آموزشگاه رانندگی نارمک 💎 معرفی 5 بهترین آموزشگاه رانندگی نارمک

آموزشگاه رانندگی نارمک

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

با پیچیده تر شدن‌ زندگی و کار انسان ها ، کمبود وسایل نقلیه عمومی مناسب ، افزایش شلوغی در متروها و … اغلب افراد ترجیح می دهند از وسایل نقلیه خودشان استفاده کنند. لازمه استفاده از وسایل نقلیه شخصی ، یاد گرفتن‌ رانندگی و همینطور دریافت گواهینامه رانندگی است. به طوری که افراد باید در یک آموزشگاه رانندگی ثبت نام کنند و ابتدا کلاس های تئوری و عملی را پشت سر بگذارند و در نهایت نیز با قبولی در آزمون های عملی و تئوری ، گواهینامه رانندگی سواری و یا گواهینامه پایه سه را دریافت کنند. در ادامه همراه ما باشید تا ضمن آشنایی با جزئیات کلاس های رانندگی ، با بهترین آموزشگاه رانندگی نارمک نیز آشنا شویم.

معرفی بهترین آموزشگاه رانندگی نارمک

در این قسمت تعدادی از بهترین آموزشگاه های رانندگی در نارمک را معرفی کرده‌ ایم :

آموزشگاه رانندگی نارمک

آموزشگاه رانندگی نارمک

  • آدرس : خیابان آیت ، چهار راه تلفن خانه ، نبش چهار راه ،  بالای اداره پست
  • شماره تماس : 02177902069

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک لاغری نارمک

بهترین  آموزشگاه رانندگی نارمک را چگونه انتخاب کنیم ؟

آموزشگاه رانندگی نارمک

یک آموزشگاه رانندگی خوب دارای ویژگی هایی است که آن را از دیگر آموزشگاه ها متمایز می کند. در ادامه به ویژگی های بهترین آموزشگاه رانندگی نارمک اشاره کرده ایم :

دارای برنامه ریزی اصولی 

یک آموزشگاه رانندگی خوب دارای برنامه ریزی درست و اصولی می باشد ؛ به طوری که هنرجویان می توانند بدون اتلاف وقت و با یک برنامه ریزی دقیق در این دوره ها شرکت کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن ، گواهینامه خود را دریافت نمایند.

برگزاری دوره های تئوری و عملی 

نحوه آموزش در تمامی دوره های تئوری و عملی در بهترین آموزشگاه رانندگی نارمک نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. به طوری که در بسیاری از آموزشگاه ها تمرکز اصلی بر روی کلاس های عملی است و اغلب از کنار کلاس های تئوری عبور می کنند. این در حالی است که درصد بالایی از رانندگان با موضوعات تئوری در مورد رانندگی و مسائل فنی خودرو آشنایی ندارند. بنابراین در بهترین آموزشگاه رانندگی نارمک به هر دو کلاس های تئوری و عمومی رانندگی توجه می شود.

برخورداری آموزشگاه رانندگی نارمک از فضای مناسب

یک آموزشگاه رانندگی خوب ، دارای فضای مناسب برای پارکینگ خودروهای آموزشی می باشد. افراد برای یادگیری رانندگی باید به نزدیک ترین آموزشگاه رانندگی به محل زندگی خود مراجعه کنند. به طوری که بتوانند به آموزشگاه انتخابی خود دسترسی راحتی داشته باشند و در طی مدت زمان مشخصی نیز در کلاس های رانندگی به صورت فشرده شرکت کنند و در زمان کوتاهی ، گواهینامه رانندگی خود را دریافت کنند.

برخورداری آموزشگاه تعلیم رانندگی از مربیان کاربلد و با تجربه

یکی از مسائل مهم در انتخاب آموزشگاه رانندگی نارمک برخورداری آموزشگاه انتخابی از مربیان باتجربه و کاربلد است. به طوری که این دسته از مربیان باید بتوانند هر آنچه که نیاز است افراد برای رانندگی بدانند را به هنرجویان خود آموزش دهند. البته لازمه چنین کاری ، برخورداری مربیان از تسلط بالایی در حوزه تئوری و عملی رانندگی است. بنابراین در انتخاب یک آموزشگاه تعلیم رانندگی ، حتما این موضوع را مد نظر قرار دهید.

بهترین مربی در آموزشگاه رانندگی نارمک چه وظایفی دارد ؟

آموزشگاه رانندگی نارمک

مربیانی که در زمینه تعلیم رانندگی فعالیت دارند ، دوره های لازم در این زمینه را پشت سر گذاشته‌ اند و دارای مدرک مربیگری هستند. البته کسانی که به عنوان مربی تعلیم رانندگی فعالیت دارند ، گواهینامه پایه دو خود را دریافت کرده اند و یک سال نیز از تاریخ صدور آن می گذرد.

در ادامه به مهم ترین وظایفی که مربی رانندگی در بهترین آموزشگاه رانندگی نارمک بر عهده دارد ، اشاره کرده‌ ایم :

آموزش رانندگی در آموزشگاه رانندگی نارمک

مربی رانندگی فردی می باشد که به صورت کامل دوره های آموزش رانندگی را پشت سر گذاشته‌ است و دارای مهارت های لازم در زمینه رانندگی خودروی سواری است. ضمن اینکه مربیان رانندگی به تمامی قوانین راهنمایی و رانندگی نیز آشنایی دارند و به کسانی که متقاضی آموزش رانندگی و دریافت گواهینامه پاسه 3 هستند ، تمامی نکات در زمینه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را می آموزند. برای مربیان رانندگی که در بهترین آموزشگاه رانندگی نارمک فعالیت دارند ، تفاوتی نمی کند که شما با سواد هستید و یا سواد خواندن و نوشتن ندارید ، آن ها به روشی که بلد هستند ، باید تمامی قوانین را به شما آموزش دهند.

کنترل ماشین در زمان رانندگی

بخش زیادی از کلاس های آموزش رانندگی ، به صورت عملی است. به طوری که شما با مربی در یک ماشین می نشینید و رانندگی می کنید و هر آنچه که نیاز است ، مربی تعلیم رانندگی به شما آموزش می دهد. مربیان رانندگی موظف هستند از خودروهایی که دارای دو کلاچ و دو ترمز است ، استفاده کنند. اینگونه در صورتی که هنرجو نتواند اتومبیل را کنترل کند ، برای جلوگیری از ایجاد تصادفات ، مربی اتومبیل را کنترل می کند. از سویی دیگر مربیان وظیفه دارند تا هنرجویان را به انواع خیابان های خلوت و شلوغ ببرند و هر مهارتی که نیاز است را به آن ها آموزش دهند.

سایر وظایف مربیان رانندگی در بهترین آموزشگاه رانندگی نارمک

  • مربیان تعلیم رانندگی باید خود تمامی قوانین و مقررات را در زمان رانندگی و حین آموزش رعایت کنند.
  • مهم است مربی که در بهترین آموزشگاه رانندگی نارمک فعال است ، با اخلاق و باحوصله باشد.
  • مربیان رانندگی باید بر روی اتومبیل آموزش رانندگی ، علائم و تابلوهای لازم و همینطور پدال اضافه را نصب نمایند.
  • یک مربی رانندگی باید مدارک خودرو را به همراه داشته باشد و از لباس مخصوص مربی گری نیز استفاده نمایند.
  • آموزش رانندگی توسط مربی به هنرجو باید با رعایت آداب و احترام به هنرجویان صورت بگیرد و باید از شوخی های بی جا نیز خودداری شود.
  • آموزش‌ رانندگی به هنرجویان باید توسط اتومبیل های تمیز و مرتب و با حداقل کارکرد 5 سال صورت بگیرد.

مرتبط بخوانید : پاکسازی پوست نارمک

مهم ترین نکاتی در آزمون عملی رانندگی در آموزشگاه رانندگی نارمک

با اینکه تمامی افراد در کلاس های تئوری و عملی رانندگی در بهترین آموزشگاه رانندگی نارمک شرکت می کنند ، با این حال بسیاری در آزمون هایی که برای آیین نامه و رانندگی با خودرو برگزار می شوند ، پذیرفته نمی شوند. برای قبولی در آزمون عملی رانندگی ، بهتر است به برخی نکات توجه داشته باشید :

رعایت نکات و استفاده از راهنما

اولین موضوعی که در آزمون عملی رانندگی حائز اهمیت است ، این موضوع است که افراد به محض نشستن‌ در داخل خودرو ، نکات لازم را رعایت کنند یعنی ابتدا صندلی را تنظیم کنند ، آینه را چک کرده‌ و تنظیمات لازم را انجام دهند. همینطور کمربند ایمنی را ببندند. در نهایت و پس از بررسی تمامی موارد ، استارت زده‌ و ماشین را روشن کنند.

همینطور بسیار مهم است افراد در هنگام رانندگی و انجام کارهایی از جمله ایستادن‌ ، دور زدن‌ ، راه افتادن‌ ، تغییر مسیر دادن و … از راهنما استفاده کنند. با رعایت این نکات ، احتمال قبولی در آزمون عملی رانندگی افزایش می یابد.

تسلط روی کلاچ

اگر برای اولین بار است که قصد دارید خودرو را حرکت دهید ، باید کلاچ را رها نمایید. به طوری که نباید کلاچ را تا ته فشار دهید یا اینکه در هنگام برداشتن پا از روی کلاچ ، عجله کنید. تسلط داشتن‌ بر روی کلاچ ، در نظر افسر بسیار تاثیر می گذارد. بنابراین این موضوع را مد نظر قرار دهید.

رانندگی نرم

برای جلب توجه افسر ، حتما نرم رانندگی کنید. به این معنی که از ترمزهای شدید و شتاب زده خودداری کنید. سعی کنید با حفظ آرامش ، نشان دهید که بر روی رانندگی تسلط بالایی دارید.

مرتبط بخوانید : سالن زیبایی نارمک

سوالات متداول 

  • بهترین آموزشگاه رانندگی نارمک‌ کدام است ؟

بهترین آموزشگاه رانندگی نارمک را در این مقاله از وبسایت پاسخ تو معرفی کرده‌ ایم.

  • کلاس های تئوری در آموزشگاه رانندگی نارمک چگونه برگزار می شوند ؟

کلاس های تئوری در 6 جلسه برای آشنایی با مسائل فنی خودرو و همینطور آشنایی با علائم راهنمایی و رانندگی برگزار می شوند.

  • چگونه بهترین آموزشگاه رانندگی نارمک‌ را انتخاب کنیم ؟

به سراغ آموزشگاه رانندگی نارمک که از ویژگی هایی شامل مربیان باتجربه ، برگزاری کلاس های تئوری و عملی و … برخوردار است ، بروید.

درباره دنیا قاسمی

سلام ، دنیا قاسمی هستم کارشناس تولید محتوا علاقه مند به ادبیات و جامعه شناسی ، تخصص من تولید محتوای مورد پسند مخاطب درباره مشاغل مختلف در صنف های مختلف جامعه هست . از این لذت میبرم که در لابلای انبوه خدمات تبلیغ شده بتونم با معرفی مراکزی معتبر کمکی به هم میهنانم کرده باشم . خوشحال میشم نظراتتون رو درباره مقالاتم از طریق لینکدین با من در میون بزارین.

همچنین ببینید

آموزشگاه رانندگی سعادت آباد

آموزشگاه رانندگی سعادت آباد 💎 معرفی 5 بهترین آموزشگاه رانندگی سعادت آباد

گواهینامه رانندگی جزو مدارک هویتی می باشد که از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا …

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *