بهترین دکتر بوتاکس در ساری 💎 10 دکتر بوتاکس در ساری + نمونه کار و نظرات

بهترین دکتر بوتاکس در ساری

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

آیا به دنبال بهترین دکتر بوتاکس در ساری هستید ؟ در شهر ساری پزشکان بسیاری در زمینه تزریق بوتاکس فعال هستند ، اما افراد مختلف مایل می باشند به بهترین پزشک در این زمینه مراجعه کنند تا بتوانند در ازای مبلغی که پرداخت می کنند ، خدمات با کیفیتی را دریافت نمایند. به همین دلیل این مقاله از وبسایت پاسخ تو را به معرفی بهترین دکتر بوتاکس در ساری اختصاص داده ایم.

مرتبط بخوانید: کلینیک زیبایی بابل

معرفی بهترین دکتر بوتاکس در ساری

لیستی از بهترین پزشکان در زمینه تزریق بوتاکس در ساری را جمع آوری کرده ایم که هر یک آمار رضایت مندی بالایی را از سوی مراجعه کنندگان به خود اختصاص داده اند. در صورتی که قصد دریافت خدمات از هر یک از کلینیک هایی که در ادامه معرفی کرده ایم را دارید ، حتما ابتدا تحقیقات لازم را انجام دهید و سپس برای دریافت خدمات وقت خود را رزرو کنید.

کلینیک پوست و موی آرا

بهترین دکتر بوتاکس در ساری

  • آدرس : ساری ، خیابان فرهنگ ، شهریار ۳
  • شماره تماس : 01133314754

کلینیک پوست و مو به سیما دارای بهترین دکتر بوتاکس در ساری

بهترین دکتر بوتاکس در ساری

  • آدرس : ساری ، خیابان قارن ، مجتمع پزشکی کسری ، طبقه سوم
  • شماره تماس : 01133314754

كلينيك پوست مو و زيبايي باران

بهترین دکتر بوتاکس در ساری

  • آدرس : ساری ، خیابان ١٥ خرداد
  • شماره تماس : 01133250450 – 09117541500

کلینیک پوست و موی پارس دارای بهترین دکتر بوتاکس در ساری

بهترین دکتر بوتاکس در ساری

  • آدرس : ساری ، میدان امام ، ساختمان برلیان ، مرکز جراحی پارس کلینیک
  • شماره تماس : 01133354018

کلینیک زیبایی ، پوست، مو و لیزر الگانت

بهترین دکتر بوتاکس در ساری

  • آدرس : ساری ، 15 خرداد ، کوچه مهتاب
  • شماره تماس : 09116845068

بوتاکس چیست و چگونه عمل می کند ؟

عوامل مختلفی شامل نور خورشید ، جاذبه زمین ، افزایش سن و پیری و … منجر به ایجاد چین و چروک های بسیاری بر روی پوست می شود. پزشکان برای رفع این چین و چروک ها نوعی مواد که ماهیت آن نوعی سم است را به زیر پوست تزریق می کنند. این ماده تاثیرگذار در رفع چین و چروک های صورت ، بوتاکس نام دارد.

همانطور که اشاره کردیم بوتاکس نوعی سم تحت عنوان بوتولینوم  است که وقتی به زیرپوست تزریق می شود ، منجر به فلج  شدن موقتی عضلات می گردد. با توجه به این که این روش نیاز به عمل جراحی ندارد و در بازه زمانی کوتاهی انجام می شود ، امروزه بسیار پرطرفدار شده است. کل روند تزریق بوتاکس در یک بازه زمانی ده الی 20 دقیقه ای انجام می شود و اثرات آن نیز پس از چهار الی 7 روز قابل مشاهده خواهد بود.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز بوتاکس در تهران – معرفی 10 بهترین دکتر بوتاکس تهران

معرفی انواع کاربرد بوتاکس در ساری

امروزه در علم پزشکی از بوتاکس برای کاربرد های زیبایی و درمانی استفاده می گردد. تزریق بوتاکس به نواحی مختلفی از صورت شامل پیشانی ، ابرو ، چانه ، لب و … صورت می گیرد.

مهم ترین کاربردهای درمانی بوتاکس شامل برطرف کردن غیر قرینگی صورت ، درمان تعریق زیاد در ناحیه زیربغل و دست ، درمان سردرد های میگیرنی ، رفع پریدن پلک ، کاربرد در زمینه درمان کمر درد ، رفع بی اختیاری ادرار ، از بین بردن گوشت اضافه ، رفع مشکل دندان قروچه و … می باشد.

همینطور این روش دارای کاربردهای زیبایی متعددی شامل بالا بردن نوک بینی ، جلوگیری از ایجاد چین و چروک در صورت ، کم کردن خطوط  روی عرض گردن ، کاهش چروک های عمودی روی گردن ، رفع چین های چانه ، بالا بردن ابرو ها ، رفع افتادگی گوشه های لب و بینی ، برطرف کردن خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم و … نیز می باشد.

آیا تزریق بوتاکس عوارضی جانبی خاصی دارد ؟

بهترین دکتر بوتاکس در ساری

برخی از بیماران پس از تزریق بوتاکس عوارض جانبی این خدمات زیبایی را تجربه می کنند. عوارض ناشی از تزریق بوتاکس وابسته به محل تزریق آن متفاوت می باشد. برای حفظ سلامتی خود بایستی که برای تزریق بوتاکس به محیط های حرفه ای که در آن افراد باتجربه فعالیت دارند ، مراجعه نمایید.

از جمله عوارض تزریق بوتاکس در اطراف چشم می توان به سردرد و تهوع ، داشتن درد ، قرمزی و تورم ، کبودی ، خشک شدن دهان و یا چشم اشاره کرد. البته در برخی موارد ممکن است افراد برخی عوارض شامل اختلال در بینایی ، کبودی بعد از بوتاکس ، افتادگی پلک بالا و یا پلک پایین ، خونریزی ، درد و قرمزی شدید ، اشکی شدن چشم و یا احساس بی حسی در چشم ها را نیز تجربه کنند.

در صورتی که اقدام به تزریق بوتاکس برای صورت خود نمایید ، احتمال بروز برخی عوارض شامل کبودی ، درد ، قرمزی ، بی حس شدن صورت ، سخت شدن بلع و تکلم و… نیز وجود دارد. در صورتی که هر یک از این عوارض پس از چند روز از بین نرفت ، حتما به پزشک خود مراجعه کنید.

ماندگاری بوتاکس چقدر است ؟

از مهم ترین عوامل پس از تزریق بوتاکس ، میزان ماندگاری آن است. معمولا بوتاکس در نواحی مختلف شامل گردن ، دور چشم ، پیشانی و … به مدت چهار الی شش ماه ماندگاری دارد. البته عواملی شامل میزان سن فرد ، عمق چین و چروک ها ، نوع پوست ، نوع ترشح استیل کولین و … نیز بر روی ماندگاری بوتاکس تاثیرگذار می باشد.

با برخی روش ها شامل عدم استعمال دخانیات ، دوری از استرس و فشارهای روانی ، عدم قرار گرفتن در معرض آفتاب ، استفاده ضد آفتاب به صورت مداوم و … می توانید ماندگاری این روش را افزایش دهید.

سوالات متداول 

  • بهترین دکتر بوتاکس در ساری کیست ؟

در متن مقاله فوق از وبسایت پاسخ تو ، تعدادی از بهترین پزشکان در زمینه تزریق بوتاکس را معرفی کرده ایم.

  • هزینه تزریق بوتاکس در ساری چقدر است ؟

هزینه تزریق بوتاکس وابسته به هدف شما از این کار و میزان بوتاکس مورد نیاز برای آن متغیر است.

  • آیا تزریق بوتاکس برای درمان میگرن نیز موثر است ؟

بله ، یکی از اهداف درمانی تزریق بوتاکس ، درمان میگرن می باشد.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.
با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *