –   واتساپ :

آدرس :    لوکیشن :

دکتر مرتضی قربان زاده

مرکز لیزر در رشت

  • آدرس : چهار راه پور سینا ،  جنب بانک ملی ، ساختمان روزبه ،  طبقه 2
  • شماره تماس : 01333324

دکتر هاله عطار

مرکز لیزر در رشت

  • آدرس : گلسار ، خیابان 89 ، ساختمان آتیه
  • شماره تماس :  01333124

مرتبط ببینید: هایفوتراپی در رشت 

آیا زنان باردار و شیرده میتوانند از لیزر استفاده کنند؟

مرکز لیزر رشت

سوال پرتکراری که همگان میپرسند این است که آیا در دوران بارداری میشود از لیزر استفاده کرد؟

در جواب این سوال پر تکرار باید گفت : بسیاری از کارهای زیبایی مربوط به پوست و مو شاید انجامش در دوران بارداری خطر آفرین نباشد ، ولی از آنجایی که این دوران بسیار حساس و سرنوشت ساز است و هیچ گونه ریسکی نمیتوان داشت تا سلامت مادر و جنین به خطر افتد ، نباید دست به هیچ کار زیبایی و حتی لیزر زد .

از همه مهمتر هم اینکه هنوز تحقیقات گسترده و قابل اعتمادی از سوی دانشمندان و پزشکان انجام نشده تا انجام لیزر و کارهای زیبایی در دوران بارداری را بی خطر اعلام کند ، بنابراین انجام لیزر برای از بین بردن موهای زائد در دوران بارداری و شیردهی تجویز نمیشود .

به دلیل بالا بودن سطح هورمونها در این مدت ،شاهد رویش موهای زائد بیشتر هستیم و همین امر باعث میشود مادران باردار تمایل بیشتری برای لیزر داشته باشند ، ولی باید کمی صبوری کرد و بعد از پایان بارداری و شیردهی اقدام کرد ، البته با اتمام بارداری بسیاری از این موها به یکباره خود به خود از بین میروند.

هزینه لیزر در مرکز لیزر رشت 

درباره قیمت و هزینه نمیتوان رقم واحدی را ارائه کرد و برای داشتن قیمت باید موارد ذیل را در نظر گرفت:

  • دستگاه مورد استفاده و برند آن
  • نوع رنگ پوست و جنس آن
  • تعداد جلسات تجویز شده
  • موضعی که لیزر میشود
  • میزان دستمزد کلینیک و تکنسین دوردیده

ویژگی هایی که مرکز لیزر رشت باید داشته باشد

مرکز لیزر رشت

1-دارا بودن مجوزهای لازم

یک مرکز لیزر باید تمامی مجوزهای لازم درجهت انجام امر لیزر را داشته باشد تا مراجعین با خیال آسوده به امر لیزر بپردازند. در مرکز لیزر در رشت کلینیکها و مراکز لیزر تمامی اجازه ها و مجوزهای مربوط به این امر را دارا میباشند.

2- حضور پزشک متخصص

در مرکز لیزر در رشت ، ویزیت و معاینه قبل ار لیزر توسط متخصص و دکتر پوست و مو انجام میگیرد و تمامی مراجعه کنندگان قبل از لیزر از مشاوره تخصصی بهرمند میگردند.

3-حضور تکنسین های دوره دیده 

در این مراکز لیزر تکنسینهای دوره دیده با تخصص های ویژه به فعالیت میپردازند ، و نکته مهمی که وجود دارد به لحاظ اینکه لیزر یک امر تخصصی است نباید زیر دست افرادی که تخصص دقیقی در این مورد ندارند بروید.

4- محیط بهداشتی در مرکز لیزر رشت

همه مراکزی که لیزر و کارهای زیبایی پوست و مو رو انجام میدهند به دلیل حساسیت زیاد پوست و مو باید کاملا در مراکز بهداشتی اعمال خود را انجام دهند و کوچکترین سهل انگاری سبب ضررهای جبران ناپذیری خواهد شد.

5-هزینه معقول

هزینه لیزر همواره مطابق با تعداد جلسات لیزر خواهد بود که آن هم بستگی به پوست و جنس موهای شما دارد  و همچنین به کارگیری دستگاه های مدرن و گران در تعیین هزینه نهایی نقش موثری دارد ، در مرکز لیزر در رشت هم این نکات در نظر گرفته خواهد شد .

چه افرادی نمی توانند خدمات لیزر رشت دریافت کنند

بهترین مرکز لیزر رشت

 

  • خانومهای باردار اولین دسته از افرادی هستند که نمیتوانند لیزر دریافت کنند به دلیل مخاطراتی که ممکن است جنین تجربه کند.
  • افرادی که مبتلا به بیماری لوپوس میباشند.
  • افرادی که باتری در قلب خود دارند باید با پزشک متخصص قبل از انجام لیزر مشورت کنند که عموما اجازه لیزر ندارند .
  • افرادی که درگیر بیماری پورفیری میباشند که با انجام لیزر واکنشهای بدی نسبت به لیزر نشان میدهند.
  • افرادی که داروهای خاصی مثل داروهای کورتن دار و … استفاده میکنند، ممکن است حین مصرف قرص نسبت به لیزر واکنش نشان دهند .
  • افرادی که تیروئید و مشکلات هورمونی دارند باید قبل از لیزر  در مرکز لیزر در رشت ، مشکل خود را با دکتر متخصص در میان گذارند.

اگر در شهر دیگری رفت و آمد دارید یا اقوام شما در شهرهای دیگر کشور عزیزمان زندگی میکنند میتوانید این مقالات از ساخت پاسخ تو را نیز به آنها معرفی کنید تا بتوانند بهترین مراکز لیزر در شهر خود را پیدا کنند : مرکز لیزر در اصفهان ، مرکز لیزر در شیراز ، مرکز لیزر در مشهد ، مرکز لیزر در اهواز ، مرکز لیزر در تهران ، مرکز لیزر در کرج و حتی مرکز لیزر در استانبول ترکیه .

فرق دستگاه لیزر و فناوری های لیزر در چیست؟

مرکز لیزر در رشت

قبل از اینکه به سراغ تفاوت میان دستگاه لیزر و فناوری لیزر بپردازیم باید توضیحی درباره بهترین دستگاه لیزر داد تا مراجعه کنندگان به مرکز لیزر در رشت با اطلاعات به روز به امر لیزر بپردازند .

اصولا بهترین دستگاه لیزر دستگاهی است که مخاطبان آن بتوانند بهترین تاثیر را از آن دستگاه بگیرند ، به طور مثال لیزر الکساندر یک لیزر خوب و مفید میباشد ولی برای افرادی که رنگ پوستهای تیره و موهای کفت و ضخیم دارند ، نمیتواند تاثیر خاصی داشته باشد .

بنابراین هنگامی که به یک مرکز لیزر در رشت مراجعه میکنید سعی کنید با مشاوره یک متخصص مجرب بهترین دستگاه را برای پوست خود شناسایی کنید و فقط به شنیده هاغیر علمی توجه نکنید .

آیا فناوری یا تکنولوژی لیزر از دستگاه لیزر متفاوت است ؟

لیست مراکز لیزر رشت

دستگاه لیزر به کمک فناوری و تکنولوژی موجود در خود امر لیزر را انجام میدهد ، تکنولوژی لیزر همان خاصیت فیزیکی پرتو نوری است که با طول موجهای مختلف موهای زائد را از بین میبرد .

به طور مثال فناوری لیزر الکساندریت دارای طول موج 755 نانومتر است، و برای اینکه یک دستگاه حرفه ای عمل کند نه تنها فناوری به کار رفته در دستگاه لیزر مهم است بلکه سایر سیستمهای دستگاه باید دقیق و حرفه ای باشد.

مثلا  باید به یک دستگاه خنک کننده مجهز باشد یا اینکه باید دید دستگاه توانایی پرتاب چند شات یا شلیک را دارد و بسیاری از موارد دیگر .

در مرکز لیزر در رشت شما میتوانید با مشاوره قبل از انجام لیزر به بهترین دستگاه هایی که مناسب پوست و مو شما میباشد ، لیزر انجام دهید .

سایت پاسخ تو همواره منتظر پیشنهادات شما مخاطبان گرامی میباشد ، تا بتواند بهترین اطلاعات را در زمینه های گوناگون به شما عزیزان ارائه دهد.

آیا لیزر خطرناک است؟

لیزر رشت

علاقه مندان به لیزر همواره با این دغدغه مواجه هستند که با انجام لیزر سلامتی آنان به مخاطره افتد ، بنابراین ممکن است با این که از موهای زائد خود رنج میبرند به دلیل این سوال ذهنی از انجام  آن خودداری کنند .

اما این یک باور غلط است و یک شایعه عوامانه است ، چرا که لیزر هیچ گاه به عمق بدن و سلولهایش نفوذ نمیکند تا ایجاد  آسیب و مخاطره برای سلامتی کند.

لیزر رشت هم به مانند همه دستگاه های لیزر که از پرتو لیزر استفاده میکند کاملا ایمن بوده و به هیچ وجه به عمق سلولهای بدن نمیرسد .

با اشعه لیزر و برخورد تابش اشعه های لیزر با بدن تنها فولیکولهای مو تحت تاثیر لیزر قرار میگیرند و رفته رفته سبب ریزش موها یزائد خواهند شد.

بنابراین بر باورهای غلط تکیه نکنید و اگر از موهای زائد به ستوه  آمده اید میتوانید اقدام به حذف آنها برای همیشه کنید.

و قبل از اقدام میتوانید با پزشک متخصص صحبت کنید و مشاوره بگیرید و خیال خود را  آسوده کنید.

آنچه که باید درباره تعداد و فواصل جلسات لیزر بدانید

به دلیل اینکه افراد شرایط بدنی متفاوتی از یکیدیگر دارند ، تعداد جلسات یکسانی هم برای لیزر نخواهند داشت. چرا که بر حسب جنس مو و پوست شما ، تعداد جلسات متفاوت است. قبل از انجام لیزر با مشاوره از دکتر کلینیک لیزر میتوانید درباره تعداد جلساتی که نیاز است تا موهای زائد شما حذف گردد ، صحبت کنید.

اما در مورد فواصل جلسات لیزر باید گفت ، به دلیل اینکه شرایط فیزیکی و پوست و مو ی هر شخصی متفاوت از دیگری است ، فاصله های بین جلسات لیزر هم یکسان نیست ، برخی بین جلسات لیزر آنها بیش از 6 هفته فاصله باید باشد . ولی به طور کلی فاصله جلسات لیزر بین 4 تا 6 هفته خواهد بود.

که البته این زمان ار ناحیه ای از بدن تا ناحیه دیگر بدن هم متفاوت است. به طور مثال فواصل لیزر بیکینی در بیشتر مواقع  6 هفته است و فاصله لیزر موهای زائد صورت کمتر از این مدت است.

بنابراین این فواصل بین جلسات لیزر گذارده میشود که مو در چرخه رشدش به مرحله رشد برسد که لیزر بر ان تاثیر کند . چرا که در زمانهای دیگر این چرخه مانند فاز استراحت و ریزش لیزر بی تاثیر خواهد بود.

سوالات متداول

 آدرس بهترین مرکز لیزر در رشت کجا میباشد؟

اطلاعات و آدرس بهترین مرکز لیزر در رشت در ابتدای مقاله آورده شده است.

 هزینه خدمات لیزر در سال 1402 در رشت چقدر میباشد؟

این هزینه بسته به عواملی که در مقاله توضیح داده شده متغییر است و نمیتوان رقم واحدی ارائه کرد.

آیا لیزر برای زنان باردار و شیرده امکانپذیر است ؟

با توجه به حساسیت دوران بارداری برای سلامت جنین و مادر این کار انجام نمیشود.

درباره pasokhgo

همچنین ببینید

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در رشت

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در رشت 💎 لیست 5 تایی + نظرات مراجعین

بهترین دکتر زاویه سازی صورت در رشت کیست ؟ امروزه انجام جراحی های زیبایی ، …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

2 دیدگاه‌ها

  1. سلام خسته نباشید ، هزینه هر جلسه لیزر در مراکز لیزر در رشت چقدر هست ؟

  2. سلام ممنون خیلی دنبال لیست مراکز لیزر در رشت بودم. ممنون از مطلب مفیدتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *