تزریق ژل سعادت آباد 💎 معرفی 5 مرکز تزریق ژل در سعادت آباد + نظرات

تزریق ژل سعادت آباد

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

بهترین دکتر تزریق ژل در سعادت آباد کدام پزشک است ؟ با توجه به تاثیری که ژل ها در جوانسازی و پر کردن قسمت های مختلف از صورت و بدن دارند ، امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. اغلب افراد برای اینکار به دنبال بهترین مرکز تزریق ژل می باشند تا بتوانند خدمات تزریق ژل و فیلر را در سطح کیفی بالایی دریافت کنند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا ضمن آشنایی با بهترین کلینیک ها و پزشکان در زمینه تزریق ژل سعادت آباد ، با جزئیات تزریق ژل نیز آشنا شویم.

مرتبط بخوانید : تزریق ژل لب سعادت آباد

معرفی بهترین مرکز تزریق ژل سعادت آباد 

ژل و یا فیلر در ناحیه های مختلفی از بدن تزریق می شود و با توجه به خاصیت پرکنندگی که دارد ، به قسمت تزریق شده حجم خوبی می دهد. اگر شما نیز علاقه مند به تزریق ژل می باشید ، می توانید برای دریافت این خدمات زیبایی به بهترین پزشکان و کلینیک های زیبایی در سعادت آباد مراجعه کنید.

مرتبط بخوانید : سالن زیبایی سعادت آباد 

دکتر آکو حمزه ای

بهترین دکتر تزریق ژل در سعادت آباد

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، بلوار پاک نژاد ، بالاتر از چهار راه سرو ، كوچه جوى پا ، پلاک 38 ، طبقه 5 ، واحد 25
  • شماره تماس : 0212214360

مرتبط بخوانید : بهترین شیدینگ لب در سعادت آباد 

کلینیک زیبایی دکتر سمانه فتوحی

بهترین دکتر تزریق ژل در سعادت آباد

  • آدرس : تهران ، شهرک غرب ، بلوار دادمان ، روبروی خیابان حسن سیف ، پلاک 17 ، طبقه 4
  • شماره تماس : 02188074610

مطب پارسه (دکتر پاشنا)

بهترین دکتر تزریق ژل در سعادت آباد

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، پاک نژاد ، نرسیده به بلوار دریا ، ساختمان کسری ، طبقه 6
  • شماره تماس : 02177720557

کلینیک زیبایی الهام

بهترین دکتر تزریق ژل در سعادت آباد

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، بلوار دریا ، خیابان موج ، پلاک 81 ، طبقه سوم
  • شماره تماس : 02188570454

دکتر مرتضی جلالی فخر

بهترین دکتر تزریق ژل در سعادت آباد

  • آدرس : تهران ، سعادت آباد ، بلوار پاک نژاد ، پایین تر از سرو غربی ، خيابان 18 متری مطهری
  • شماره تماس : 09127970409

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر سعادت آباد

تزریق ژل سعادت آباد در چه نواحی صورت میگیرد؟

Saadat Abad gel injection
تزریق ژل به ناحیه چانه در سعادت آباد

این روش از جمله روش های مورد تائید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) است. در صورتی که قصد دارید از این خدمات زیبایی استفاده کنید ، می توانید از تزریق ژل برای حجم دهی و پر کردن فرو رفتگی نواحی که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم ، استفاده نمایید.

تزریق ژل خط اخم

ژل خط اخم به ناحیه ای در میان دو ابرو و محل ایجاد خطوط اخم تزریق می شود. وجود خط اخم چهره را عبوس نشان می دهد که بی شک برای هیچ کس خوشایند نیست. با تزریق ژل ، ضمن اینکه خطوط اخم از بین می روند و ظاهر جوان تر به نظر می رسد ، از میزان عصبانیت صورت نیز کم می شود.

تزریق ژل خط خنده

از مهم ترین کاربردهای تزریق ژل ، رفع خط خنده است. بهترین دکتر تزریق ژل در سعادت آباد از مقدار مناسبی ژل برای تزریق به ناحیه خط خنده استفاده می کند ، به طوری که خط خنده محو شود اما نه به اندازه ای که مرز طبیعی دهان و گونه از بین برود.

تزریق ژل چروک چشم سعادت آباد

از تزریق ژل برای زیر چشم نیز استفاده می شود و با این روش می توان ضمن برگرداندن حجم از دست رفته زیر چشم ، دایره های سیاه و گودی زیر چشم را نیز درمان نمود. در نظر داشته باشید که در صورتی که پزشک تجربه و مهارت بالایی در تزریق ژل داشته باشد ، این روش تاثیر فوق العاده ای در جوانسازی کلی صورت خواهد داشت.

تزریق ژل چروک پیشانی

وابسته به اینکه صورت زیباجویان چه فرمی دارد ، می توان در ناحیه پیشانی و در قسمت های جلو و طرفین از تزریق ژل برای حجم دهی به این قسمت از صورت استفاده کرد. ضمن اینکه تزریق ژل در حجم دهی به صورت بسیار تاثیرگذار است ، برای کاهش چین و چروک های صورت و همینطور یکدست شدن سطح پوست نیز کارایی دارد.

تزریق ژل چروک گردن

برای پر کردن خطوط و چین و چروک های ایجاد شده در ناحیه گردن و رفع حالت پژمردگی در این ناحیه  از بدن نیز می توان از تزریق ژل استفاده کرد. ژل ها به دلیل داشتن هیالورونیک اسید تاثیر فوق العاده ای در رفع چین و چروک های گردن دارند.

تزریق ژل چروک های دست

تزریق ژل سعادت آباد

از اولین نشانه های پیری در افراد ، ظاهر شدن چین و چروک هایی بر روی دست می باشد. برای پرکردن چین و چروک های ایجاد شده بر روی دست و رفع پژمردگی آن ها از تزریق ژل و فیلر استفاده می گردد.

مرتبط بخوانید : پاکسازی پوست سعادت آباد

تزریق ژل به لب 

لب بخشی از صورت است که زیبایی آن تاثیر فوق االعاده ای را در چهره دارد. حجم لب ها با افزایش سن کم می شود ، البته حجم لب برخی از افراد به صورت مادر زادی کم می باشد. در چنین شرایطی تزریق ژل لب بهترین ایده برای فرم دهی و دادن حجم به لب ها است.

تزریق ژل بینی

تزریق ژل به گودی بینی می تواند انحراف و یا شکستگی های جزئی آن را بپوشاند. ژل بینی با هدف رفع عدم تقارن و فرورفتگی‌ های پس از عمل بینی نیز استفاده می گردد.

تزریق ژل گونه

گونه های برجسته چهره را زیباتر و جوان تر نشان می دهند. افتادگی و یا فرورفتگی گونه منجر به پیرتر شدن چهره می شود. این روش به گونه ای بی خطر منجر به فرم دهی به گونه ها می گردد.

تزریق ژل چانه سعادت آباد 

امروزه استفاده از ژل در ناحیه چانه نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است به طوری که تزریق ژل در این ناحیه منجر به فرم دهی صورت می گرذد. ضمن اینکه با این روش می توان نسبت به اصلاج چانه بدون نیاز به پروتزهای مصنوعی و گران قیمت اقدام نمود. برجسته سازی چانه منجر به بهبود ظاهر و ایجاد تعادل در آن می گردد.

مرتبط  بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی سعادت آباد 

عوارض تزریق ژل کدام است؟

تزریق فیلر یا ژل مانند سایر شیوه های زیبایی دارای عوارض جانبی خاص خود است . البته اگر این کار در کلینیک های معتبر زیر نظر پزشکان حاذق و با مواد درجه یک انجام پذیرد، احتمال بروز عوارض جانبی پایینتر خواهد بود اما در کل ممکن است در روزهای اول شاهد موارد زیر باشید :

تمام روش‌های درمانی با بروز عوارض جانبی همراه هستند. تزریق ژل در کلینیک‌های معتبر تا حد زیادی عوارض تزریق ژل و بوتاکس را کاهش می‌دهد. با این حال در روزهای ابتدایی ممکن است شاهد موارد زیر باشید:

  • درد خفیف در ناحیه تزریق
  • سوزش ادامه دار مخصوصا در ساعات اول
  • کبودی و قرمز شدن پوست و التهاب در ناحیه مد نظر
  • ادامه داشتن بی حسی در ناحیه تزریق

مواردی که عرض شد معمولا تا سه روز بعد از انجام تزریق از بین میروند اما موارد خاص مانند جابجایی ژل زیر پوست یا عقونت که معمولا در مراکز غیر مجاز رخ میدهند ممکن است ادامه دار و خطرناک باشند .

سوالات متداول 

  • بهترین مرکز تزریق ژل در سعادت آباد کجاست ؟

برای اطلاع از بهترین مراکز تزریق ژل در سعادت آباد تهران به متن مقاله فوق مراجعه نمایید.

  • هزینه تزریق ژل در کلینیک های زیبایی سعادت آباد چقدر است ؟

در تعیین هزینه تزریق ژل نوع ژل و برند آن بسیار تاثیرگذار است.

  • از تزریق ژل در سعادت آباد برای چه قسمت هایی می توان استفاده کرد ؟

از تزریق ژل برای ناحیه های مختلفی از بدن شامل چانه ، گونه ، لب ، زیرچشم و … استفاده می شود.

درباره یاسمین علیزاده

کارشناس تولید محتوا ، سلام من یاسمین هستم بیش از 7 ساله که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارم، با توجه به تحصیلاتم و علاقه مندی هام عاشق نگارش متون تحقیق شده در زمینه سلامت و زیبایی هستم . سعی میکنم در مقالاتم از آخرین تحقیقات و مقالات معتبر دنیا و نظرات پزشکان معتبر استفاده کنم . خوشحال میشم نظراتتون رو در انتهای مقالات برام بنویسین حتما جواب میدم ، همچنین میتونین از لینکدین برای ارسال پیام و نظراتتون به من استفاده کنین.

همچنین ببینید

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران

بهترین شیدینگ لب در شرق تهران 💎 معرفی 7 بهترین مرکز شیدینگ لب در شرق تهران + نظرات

اگر به دنبال بهترین شیدینگ لب در شرق تهران هستید ، این مقاله برای شما …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *