پت شاپ در تهران – معرفی 10 بهترین پت شاپ در تهران

پت شاپ در تهران

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

پت شاپ در تهران مکانی است که دوستداران حیوانات خانگی میتوانند ، ملزومات حیوانات خود را از آنجا تهیه کنند .علاقه مندی به حیوانات خانگی از قدیم الایام وجود داشته است ، در گذشته از حیوانات برای محافظت از مزرعه و گوسفندان استفاده میشد ، و نگهداری حیوانات به شکل امروزی مرسوم نبود.

در کشورهای غربی و اروپایی نگهداری حیوانات در خانه به خصوص پس از صنعتی شدن و رفاه ، متداول شد ، به خصوص از زمانی که میل به بچه دار شدن در آنها به شدت سقوط کرد ، بنابراین آنها حس توجه و محبت خود را به حیوانات خانگی خود مبذول داشتند و سعی کردند همه جور رفاه و آسایش را برای حیوانات خود به وجود آورند .

از آرایشگاه های مخصوص و لباسهای متناسب با فصل گرما و سرما و انواع غذاها و مکمل های دارویی گرفته تا تاسیس انواع درمانگاه ها و کلینیکهای تخصصی مراقبتی از حیوانات ، ایجاد شد .

این اتفاق رفته رفته در کشورهای دیگر هم بروز کرد ، و انواع فروشگاههای تهیه وسایل حیوانات در ایران ، به خصوص در کلان شهرها و پایتخت ، شکل گرفت.

پت شاپ در تهران از دو کلمه پت و شاپ ترکیب شده است ، که pet یعنی حیوانات خانگی و shop یعنی فروشگاه ، که در یک جمله پت شاپ با ترجمه تحت اللفظی میشود فروشگاه حیوانات خانگی که در آن لوازم و ملزومات حیوانات خانگی به فروش میرسد.

تهران یکی از شهرهایی است که فروشگاه های متعددی از این دست را دارد و پت شاپ در تهران مکانی است که شما به سهولت میتوانید وسایل مورد نیاز حیوان دوست داشتنی خود را تهیه کنید.

طبق روال همیشگی سایت پاسخ تو به معرفی پت شاپ در تهران میپردازیم و بعد از آن توضیحاتی مختصر در این زمینه بیان میکنیم.

مرتبط بخوانید: بهترین آرایشگاه زنانه در سعادت آباد

فهرست پت شاپ در تهران

بسیاری به دنبال بهترین پت شاپ در تهران هستند تا بتوانید لوازم مورد نیاز حیوان خانگی خود را به راحتی تهیه نمایند. از همین رو در ادامه تعدادی از بهترین پت شاپ های تهران را برایتان معرفی کرده ایم :

پت شاپ ژیوان

پت شاپ در تهران

  • آدرس : خیابان ولیعصر ، بالاتر از خیابان شهید بهشتی ، پلاک 2095
  • شماره تماس : 02188710801

فروشگاه اینترنتی پرشین پت شاپ

پت شاپ در تهران

  • آدرس : پاسداران ، خیابان بوستان دوم ، خیابان فرخی یزدی ، کوچه سوادکوهی ، پلاک 25
  • شماره تماس : 09121310849

باران پت

پت شاپ در تهران

  • آدرس : خیابان ظفر ، خیابان فرید افشار
  • شماره تماس : 02188068887

پت شاپ قیطریه

پت شاپ در تهران

  • آدرس : 5 متری قیطریه ، روبروی پارک قیطریه ، جنب بانک ملی ، پاساژ قیطریه ، طبقه همکف ، واحد 3
  • شماره تماس : ۲۲۲۳۵۱۷۰

پت شاپ هاف هافو

پت شاپ در تهران

  • آدرس : گیشا ، بین خیابان 13 و 15 ، پاساژ فرتاک ، طبقه پایین
  • شماره تماس : 02188287630 

پت شاپ چیست ؟

پت شاپ (Pet Shop) از کلمه پت به معنای حیوان خانگی و شاپ به معنای فروشگاه تشکیل شده است. در کشور ایران با توجه به افزایش علاقه مندی خانواده ها به نگهداری از حیوانات خاگی ، شاهد راه اندازی فروشگاه های فعال در زمینه فروش انواع لوازم مرتبط با حیوانات خانگی می باشیم. در پت شاپ ها خدماتی شامل ارائه غذای حیوانات خانگی شامل غذای سگ و گربه و دیگر حیوانات ارائه می شود.

چه لوازمی در پت شاپ ها بفروش میرسد؟

  • انواع پوشاک مخصوص فصلهای مختلف
  • انواع غذاهای مخصوص
  • انواع مکمل های دارویی و تقویتی
  • انواع باکسهای نگهداری کننده حیوانات و قفس
  • انواع تشویقی ها برای حیوانات
  • انواع لوازم آرایشی و بهداشتی

البته پت شاپ در تهران گاهی برای همه حیوانات خانگی لوازم متنوع دارد . گاهی به صورت کاملا تخصصی برای یک حیوان خاص مثلا : گربه یا سگ و یا جوندگان و…. وسایل مورد نیازشان را دارد.

مرتبط بخوانید: بهترین آرایشگاه زنانه در شهرک غرب

پت شاپ در تهران حضوری یا اینترنتی؟

مزایای پت شاپ به صورت حضوری:

1- با خرید به صورت حضوری اکثر خریدها به صورت دلخواه هست و شما به طور دقیق و از نزدیک کالا را مورد توجه قرار میدهید.

2- با خرید به صورت حضوری ممکن است با دیدن وسایل حیوانات به یاد وسیله موردنیاز دیگر حیوان خود بیفتید و هم آنجا تهیه کنید.

مزایای پت شاپ در تهران به صورت اینترنتی

1- ممکن است همه شهر ها ، فروشگاه های فیزیکی پت شاپ را نداشته باشند و بنابراین با مراجعه به پت شاپ آنلاین موارد مورد نیاز خود را تهیه میکنند.

2- ممکن است در داخل یک شهر بزرگ باشید اما پت شاپ نزدیکی اطراف شما نباشد . اینجا پت شاپ آنلاین به مدد شما می آید.

3- اصولا یک فروشگاه فیزیکی شاید انقدر بزرگ نباشد تا همه آنچه که مشتریانش نیاز دارند را بتواند تهیه کند ولی با فروش اینترنتی ، شما با تنوع زیادی مواجه هستید.

مرتبط بخوانید: بهترین آرایشگاه زنانه در زعفرانیه

ویژگی های یک پت شاپ خوب در تهران چیست ؟

پت شاپ تهران 

پت شاپ در تهران دارای ویژگی هایی می باشد که می توانید با بررسی آن ها به سراغ بهترین فروشگاه ها بروید و خدمات دریافت کنید. در ادامه به برخی از مهم ترین ویژگی های بهترین پت شاپ ها اشاره کرد :

ارائه محصولات درجه یک و با کیفیت

در بهترین پت شاپ ها، محصولات بسیار زیادی ارائه می شود؛ این محصولات مستقیما با سلامت جسمی پت در ارتباط است. از همین رو لازم است به سراغ بهترین پت شاپ ها بروید و بهترین غذا ها و مکمل های تقویتی را برای پت خود تهیه نمایید.

ارائه انواع محصولات مورد نیاز حیوانات خانگی

انواع محصولات در بهترین پت شاپ ها موجود هستند؛ به طوری که شما با مراجعه به آن نیازی به رفتن به دیگر مکان ها ندارید و قادر هستید هر چه برای پت خود نیاز دارید شامل غذای حیوانات خانگی برای سگ و گربه ، انواع مکمل های تقویتی ، وسایل سرگرمی و بازی برای حیوانات ، محل خواب و نگهداری از حیوانات ، وسایل ورزشی برای پت ها و … را بالاترین کیفیت در اختیارتان قرار می دهد.

ارائه انواع برند ها در پت شاپ تهران

تولید کنندگان محصولات حیوانی در سراسر جهان بسیار زیاد  هستند و برندهای مختلفی در بازار وجود دارد. بهترین پت شاپ ها بهترین برندها را در فروشگاه خود به مشتریان عرضه می کنند که می توانید بر اساس نیاز و مصرف حیوان خانگی خود انتخاب بهتری داشته باشد.

ارائه محصولات با تاریخ انقضا بالا

در بسیاری از پت شاپ ها، محصولاتی ارائه می شود تا بدون تاریخ انقضا است و یا تاریخ بسیار کوتاهی دارند و استفاده از آن ها به پت آسیب جدی را وارد می کند. در بهترین پت شاپ ها محصولاتی ارائه می شود که در صورتی که به پوست و موی حیوان بخورد ، مشکلی را ایجاد نمی کند چراکه دارای تاریخ انقضا بلند مدت است.

ارائه لوازم اورجینال و اصل در اکثر پت شاپ در تهران

در کشور ما بر محصولات ارائه شده برای حیوانات خانگی نظارتی وجود ندارد ؛ به همین دلیل بسیاری از فروشگاه ها محصولات و لوازم تقلبی را به عنوان محصولات اصل و باکیفیت به مشتریان ارائه می دهند.  این موضوع می تواند خطرات جدی را برای پت شما ایجاد کند. به همین دلیل توصیه می شود که برای خرید محصولات اورجینال و اصلی به سراغ خرید از بهترین پت شاپ ها در تهران باشید.

ارائه همیشگی محصولات 

وقتی غذایی را چندین بار برای پت خود تهیه می کنید، ذائقه و گوارش پت شما به آن غذا عادت می کند ؛ بنابراین لازم است فروشگاهی را انتخاب کنید که که به صورت همیشگی محصولات خود را عرضه کند. تعویض غذای حیوان بر اساس علم پزشکی مضر است و مهم است که شما هر بار غذایی که پت شما به آن عادت کرده است، انتخاب کنید.

آیا پت شاپ در سراسر ایران وجود دارد؟

امروزه به دلیل افزایش نگه داری از حیوانات خانگی ، شاهد تاسیس انواع فروشگاه های حضوری و آنلاین خرید محصولات مربوط به حیوانات هستیم  و جالب توجه است که این فروشگاه ها نه تنها در تهران به عنوان پایتخت بلکه در شهرهای بزرگ و کوچک  نیز وجود دارند ، و به ارائه انواع خدمات میپردازند ، توسعه این امر به حدی است که ما شاهد تخصصی شدن لاینهای مختلف در پت شاپ هستیم و اگر در گذشته پت شاپها محل عرضه خوردنی و پوشیدنی برای حیوانات خانگی بودند ، اکنون پت شاپها توسعه پیدا کردند و خدمات آرایشگری و سلامت و حتی نگه داری از حیوانات را نیز به عهده میگیرند.

بنابراین در جواب این سوال که آیا پت شاپها در تمامی ایران وجود دارد باید گفت بله و همه روزه بر تعداد آنها و تعداد خدمات آنها افزوده میشود.

سوالات متداول 

  • پت شاپ در تهران چه محصولاتی دارند؟

اکثر ملزومات موردنیاز یک حیوان خانگی ارائه میشود.

  •  آیا پت شاپ آنلاین هم داریم ؟

بله . پت شاپ ها به دو دسته حضوری و آنلاین تقسیم میشوند.

  • پت شاپ آنلاین بهتر است یا حضوری ؟

نمیتوان  به طور دقیق گفت،  هر دو دسته فروشگاه نیاز مخاطبانشان را  بر حسب مورد رفع مینمایند.

درباره pasokhgo

همچنین ببینید

آموزشگاه رانندگی نارمک

آموزشگاه رانندگی نارمک 💎 معرفی 5 بهترین آموزشگاه رانندگی نارمک

با پیچیده تر شدن‌ زندگی و کار انسان ها ، کمبود وسایل نقلیه عمومی مناسب …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

2 دیدگاه‌ها

  1. سلام میشه یه پت شاپ خوب در غرب تهران معرفی کنین که ارسال هم داشته باشه ؟

  2. ممنون از مطلبتون ، خدمات آموزش رو کدوم یکی از این پت شاپ ها در تهران ارائه میدن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *