آموزشگاه کاشت مژه 💎 معرفی 10 بهترین آموزشگاه کاشت و اکستنشن مژه در تهران

آموزشگاه کاشت مژه

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین آموزشگاه کاشت مژه در تهران کجاست ؟ مژه ها به عنوان یکی از جذاب ترین اجزای صورت می باشند که جلوه چشم ها را افزایش می دهند. به همین دلیل امروزه خانم های زیادی از کاشت مژه استقبال می کنند. همین موضوع سبب شده است که بسیاری از خانم ها علاقه مند به یادگیری تکنیک های کاشت و اکستنشن مژه نیز باشند تا اینگونه بتوانند مژه های خود را تقویت کنند و چشم های زیبایی داشته باشند.

در این روش از مژه هایی با جنس ابریشم استفاده می شود که بر روی چشم ها دارای سبکی خاصی هستند و به سادگی قابل شستن می باشند. ضمن اینکه معمولا بین یک الی دو ماه نیز ماندگاری دارند. در صورتی که شما نیز برای یادگیری کاشت مژه به دنبال مجموعه های معتبر هستید ، توصیه می کنیم که در ادامه این مقاله از سایت پاسخ تو همراه ما باشید تا با آموزشگاه های کاشت مژه در تهران آشنا شویم.

مرتبط بخوانید :آموزشگاه کاشت ناخن – معرفی 10 بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در تهران

معرفی بهترین مرکز آموزش کاشت مژه در تهران

خانم های بسیاری به اکستنشن مژه علاقه مند هستند و برای دریافت این خدمات زیبایی به مراکز کاشت مژه مراجعه می کنند. از سوی دیگر کاشت و یا اکستنشن مژه از آن دسته از خدمات زیبایی است که به صورت دوره ای به ترمیم نیاز دارد. این موضوع یعنی کسی که به عنوان آرایشگر در لاین مژه فعالیت می کند ، می تواند درآمد بالایی را نیز تجربه کند.

همین موضوع سبب شده است که امروزه افراد زیادی به دنبال آموزشگاه کاشت مژه و مرکز معتبری برای یادگیری اکستنشن مژه هستند تا بتوانند با یادگیری این حرفه ، قدم در این مسیر بگذارند و با کسب مهارت و تجربه وارد بازار کار شوند.

یکی از چالش ها در این مسیر ، پیدا کردن بهترین مرکز آموزش کاشت مژه است. اغلب افراد نمی دانند برای یادگیری این حرفه باید به کدام مجموعه مراجعه کنند تا بتوانند به صورت اصولی این حرفه را بیاموزند. برای راهنمایی شما عزیزان در ادامه تعدادی از بهترین آموزشگاه های کاشت مژه در تهران را معرفی کرده ایم. در صورتی که شما نیز در این زمینه ، آموزشگاه معتبری را می شناسید ، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

مرتبط بخوانید : کاشت ریش در تهران – 10 بهترین کلینیک کاشت ریش و سبیل در تهران

 زیبایی مائده عرب

آموزشگاه کاشت مژه

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، میدان کاج به سمت میدان شهرداری ،

مرتبط بخوانید: آموزش تزریق ژل و بوتاکس در تهران

سالن زیبایی سمانه 

آموزشگاه کاشت مژه

  • آدرس : تهران ، خیابان مطهری ، خیابان مفتح ،
  • شماره تماس : 0912951712

مرتبط بخوانید : کربوکسی تراپی در تهران – لیست 10 تایی بهترین مراکز کربوکسی تراپی تهران

 زیبایی الماس 

آموزشگاه کاشت مژه

  • آدرس : تهران ، جردن ، بالاتر از چهار راه اسفندیاری
  • شماره تماس : 021205580

مرتبط بخوانید : 10 بهترین کلینیک کاشت مو در تهران 

نحوه برگزاری دوره آموزش کاشت مژه چگونه است ؟

در معتبرترین آموزشگاه های کاشت مژه ، مدرس فنی حرفه ای با رعایت تمامی موارد بهداشتی به هنرجویان آموزش می دهد. از ویژگی های دوره هایی که برای کاشت مژه در تهران برگزار می شود ، آموزش تمامی نکات لازم به هنرجویان است تا بتوانند پس از اتمام دوره وارد بازار کار شوند.

در دوره هایی که برای آموزش کاشت مژه به هنرجویان برگزار می گردد ، انواع روش های کاشت مژه شامل کاشت مژه به روش والیوم ، مگالش ، کلاسیک ، روسی ، هیبروید ، فشن و … به صورت مرحله به مرحله به آن ها آموزش داده می شود. البته اینکه چه روشی هایی دقیقا در این دوره ها آموزش داده می شود ، تا حد زیادی وابسته به آموزشگاهی که در آن ثبت نام می کنید و کلاسی که در آن شرکت می کنید نیز می باشد.

در برخی از دوره ها که در تعداد جلسات بیشتر و با قیمت بالاتری برگزار می گردد ، کاربرد انواع مژه های مختلف شامل مخملی ، ابریشمی ، آمبره ، سوزنی و … نیز جزو سرفصل های آموزشی خواهد بود. بنابراین برای اطلاع دقیق از نحوه برگزاری دوره های آموزشی کاشت و اکستنشن مژه باید به سراغ آموزشگاه انتخابی موردنظرتان بروید.

درآمدزایی بعد از گذراندن دوره آموزشی در بهترین آموزشگاه کاشت مژه در تهران 

آموزشگاه کاشت مژه

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم ، اکستنشن مژه یکی از پرطرفدار ترین خدمات زیبایی در سالن های زیبایی می باشد. به طوری که امروزه مراکز کاشت مژه مشتریان زیادی دارند. چراکه این خدمات جزو خدماتی است که در بازه های زمانی مشخصی نیاز به ترمیم دارد. به طوری که افراد باید پس از کاشت نیز حداقل هر یک ماه یکبار برای ترمیم به این مراکز مراجعه کنند.

با در نظر گرفتن این موارد ، می توان گفت که اکستنشن مژه جزو یکی از پردرآمدترین مشاغل است. شما پس از شرکت در دوره های آموزشی کاشت و اکستنشن مژه می توانید متناسب با آموزشگاهی که در آن شرکت کرده اید ، مدرک بین المللی و یا مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید. سپس پس از کسب تجربه کافی و رسیدن به مهارت بالا ، به راحتی وارد بازار کار شده و کسب در آمد نمایید. میزان در آمد شما پس از یادگیری این حرفه به میزان مهارت شما و همینطور شیوه تبلیغاتی که انتخاب می کنید ، بستگی خواهد داشت.

مرتبط بخوانید: مرکز اکستنشن مژه در غرب تهران

مشخصات بهترین آموزشگاه کاشت مژه در تهران چیست؟

بهترین مرکز آموزش کاشت مژه در تهران

به آموزشگاه یا سالن زیبایی که برای امر آموزش مراجعه میکنید بسیار دقت کنید، شما وقت و هزینه میکنید تا بهترین طرق کاشت مژه را به به بهترین نحو ممکن یاد بگیرید تا بعدا بتوانید خود وارد بازار کار حرفه ای گردید ، بنابراین قبل از اقدام به ثبت نام دوره های آموزشی تحقیقات کاملی انجام دهید و بعد برای آموزش دیدن خود را آماده کنید.

قدم اول و مهمتمرین قدم شما انتخاب یک آموزشگاه عالی است و ما در ذیل این مشخصات را برای شما بیان میکنیم تا اگر در این زمینه کم تجربه هستید، با دید باز  دست به اقدام بزنید.

خصوصیات بهترین مرکز آموزش کاشت مژه در تهران

  • استادی که امر آموزش را به عهده میگیرد باید از اخلاق عالی و صبوری زیادی برخوردار باشد.
  • خود استاد تمام آخرین اطلاعات در زمینه حرفه اش را داشته باشد.
  • به هنر جوها اطلاعات درستی درباره بهترین ابزار و موادی که باید با آن کار کنند و حتی آدرس خرید این نوع وسایل را بدهند.
  • مدارک قابل استنادی به هنرجوها بهد از پایان کار بدهد.
  • تا زمانی که مبتدی هستند آنها پشتیبانی کنند و پایان آموزش ، اتمام ارتباط با استاد نباشد.
  • بر روی مدلهای واقعی و زنده تمرین انجام گردد.
  • همه سرفصلهای مهم تدریس گردد و گذرا از سرفصلها نگذرند.
  • آموزشگاه ویا استاد کارنامه ای از عملکرد خود داشته باشد تا به هنرجوها ارائه دهند تا آنها بر روی نمونه کار تصمیم بگیرند که این استاد یا آموزشگاه را انتخاب کنند.
  • آموزشگاه همه ابزار برای تدریس را دارا باشند.

سوالات متداول 

  • بهترین آموزشگاه کاشت مژه در تهران کجاست ؟

در متن مقاله فوق تعدادی از بهترین آموزشگاه های کاشت مژه در تهران را معرفی کرده ایم.

  • قیمت شرکت در دوره های آموزش کاشت مژه چقدر است ؟

این هزینه در تمامی آموزشگاه ها یکسان نیست. بهتر است برای اطلاع از هزینه کاشت مژه با آموزشگاه مورد نظرتان در ارتباط باشید.

  • دوره های آموزش اکستنشن مژه در آموزشگاه کاشت مژه در چند جلسه برگزار می شود ؟

تعداد جلسات دوره های آموزش کاشت مژه در آموزشگاه های مختلف متفاوت می باشد. اما معمولا بین 5 الی 6 جلسه است.

درباره الناز کریمی

سلام الناز کریمی هستم کارشناس ارشد تولید محتوا علاقه مند به موضوعات زیبایی و آرایشی ، از خدمات سالن های زیبایی گرفته تا موضوعات پاکسازی و پوست و غیره. عاشق این هستم که با توجه به دوره هایی که در حوزه مراقبت های زیبایی گذروندم بتونم مقالات بدرد بخوری برای شما عزیزان نگارش کنم که راهنمای شما باشه در انتخاب بهترین خدمات زیبایی در بهترین مراکز آرایشی و زیبایی . ممنون میشم نظرات ارزشمندتون رو از طریق لینکدین به من برسونین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *